Classic 16: Durf jij het aan?

Ga jij spelen?

  • Ja

    Stemmen: 47 58,0%
  • Nee

    Stemmen: 19 23,5%
  • Weet ik nog niet

    Stemmen: 15 18,5%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Reactiescore
661
Heb je ook spelers die effectief loggen?
Normaal moeten die in de categorie ‘superaccount voor de week dat ze wel goesting hebben’ staan.

Stam: goedkope cara pils

Spelers: lmnt12, ben howard, sseg, robbeke

PS: autisten niet toegelaten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Dat eerste gedeelte moet wel effe veranderd worden, ook al kom je nog met zo'n mooi alternatief, kata's blijven altijd in het spel. Innogames is 100% op geld gefocussed en niet op de community van een wereld genaamd "classic". Ik haat kata's hoor, maar het gaat gewoon nooit veranderen. Boostaccounts zou je gewoon meteen kunnen bannen, dat ligt gewoon aan de mods zelf, dus dat zou jij als mod wel moeten weten lijkt me haha.
 

DeletedUser13688

Guest
Als ik met een team mee kan doen zodat er niet teveel tijd van me gevraagd word, dan zou ik het wel interessant vinden om mee te doen.
 

DeletedUser77632

Guest
Leuk iniatief! Vraag me wel af hoe je mensen subjectief indeeld als je ze niet kent? Waar baseer je dan de indeling op?

Wat ik denk is dat je hiermee de innercircle van het AF motiveerd maar misschien wel de nieuwkomers/beginners of diegene die niet heel veel post of onder de radar speelt afschrikt.

Hoe kijk jij hier tegen aan @Pimsie. ?

Nogmaals leuk iniatief :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Leuk iniatief! Vraag me wel af hoe je mensen subjectief indeeld als je ze niet kent? Waar baseer je dan de indeling op?

Wat ik denk is dat je hiermee de innercircle van het AF motiveerd maar misschien wel de nieuwkomers/beginners of diegene die niet heel veel post of onder de radar speelt afschrikt.

Hoe kijk jij hier tegen aan @Pimsie. ?

Nogmaals leuk iniatief :)

In theorie is de classic bedoeld voor de ervaren spelers van tribalwars.nl, dus dat zou niet direct heel erg zijn mocht die reactie er komen. Echter denk ik wel dat het mee valt in hoeverre het af zal schrikken.
 
Reactiescore
661
Ik durf eigenlijk niet echt meer nu.
 

DeletedUser75778

Guest
PP-abusende katanoobs als jij worden sowieso al vlug weggespeeld.
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik ga deze classic starten samen met @sir thrones. Deel ons maar in bij matig, want niemand mag mij hier vanwege de mr.madness kata's waar ik weiger afstand van te nemen, omdat er geen afspraken waren. Als je duidelijke afspraken maakt zal ik me daar zeker aan houden @Pimsie. het zelfde met mijn ex co kane die op dit moment inactief is. Het bewijs is w56 waar kane al een tijd met me samen speelt. Maar oké terug on topic voor deze wereld ik ben offensief redelijk sterk en Lucas is defensief erg sterk. Hier gaan we een team omheen bouwen. De leden zijn nog niet bekend maar deel ons maar bij matig in dan zullen we je zeker verrassen. Owja we hebben nog geen naam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77710

Guest
Komaan zeg, waarom altijd die vooroordelen? Ik heb nog nooit kata's gegooid en ik speel samen met een speler die ze ook nooit zelf heeft gegooid. Houd die oude koeien lekker in de sloot en probeer eens wat positief te zijn aub.
 

DeletedUser74552

Guest
Komaan zeg, waarom altijd die vooroordelen? Ik heb nog nooit kata's gegooid en ik speel samen met een speler die ze ook nooit zelf heeft gegooid. Houd die oude koeien lekker in de sloot en probeer eens wat positief te zijn aub.
Kom je weer met dit waardeloze argument. Ik zit nog steeds te wachten op een reactie op mijn post in top/flop stammen maar dit is misschien de reden dat je niet meer gereageerd hebt dan. Fijn dat je mee doet aan dit concept van Pim dan weten we in ieder geval dat jullie spelen en kan iedereen jullie mijden. :D
 

DeletedUser77710

Guest
Maat, pessimisten tot en met hier. Echt niet normaal, zeg eens wat ik ooit heb misgedaan op classic?
 

DeletedUser74552

Guest
Ik ga deze classic starten samen met @sir thrones. Als je duidelijke afspraken maakt zal ik me daar zeker aan houden @Pimsie. het zelfde met mijn ex co kane die op dit moment inactief is.
Wil je dat we ook een lijstje maken met afspraken als: Vermoord je CO niet. Ga je tegenstander niet opzoeken in het echte leven. Rij geen auto zonder rijbewijs.
Ik kan nog wel wat voor de hand liggende niet uitgesproken afspraken aan halen. Wat een dom argument is dit Bas.

Maat, pessimisten tot en met hier. Echt niet normaal, zeg eens wat ik ooit heb misgedaan op classic?
Ik ben je maat niet en je gaat samen spelen met een speler van het team dat onderandere deze classic verpest heeft en zonder reden met kata's is begonnen te gooien. Ik ga jullie in ieder geval zeker mijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77710

Guest
Ik ben je maat niet en je gaat samen spelen met een speler van het team dat onderandere deze classic verpest heeft en zonder reden met kata's is begonnen te gooien. Ik ga jullie in ieder geval zeker mijden.

Lees even top / flop stammen, Andries. Je zegt iets wat niet waar is.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ondanks dat ik het eens ben met Andries, wil ik jullie vragen de discussie verder voort te zetten in een andere topic. Zo niet, vraag ik Aldo het te verwijderen.
 
Reactiescore
661
Het sneeuwt.


Maar heel even antwoorden om gekkigheden te vermijden voor de volgende classic.
Nooit kata’s. Dus nu niet zeggen dat er geen afspraken waren he mister toevallige classic winst.

Mooi initiatief pim. Maar heb je ons al ingedeeld?
 
Bovenaan