Voetbal

DeletedUser65921

Guest
Meer dan gegund, veruit de beste dit jaar.

Alleen erg jammer van de marginale supporters die het gala moeten verpesten door alles wat niet brugge is uit te fluiten. Ik was daar en hoewel ze publiek vroegen dat niet te doen bleven ze het doen. Kalinic bijvoorbeeld kreeg 0 applaus en enkel gefluit bij zijn prijs.

Oh en dat bij zijn schoen Vormer niks mocht zeggen maar Van Gaal 10 minuten over Louis Van Gaal kwam praten is al bijna even jammer.

Hopelijk herzien ze dat publiekconcept volgend jaar.
 
Reactiescore
1.075
Meer dan gegund, veruit de beste dit jaar.

Alleen erg jammer van de marginale supporters die het gala moeten verpesten door alles wat niet brugge is uit te fluiten. Ik was daar en hoewel ze publiek vroegen dat niet te doen bleven ze het doen. Kalinic bijvoorbeeld kreeg 0 applaus en enkel gefluit bij zijn prijs.

Oh en dat bij zijn schoen Vormer niks mocht zeggen maar Van Gaal 10 minuten over Louis Van Gaal kwam praten is al bijna even jammer.

Hopelijk herzien ze dat publiekconcept volgend jaar.

Zullen wss paar van die hooligans tussen geraakt zijn idd, enorm spijtig, maar de show was wel een aanfluiting, al jaren zelfs. Gelukkig wel eens allemaal logische prijzen.
En van gaal, wat hadden ze nou verwacht toen ze van gaal vroegen om t te doen...
 

DeletedUser65921

Guest
ik ken die bandë niet, is dat een beetje goede speler?

Heeft een maand of 2 goed gespeeld en dan 11 matchen niet gescoord. Het is me een raadsel waarom Ajax 10 mil betaalde, je hebt zoveel jonge spelers die goed starten en dan dat nooit meer halen.
Als hij dat niveau terug kan halen en volhouden is het zeker een talentje.

Zullen wss paar van die hooligans tussen geraakt zijn idd, enorm spijtig, maar de show was wel een aanfluiting, al jaren zelfs. Gelukkig wel eens allemaal logische prijzen.
En van gaal, wat hadden ze nou verwacht toen ze van gaal vroegen om t te doen...

Ja hopelijk hebben ze volgend jaar een beter idee dan publiek erbij zetten om het beter te maken :p
Ik vond wel dat Penneteau keeper van het jaar meer verdiende dan Kalinic. En die goal van het jaar is sowieso een grote grap.
Voor de rest altijd de logische winnaar ja.
 

DeletedUser65921

Guest
Btw iemand die me kan vertellen wat er in de bekermatch gebeurde?

Ik las iets over weer racistische reacties van club supporters?
 
Reactiescore
1.075
Btw iemand die me kan vertellen wat er in de bekermatch gebeurde?

Ik las iets over weer racistische reacties van club supporters?

was vooral nogaloverdreven denk ik, zal wel eenman of 2 geweest zijn, je hoorde 't allensinds niet op tv
 
Reactiescore
1.075
Ja hopelijk hebben ze volgend jaar een beter idee dan publiek erbij zetten om het beter te maken :p
Ik vond wel dat Penneteau keeper van het jaar meer verdiende dan Kalinic. En die goal van het jaar is sowieso een grote grap.
Voor de rest altijd de logische winnaar ja.

idd, penneteau was wel meer verdiend geweest, maar kalinic anderzijds ook een goeie he, vooral vorig seizoen dan, goal heb k eigenlijk niet gezien :p

naja volgend jaar schaffen ze de gs beter gewoon af, of toch de show errond, is al jaren waardeloos.
 

DeletedUser65921

Guest
Goal mag gewoon iedereen zo vaak mogelijk op stemmen.
Dus logischerwijs werd het één van een Brugge speler en één van een Antwerp speler (die won) in de top 3.
Aangevuld dan met één van Kubo omdat Gent de Japanners op riep te stemmen.

Terwijl ik zowat alle kandidaten mooier vond dan die 3 goals :p

Hopelijk dat het deze keer niet te veel was, Charleroi en de gouden schoen was wel genoeg wangedrag op één week.
 

DeletedUser72496

Guest
Club Brugge heeft gisteren zijn 5 doelman van het seizoen opgesteld...
 
Reactiescore
1.075
vind gabulov toch beter als vermeer tbh :x
 
Reactiescore
976
Vermeer zal het uiteindelijk wel worden. Brugge eigenlijk echt wel een dik team. Voorbije transferperiode ook gewoon degelijke versterkingen in de breedte gehaald.
 
Bovenaan