Wereld 60 feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
746
En nu dan de echte reden:
Snelheid 2 is enkel van toepassing op bouwen. Zoals je ook kan zien uit de voorbije werelden ligt het totaal aan loopsnelheid altijd op ongeveer 1.
(bijv. op Speed 2 is eenhedensnelheid 0.5 => loopsnelheid = 2 * 0.5 = 1 ( oftewel 100% ))

Zoals je kan zien:

nl60 = 2 * 0.5 = 1
nl59 = 1* 1 = 1
nl58 = 1,5 * 0.66666 = 0,9999 ~= 1
nl57 = 1,6 * 0.66666 = 1,06656 ~= 1
nl56 = 2 * 0.5 = 1
nl55 = 1*1 = 1
nl54 = 1,5 * 0.666 = 0.9999 ~= 1
nl53 = 1*1 = 1
..... en zo kan ik nog wel even doorgaan tot ergens rond nl43 :)

Dit omdat we loopsnelheden (ongeveer) gelijk willen houden over alle werelden heen.

De uitzondering op deze regel is classic.
 
Reactiescore
1.019
oke, bedankt voor je reactie poo.
ik vond het best vreemd, want ik speel ook casual en die wereld is even snel qua eenheden. Bedankt voor de uitleg!
 
Reactiescore
1.454
En nu dan de echte reden:
Snelheid 2 is enkel van toepassing op bouwen. Zoals je ook kan zien uit de voorbije werelden ligt het totaal aan loopsnelheid altijd op ongeveer 1.
(bijv. op Speed 2 is eenhedensnelheid 0.5 => loopsnelheid = 2 * 0.5 = 1 ( oftewel 100% ))

Zoals je kan zien:

nl60 = 2 * 0.5 = 1
nl59 = 1* 1 = 1
nl58 = 1,5 * 0.66666 = 0,9999 ~= 1
nl57 = 1,6 * 0.66666 = 1,06656 ~= 1
nl56 = 2 * 0.5 = 1
nl55 = 1*1 = 1
nl54 = 1,5 * 0.666 = 0.9999 ~= 1
nl53 = 1*1 = 1
..... en zo kan ik nog wel even doorgaan tot ergens rond nl43 :)

Dit omdat we loopsnelheden (ongeveer) gelijk willen houden over alle werelden heen.

De uitzondering op deze regel is classic.

Waarom willen jullie het altijd gelijk houden ongeveer? Het zou opzich niet een verkeerd idee zijn om daar ook wat afwisseling in te brengen imo.
 
Reactiescore
1.019
ja, snellere werelden een wat snellere looptijd zal wel fijn zijn, iig om er iets verschil in aan te brengen zal al een idee zijn?
 

DeletedUser56689

Guest
ja, snellere werelden een wat snellere looptijd zal wel fijn zijn, iig om er iets verschil in aan te brengen zal al een idee zijn?

Ik vind dit juist wel chill. Als je een looptijd van bijvoorbeeld 4.5 minuten hebt voor verkenners of 15 minuten voor rammen valt er niets meer te verdedigen: of je bent toevallig online, of niet. Nu is het nog haalbaar om te deffen als je een halfuur niet online kan zijn. (Dit is uiteraard minder relevant naarmate de wereld vordert).
 
Reactiescore
746
Waarom willen jullie het altijd gelijk houden ongeveer? Het zou opzich niet een verkeerd idee zijn om daar ook wat afwisseling in te brengen imo.

Daar kom ik later even op terug. Kwestie van geen foute dingen zeggen nu, dus check ik even bij HQ :p (maar weet je alvast dat we je vraag niet negeren :D )
 
Reactiescore
1.454
Daar kom ik later even op terug. Kwestie van geen foute dingen zeggen nu, dus check ik even bij HQ :p (maar weet je alvast dat we je vraag niet negeren :D )

Ik wacht...
 
Reactiescore
1.454
Duurt lang...
 

DeletedUser77632

Guest
Het is ook niet zomaar een vraag die gesteld is, het is een vraag die het beleid van innogames aangaat, oftewel dat duurt wel even voordat, dat boven water is :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan