Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367
Verkeerde week Danny ;)

Show vorige week is dan?

Hoorde van Robbert dat ze pre stacks bij Banaan hadden (niet op geklapt misschien maar stonden er wel)
Daarnaast gingen ze van banaan meesnoepen terwijl ze neutraal zouden blijven.
Achteraf bleken er afspraken gemaakt te zijn met GOD dat ze deel Banaan mochten internen. Hierdoor kwamen er treintjes van hun op onze dorpen, kostte het ons Def etc.

Allemaal vieze acties..

Heb je hier enige vorm van bewijs van? Dan neem ik al mijn beschuldigingen in en bied ik mijn excuses aan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Joa, reageer niet eens meer man. Danny luister toch niet

Weet de rest het hier toch ook een beetje :p
Robbert was maar uurtje discussiëren tot ie t een beetje begreep, bij Danny met beetje geluk binnen 168 uur.
 
Reactiescore
1.075
dankje danny, hoe komt het dat meerdere p.r leden op 30-1 de massa op rise plots een heleboel ods erbij hebben gekregen?
 
Reactiescore
1.367
Weet de rest het hier toch ook een beetje :p
Robbert was maar uurtje discussiëren tot ie t een beetje begreep, bij Danny met beetje geluk binnen 168 uur.

Lees bovenstaande post van mij eens
 

DeletedUser78899

Guest
Meestal volgen er na een oorlogsverklaring aanvallen. Stam was nogal boos op dust na hun schijnheilige acties. Dus dan krijg je dit soort dingen, gelukkig heeft Dust hun Helden om hen te beschermen omdat ze zelf niks durven te zeggen.

Ik durf hier zeker wel zelf te reageren hoor. Enkel focus ik liever op het voorbereiden van de aanvallen die jullie sturen en nog zullen sturen dan mij bezig te houden met het forum.

Helft van de tijd kan ik de discussies amper/niet volgen omdat real life namen gebruikt worden en ik deze niet kan linken aan accounts en omdat er nogal vaag wordt uitgelegd. Vaak is het ook gewoon onzin die hier te lezen valt en dan neem ik niet de moeite om alles tot in detail te lezen.

Wanneer ik tijd heb zal ik deze week wel eens de feiten geven vanuit ons standpunt. Voorlopig zal ik wel zien hoe we reageren in game en proberen er een toffe oorlog van te maken. Ik wil wel alvast zeggen dat ik op geen enkel moment de voorwaarden van ons NAP met Lost. heb overtreden en als Seduced By Lies een respectabel man is, zal hij dit ook wel bevestigen. (In alle gesprekken die ik met hem had heeft mijn account ook nooit ter discussie gestaan.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Show vorige week is dan?



Heb je hier enige vorm van bewijs van? Dan neem ik al mijn beschuldigingen in en bied ik mijn excuses aan.

7cd8335633b7697fcf00e69ecc905b86.png

Hier zegt GWIB dat er al Def bij Banana stond voordat er aanvallen liepen.
Kan gesprek nog wel doorspitten maar mobiel is lastig..
 
Reactiescore
1.367
7cd8335633b7697fcf00e69ecc905b86.png

Hier zegt GWIB dat er al Def bij Banana stond voordat er aanvallen liepen.
Kan gesprek nog wel doorspitten maar mobiel is lastig..


Okay, dan bij deze mijn excuses
 
Reactiescore
91
dankje danny, hoe komt het dat meerdere p.r leden op 30-1 de massa op rise plots een heleboel ods erbij hebben gekregen?

Omdat het allemaal een groot complot is. De Noord-Koreanen zitten er vast ook voor iets tussen.
Nee serieus, om er maar weeral op in te gaan: er zijn helemaal geen 'meerdere PR leden die plots een hele boel ODS gestegen erbij gekregen' op 30/1.

7Uw8iwq.png


Achterste 3 kolommen zijn respectievelijk OD, ODA en ODD en de lutele 500k die ze gestegen zijn is voor 90% door ODA stijging.

7Uw8iwq
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77625

Guest
Pas op man, wij God namen acc' die wij dachten het waardig waren een god te zijn, Banana was meer een uitschieter geef ik toe maar als je effe goed kijkt, de echte actieve spelers kan je niet nekken aangezien Rise zoekt naar nieuwe spelers, toch hebben jullie amper iets gehaald, er is mij gevraagd geweest om op rise te spelen, helaas heb 1 wereldoorlog meegemaakt en das genoeg om te weten wanneer lost of hunt hun nap opzegt dat God de winnaar zal zijn. Want noch Lost of Hunt heeft samen de skills (vooral vv skills) om de vv's overeind te houden,, jullie genieten van onze calculated losses maar be preparred, als god strikes, they do with results. Zowel hunt als Lost rekenen teveel op het verlies van God en de enige die er baat bij heeft is intern king Sander want bij hunt lijkt het er vooral op dat ze hopen dat hun intern king ook resultaten levert tegen qq. en to be honoust, Sander is al verloren op voorhand sorrry


@tyroncor je bent puur een vv speler die gebruikt word als slaafje door de grote spelers nogmaals als je zo goede speler bent kom maar op laat je daden spreken niet je woorden ik irriteer me beetje aan dat je al xo loopt te groot bekken dat je maar als mb speelt en sls vv op een account en hier loopt groot te doen nou ik zeg kom dan en laat zien dat je een god bent want goden zijn maar legendes , legendes zijn verzonnen verhalen om het volk te vermaken dus hou aub met die boel shit op en speel tw en maak je daden waar

dat geld voor alle boelshit op AF.als jullie net zo goed spelen als dat je praat over het spelen zouden elke speler groots zijn ,

Betrefr alle boelshit over de stammen ik heb goed idee vecht ut uit op tw en wie de wereld als stam wint mag pronken en stoer doen niet nu dat er nog vol op word gespeeld en elke kant zijn er winsten of verliezen dat is ut spel maar jullie lijken met zen allen net de politiek veel bla bla maar geen daden of geluid wat toegevoegde waarde heeft dus vecht het ingame uit en schep dan op succes .

Ik ga weer tw spelen wou ff mijn menig geven

U zijt gegroet
 
Reactiescore
1.075
Omdat het allemaal een groot complot is. De Noord-Koreanen zitten er vast ook voor iets tussen.
Nee serieus, om er maar weeral op in te gaan: er zijn helemaal geen 'meerdere PR leden die plots een hele boel ODS gestegen erbij gekregen' op 30/1....-

7Uw8iwq.png



7Uw8iwq

zat idd fout te kijken :p excuses
 
Reactiescore
1.367
@tyroncor je bent puur een vv speler die gebruikt word als slaafje door de grote spelers nogmaals als je zo goede speler bent kom maar op laat je daden spreken niet je woorden ik irriteer me beetje aan dat je al xo loopt te groot bekken dat je maar als mb speelt en sls vv op een account en hier loopt groot te doen nou ik zeg kom dan en laat zien dat je een god bent want goden zijn maar legendes , legendes zijn verzonnen verhalen om het volk te vermaken dus hou aub met die boel shit op en speel tw en maak je daden waar

dat geld voor alle boelshit op AF.als jullie net zo goed spelen als dat je praat over het spelen zouden elke speler groots zijn ,

Betrefr alle boelshit over de stammen ik heb goed idee vecht ut uit op tw en wie de wereld als stam wint mag pronken en stoer doen niet nu dat er nog vol op word gespeeld en elke kant zijn er winsten of verliezen dat is ut spel maar jullie lijken met zen allen net de politiek veel bla bla maar geen daden of geluid wat toegevoegde waarde heeft dus vecht het ingame uit en schep dan op succes .

Ik ga weer tw spelen wou ff mijn menig geven

U zijt gegroet


AF is gewoon beetje shitposten, voor mij dan.
 
Reactiescore
1.075
jij shitpost sws altijd al :p is al zo sinds w22 :p
 
Reactiescore
1.075
ik amuseer me wel, rise benjij nou gestopt of niet?:eek:
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77625

Guest
Maar kom op rise hier word zo veel van alle kanten dingen gezegd of gedaan of stabs of wat dan ook zijn er nog mensen die oudewets tw spelen die hun daden met troepen en hun tw laten spreken want tegenwoordig is dat er geneens meer ... het spel is niet op gericht voor deze boelshit maar voor

Aanvallen
Verdedigen
Tactisch moves
Sociale contacten
Plezier
Respect

En vooral afslachten van je tegenstanders

80% van bovenstaande word nog door een relatief kleine groep spelers gehanteerd en helaas verdwijd dat steeds meer dus start met zen allen waar het spel over gaat ipv van stabs etc etc etc van welke kant dan ook

Dit is mijn persoonlijke mening
Ik ga weer lekker gamen hoop dat spelers dit lezen en denken ojaa toen was tw nog leuk en volgen dit voorbeelt

U zijt gegroet
 
Reactiescore
1.367
Maar kom op rise hier word zo veel van alle kanten dingen gezegd of gedaan of stabs of wat dan ook zijn er nog mensen die oudewets tw spelen die hun daden met troepen en hun tw laten spreken want tegenwoordig is dat er geneens meer ... het spel is niet op gericht voor deze boelshit maar voor

Aanvallen
Verdedigen
Tactisch moves
Sociale contacten
Plezier
Respect

En vooral afslachten van je tegenstanders

80% van bovenstaande word nog door een relatief kleine groep spelers gehanteerd en helaas verdwijd dat steeds meer dus start met zen allen waar het spel over gaat ipv van stabs etc etc etc van welke kant dan ook

Dit is mijn persoonlijke mening
Ik ga weer lekker gamen hoop dat spelers dit lezen en denken ojaa toen was tw nog leuk en volgen dit voorbeelt

U zijt gegroet

Maar waarom zou je het AF er niet bij naast doen om te shit posten?
 
Bovenaan