Top/flop stam(men)

Reactiescore
3.583
Martijn wilt ge niet zo over Mathijs praten? Hij weerlegt wel alles van mijn post's he!

RmXP4whRTeuBu3qYqDW7yA.png
 

DeletedUser78151

Guest
Dat je er zelfs tijd in steekt om het terug te zoeken (facepalm)...
 
Reactiescore
301
ctrl f 'Jannes' 10 keer klikken. Toch zeker bijna een minuut over moeten doen. Moet ik nu ook al gaan uitleggen hoe skype werkt?

ALs we toch allemaal over pitluttigheden gaan lopen struikelen. Mathijs heeft nooit aangegeven dat ie niet weet hoe skype werkt. 'CTRL-f' is dan ook geen onderdeel van skype maar eerder iets dat je op je PC hebt staan. DIt werkt namelijk overal.

cheers
 
Reactiescore
3.583
ALs we toch allemaal over pitluttigheden gaan lopen struikelen. Mathijs heeft nooit aangegeven dat ie niet weet hoe skype werkt.

cheers

Ik geef ook nergens aan dat die dat niet weet, ik vroeg of ik het moest uitleggen. Ik kan dat ook uitleggen aan iemand die het al weet, ALS WE TOCH ALLEMAAL OVER PITLUTTIGHEDEN GAAN LOPEN STRUIKELEN.
 
Reactiescore
301
Moet ik nu ook al gaan uitleggen hoe skype werkt?

Letterlijk wordt dit niet gezegd. Maar dat allemaal terzijde,... WOW jij geeft echt een draai aan je eigen woorden zoals het je zelf uitkomt. Verder is er echt geen reden om direct agressief te reageren hoor snoes! wou eindelijk van die eindeloze flut discussie af raken. Dat is dus gelukt!

upload_2018-1-7_11-19-54.png

Nou, mijn internetbrowser is geen skype naar mijn weten. Vreemd genoeg werkt 'ctrl-F' hier ook. helemaal fout ben ik dus ook niet :rolleyes:
 
Reactiescore
3.583
Letterlijk wordt dit niet gezegd. Maar dat allemaal terzijde,... WOW jij geeft echt een draai aan je eigen woorden zoals het je zelf uitkomt. Verder is er echt geen reden om direct agressief te reageren hoor snoes! wou eindelijk van die eindeloze flut discussie af raken. Dat is dus gelukt!


Nou, mijn internetbrowser is geen skype naar mijn weten. Vreemd genoeg werkt 'ctrl-F' hier ook. helemaal fout ben ik dus ook niet :rolleyes:

Wat een waardeloze reactie is dit weeral. Ja ofc geef ik er een draai aan, mijn post was dan ook heel hard sarcastisch omdat ik mee deed aan uwe zever. Als je van die eindeloze flut discussie af wou begon hem dan in de eerste plaats al niet.

Flink dat ctrl F daar ook werkt, feiten blijven dat het dus op skype kan en het dus geen tijd kost iets op te zoeken mits je een kernwoord weet. Daarbovenop wil ik nog aan toevoegen dat je een facebook tab hebt opstaan, mag ik je er wel op wijzen dat werk en prive strikt gescheiden moet blijven? Het is niet de bedoeling tijdens TW dat je u bezighoud met futiliteiten.
 
Reactiescore
301
Daarbovenop wil ik nog aan toevoegen dat je een facebook tab hebt opstaan, mag ik je er wel op wijzen dat werk en prive strikt gescheiden moet blijven? Het is niet de bedoeling tijdens TW dat je u bezighoud met futiliteiten.

Hoeveel verdien jij wel niet met TW? :eek: Ik verdien hier zo weinig aan dat ik wel verplicht ben om me te Facebookprostitueren :oops: kan hopelijk op deze manier op het einde van het jaar eindelijk eens op reis naar de zee :cool:
 

DeletedUser76798

Guest
@mooR. ze vinden je flop :eek:

Als jij een eigen naam had bedacht vonden een aantal mensen mij een stuk aardiger.. Je bent een beetje het China van TW "Copy, paste, paar letters extra" = nieuw product :rolleyes:

Letterlijk wordt dit niet gezegd. Maar dat allemaal terzijde,... WOW jij geeft echt een draai aan je eigen woorden zoals het je zelf uitkomt. Verder is er echt geen reden om direct agressief te reageren hoor snoes! wou eindelijk van die eindeloze flut discussie af raken. Dat is dus gelukt!

Bekijk bijlage 12122

Nou, mijn internetbrowser is geen skype naar mijn weten. Vreemd genoeg werkt 'ctrl-F' hier ook. helemaal fout ben ik dus ook niet :rolleyes:

Door dit soort discussies hou ik toch wel een beetje van je:oops:

ennn dat brengt ons tot de conclusie:
Jannes - Top
Shelby - Flop

Je gaat een Top/Flop uitkeren op basis van CTRL+F? :confused:

Maarehh wat was het topic ook alweer? :confused2:
 

DeletedUser78825

Guest
ALs we toch allemaal over pitluttigheden gaan lopen struikelen. Mathijs heeft nooit aangegeven dat ie niet weet hoe skype werkt. 'CTRL-f' is dan ook geen onderdeel van skype maar eerder iets dat je op je PC hebt staan. DIt werkt namelijk overal.

cheers

Letterlijk wordt dit niet gezegd. Maar dat allemaal terzijde,... WOW jij geeft echt een draai aan je eigen woorden zoals het je zelf uitkomt. Verder is er echt geen reden om direct agressief te reageren hoor snoes! wou eindelijk van die eindeloze flut discussie af raken. Dat is dus gelukt!

Bekijk bijlage 12122

Nou, mijn internetbrowser is geen skype naar mijn weten. Vreemd genoeg werkt 'ctrl-F' hier ook. helemaal fout ben ik dus ook niet :rolleyes:

Ik was echt aan het wachten tot je ging antwoorden, zodat ik je kon uitleggen wat Control + F is.

Wat is Ctrl + F? Ctrl + F is een toetsencombinatie, waaraan over het algemeen, binnen veel applicaties de Find-function aan gekoppeld is. Maar moet dit noodzakelijk zo zijn? Nee.

Gaat in alle programma's en toepassingen Ctrl + F werken voor de Find-function? Nee. :eek:

Ben jij verplicht om in Skype Ctrl + F te gebruiken voor de Find-function? Nee :eek:

Ctrl + F is een vaak voorkomende toetsencombinatie, zoals eerder vermeld, die vaak gekoppeld zal zijn aan de Find-function maar wist je dat je dit kunt rebinden in bepaalde applicaties? Ja, een hele nieuwe wereld gaat open zodra je dit soort dingen weet.

En wist je dat in Outlook, Ctrl + F niet eens voor Find staat? Maar voor Forward. Ja, nog een hele schok. o_O Google maar "Outlook Control F" voor het verhaal hierachter.

Nu, de laatste test. Is Ctrl + F een directe functie op je PC? Nee, want wat doet Ctrl + F op je bureaublad? Je hoeft het niet te proberen, ik heb het alvast getest voor je. Het doet namelijk helemaal niks. Er komt nergens een scherm om ook maar iets te zoeken. Dus ik zou graag willen vaststellen dat je dus wel helemaal fout bent aangezien je een volledige verkeerde gedachtegang volgt.

Natuurlijk gaat Control + F standaard op de meeste plekken wel de Find-functie aannemen, maar een keybinding is geen geïntegreerd onderdeel van je PC.

Sorry om jouw bubbel te doen barsten.
 

DeletedUser78640

Guest
Hahahaha tw AF is weer een niveau verder gezakt.
Helemaal toppie boyz, houden die trash talk :rolleyes: (Sarcasme als je het nog niet door had :eek:)

Om weer even terug op topic te komen, wie van de top 3 stammen heeft de meeste kans op winnen? Met in gedachte dat er geen stamveranderingen meer plaats zullen vinden. Persoonlijk denk ik dat Novus beste kans heeft gezien hun banden met Ely. Hoor graag jullie mening :)
 
Reactiescore
28
Hahahaha tw AF is weer een niveau verder gezakt.
Helemaal toppie boyz, houden die trash talk :rolleyes: (Sarcasme als je het nog niet door had :eek:)

Om weer even terug op topic te komen, wie van de top 3 stammen heeft de meeste kans op winnen? Met in gedachte dat er geen stamveranderingen meer plaats zullen vinden. Persoonlijk denk ik dat Novus beste kans heeft gezien hun banden met Ely. Hoor graag jullie mening :)

Gaan elkaar binnenkort snel blokkeren en aantal spelers uit Ely zijn niet tevreden met de NAP door het vele gezeik met Novus. Dus ben benieuwd hoelang dit standhoud.
 
Reactiescore
301
Sorry om jouw bubbel te doen barsten.

Maar, maar,maar... wat moet ik nu met men leven? :(

Gaan elkaar binnenkort snel blokkeren en aantal spelers uit Ely zijn niet tevreden met de NAP door het vele gezeik met Novus. Dus ben benieuwd hoelang dit standhoud.

Blokkeren gaan ze inderdaad doen... ontevreden omwille van de NAP weet ik nog niet zo 100% zeker. In het begin was dit wel het geval. Momenteel ligt het anders :)
 
Bovenaan