Hunt de valsspelende stabber stam

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
paar stats van de laatste week:

Zijde 1:
Stammen: Hunt.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 96
Kant 2: 52
Verschil: 44


Zijde 1:
Stammen: Lost.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 57
Kant 2: 23
Verschil: 34

Zijde 1:
Stammen: Lost., Hunt.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 153
Kant 2: 75
Verschil: 78

Ja ik mis Danny z'n stats posts. Houdt ze zeker niet bij als t slechter gaat. :(
 

DeletedUser77704

Guest
Ik heb duidelijk eerst in PM gevraagd om verduidelijking, in tegenstelling tot jou.

Jouw clusterfuck hoefde ik geen verduidelijking voor, dat zie je gelijk al ;) Tenminste de meeste van ons.

Jij stelt daar in tegen vragen die ik netjes beantwoord, en dan ga je daarna hier exact dezelfde vragen stellen. Wordt je beetje vergeetachtig Danny?
 
Reactiescore
1.367
Jouw clusterfuck hoefde ik geen verduidelijking voor, dat zie je gelijk al ;) Tenminste de meeste van ons.

Jij stelt daar in tegen vragen die ik netjes beantwoord, en dan ga je daarna hier exact dezelfde vragen stellen. Wordt je beetje vergeetachtig Danny?

Je komt niet met bewijzen, vandaar dat ik het hier maar doe :)
 
Reactiescore
1.367

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nou tis al duidelijk dat Dust zelf niet netjes gespeeld had.
Dus die verhalen dat we gestabt hebben kunnen de prullenbak in.
 
Reactiescore
1.367
Nou tis al duidelijk dat Dust zelf niet netjes gespeeld had.
Dus die verhalen dat we gestabt hebben kunnen de prullenbak in.

Correctie Psy heeft tegen de afspraken in mij gedeffed, vervolgens vraagt de leider om opheldering van jullie over dat voorval, en zegt al toe dat psy gekicked zou worden, mocht dit zo zijn.
 

DeletedUser77704

Guest

Was geen betrekking , dus klets weer niet. Ga ook via pm niet op je reageren want vertel je nu 5x hetzelfde op pm en af.

Nou tis al duidelijk dat Dust zelf niet netjes gespeeld had.
Dus die verhalen dat we gestabt hebben kunnen de prullenbak in.

Joachim, enkel Danny ziet door de stof zijn falen niet.
 

DeletedUser77704

Guest
Correctie Psy heeft tegen de afspraken in mij gedeffed, vervolgens vraagt de leider om opheldering van jullie over dat voorval, en zegt al toe dat psy gekicked zou worden, mocht dit zo zijn.

Nadat wij hebben aangegeven te kappen met praten met hen omdat ze niet luisteren en gaan overwegen de neutraliteit op te heffen. En er was meer. Dus kom je nog met bewijs of blijf je slap ouwe hoeren?
 
Reactiescore
1.367
Nadat wij hebben aangegeven te kappen met praten met hen omdat ze niet luisteren en gaan overwegen de neutraliteit op te heffen. En er was meer. Dus kom je nog met bewijs of blijf je slap ouwe hoeren?

Overwegen en het daadwerkelijk opzeggen zijn 2 verschillende dingen, hoe je het ook went of keert, als je het netjes had willen doen had je ze psy laten kicken of ze 7 dagen gegeven.
 

DeletedUser77704

Guest
Overwegen en het daadwerkelijk opzeggen zijn 2 verschillende dingen, hoe je het ook went of keert, als je het netjes had willen doen had je ze psy laten kicken of ze 7 dagen gegeven.

Als zij het netjes hadden gedaan hadden ze geen os verleend, dit niet ontkent, die willen uitpraten, niet gelogen over hun betrekkingen met jullie. Dat is niet gebeurt dus wij staan in ons recht.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Overwegen en het daadwerkelijk opzeggen zijn 2 verschillende dingen, hoe je het ook went of keert, als je het netjes had willen doen had je ze psy laten kicken of ze 7 dagen gegeven.

Danny je denkt dat Psy ook het enige is xD
Nee was het maar zo mooi.
 

DeletedUser77704

Guest
46bb6681ae02404daef7cb0b36fbe2be.png



?

Verkeerde week Danny ;)
 
Reactiescore
1.367
Danny je denkt dat Psy ook het enige is xD
Nee was het maar zo mooi.

46bb6681ae02404daef7cb0b36fbe2be.png



?

Als zij het netjes hadden gedaan hadden ze geen os verleend, dit niet ontkent, die willen uitpraten, niet gelogen over hun betrekkingen met jullie. Dat is niet gebeurt dus wij staan in ons recht.


2c6616a1f970183016e53ea7bb19cf7f.png


Lijkt erop alsof dust het prima wilde uitpraten?
En welke betrekkingen? Wij hebben als stam zijnde geen samenwerking, enkel guess en boef hebben ze nog als vrienden, geloof ik
 
Reactiescore
91
Ja ik mis Danny z'n stats posts. Houdt ze zeker niet bij als t slechter gaat. :(

Mooie stats van afgelopen dagen hoor, wereld is weer mooi actief ;)
Maar ook enige relativering nodig: zet bijvoorbeeld de tijdsframe tussen Lost en God eens op 2 weken en het staat gelijk. Real heeft dan weer wat dorpen van Dabb binnen, hoewel ik langs verschillende hoeken heb gehoord dat het in sommige opzichten een teleurstelling was. Maar was een actie met mooi timewerk, congratz.
 

DeletedUser77704

Guest
46bb6681ae02404daef7cb0b36fbe2be.png



?




2c6616a1f970183016e53ea7bb19cf7f.png


Lijkt erop alsof dust het prima wilde uitpraten?
En welke betrekkingen? Wij hebben als stam zijnde geen samenwerking, enkel guess en boef hebben ze nog als vrienden, geloof ik

Ga hier niet meer op in, blijf herhalen.

Leer eens lezen Danny, misschien wordt je er wat slimmer van.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773

Hoorde van Robbert dat ze pre stacks bij Banaan hadden (niet op geklapt misschien maar stonden er wel)
Daarnaast gingen ze van banaan meesnoepen terwijl ze neutraal zouden blijven.
Achteraf bleken er afspraken gemaakt te zijn met GOD dat ze deel Banaan mochten internen. Hierdoor kwamen er treintjes van hun op onze dorpen, kostte het ons Def etc.

Allemaal vieze acties..
 

DeletedUser77704

Guest
Hoorde van Robbert dat ze pre stacks bij Banaan hadden (niet op geklapt misschien maar stonden er wel)
Daarnaast gingen ze van banaan meesnoepen terwijl ze neutraal zouden blijven.
Achteraf bleken er afspraken gemaakt te zijn met GOD dat ze deel Banaan mochten internen. Hierdoor kwamen er treintjes van hun op onze dorpen, kostte het ons Def etc.

Allemaal vieze acties..


Joa, reageer niet eens meer man. Danny luister toch niet
 
Bovenaan