Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367
Ja, inderdaad wij kwamen met het idee van NAP, maar jullie waren uiteindelijk diegenen die hun eisen terugschakelden om de NAP te proberen realiseren, plus moesten wij akkoord gegaan zijn was er ook effectief NAP, wat dus aantoont dat jullie jezelf aan het voorliegen zijn met jullie 1 VS 1 VS 1

We liegen onszelf niet voor hoor, jullie hebben een nap met hunt, deze zou opgezegd worden met de nap (beide tegelijk afgelopen) van ons waarna het een 1v1v1 zou zijn.
 

DeletedUser77704

Guest
achja jongens wat maken we ons toch allemaal weer druk om niks. Ik zal ff alles op een rijtje zetten voor iedereen.

1. De BG's die GOD wel niet allemaal heeft. GOD heeft idd een bg met dust en order. De rede hiervoor is dat de mensen van dust de oud stamgenoten van gewoon boef man en guesswhoisback zijn. Order is de DU stam van QQEEZZ net zoals sander en heer skils elk een eigen DU stam hebben. Verder hebben wij met $B$ en demigods een BG aangezien dit ook DU spelers zijn. Al dat gezeik over PR hou er toch over op man, wij hebben geen BG met hun. Wel helpt een enkel lid ons met OS, maar hadden wij bij johnny dat niet ook bij Real! zonder dat we een bg hadden :rolleyes:. Zeker van de spelers uit Real vind ik het hypocriet dat ze hier over gaan zeiken terwijl ze het nog geen maand geleden ook bij hunzelf lieten gebeuren. Al moet ik natuurlijk niet meer verwachten van sommige leden.

2. De CF van Rise against, hier hebben we in de stam al onze mening over laten horen, en kunnen wij enkel hopen dat danny de goede keuze maakt. Wij kunnen hem niet tot een keuze dwingen aangezien wij hebben aangegeven bij het joinen van leden dat wij met zijn allen gelijk zijn aan mekaar. Dat de hele stam op een dergelijke actie aangekeken zal worden is antuurlijk volkomen en zullen dus ook geen verdere woorden aan vuil gemaakt worden.

3. De verliezen die GOD tot noch toe te verduren hebben. Tja kan er niet veel over kwijt, proficiat naar de aanvallende partijen. Banana is zonde, maarja zat ook niet in het plan om naar GOD te stappen. Dabb heeft nu alsnog zn jump naar de rim kunnen inzetten. Was ook niet slim om een account met een 360 graden front te recrutien, maar hij wilde nou eenmaal niet in real blijven. Daarom hebben wij hem een jump naar de rim aangeboden en deze heeft hij geaccepteerd. Dit neemt natuurlijk niet weg dat de aanval van Real vandaag goed was uitgevoert. Ik mistte enkel nog aanvallen van heer skils? maar die zal het wel te druk hebben met zn rim opschonen of iets dergelijks. Op rise zijn de verliezen inderdaad zonde, maar heb wel genoten van het deffen op dat account de afgelopen paar dagen.

Tot slot wil ik nog even zeggen, dat ik het in lange tijden niet zo naar me zin heb gehad op TW. Ik mag overal VV draaien om te deffen iedereen reageert snel wanneer iets nodig is. Uiteindelijk is dat waar het bij mij om draait in dit spel een echt stamgevoel hebben en met mekaar ervoor gaan. Verder boeit het me daarom weinig of we uiteindelijk mogen winnen of verliezen. Het enige wat ik hoop is dat er een leuke strijd komt, mocht dit nou verder gaan als een 70 miljoen tegen 25 miljoen of toch een 1v1v1 maakt mij vrij weinig uit. Ik hoop enkel dat ik nog lange tijd mag genieten van deze wereld en dat iedereen zo actief blijft als nu. Anders is er misschien een volgende GOD nodig om iedereen wakker te schudden :p.

Kusjes Bob

Mooie samenvatting :)

Heb ook mooie verdedigingsacties gezien op Rise maar door al dat gezeur en het voortdurend afgeven op onze aanvallen maakt het er niet naar dat je dit even gaat zeggen. Is inderdaad zonde van Banana maar was te voorspellen.

Clusterfuck word als goed is afgestaan om 12 uur, mits dit echt gebeurt dan trek ik mijn oordeel over Danny van Rise terug. Mocht hij weer deze afspraak intrekken zal mijn oordeel enkel nog harder zijn.

Tuurlijk mag GOD diplomatieke betrekkingen hebben, maar als PR toestemt in het feit dat een lid GOD ondersteunt dan noem ik dat een "samenwerking". Maar je hoeft dat inderdaad geen echte samenwerking te noemen. Vindt wel mooi dat Dust ons de hele tijd heeft voorgehouden neutraal te zijn, dan weerleggen we dat met bewijs dat ze OS zonden naar jullie en dan werdt dit ontkent. En nu hoor ik dat ze gewoon een BG hebben XD Dat noem ik niet neutraal :p

Hopelijk gaat de strijd verder op een leuke manier.
 

DeletedUser77704

Guest
Mij zul je niet horen klagen over stacks hoor.


We liegen onszelf niet voor hoor, jullie hebben een nap met hunt, deze zou opgezegd worden met de nap (beide tegelijk afgelopen) van ons waarna het een 1v1v1 zou zijn.

Grappig dat je dit zegt aangezien ik nooit iets gezegd heb over de termijn van de NAP tussen Hunt en Lost, dus hoe kon je dit zeggen?

Daarbij heb ik inderdaad de vraag opgeworpen wat de eisen van GOD zouden zijn voor een NAP, enkel wordt er 3 dagen gewacht met reageren (Waardoor ik al vermoedde dat er niks meer kwam) en toen kwam de eis dat er dorpen van Captain moesten worden afgestaan voor een NAP. Nadat ik dit weg lachte en voor de grap zei dat ik dan heel bananaman zou willen werd hier in toegestemd :eek: Nadat ik zei dat dit satieren was wilde GOD gewoon een normale NAP zonder enige voorwaarden.

Dit is er gebeurt en hoe mensen dit uitleggen moeten ze zelf weten. Maar GOD stond er niet onwelwillend tegenover terwijl nooit bekend is wanneer NAP met Lost afliep voor GOD. Daarbij vroeg ook een zekere Boef een NAP aan en ik geloof ook best dat sommige individuele spelers een NAP weer aan jullie vragen, ga me geen illusie maken dat de leden van Lost heilige boontjes zijn.
 
Reactiescore
1.367
Grappig dat je dit zegt aangezien ik nooit iets gezegd heb over de termijn van de NAP tussen Hunt en Lost, dus hoe kon je dit zeggen?

Daarbij heb ik inderdaad de vraag opgeworpen wat de eisen van GOD zouden zijn voor een NAP, enkel wordt er 3 dagen gewacht met reageren (Waardoor ik al vermoedde dat er niks meer kwam) en toen kwam de eis dat er dorpen van Captain moesten worden afgestaan voor een NAP. Nadat ik dit weg lachte en voor de grap zei dat ik dan heel bananaman zou willen werd hier in toegestemd :eek: Nadat ik zei dat dit satieren was wilde GOD gewoon een normale NAP zonder enige voorwaarden.

Dit is er gebeurt en hoe mensen dit uitleggen moeten ze zelf weten. Maar GOD stond er niet onwelwillend tegenover terwijl nooit bekend is wanneer NAP met Lost afliep voor GOD. Daarbij vroeg ook een zekere Boef een NAP aan en ik geloof ook best dat sommige individuele spelers een NAP weer aan jullie vragen, ga me geen illusie maken dat de leden van Lost heilige boontjes zijn.

Mhhh, er was mij verteld dat onze nap zou lopen tot einde van nap met hunt, of althans, dit was de bedoeling.
 

DeletedUser77704

Guest
Mhhh, er was mij verteld dat onze nap zou lopen tot einde van nap met hunt, of althans, dit was de bedoeling.

Klopt niet,

heb net expres nog even nagelezen. Ik heb enkel gezegd dat NAP met Lost in principe binnenkort afloopt, niks meer en minder.
 
Reactiescore
1.367
Klopt niet,

heb net expres nog even nagelezen. Ik heb enkel gezegd dat NAP met Lost in principe binnenkort afloopt, niks meer en minder.

Ah, dat zal dan opgevat zijn als binnen 14 dagen
 
Reactiescore
415
ohh dust heeft geen os gestuurd maak je daar maar niet druk om. verder kregen we enkel os van pr, omdat wij hun al eerder hebben geholpen. Door middel van vv of os sturen. Opzich dus niet zo heel raar al zeg ik het zelf. Nu weet ik dat vv buiten de stam hier al snel als een bg word aangezien, maar ik denk dat de gemiddelde speler die johnny ondertussen kent dat het ons niet uitmaakt waar we vv draaien. zolang wij tijd hebben en mogen deffen is het vaak wel goed voor ons.

Maar zoals je zei heeft dust zich idd afzijdig gehouden voor een tijdje. we hebben een gezellig forumpie met ze en ze staan vermeld bij bondgenoten onder de stam. voor de rest volg ik er eigenlijk vrij weinig van.
 

DeletedUser77704

Guest
ohh dust heeft geen os gestuurd maak je daar maar niet druk om. verder kregen we enkel os van pr, omdat wij hun al eerder hebben geholpen. Door middel van vv of os sturen. Opzich dus niet zo heel raar al zeg ik het zelf. Nu weet ik dat vv buiten de stam hier al snel als een bg word aangezien, maar ik denk dat de gemiddelde speler die johnny ondertussen kent dat het ons niet uitmaakt waar we vv draaien. zolang wij tijd hebben en mogen deffen is het vaak wel goed voor ons.

Maar zoals je zei heeft dust zich idd afzijdig gehouden voor een tijdje. we hebben een gezellig forumpie met ze en ze staan vermeld bij bondgenoten onder de stam. voor de rest volg ik er eigenlijk vrij weinig van.

Grappig dat een Dust lid zelf heeft toegegeven jullie te hebben ondersteunt en jij dit nu ontkent....
 
Reactiescore
415
oww naja dat zal dan wel waar zijn. ik heb er iig niks van meegekregen. ik vul enkel os lijstjes aan en deff op de dag zelf.
wel een schatje dat hij ons os stuurt. weet je ook wie het was dan kan ik hem even een bedankje sturen.
 
Reactiescore
91
Er hebben wel degelijk meerdere gestuurd, maar deze kwamen niet op tijd ;)

Gast, hoe dikwijls moet ik het nog zeggen, er heeft één PR lid gestuurd. Kom maar met screens of houd je arrogante mond maar. Wie gaat het beter weten, iemand die de zaak mee in banen geleid heeft of een externe die daar niks mee te maken heeft? Doe normaal.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Van schelden of denigrerende teksten word het AF niet leuker @iedereen

Trouwens, over die massa heb ik grom en cheff meermaals gecomplimenteerd :)
 
Reactiescore
1.075
Gast, hoe dikwijls moet ik het nog zeggen, er heeft één PR lid gestuurd. Kom maar met screens of houd je arrogante mond maar. Wie gaat het beter weten, iemand die de zaak mee in banen geleid heeft of een externe die daar niks mee te maken heeft? Doe normaal.

hoe komt het dan dat er op overgenomen dorpen (en terug gerecapped dusja geen screentje) vanaf meerdere P.R leden OS afkwam? ofwel lieg je hier nu keihard ofwel lieg je hier nu keihard????
 
Reactiescore
1.367
hoe komt het dan dat er op overgenomen dorpen (en terug gerecapped dusja geen screentje) vanaf meerdere P.R leden OS afkwam? ofwel lieg je hier nu keihard ofwel lieg je hier nu keihard????

Geen screentje -> Onzin lullen

En wat dan nog, zelfs met p.r erbij hebben wij nog minder punten dan lost en hunt, terwijl die beide samenwerken...
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.075
ohh dust heeft geen os gestuurd maak je daar maar niet druk om. verder kregen we enkel os van pr, omdat wij hun al eerder hebben geholpen. Door middel van vv of os sturen. Opzich dus niet zo heel raar al zeg ik het zelf. Nu weet ik dat vv buiten de stam hier al snel als een bg word aangezien, maar ik denk dat de gemiddelde speler die johnny ondertussen kent dat het ons niet uitmaakt waar we vv draaien. zolang wij tijd hebben en mogen deffen is het vaak wel goed voor ons.

Maar zoals je zei heeft dust zich idd afzijdig gehouden voor een tijdje. we hebben een gezellig forumpie met ze en ze staan vermeld bij bondgenoten onder de stam. voor de rest volg ik er eigenlijk vrij weinig van.

Dus nu geef je toe dat je destijds, als bg van real! Gevvt hebt tegen real (of os getuurd) bij p.r ? Og een stab kan er wel bij ;)
 
Reactiescore
415
och steff toch, ik heb nooit een bg met real gehad enkel een gedeeld fora. waarop ik ook duidelijk heb gezegd dat ik vv tegen jullie accounts zou draaien, maar ook voor jullie accounts. dit komt doordat ik van deffen hou, maar zo een instelling is inderdaad vrij raar tegenwoordig. iemand die overal vv draait om mensen te helpen en zelf plezier uit het spel te halen.

en os heb ik idd ook naar een lid van pr gestuurt, maar ik had ook def bij jullie in de stam staan. ik denk dat je eerst even moet navragen of er uberhaupt ooit een bg geweest is voordat je weer is van alle daken gaat lopen schreeuwen.

maar als je mij een stabber wilt noemen ga je gang. ik behoor dan ook wel echt tot het uitschot van tw.
 
Reactiescore
91
hoe komt het dan dat er op overgenomen dorpen (en terug gerecapped dusja geen screentje) vanaf meerdere P.R leden OS afkwam? ofwel lieg je hier nu keihard ofwel lieg je hier nu keihard????

Screens, namen of op zijn minst enig vorm van bewijs als je een bewering doet. Tot die tijd loop je gewoon zelf te liegen. Amen.
 
Bovenaan