Met welke 10?

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Never againnn!! Oke, zeg nooit nooit. Laten we het maar op misschien houden, nog een keer Oele'n lijkt me wel leuk... maar voorlopig even niet.. ofzo :engel:
Thanks voor 'je nominatie' Jelle, ik vond het erg gezellig in het Oele team en zou zeker weer met jou op een account willen zitten!

Wanneer ik jullie vraag is er maar 1 mogelijk antwoord. We all know that.
 

DeletedUser44216

Guest
Dat kun je geheel naar eigen inzicht invullen. Meestal wordt het op de manier gedaan zoals Jelle in de eerste post laat zien.

Afijn, ik lag best lekker onder mijn steen, so peace out once again fuckers.

Hmmm, beetje kortzichtige invulling dan. Volgensmij kunnen zulke lijstje in het topic top/flopspelers. Ik zie zelf veel liever lijstjes van mensen die verleden met heden combineren. Maargoed, het is sowieso nog vrij vroeg om wat voor lijstje dan ook te maken. Ik waardeer ze wel hoor, als ze er zijn :)
 

DeletedUser64057

Guest
Dit heb ik altijd zon onzinnig topic gevonden, Hier worden allemaal gemiddelde spelers nog harder gelikt dan mia khalifa.
 

DeletedUser44216

Guest
Je zeikt zoveel

Dan lees je wat anders. Ik spreek mijn ogenoegen uit over dit topic, ik probeer over iets normaals te discussieren dan de zinloosheid die van het AF tegenwoordig afdruipt. Als dat je niet zint, is dat jouw probleem. Ik ben in ieder geval niet de enige die een probleem heeft met dit topic.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dan lees je wat anders. Ik spreek mijn ogenoegen uit over dit topic, ik probeer over iets normaals te discussieren dan de zinloosheid die van het AF tegenwoordig afdruipt. Als dat je niet zint, is dat jouw probleem. Ik ben in ieder geval niet de enige die een probleem heeft met dit topic.

Ik zou zeggen start een discussie over iets wat je wel interesseert ;)
 
Reactiescore
2.039
Dan lees je wat anders. Ik spreek mijn ogenoegen uit over dit topic, ik probeer over iets normaals te discussieren dan de zinloosheid die van het AF tegenwoordig afdruipt. Als dat je niet zint, is dat jouw probleem. Ik ben in ieder geval niet de enige die een probleem heeft met dit topic.

Oh damn ik heb een probleem
 

DeletedUser64057

Guest
Jaloers dat je nooit benoemd wordt?

Nee het is meer dat na 2 jaar afwezigheid topics als golden awards(die ik wel leuk vond om te lezen) niet meer hier gepost worden en we deze crap wel nog hebben.

Verder denk ik dat als ik nu 2 weken alle af posters hier en ingame zou likken ik in menig lijstje terecht zou komen.
Alleen is het dat waard vraag ik me dan af.
 
Reactiescore
516
Nee het is meer dat na 2 jaar afwezigheid topics als golden awards(die ik wel leuk vond om te lezen) niet meer hier gepost worden en we deze crap wel nog hebben.
Topics zoals 'welke 10' worden meestal in het beginstadium van het spel geopend, dit omdat het niet echt uitmaakt in welk stadium het spel op dat moment verkeerd. Het gaat er dan ook puur om met welke spelers jij persoonlijk nog een keer graag wilt spelen, als je zulke topics onzinnigs vindt, tja dan lees je ze in het vervolg maar niet meer.

De 'golden awards' vind ik zelf ook een van de leukere topics, net zoals 'rate de speler'. Echter zijn we nog niet zover in het spel dat we daadwerkelijk onderbouwende lijstje kunnen maken, vandaar dat ik ook de keuze heb gemaakt om te beginnen met een 'welke 10 lijstje'.

Verder denk ik dat als ik nu 2 weken alle af posters hier en ingame zou likken ik in menig lijstje terecht zou komen.
Alleen is het dat waard vraag ik me dan af.
Bijna alle spelers die ik benoemd heb spelen niet eens op wereld 60, verder zijn dit ook zeker niet gemiddelde spelers naar mijn mening. Daarnaast is dit lijstje uiteraard totaal niet objectief gezien het gebaseerd is op mijn mening en persoonlijke bevindingen. Natuurlijk heeft iedereen hier een ander beeld op, en ben ik dan ook benieuwd naar andere lijstjes mochten die nog komen.
 

DeletedUser44216

Guest
Ik zou zeggen start een discussie over iets wat je wel interesseert ;)

Ik probeerde een discussie te starten over of het wel of niet zinvol / nuttig is om dit topic te hebben en wat de invulling moet zijn van een lijstje wat hier gepost wordt. Wat mij irriteert zijn reacties als die van meneer hieronder waardoor de poging om iets van een normale discussie op gang te brengen meteen om zeep wordt geholpen.

Oh damn ik heb een probleem

Bijna alle spelers die ik benoemd heb spelen niet eens op wereld 60, verder zijn dit ook zeker niet gemiddelde spelers naar mijn mening. Daarnaast is dit lijstje uiteraard totaal niet objectief gezien het gebaseerd is op mijn mening en persoonlijke bevindingen. Natuurlijk heeft iedereen hier een ander beeld op, en ben ik dan ook benieuwd naar andere lijstjes mochten die nog komen.

Is het dan wel een nuttige toevoeging op het W60 forum? Dient een dergelijk topic niet in een algemeen discussieforum (o.i.d.) te staan?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik probeerde een discussie te starten over of het wel of niet zinvol / nuttig is om dit topic te hebben en wat de invulling moet zijn van een lijstje wat hier gepost wordt.

Het nut van zulke topics in mijn ogen is een forum een beetje gezellig houden in de beginfase van een wereld, wanneer dingen als Golden Awards en top/flop stammen nog zinloos zijn. Het is nog te vroeg voor inhoudelijke discussies over kwalitatieve stammen en spelers, omdat het kaf nog van het koren gescheiden moet worden. Met andere woorden, zodra de top 25 niet meer 90% abusers is en er daadwerkelijk stammen gevormd worden die het einde van de wereld kunnen halen, kunnen de goede spelinhoudelijke discussies komen ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tegenwoordig duurt het enkele maanden voordat de non-pp abuser de top 25 kan binnen treden, althans op de LH wereld. Hier wellicht wat sneller, of juist niet, dat hangt van de kwaliteit van de abusers af. Nog even geduld inderdaad, golden awards komt elke wereld wel, maar vaak wat later zoals meerdere hier al zeiden :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526

Deleted User - 487871837

Guest
Nog even geduld inderdaad, golden awards komt elke wereld wel, maar vaak wat later zoals meerdere hier al zeiden :)

Wil hem best nu opengooien, maar buiten wat zwakke lijstjes en veel spam zal het niet echt wat opeleveren nog verwacht ik :p
 
Bovenaan