Top/flop stam(men)

DeletedUser74287

Guest
Wij hebben 2 dagen geleden deze pm mogen ontvangen.
Diezelfde dag hebben we (uiteraard zonder in te gaan op de aanbiedingen van youth) de pm doorgestuurd naar de leiding van Novus.

Ik vind het dan ook bijzonder kwalijk dat deze speler na een poging tot stabben niet gekickt is.
Het getuigt van de mentaliteit die in Novus overheerst.

Het zou op zich al een kwalijke zaak zijn dat dit account zondag 23:59 niet is gekickt.
Maar nu ze weten dat dit account oprecht in staat is te stabben zal het waarschijnlijk met open armen in de leiding zijn opgenomen, dat is immers de gang van zaken daar.


wjj1jp.png
 
Reactiescore
3.584
Wie wilt er zelfs zo ne noob als Jort in zijn stam xD Je naait je NAP wel enorm als je ze gaat clusterfucken wegens ze niets kunnen ondernemen er wat aan te doen. In dat opzicht mijn complimenten aan diegene die het er niet mee eens was mits het met de intentie was dat speler Unique genaaid zou worden en niet met de intentie 'we mogen geen ruzie maken met Ely of onze NAP vervalt'.

Enorm zielig van nogmaals team Youth ook omdat hij daarna heel zijn stam wou naaien in alle opzichten en daar bovenop dus wel pijnlijk hij nog steeds in de stam zit, dreigen met kick en het niet doen is teken van zwakte, iets wat ik o.a al lang toeroep richting leiding Novus.

En iemand zijn ligging al eens bekeken? WTF moet Insane met zijn dorpen gaan doen. Kicker de kick kick :eek:

Maar even situatie switch, Dennis van Conor is leider Novus nu. Misschien had hij twijfels bij de capaciteiten van team youth en moesten ze zich bewijzen. Denk dat die missie nu wel dik geslaagd is en hij vast en zeker wel mag blijven.

Dan sluit ik nog af met mijn complimenten ook voor onze leiding (Insane) voor het totaal niet ingaan van deze opportuniteit en het netjes in lichten van deze situatie aan leiding Novus.
 
Reactiescore
3.457
Prachtig dit,dacht dat Novus stond voor fair play ? Althans dat wilden ze ons doen geloven,wat had er gebeurd als Insane de vv had aangenomen en tevens gevoelige info?
Juist dan waren wij de stabbers, het feit dat ze deze speler in de stam laten zitten zegt genoeg.
Stabs worden geaccepteerd in Novus moge dat duidelijk zijn:)
 

DeletedUser69389

Guest
Weer veelzeggend dat Novus niet met een reactie komt...... AF boeit hen niet. Reputatie boeit hen niet. Wat wordt de volgende doofpotactie of smerige actie? @wieboy3 @den tist @Conor McGregor @Conor McGregor. @.Conor Mcgregor @oreffo @.JackAndJones.*


Wenen dat Insane speelt en met ongegronde beschuldigingen komen. Maar als ze zelf worden gewezen op hun fouten dan reageren ze niet....

Wij waren laf toen Gamebreak met Stef Mart fuseerden.
Wij waren laf toen The Lord of The Toilet fuseerde met Don Marco. Terwijl Don Marco werd genaaid door zijn stamgenoten en het een bekende was van vele spelers uit Insane, waaronder mijzelf.
Wij waren laf, omdat we de sterke accounts uit Hi Ho hadden gerecruit als reactie op het feit dat Novus en Ely, toen de nummer 1 en 2 stam nog een nap hadden en de bewuste accounts een serieuze toevoeging vormden en vormen voor Insane.


Novus
Dan kijken we naar Novus. Tot vorige week hadden ze een nap met de nu huidige nummer drie stam Ely. Die toen destijds nog 2e stond. Puur omwille van het feit dat sommige frontaccounts van Novus het te druk hadden met prive. In plaats van structureel de accounts te verbeteren grijp je naar zulke middelen...

Novus heeft een leider aan het roer staan die een bewezen stabber (Dennis, @Kale poes) is (Topic waarin een actie van Dennis beschreven staat is in dit topic) en die het ontkent, goedpraat etc.. Afkomstig van 8 januari jongstleden.
ibp_h0jWQAuEm79nSHrzlQ.png

index.php



Novus had een nap met Rebel en toen hen dat niet meer uitkwam maar blijven vragen of ze anders zich niet konden laten internen. Wie deed dat? De andere leidinggevende account, Wieboy3.

upload_2018-1-24_15-59-46.png
upload_2018-1-24_16-0-7.pngupload_2018-1-24_16-0-23.pngupload_2018-1-24_16-0-56.pngupload_2018-1-24_16-1-38.pngupload_2018-1-24_16-1-49.pngupload_2018-1-24_16-2-16.pngupload_2018-1-24_16-2-22.pngupload_2018-1-24_16-2-56.png


De huidige leider Dennis van Conor die probeerde Icenoble aan te zetten tot het stabben van .Sleepwell en Morgan Firestorm. Afbeelding van Maick (@Perfect en afkomstig van

Ik zag gezegd worden dat Dennis op deze wereld nog niets verkeerds heeft gedaan. Zijn jullie vergeten dat hij probeerde om IceNoble zover te krijgen om Sleepwell en Morgan Firestorm te stabben?

Wij hebben een gesprek met de leiding van Novus gehad, waar jij ook bij zat, en toen zijn de fouten toegegeven en gezegd dat Dennis dat niet meer zou doen. Je leidersrechten binnen Novus zijn zelfs afgepakt vanwege Dennis zijn gedrag.

Voor de onwetenden, de situatie was als volgt:
IceNoble stapte op eigen initiatief naar het account Conor om de mogelijkheden van een bondgenootschap te bespreken. Dennis opende de pm en begon Ice te manipuleren. Die bg zou er komen, maar eerst moet Ice dan ons en Sleepwell kicken en aanvallen. Dit ging een paar dagen zo door waarin hij bleef pushen voor een kick.

Achteraf bleek daar natuurlijk helemaal niets van waar te zijn, die bg zou er helemaal niet komen, Dennis was gewoon iemand aan het pushen een stab uit te voeren.
Het erge is nog dat Wieboy3 grotendeels afwist van Dennis zijn plannen :)

ktdxqmHmTx6Ufbj2dd8qiQ.png

Dat is allemaal in het verleden gebeurd van de oh zo eerlijke, faire, voor uitdaging spelende stam Novus... Maar iemand in je stam houden die letterlijk zichzelf op een presenteerblaadje aanbood als spion bij je grootste vijand en ogenschijnlijk tot nog meer toe in staat was indien wij dat hadden gevraagd is simpelweg walgelijk. Het is wachten totdat Novus inderdaad gebruik gaat maken van spionnen, stabs gaat plegen en wie weet nog meer. Er zit een bepaalde tendens en opbouw in het handelen van Novus helaas. Momenteel begint het langzamerhand een beetje uit de hand te lopen en ik mis spelers als @Arachnophobia die al vertrokken is. Want juist dat soort spelers kunnen een vervelende wereld voorkomen. Waarom kan Novus niet spelen zoals Insane en Ely dat doen???

Helaas blijkt het huidige Novus over 0 karakter te beschikken, want anders had je als stam wel actie ondernomen tegen een speler als Dennis die nog deze wereld mensen aanzet tot stabben.... Maar ja die is nu leider in Novus. Dan heb je iemand die, wanneer wij ja hadden gezegd, Novus had gestabt en die ze gewoon in de stam laten zitten en totaal niet straffen. In hoeverre valt Novus nog als een geloofwaardige en serieuze stam te beschouwen?

Aangezien Novus weigert te reageren op het gebeuren mogen we ervan uitgaan dat ze het goedkeuren als spelers elkaar binnen Novus naaien? Ook nog eens aangeeft dat hij niet meer loyaal is ten op zichte van Novus??? Ik zal het anders even gaan markeren wat Youth and Whiskey allemaal zei. Voor de Novus spelers die te lui zijn om één simpele pm te lezen. Is het nou nog niet duidelijk dat de meest hypocriete stam Novus zelf is en niet een Ely, Puzzle of Insane?

cc09fec9f59716402321c8f1e6ff06de.png
 

Bijlagen

  • upload_2018-1-24_16-2-40.png
    upload_2018-1-24_16-2-40.png
    80,2 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
301
jullie zouden eens kunnen beginnen elkaar aan te vallen, ipv enkel het over en weer gemekker op het AF :rolleyes: Dan wordt de wereld ook ineens een stuk interessanter :p
 

DeletedUser69389

Guest
jullie zouden eens kunnen beginnen elkaar aan te vallen, ipv enkel het over en weer gemekker op het AF :rolleyes: Dan wordt de wereld ook ineens een stuk interessanter :p
Lijkt mij dat dit soort zaken altijd geopenbaard dienen te worden. Daarnaast heb jij 0,0 weet van onze plannen. Misschien moet je ervoor zorgen dat je naamgenoot weer actief is...
 
Reactiescore
301
Lijkt mij dat dit soort zaken altijd geopenbaard dienen te worden. Daarnaast heb jij 0,0 weet van onze plannen. Misschien moet je ervoor zorgen dat je naamgenoot weer actief is...

net zoals ik 0,0 weet over jullie plannen weten jullie 0,0 over de activiteit van mijn naamgenoot. Verder ben ik het er zeker mee eens dat dit op het AF geopenbaard mag worden. Echter maken jullie elkaar al een hele wereld lang uit voor van alles en nog wat en is er steeds grote praat tegen elkaar terwijl er op TW vlak niets gebeurd behalve om te beurt rebel/nap ondersteunen om elkaar ene loer te draaien. Of jullie plannen hebben of niet, mijn punt is gewoon dat ik persoonlijk graag eens wat actie tussen beide stammen zou zien.
 

DeletedUser69389

Guest
net zoals ik 0,0 weet over jullie plannen weten jullie 0,0 over de activiteit van mijn naamgenoot. Verder ben ik het er zeker mee eens dat dit op het AF geopenbaard mag worden. Echter maken jullie elkaar al een hele wereld lang uit voor van alles en nog wat en is er steeds grote praat tegen elkaar terwijl er op TW vlak niets gebeurd behalve om te beurt rebel/nap ondersteunen om elkaar ene loer te draaien. Of jullie plannen hebben of niet, mijn punt is gewoon dat ik persoonlijk graag eens wat actie tussen beide stammen zou zien.

Volgens mij heeft iemand vandaag nog met succes geblitzt op Novus....

Maar over je naamgenoot. Ik baseer mij puur en alleen op uitspraken van je stamgenoten hoor.
 
Reactiescore
301
Volgens mij heeft iemand vandaag nog met succes geblitzt op Novus....

Maar over je naamgenoot. Ik baseer mij puur en alleen op uitspraken van je stamgenoten hoor.

gefeliciteerd dan. Heb examens dus was vandaag (zeker deze ochtend) niet erg aanwezig. Verder was er idd even een activiteitsprobleem maar dat is ondertussen wel al opgelost hoor. Vraag maar aan die gekke hoedenmaker ;)
 
Reactiescore
306
Wel leuk dat jullie er zoon drama van maken terwijl het ons probleem is.

Wij keuren dit gedrag zeker niet goed, het is echter in mijn ogen noodzakelijk om achter de reden te komen waarom ze hebben besloten zo te handelen.
Elke actie heeft een reden, als we niet achter de beweegreden kunnen komen kunnen we het in de toekomst ook niet voorkomen.

Verder wil ik je er op wijzen dat ik pas sinds gisteren de leidinggevende functie heb opgenomen, dat de acties van team Youth vooral als oorsprong hadden dat de toenmalige leiding in hun ogen gefaald had valt duidelijk in de PM te lezen. Dit op mij af proberen te schuiven is dus in mijn ogen gewoon een zwakke poging om me wederom zwart te maken.

Overhaaste beslissingen nemen ben ik geen fan van, ik ga liever een open gesprek aan om zo een gepaste oplossing te zoeken om vervolgens op goede voet verder te gaan, ongeacht of er alsnog een kick volgt of dat ze mogen blijven. Dat dit even duurt is in mijn ogen niet meer dan logisch, het probleem is niet in een dag ontstaan; het is een opstapeling van omstandigheden die ertoe geleid hebben dat ze deze keuze gemaakt hebben.

Het ging om ÉÉN dorp waarna er discussies volgden en er tot slot gedreigd is. Al met al komt het op mij dus vooral over dat er van een mug een olifant gemaakt werd, waar twee kanten vechten hebben in mijn ogen ook twee kanten schuld.

Verder wil ik jullie wel bedanken om niet er op in te gaan, siert jullie zeker. Wat me echter wel weer teleur stelt is dat jullie het dan op het AF smijten zonder het eerst door ons te laten oplossen en een gepaste staf toe te passen.

Dat wij het verder intern afhandelen lijkt me ook niet meer dan normaal, jullie hebben nou eenmaal de neiging om alles wat we zeggen te gebruiken om onze naam verder te besmeuren, althans, proberen.

Verder wil ik jullie allen er op wijzen dat wij een bewuste AF boycot ingesteld hebben om één simpele reden; wij zijn het allemaal eens dat jullie manier van posten (haatzaaiend en op de man aanvallend) geen plezante manier is van communiceren en zolang jullie deze trend voort zetten we dus ook geen reden zien om hier aan mee te doen. Dat is niet de manier waarop wij met onze stamgenoten, bondgenoten en vijanden willen communiceren. Als je een probleem hebt met iemand dan spreek je hem daar privé op aan en los je het op als volwassen mensen.

De druppel was voor mij persoonlijk vooral dat de moderator zich hier ook mee ging bemoeien en het zelfs aan het promoten was om maar een (wanhopige) poging te doen om het fora weer leven in te blazen. Het is overduidelijk dat het een tijdelijke oplossing was voor een permanent probleem waarbij het gevolg enkel was dat het probleem vergroot werd al betwijfel ik of jullie dat ooit in gaan zien. Dat het fora daarna weer rustig doodbloedde was in mijn ogen enkel een bevestiging hiervan.

Mvg,
-D

P.S. Zoals wel duidelijk is zal er enkel selectief gereageerd worden door mij, ik speel dit spel niet om elkaar af te zeiken en zwart te maken op het AF en dus zal ik ook zo min mogelijk tijd op het fora besteden. Golden awards, cluster contests e.d. zijn in mijn ogen wel leuke dingen die het waard zijn om tijd (en moeite) in te steken maar dat eeuwige gezaag is enkel en alleen kinderachtig in mijn ogen.
 
Reactiescore
3.584
Jammer dat jij je niet aan de AF boycot houdt. Wat bedoel je precies met het oplossen als volwassen mensen? Zoals op w42 zeker, onder een andere RL naam komen spelen omdat je u goesting niet kreeg,... :D

Of die keer je mijn account zou gaan hacken, of die keer je via een vv edels van een stamgenoot zat te snipen, of die keer je uw NAP aanviel, of die keer je een stamgenoot ging edelen zonder toestemming, of die keer je plannen maakte met de vijand om je huidige stam te gaan naaien, of die keer je dreigde met kata's tegen je stamgenoot. of of of.

Wat bedoel je precies met 'het als volwassen uitpraten'? Ik snap niet dat je dit zelfs durft zeggen xD Je kan nog niet toegeven je fout zat terwijl 100% van de mensen (vriend en vijand) je stabs hebben bevestigd en het AF vol zwart op wit bewezen stabs stond. Dan nog kan je niet toegeven je stabte. Hoe wil je dan serieus genomen worden of hoe wil je iets als 'volwassen' uitpraten als je hiertoe nog niet instaat bent. Je bent een loslopende tijdbom. Je bent alvast leider in Novus nu zoals ik altijd gezegd heb je iedereen rond je vinger zou dragen. Next fase is dat je zal ragen op eigen leden die te kort schieten op sommige aspecten en diezelfde personen zal je laten vallen als een baksteen wegens je niet meeleeft met anderen. You will see, het zal zo gebeuren :p

Al eerder aangetoond op het AF hoe je iedereen tegen elkaar zit op te zetten. Kom aub de heilige niet uithangen door dingen als 'het netjes komen uitpraten'.

Het is niet dat we echt moeite moeten doen om Novus zo af te schilderen. Jullie zorgen voor de eerste 90% en wij regelen de laatste 10% door wat jullie doen op het AF te zetten. Misschien keertje in eigen boezem gaan kijken, althans je leden dan die zouden dat misschien nog kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Ze hebben iig weer een leger met nieuwe moraalbrekers aangetrokken , tja als het edelen niet lukt dan maar vragen als moraalbreker he? :p

Snap niet dat mensen daar nog intrappen, ze deden Hiho destijds een voorstel om Sleepwel en Morgan te kicken en dan gezamenlijk meteen aanvallen .
Daarna zou er gekeken worden of er misschien gefuseerd kon worden :)
Ik bedoel maar
 

DeletedUser71166

Guest
Tbh, denk ik dat beide partijen wel minder toffe dingen hebben gedaan. Van Insane naar ons toe bvb. Kijk hoe Icenoble nu op nog geen paar dagen tijd heel onze account wegedelt terwijl hij duidelijk had gezegd ons niet te gaan aanvallen. (tijdens onze onterechte ban) Hoe er met ons aanvankelijk is omgegaan (.SD). Als er iemand mag wenen zijn wij het wel. Ik vind het belachelijk trouwens dat ze bij youth en wisky over zo'n paar dorpen gaan wenen en dan zoiets naar leiding van insane sturen :p Verder zie ik deze wereld alleen maar interessant worden en ben ik enorm benieuwd naar wat die massa's gaan brengen!
 
Reactiescore
3.457
Tbh, denk ik dat beide partijen wel minder toffe dingen hebben gedaan. Van Insane naar ons toe bvb. Kijk hoe Icenoble nu op nog geen paar dagen tijd heel onze account wegedelt terwijl hij duidelijk had gezegd ons niet te gaan aanvallen. (tijdens onze onterechte ban) Hoe er met ons aanvankelijk is omgegaan (.SD). Als er iemand mag wenen zijn wij het wel. Ik vind het belachelijk trouwens dat ze bij youth en wisky over zo'n paar dorpen gaan wenen en dan zoiets naar leiding van insane sturen :p Verder zie ik deze wereld alleen maar interessant worden en ben ik enorm benieuwd naar wat die massa's gaan brengen!
Er zijn afspraken gemaakt dat als jullie een permaban hadden,wij gewoon mochten edelen? Aangezien Martijn een dag voor de aanvallen een screen liet zien van support dat de ban permanent was en onomkeerbaar lijkt het mij duidelijk dat dat is gebeurd. Kan gerust de screen laten zien als je wilt? Ik snap dat het zuur is maar ga niet natrappen aub.
 

DeletedUser69389

Guest
Tbh, denk ik dat beide partijen wel minder toffe dingen hebben gedaan. Van Insane naar ons toe bvb. Kijk hoe Icenoble nu op nog geen paar dagen tijd heel onze account wegedelt terwijl hij duidelijk had gezegd ons niet te gaan aanvallen. (tijdens onze onterechte ban) Hoe er met ons aanvankelijk is omgegaan (.SD). Als er iemand mag wenen zijn wij het wel. Ik vind het belachelijk trouwens dat ze bij youth en wisky over zo'n paar dorpen gaan wenen en dan zoiets naar leiding van insane sturen :p Verder zie ik deze wereld alleen maar interessant worden en ben ik enorm benieuwd naar wat die massa's gaan brengen!
Leuk en aardig onterechte ban. Maar dat werd vaker gezegd... Achteraf bleek dan later toch dat het TW Team wel gelijk had. Lijkt mij dan ook gewoon dat iemand binnen jullie team ligt en gewoon gebruik maakt van illegale zooi. Daar kan ik geen medelijden mee hebben.
 
Reactiescore
2.064
Leuk en aardig onterechte ban. Maar dat werd vaker gezegd... Achteraf bleek dan later toch dat het TW Team wel gelijk had. Lijkt mij dan ook gewoon dat iemand binnen jullie team ligt en gewoon gebruik maakt van illegale zooi. Daar kan ik geen medelijden mee hebben.

Niet gelijk zo onaardig doen Martijn, er was idd een illegaal script die werd gebruikt op w60. Dit script was het GS koop script op de markt, wat er wordt bedoeld is dat die hier niet werd gebruikt en dat maakt het natuurlijk extra zuur. Sinds onze Martijn dat script had gedownload is hij niet meer op w58 ingelogd, daarom is het een beetje kut (als ik alles moet geloven, maar ik vertrouw hem hierop). Hoe dan ook, we zijn gebanned en het is klaar voor het account Beastdeluxe, wel jammer verheugde me op een fight met Insane.

Over het edelen van beastdeluxe door o.a. icenoble en morgan. Respect voor jullie, dat jullie ons niet gingen aanvallen tijdens de ban. Toont maar weer dat jullie geen vies spelletje willen spelen. Wat er wordt bedoeld is, het screentje is gestuurd en er stond idd in dat het niet meer omkeerbaar was. Ze probeerden alleen nog te bewijzen dat Martijn niet meer was gelogd, maar ik denk dat het daar ergens mis is gegaan in de communicatie. Ik denk ook dat bijv. Maick weet als de mod zegt als het onomkeerbaar is dat het ook echt niet meer terug wordt gedraaid met wat voor bewijzen je ook komt.
 
Reactiescore
3.457
Dank je voor de opheldering hopen dat meerdere mensen dit lezen , hoeven ze ons niet meer lastig te vallen per Pm voor stabbers :)
 
Bovenaan