[Speeltopic] WvW #288

Reactiescore
93
Fuck it, ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in nu. Ik ga gewoon ff het hele forum afsluiten. Dan word ik maar lynch, maar op het moment kan het me echt even niks meer schelen.

Ik zeg enkel maar dat ik een goedje ben. That's all. Mocht ik nog leven zal ik morgen als ik wat rustiger ben wel weer meedoen. Maar op het moment lukt het me gewoon niet om rustig te blijven en zo mee te zoeken naar wolven.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik inactief? Ik ben hier heel de dag geweest. Ik zie het alleen niet. Bovendien heb ik een verkapte claim geplaatst. Maar goed.

Zoals ik al zei, ik vond hope ook wolfs en hij is vervangen... dus daar volg ik je wel in, alleen jammer dat deze weer voetballen is.
Ha kijk inactief ja dat hoorde ik ook naar mij dus dat word nogal snel mee gegooit en ook dat hope als vervanger kwam op dag 3 haalt alles overhoop voor mij moet/mag ik de vervanger ermee aanvallen of moeten we blanco omgaan hiermee ik vind het maar een lastig probleem zo(stel dat er een wolf zit in de vervangende leden ,nou succes he vind het maar eens ! ik vind het irritant mag ik wel zeggen )verbanden raak ik beetje kwijt zo castiel en TUTM zijn bewezen iig zover zijn we in elk geval .

Fam ik heb je ingekapselde claim gemist maar zal m opzoeken..
 

DeletedUser78825

Guest
Iedereen die goedje heeft geclaimed kan nog deel uitmaken van de 3e partij.

Inclusief bewezen.
 

DeletedUser77898

Guest
Dragonwoman komt op mij oprecht over. Zou haar niet lynchen. Loyal heeft eindelijk zijn overzicht gegeven en hier ben ik best wel tevreden over. Ik denk zelf dat ofwel draakje ofwel DZ wolf is. Verder vind ik Jessica en cryptic ook verdacht momenteel. Cryptic heeft alleen op mij gezeten en nog niet zijn mening over anderen gegeven vandaag? Of heb ik dat gemist?

En Jessica komt ook nergens mee. Wat denkt derest hiervan?

E: Fam vind ik ook verdacht. Ze heeft nog niks ingebracht?
 

DeletedUser17472

Guest
Cryptic

Mijn gevoel zegt gewoon dat hij bij de wolfjes hoort. Ik heb hem al een paar maal herlezen vandaag en hij speelt anders dan het vorige rondje. Dit is echter het tweede rondje dat ik hem meemaak. Voor mijn gevoel is hij alleen maar verwarring aan het zaaien.
Ik had aan iedereen zijn gedachten gevraagd over Cryptic, om zo wat beter mijn gevoel te kunnen plaatsen, maar helaas blijven de antwoorden daarop uit. Ik zet dus mijn stem voorlopig op hem omdat ik niet weet hoe de avond voor mij tot 10 uur gaat lopen. Het is of Cryptic of de vervanger van Hope.
 

DeletedUser78825

Guest
Cryptic

Mijn gevoel zegt gewoon dat hij bij de wolfjes hoort. Ik heb hem al een paar maal herlezen vandaag en hij speelt anders dan het vorige rondje. Dit is echter het tweede rondje dat ik hem meemaak. Voor mijn gevoel is hij alleen maar verwarring aan het zaaien.
Ik had aan iedereen zijn gedachten gevraagd over Cryptic, om zo wat beter mijn gevoel te kunnen plaatsen, maar helaas blijven de antwoorden daarop uit. Ik zet dus mijn stem voorlopig op hem omdat ik niet weet hoe de avond voor mij tot 10 uur gaat lopen. Het is of Cryptic of de vervanger van Hope.

En waar heb ik verwarring gezaaid?
 

DeletedUser76198

Guest
Stop met rare dingen zeggen :D Fam is goedje, Cryptic heeft natuurlijk gelijk.

Feit blijft dat je geen inactieve speler gaat infecteren dus Fam is voor mij wel confirmed.
 

DeletedUser77898

Guest
Prima, lynch me maar dan. Dan is er een speciaaltje uit.
Ohja je had geclaimd en niemand anders deed er wat tegen. Excuus mijn fout.

Dan blijven dus over:

DZ/drakenvriend
Jessica
Cryptic (ben ik wel t minst van overtuigd)
Time (neutraal gevoel bij)
Loyal (neutraal door zijn overzicht met wat rake punten erin)
 

DeletedUser74005

Guest
DZ zou toch ook nog online komen? Waar is die gast?

Sorry had een sociaal leven vandaag. Hele dag gebierd.

Dragonwoman zal geen slechtje zijn. Dat overzicht waarmee ze kwam met verdenkingen.. je moet wel enorm fanatiek zijn als je zoiets uitwerkt als slechtje..

Ik ga zelf denk ik voor loyalpsycho of toch weer Draakje. Ik stem in ieder geval op iemand uit het lijstje dat ik vannacht gepost heb.

Bij het teruglezen heb ik geen nuttige bijdrages gezien van loyal en dat hij zowel PlanB als vgm dragonwoman (zit mobiel en weet niet meer precies waar zn post stond) bij 'slecht' zet, bevalt mij niet. Daarnaast staat hij in mn lijstje met mogelijke wolven, dus lijkt hij mij een prima lynch.

Ben nu bijna thuis, ik kom denk ik zo nog wel ff online op mn pc.
 

DeletedUser77898

Guest
Sorry had een sociaal leven vandaag. Hele dag gebierd.

Dragonwoman zal geen slechtje zijn. Dat overzicht waarmee ze kwam met verdenkingen.. je moet wel enorm fanatiek zijn als je zoiets uitwerkt als slechtje..

Ik ga zelf denk ik voor loyalpsycho of toch weer Draakje. Ik stem in ieder geval op iemand uit het lijstje dat ik vannacht gepost heb.

Bij het teruglezen heb ik geen nuttige bijdrages gezien van loyal en dat hij zowel PlanB als vgm dragonwoman (zit mobiel en weet niet meer precies waar zn post stond) bij 'slecht' zet, bevalt mij niet. Daarnaast staat hij in mn lijstje met mogelijke wolven, dus lijkt hij mij een prima lynch.

Ben nu bijna thuis, ik kom denk ik zo nog wel ff online op mn pc.
ik denk persoonlijk dat het handiger is om op draakje te stemmen dan op Loyal. Heb het gevoel dat dat meer info gaat geven. Vind je het goed dat te doen? Dragonfriend

wil ook iedereen oproepen dit te doen. Verdeelde stemmen heeft geen zin...
 
Bovenaan