[Speeltopic] WvW #288

Reactiescore
93
@Gijs schijn je licht eens over Pieters posts van daarnet.

Ik vind hem nog net iets opvallender eigenlijk.

Buiten castiel en pieter is dragonwoman (in afwachting van een antwoord) mijn derde optie atm.
Ik kan mezelf wel blijven herhalen maar dat heeft weinig nut. Ja, ik maak duidelijk dat ik het moeilijk vind. Dat is omdat ik dat simpelweg vind. Dat is dan ook hetgene waar ik juist een mentor voor wou, het verdenken van mensen. Maar ik ben nog nooit goedje geweest terwijl ik een mentor had. Maar dit heb ik al gezegd, wat jij schijnbaar gemist had... Of negeert, maar ik hoop het 1e.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sorry Draakje, deze even gemist.

Dit vind ik een 'onCastiel' post. Zelf niet echt iets inbrengen, maar beetje kijken naar Time. Normaal is castiel meer degene die zelf inbreng heeft dan hij dit potje al had.

Waar was je castiel, had je dit niet vroeger kunnen zeggen?

Hoezo zo'n kutdag? Veel informatie (volgens jou) en geen lunch, goedje dood op dag 1 is 90% van de tijd, dus ik vond het best ok.

-Castiel
Van castiel ben ik vooral verschoten dat hij zo weinig bij gedragen heeft momenteel. Plus die rare posts vlak voor de deadline en vlak na de uitslag. Zijn dingen die ik atypisch vind voor hem. (natuurlijk is de typische castiel wel een wolf, dus misschien is dit positief? :p)

Ik vond tot op dat moment dat er nog helemaal niks echt verdacht was gezien de poststijl van iedereen en vond het dus ook een lastige eerste dag. Hier refereer ik later nog naar als kutdag ... Echter vond ik idd dat we veel informatie hadden vergaard over alle spelers en dat het dus geen totaal verloren dag was. Had alleen wel de gedachte gisteravond en nu nog steeds dat we beter een ander persoon hadden kunnen lynchen. NITS is vaker lynch dag 1 en vaak blijkt dat hij gewoon een goedje is.

Ik had het best vroeger willen zeggen maar ik was gewoon bezig met een cursus en was dus drukker. Dit had ik ook vrij vroeg al aangegeven in het potje. Dat ik gisteren drukker zou zijn.

Wat betreft je conclusie over mij, ik speel misschien anders omdat ik wat drukker ben. Misschien minder op de voorgrond daardoor op dit moment. Ik baal zelf ook van het feit dat ik minder op de voorgrond sta en ga morgen zeker mijn best doen een centralere rol in te nemen. Ga in de trein naar me werk in elk geval me best doen op alles in te lezen en te kijken of ik nog iets kan vinden in de teksten. Dat is, als ik nog leef ofc..

Ik ga zo op jou reageren Gijs, ik was om 19:00 thuis, nu net pas op laptop, eerdere reacties waren mobiel. Ik moet 20:15 trainen.
 

DeletedUser74005

Guest
Wat vind jij dan van mijn speelgedrag?

Heb ik een mening over kunnen vormen, maar vind het niet relevant om die nu te delen.

@Gijs schijn je licht eens over Pieters posts van daarnet.

Ik vind hem nog net iets opvallender eigenlijk.

Buiten castiel en pieter is dragonwoman (in afwachting van een antwoord) mijn derde optie atm.

Pierre of Piet? Want Pierre valt niet echt in te schatten. Piet heeft wel een stuk meer gepost, al heb ik zijn posts eerlijk gezegd nog niet echt bekeken.
 

DeletedUser65921

Guest
@Dragonwoman

Bwau het is niet dat ik het gemist heb, ik vind dat gewoon geen verklaring voor het geforceerd goed overkomen.

Maar zoiets is wel een reden dat ik om reacties vroeg in mijn grote post. Ik zou graag weten van anderen die al eerder met je speelden of dat typisch gedrag is of niet.

@gijs

Pierre, mijn korte discussie met hem (vorige pagina denk ik).
 

DeletedUser65921

Guest
Sorry Draakje, deze even gemist.

Ik vond tot op dat moment dat er nog helemaal niks echt verdacht was gezien de poststijl van iedereen en vond het dus ook een lastige eerste dag. Hier refereer ik later nog naar als kutdag ... Echter vond ik idd dat we veel informatie hadden vergaard over alle spelers en dat het dus geen totaal verloren dag was. Had alleen wel de gedachte gisteravond en nu nog steeds dat we beter een ander persoon hadden kunnen lynchen. NITS is vaker lynch dag 1 en vaak blijkt dat hij gewoon een goedje is.

Je blijft jezelf wel tegenspreken hier he. Ik begrijp wel waar je naar toe wilt, maar de logisca klopt niet 100%.

Ik had het best vroeger willen zeggen maar ik was gewoon bezig met een cursus en was dus drukker. Dit had ik ook vrij vroeg al aangegeven in het potje. Dat ik gisteren drukker zou zijn.

Wat betreft je conclusie over mij, ik speel misschien anders omdat ik wat drukker ben. Misschien minder op de voorgrond daardoor op dit moment. Ik baal zelf ook van het feit dat ik minder op de voorgrond sta en ga morgen zeker mijn best doen een centralere rol in te nemen. Ga in de trein naar me werk in elk geval me best doen op alles in te lezen en te kijken of ik nog iets kan vinden in de teksten. Dat is, als ik nog leef ofc..

Ik ga zo op jou reageren Gijs, ik was om 19:00 thuis, nu net pas op laptop, eerdere reacties waren mobiel. Ik moet 20:15 trainen.

Ok, zoals ik gisteren dus.
Als alles blijft zoals het is denk ik dan ook vandaag nog niet je naam in het rood te gaan zetten.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nutteloze discussie voorkomen? Dat heb je hoe dan ook net ter plekke verzonnen, want dat is duidelijk niet je intentie geweest. Het is eerder een doelloze opmerking dan dat je er echt een specifieke gedachte bij had. Dit antwoord spreekt in ieder geval niet in je voordeel.

Ach hou toch op Gijs, hoezo verzin ik dat? Het leek me handig dat al te benoemen nadat ik de rol van Inf wolf had opgezocht. Dit puur omdat het handig is om te weten of we een lynch voorkomen hebben of dat er een infectie plaatsgevonden heeft.

Wat vind jij van hem? Dit lijkt namelijk een voorzet om een verdenking richting hem te plaatsen. Een typische wolvenzet. Daarbij citeer je in deze post niet echt relevante uitspraken; waarom benoem je Jessica überhaupt in deze post? Wat is er relevant aan het feit dat ze zo stemt? Haar stemmen op dag 1 zijn altijd vreemd, dus lijkt me niet dat je daar een conclusie uit kunt trekken.

Ik heb alle posts gepakt waarin gisteren stemmen werden gezet waar ik zeer grote vraagtekens bij zet. Zat mobiel en heb dus alle posts erbij gepakt om te kijken of er lijn in te vinden was en of er iets direct uit vloog. Wilde daarnaast zien wat anderen van deze makkelijke stemmen vinden.

Daarnaast vind je dat TLF door zijn vage stem op dag 1 eerder naar een goedje neigt. Waarom leid je dat af? Maw; wat is volgens jou dan een stem van een niet-goedje, in hoeverre verschilt deze van de stem van TLF?

Lees je mijn posts überhaupt? Ik zeg toch dat hij als slechtje nooit zo'n stem zou plaatsen omdat dat meteen mensen op hem zou zetten? Dat is risico nemen waar het niet nodig is. Het halve veld stemde op zichzelf nota bene, kon hij net zo goed dat doen en dan zou hij niks opvallen. Nu kiest hij voor een andere speler en dat is vrij random en op dag 1 kan dat je je kop kosten.

@Castiel. ; Hoe denk je zelf over RozeEenhoorn en wat vind jij van het speelgedrag van Draakje en Cryptic? Vind het te vroeg om een lynchstem op je te plaatsen, maar vind je momenteel wel geforceerd posten.

Ik vind RozeEenhoorn gisteren erg vreemd stemmen en vroeg me dus af wat anderen daarvan vinden. Ik vind het zeker niet genoeg om een lynchstem op hem te zetten en vind RD507 momenteel verdachter gedrag vertonen net als DragonWoman overigens. Ik post zeker niet geforceerd, ik stel gewoon vragen om zo openingen te creëren. Het is ook zeker niet me intentie naar RozeEenhoorn toe te sturen, wil het veld openen.

PS, ik weiger vandaag te claimen dus dat gaat sowieso niet gebeuren. Maar jullie kijken naar de verkeerde boom heren ... Ik ga nu RD507 zeggen om eerder genoemde redenen. Maar ik hoop er voor de DL nog te zijn rond 21:45, dan is trainen klaar.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Uhm, wat hebben jullie liever, dat ik een random stem plaats of dat ik stemmen oversla? Ik moet zo weg en heb nog niet echt een idee op wie ik moet stemmen.

Beetje twijfels bij Castiel en RD, maar niks concreets.

Je hebt een fan :) En waaruit bleek volgens jou dan dat NITS een goedje was? Waarom was je ervan overtuigd dat NITS goed was en geen geschikt lynch-target was?

De manier hoe hij reageerde op de verdenking van Time. Enorm luchtig met een “het boeit me niet als ik lynch word” houding. Dat zou je als wof nooit doen, want als je dat wel doet dan benadeel je je team enórm en dat is gewoon triest. Hoe irritant ik het ook vond, daaron wilde ik hem niet lynchen.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik ga met dezelfde redenering als gisteren op RD507.

Ik heb op dit moment geen slechtjes-gevoel bij Castiel, dus ik ga niet mee op die stemmen.
 

DeletedUser65921

Guest
Any questions? @dragonfriend723
Je bent zo gefocust op mij :p

Is meer omdat ik het irritant vind dat niemand zelfs maar reageert op hetgeen ik daarnet zei dat ik zo wolfs vind aan jou.
Maar echt gefocussed op jou niet, heb momenteel (as mentionted previously) 3 mogelijke verdachten.

Vragen blijft:
-lijkt me sterk dat het toevallig is dat je snel reageert als je naam genoemd wordt en voor de rest niet. Waarom reageer je anders niet? Lees je heel de tijd mee of?
-Wie verdenk jij, wat is je mening over bijvoorbeeld castiel, eenhoorn, RD en dragonwoman
 

DeletedUser78825

Guest
Is meer omdat ik het irritant vind dat niemand zelfs maar reageert op hetgeen ik daarnet zei dat ik zo wolfs vind aan jou.
Maar echt gefocussed op jou niet, heb momenteel (as mentionted previously) 3 mogelijke verdachten.

Vragen blijft:
-lijkt me sterk dat het toevallig is dat je snel reageert als je naam genoemd wordt en voor de rest niet. Waarom reageer je anders niet? Lees je heel de tijd mee of?
-Wie verdenk jij, wat is je mening over bijvoorbeeld castiel, eenhoorn, RD en dragonwoman

Pieter is voor zover ik heb begrepen wel vaker inactief :eek:

Plus, ik vind het sowieso niet makkelijk om mensen die niet veel posten te polsen.
 

DeletedUser78878

Guest
PS, ik weiger vandaag te claimen dus dat gaat sowieso niet gebeuren.
Dus je sterft liever als goedje dan te claimen? Natuurlijk als een welp er is, is het ook voorbij. Maar beter 10% kans op leven als goedje dan 0%?

Net als Hopeful heb ik moeite met stemmen, ookal zou ik graag al stemmen.
-Ik begrijp de redenen rond RD507, maar het overtuigt me niet helemaal om erop te gaan stemmen.
-Gijs lijkt een aantal goeie punten naar voor te brengen rond Castiel, samen met eerdere verdenkingen en bevestigingen hierop stijgt hij in m'n lijstje.
- Zolang PlanB (@.TimeforplanB ) niet reageert blijf ik hem verdacht vinden.
- TUTM krijgt voordeel van de twijfel rond z'n activiteit dat hem verdacht maakte, er is vandaag niet veel gebeurt om hem meer verdacht te maken, ligt mss ook aan de mindere activiteit vandaag(?)
-DragonGoesOppai: Zoals eerder vermeld nog niet gehoord en enkel de minimumposts aanwezig. (Is niet de enige, maar vind ik het gemakkelijkst terug te vinden). Door gebrek aan activiteit is het natuurlijk moeilijk om daar iets van te maken...
 

DeletedUser70854

Guest
Is meer omdat ik het irritant vind dat niemand zelfs maar reageert op hetgeen ik daarnet zei dat ik zo wolfs vind aan jou.
Maar echt gefocussed op jou niet, heb momenteel (as mentionted previously) 3 mogelijke verdachten.

Vragen blijft:
-lijkt me sterk dat het toevallig is dat je snel reageert als je naam genoemd wordt en voor de rest niet. Waarom reageer je anders niet? Lees je heel de tijd mee of?
-Wie verdenk jij, wat is je mening over bijvoorbeeld castiel, eenhoorn, RD en dragonwoman
Net zoals altijd: ik ben bijna altijd actief en lees alles mee. Alleen zeg ik gewoon weinig omdat ik geen wvw kan :D
Eenhoorn komt me vrij goed over, lijkt goed mee te zoeken. Castiel daarentegen speelt wat anders dan normaal, me dunkt. Iet wat geforceerd.
 

DeletedUser65921

Guest
Dus je sterft liever als goedje dan te claimen? Natuurlijk als een welp er is, is het ook voorbij. Maar beter 10% kans op leven als goedje dan 0%?

Net als Hopeful heb ik moeite met stemmen, ookal zou ik graag al stemmen.
-Ik begrijp de redenen rond RD507, maar het overtuigt me niet helemaal om erop te gaan stemmen.
-Gijs lijkt een aantal goeie punten naar voor te brengen rond Castiel, samen met eerdere verdenkingen en bevestigingen hierop stijgt hij in m'n lijstje.
- Zolang PlanB (@.TimeforplanB ) niet reageert blijf ik hem verdacht vinden.
- TUTM krijgt voordeel van de twijfel rond z'n activiteit dat hem verdacht maakte, er is vandaag niet veel gebeurt om hem meer verdacht te maken, ligt mss ook aan de mindere activiteit vandaag(?)
-DragonGoesOppai: Zoals eerder vermeld nog niet gehoord en enkel de minimumposts aanwezig. (Is niet de enige, maar vind ik het gemakkelijkst terug te vinden). Door gebrek aan activiteit is het natuurlijk moeilijk om daar iets van te maken...

Euhm wat?
Dat zijn dingen die ik als wolf tegen andere wolven zou zeggen.
 

DeletedUser65921

Guest
Net zoals altijd: ik ben bijna altijd actief en lees alles mee. Alleen zeg ik gewoon weinig omdat ik geen wvw kan :D
Eenhoorn komt me vrij goed over, lijkt goed mee te zoeken. Castiel daarentegen speelt wat anders dan normaal, me dunkt. Iet wat geforceerd.

En waarom zeg je dan eerst dat je alerts had staan en dan nog eens dat het toeval is voor je dit zegt?
 

DeletedUser78878

Guest
Euhm wat?
Dat zijn dingen die ik als wolf tegen andere wolven zou zeggen.
Had ik niet bij stilgestaan maar dat kan. Zat nog te twijfelen om aan te vullen of zijn inactiviteit al dan niet bewust was om zo op de achtergrond te verdwijnen. Ik bedoel gewoon dat ik nu niet op hem ga stemmen (wellicht) omdat hij nog niets gepost heeft. Dat is hetzelfde als stemmen op iemand die op zich vrij inactief is, zoals Cryptic zegt. Met andere woorden vind ik het wel jammer dat zoiets in de praktijk zou kunnen. Maar tegelijk, er was nog niet voldoende om me te overtuigen dat hij wolf is en dat ik ondanks zijn inactiviteit op hem zou gaan stemmen.
 
Reactiescore
93
Dus je sterft liever als goedje dan te claimen? Natuurlijk als een welp er is, is het ook voorbij. Maar beter 10% kans op leven als goedje dan 0%?

Net als Hopeful heb ik moeite met stemmen, ookal zou ik graag al stemmen.
-Ik begrijp de redenen rond RD507, maar het overtuigt me niet helemaal om erop te gaan stemmen.
-Gijs lijkt een aantal goeie punten naar voor te brengen rond Castiel, samen met eerdere verdenkingen en bevestigingen hierop stijgt hij in m'n lijstje.
- Zolang PlanB (@.TimeforplanB ) niet reageert blijf ik hem verdacht vinden.
- TUTM krijgt voordeel van de twijfel rond z'n activiteit dat hem verdacht maakte, er is vandaag niet veel gebeurt om hem meer verdacht te maken, ligt mss ook aan de mindere activiteit vandaag(?)
-DragonGoesOppai: Zoals eerder vermeld nog niet gehoord en enkel de minimumposts aanwezig. (Is niet de enige, maar vind ik het gemakkelijkst terug te vinden). Door gebrek aan activiteit is het natuurlijk moeilijk om daar iets van te maken...
Mijn mentor vorig potje legde juist uit dat je beter nooit kunt claimen. En als je het al doet, echt wanneer je anders lynch wordt. Jij lijkt nu juist aardig een claim los te willen peuteren...
 

DeletedUser78878

Guest
Mijn mentor vorig potje legde juist uit dat je beter nooit kunt claimen. En als je het al doet, echt wanneer je anders lynch wordt. Jij lijkt nu juist aardig een claim los te willen peuteren...
Haha nee, maar het begint niet goed eruit te zien (4 stemmen terwijl de 2de op 2 stemmen staat). Daarnaast zou ik niet het laatste kwartier claimen want wellicht verandert er dan niemand meer van stem.

Daarnaast gaf ik die reactie puur omdat hij duidelijk stelt dat hij niet zal claimen. Misschien omdat hij enkel wolf kan claimen en zo nog een dagje wilt leven?
 
Bovenaan