Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367
Mhhh, Blijkbaar is lost nog een ergere stam dan ik dacht, zo opeens verklaren ze Dust de oorlog en sturen ze aanvallen, nadat er maanden een BG/nap was...
 

DeletedUser77389

Guest
Mhhh, Blijkbaar is lost nog een ergere stam dan ik dacht, zo opeens verklaren ze Dust de oorlog en sturen ze aanvallen, nadat er maanden een BG/nap was...

Ja want zonder screens lieg je enkel volgens je eigen stam :p. Bovendien is het ook eens handig als je Dust zelf laat praten inplaats dat jij en GWIB het doen.
 
Reactiescore
91
Waar zeggen de stats dan iets over een BG?

Gaat niet over dat, het gaat over het feit dat je met 'enkel screens' inhaakt op de vorige discussie, waar stats genoeg uitsluitsel geven. Dus die zin slaat nergens op ;)
 

DeletedUser69459

Guest
stabber is eigelijk zo'n lelijk woord en ik zie het veel te vaak op dit forum...waarom veranderen we dit niet? Ik stel voor dat we een enquete houden voor mooiere alternatieven zoals stobber, ruggensteker of wobber
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Gaat niet over dat, het gaat over het feit dat je met 'enkel screens' inhaakt op de vorige discussie, waar stats genoeg uitsluitsel geven. Dus die zin slaat nergens op ;)

Voeg dan quote toe zou ik zeggen ;)

En Danny is weer aan t zeiken zie ik, gewoon blind posten zonder de situatie te weten. :p
 
Reactiescore
1.075
och steff toch, ik heb nooit een bg met real gehad enkel een gedeeld fora. waarop ik ook duidelijk heb gezegd dat ik vv tegen jullie accounts zou draaien, maar ook voor jullie accounts. dit komt doordat ik van deffen hou, maar zo een instelling is inderdaad vrij raar tegenwoordig. iemand die overal vv draait om mensen te helpen en zelf plezier uit het spel te halen.

en os heb ik idd ook naar een lid van pr gestuurt, maar ik had ook def bij jullie in de stam staan. ik denk dat je eerst even moet navragen of er uberhaupt ooit een bg geweest is voordat je weer is van alle daken gaat lopen schreeuwen.

maar als je mij een stabber wilt noemen ga je gang. ik behoor dan ook wel echt tot het uitschot van tw.
Zon instelling is waarom werelden tegenwoordig niets meer voorstellen, enkel voor jezelf spelen en niet voor het stamgevoel. Een wereld winnen is leuk , maar echt alles samen met je stam gegeven hebben om te komen waar je staat is veel leuker als vriendje allemannetje te zijn
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Opzegging NAP/BG

8587e25ee060ec4caeb1558b0468fc35.png




En nog geen paar tellen later en de aanvallen lopen al:
5ef862d9dcbb6e4e55c428eff5eca3e5.jpg
 

DeletedUser77704

Guest
Opzegging NAP/BG

8587e25ee060ec4caeb1558b0468fc35.png




En nog geen paar tellen later en de aanvallen lopen al:
5ef862d9dcbb6e4e55c428eff5eca3e5.jpg

Meestal volgen er na een oorlogsverklaring aanvallen. Stam was nogal boos op dust na hun schijnheilige acties. Dus dan krijg je dit soort dingen, gelukkig heeft Dust hun Helden om hen te beschermen omdat ze zelf niks durven te zeggen.
 

DeletedUser69459

Guest
Ah woensdag heb ik tijd. Wat een schatten zijn jullie toch
 
Reactiescore
1.367
Meestal volgen er na een oorlogsverklaring aanvallen. Stam was nogal boos op dust na hun schijnheilige acties. Dus dan krijg je dit soort dingen, gelukkig heeft Dust hun Helden om hen te beschermen omdat ze zelf niks durven te zeggen.


Nou, je loopt mij te beschuldigen van laag spel en lafheid, maar zelf doe je dat nu toch ook?
Maar je geeft nu dus toe dat je stabbed?
 

DeletedUser77704

Guest
Nou, je loopt mij te beschuldigen van laag spel en lafheid, maar zelf doe je dat nu toch ook?
Maar je geeft nu dus toe dat je stabbed?

Danny, leer lezen ;)

Wij zijn gestabt en voorgelogen en handelen dan, we hebben ze kans van verdedigen gegeven en contrabewijs en dat kwam er niet.

Dus ga lekker lopen huilen omdat je denkt dat andere triest zijn, maar ga lekker maar naar Daan toe om te vragen hoe het spelletje werkt. Aangezien je kenbaar niks weet van wat stabben is en te goedgelovig ben als het om je bondgenoten gaat.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Nou, je loopt mij te beschuldigen van laag spel en lafheid, maar zelf doe je dat nu toch ook?
Maar je geeft nu dus toe dat je stabbed?

Jij speelde idd heel duidelijk laf, kan je niet omheen.

Maar jij moet eens nodig leren om niet te snel te posten hier. Je past bij het rijtje van Alex Lannon zo, manman.
 
Reactiescore
1.075
paar stats van de laatste week:

Zijde 1:
Stammen: Hunt.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 96
Kant 2: 52
Verschil: 44


Zijde 1:
Stammen: Lost.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 57
Kant 2: 23
Verschil: 34

Zijde 1:
Stammen: Lost., Hunt.
Zijde 2:
Stammen: GOD

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 153
Kant 2: 75
Verschil: 78
 
Reactiescore
1.367
Jij speelde idd heel duidelijk laf, kan je niet omheen.

Maar jij moet eens nodig leren om niet te snel te posten hier. Je past bij het rijtje van Alex Lannon zo, manman.

Ik heb duidelijk eerst in PM gevraagd om verduidelijking, in tegenstelling tot jou.

Psy nurse heeft mij defence gestuurt tegen de afspraken in. Maar had je dit even met dust overlegt had je ze niet hoeven stabben.

cd2b6a3d76ec42b0db41ff665cf56ad6.png
 
Bovenaan