[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser76681

Guest
Rip aan mezelf. Ik neem aan dat ik nu niet over de ronde mag beginnen praten? Heb zo veel te vertellen.

Wat mag ik wel/niet zeggen?

Heb wel 2 grote frustraties:
1: ik vind het een echte turn off dat er zo laat gestemd wordt. Op dn duur wordt het; zo laat mogelijk stemmen en liefst overdag zo weinig mogelijk uitlokken.
2: vertel ik afhankelijk van wat ik mag zeggen :p

Anyways. Ik denk dat iedereen wel teleurgesteld is wanneer hij eruit ligt. Ik schud het wel van me af.
Best wachten tot na de ronde :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Rip aan mezelf. Ik neem aan dat ik nu niet over de ronde mag beginnen praten? Heb zo veel te vertellen.

Wat mag ik wel/niet zeggen?

Heb wel 2 grote frustraties:
1: ik vind het een echte turn off dat er zo laat gestemd wordt. Op dn duur wordt het; zo laat mogelijk stemmen en liefst overdag zo weinig mogelijk uitlokken.
2: vertel ik afhankelijk van wat ik mag zeggen :p

Anyways. Ik denk dat iedereen wel teleurgesteld is wanneer hij eruit ligt. Ik schud het wel van me af.

Je mag spelinhoudelijk niks zeggen, maar als je het echt kwijt moet stuur je me maar een PM ;)

Verder, meestal wordt er op dag 1 en vaak dag 2 wel laat gestemd ja.
Het verschilt een beetje per ronde, maar vooral op dag 1 weet niemand vaak wat te doen en stemmen veel mensen laat.

However, vanaf dag 3 worden dingen vaak duidelijker en komen er theorieën tegen mensen, dus dan komen de stemmen vaak al wat vroeger en wordt het (imo) allemaal een stuk leuker.
 

DeletedUser4045

Guest
Rip aan mezelf. Ik neem aan dat ik nu niet over de ronde mag beginnen praten? Heb zo veel te vertellen.

Wat mag ik wel/niet zeggen?

Heb wel 2 grote frustraties:
1: ik vind het een echte turn off dat er zo laat gestemd wordt. Op dn duur wordt het; zo laat mogelijk stemmen en liefst overdag zo weinig mogelijk uitlokken.
2: vertel ik afhankelijk van wat ik mag zeggen :p

Anyways. Ik denk dat iedereen wel teleurgesteld is wanneer hij eruit ligt. Ik schud het wel van me af.

Gewoon zorgen dat je net als ik hier lang zit. Dan krijg je er vanzelf minder last van. Ik heb maar vijf van de honderd rondes overleefd ofzo..
 

DeletedUser74005

Guest
De mens is geboren om te sterven en WvW weerspiegelt die gedachte volledig. Niet boos om worden dus!

@RozeEenhoorn (leuk dat je meedeed trouwens :))
 
Reactiescore
1.049
Rip aan mezelf. Ik neem aan dat ik nu niet over de ronde mag beginnen praten? Heb zo veel te vertellen.

Wat mag ik wel/niet zeggen?

Heb wel 2 grote frustraties:
1: ik vind het een echte turn off dat er zo laat gestemd wordt. Op dn duur wordt het; zo laat mogelijk stemmen en liefst overdag zo weinig mogelijk uitlokken.
2: vertel ik afhankelijk van wat ik mag zeggen :p

Anyways. Ik denk dat iedereen wel teleurgesteld is wanneer hij eruit ligt. Ik schud het wel van me af.
Wat zei ik aan het begin vd ronde :D
 

DeletedUser79054

Guest
Akkoord met Kenneth.
Zat er al wat langer aan te komen dat er een behoorlijke kans was dat cryptic dood ging, beulactie was beter eerder gebruikt (op iemand zonder speciaaltjesclaim) zodat er info uit gehaald kon worden en een meer weloverwogen target gevonden kon worden.
Op 5min van de deadline was het wel de beste (en meest risky) optie die er nog was voor hem, maar toen was het al te laat.

En nee dat zeg ik niet omdat mijn leerling er nu de dupe van was :p

Dat zeg je wel daarom draakje :( </3

Was iemand de hints naar mijn rol nog opgevallen? :D

Ik snapte niet hoe de rest het niet zag^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
iemand die zin heeft om een potje in elkaar te zetten om zondag te beginnen?
 
Bovenaan