[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser78825

Guest
Dis al weer meer dan 4x ;)
Maar ik ween niet dus t maakt niet veel uit
veel nieuwe spelers die mn plek kunnen opvullen

Ik denk net dat we willen dat er over het algemeen meer spelers zijn, dus dan willen we niet plekken gaan opvullen omdat iemand weg gaat. Kwamen al die andere mensen maar terug die al weg zijn ja, en dan gewoon allemaal spelen.
 

DeletedUser78769

Guest
Sorry maar ik ga toch een pauze inlassen
Hoe vaak op rij dag 1 lynch, of andere doodsoorzaak wat ik ook probeer
Mijn eerste potjes gingen ook net zo hoor ;)

Volgende keer dat ik jou daarin coach? Heb ondertussen geleerd hoe je dat moet ontlopen XD
 

DeletedUser78769

Guest
mensen ik zou zeggen slaap lekker vannacht..
Morgen weer een dag. en ik heb in ieder geval de eerste nacht overleeft in dit boeiende potje.

nu al zin in morgen, al zal die denk ik niet zulke rare wendingen hebben denk ik als vandaag...
Slaapse :)

Tof dat je het nu al leuk vind ^^

Top,
Heb nog n heel lijstje wie ik als mentor wil haha
Als slechtje zou ik het liefst
Jou gijs en Castiel :D

Als goedje
Tigor, Westkieken en PlanB nog een keer :D
Mij als slechtje? Je bent een idioot zouden er een aantal zeggen. Ikzelf ook o_O
 

DeletedUser78303

Guest
Ik werd vanochtend wakker en keek op het forum. Ik zag 486 likes staan en dacht, huh? Dat was gisteravond meer. Toen ging ik kijken of er een post van mij was verwijderd... en ja hoor, mijn propaganda post voor @thelightfighter was weggehaald. Hoezo? denk je misschien.
Dit komt door een bepaald persoon die totaal geen gevoel voor wat onschuldige humor heeft, namelijk de enige echte @famdecibel

Dit is een post die ik moet melden. Simpelweg omdat je niet meedoet. Hope heeft duidelijk gezegd dat de spelers zelf moeten posten. TLF is dus niet eens in staat zijn eigen campagne te voeren, maar heeft duidelijk hulp nodig van anderen. Dus @thelightfighter kom met je eigen verhaal en zet niet een ander aan het werk. Ik heb al eerder aangehaald dat dat nu is wat je doet bij WIDM en dan wil jij BM worden?

Bovendien heeft hij @donkergat ingeschakeld om een goed woordje te doen. Ik heb deze post gemeld omdat ik vind dat hiermee het spel is beïnvloed. Sorry Donkergat, je had dat niet mogen posten. Dit had je dan voor alle spelers moeten doen.

Ik snap dat jij doet wat jij goed acht, alleen slaat dit gewoon nergens op. Er stond bovenaan de post een disclaimer dat ik geen enkele informatie had over de rol van tlf. Dat moet toch genoeg reden zijn voor je om te realiseren dat ik het spel niet zit te verpesten of beïnvloeden.
Ik was gisteren in een lekkere sog-bui (studieontwijkend gedrag voor de nitwit) en vroeg of ik voor iemand wat propaganda mocht maken. Dit heb ik zowel in het inschrijftopic als de wvw chat gezegd. Rens ging erop in dus ging ik iets leuks in elkaar knutselen. Dit resulteerde in een vermakelijke post die bij bijna iedereen een glimlach tevoorschijn toverde. Bijna iedereen inderdaad, want natuurlijk was er weer één persoon die zo'n grapje spelbederf vindt.
Je moet een keertje lachen in je leven fam, in plaats van steeds maar weer serieus en negatief zijn. Dat is mijn tip en verhaal van de dag.

gr gr
 

DeletedUser74005

Guest
Ik werd vanochtend wakker en keek op het forum. Ik zag 486 likes staan en dacht, huh? Dat was gisteravond meer. Toen ging ik kijken of er een post van mij was verwijderd... en ja hoor, mijn propaganda post voor @thelightfighter was weggehaald. Hoezo? denk je misschien.
Dit komt door een bepaald persoon die totaal geen gevoel voor wat onschuldige humor heeft, namelijk de enige echte @famdecibel





Ik snap dat jij doet wat jij goed acht, alleen slaat dit gewoon nergens op. Er stond bovenaan de post een disclaimer dat ik geen enkele informatie had over de rol van tlf. Dat moet toch genoeg reden zijn voor je om te realiseren dat ik het spel niet zit te verpesten of beïnvloeden.
Ik was gisteren in een lekkere sog-bui (studieontwijkend gedrag voor de nitwit) en vroeg of ik voor iemand wat propaganda mocht maken. Dit heb ik zowel in het inschrijftopic als de wvw chat gezegd. Rens ging erop in dus ging ik iets leuks in elkaar knutselen. Dit resulteerde in een vermakelijke post die bij bijna iedereen een glimlach tevoorschijn toverde. Bijna iedereen inderdaad, want natuurlijk was er weer één persoon die zo'n grapje spelbederf vindt.
Je moet een keertje lachen in je leven fam, in plaats van steeds maar weer serieus en negatief zijn. Dat is mijn tip en verhaal van de dag.

gr gr

@Poo. @Duckje

Kan deze post teruggehaald worden en evt verplaatst worden naar het discussietopic? Hij heeft hier best veel tijd in gestoken en het was ook echt een toffe post. Hoort niet int topic thuis (al staan alle posts van andere spelers die niet meedoen er wel gewoon nog....), maar om zo'n mooie post direct te verwijderen, is wat overdreven.
 

DeletedUser65921

Guest
Allemaal egoïsten:) speel voor team ipv jezelf.

Akkoord met Kenneth.
Zat er al wat langer aan te komen dat er een behoorlijke kans was dat cryptic dood ging, beulactie was beter eerder gebruikt (op iemand zonder speciaaltjesclaim) zodat er info uit gehaald kon worden en een meer weloverwogen target gevonden kon worden.
Op 5min van de deadline was het wel de beste (en meest risky) optie die er nog was voor hem, maar toen was het al te laat.

En nee dat zeg ik niet omdat mijn leerling er nu de dupe van was :p
 

DeletedUser78303

Guest
Gelukkig heeft een schat van een duncum het bericht geciteerd voordat het werd verwijderd. Bij deze dus een reupload:




Disclaimer: Ik heb geen enkele informatie over de rol van TLF


h8pqerxvxbc.png



Lectori Salutem,

Bij deze wil ik het nieuwste lid van mijn politieke partij introduceren. Deze nog jongeman gaat gebukt onder de naam Rens (ook wel bekend als TheLightFighter). Sinds ik zelf niet meedoe aan dit potje zal hij de Anti Weerwolven Partij vertegenwoordigen. Ik weet dat Rens een uiterst bekwame burgemeester zal zijn, maar u natuurlijk niet. Om die reden geef ik u een verscheidenheid aan argumenten waarom u voor deze persoon zou moeten kiezen.

Afgevaardigde Rens is nog zo jong, maar nu al zo slim in het spelen van Weerwolven van Wakkerdam. Hij heeft de potentie om uit te groeien tot de meest, ja ik zeg het, schittermagische WvW'er die we ons kunnen voorstellen. U krijgt de kans om hem te helpen ontwikkelen tot jullie beste bondgenoot; alleen een ezel zou die kans afslaan!'
Wat misschien ook wel vertrouwen kan opwekken is zijn forumnaam. Hierin stelt hij duidelijk dat hij voor de "light side" vecht, duidelijk iemand die te vertrouwen is.
Verder weet ik uit ervaring dat hij actief blijft, want het is nou eenmaal een spammer in hart en nieren.
Niet te vergeten is zijn behulpzame persoonlijkheid: Hij doet niets liever dan mensen helpen met hun liefdesproblemen. Door het feit dat hij zelf nog geen ervaring in de liefde heeft, zal hij waarschijnlijk vanuit een perspectief naar jouw problemen kijken waar u zelf waarschijnlijk nooit op was gekomen!

Als dit u niet overtuigd heeft, dan heb ik nog een laatst reddingsmiddel.
Een d*ckpic speciaal voor de genieter:

1a63022657c0f5d838934b2ac7e5330f.jpg


Getekend,

Maarten - donkergat
Praeses der AWP
 

DeletedUser4045

Guest
Gelukkig heeft een schat van een duncum het bericht geciteerd voordat het werd verwijderd. Bij deze dus een reupload:




Disclaimer: Ik heb geen enkele informatie over de rol van TLF


h8pqerxvxbc.png



Lectori Salutem,

Bij deze wil ik het nieuwste lid van mijn politieke partij introduceren. Deze nog jongeman gaat gebukt onder de naam Rens (ook wel bekend als TheLightFighter). Sinds ik zelf niet meedoe aan dit potje zal hij de Anti Weerwolven Partij vertegenwoordigen. Ik weet dat Rens een uiterst bekwame burgemeester zal zijn, maar u natuurlijk niet. Om die reden geef ik u een verscheidenheid aan argumenten waarom u voor deze persoon zou moeten kiezen.

Afgevaardigde Rens is nog zo jong, maar nu al zo slim in het spelen van Weerwolven van Wakkerdam. Hij heeft de potentie om uit te groeien tot de meest, ja ik zeg het, schittermagische WvW'er die we ons kunnen voorstellen. U krijgt de kans om hem te helpen ontwikkelen tot jullie beste bondgenoot; alleen een ezel zou die kans afslaan!'
Wat misschien ook wel vertrouwen kan opwekken is zijn forumnaam. Hierin stelt hij duidelijk dat hij voor de "light side" vecht, duidelijk iemand die te vertrouwen is.
Verder weet ik uit ervaring dat hij actief blijft, want het is nou eenmaal een spammer in hart en nieren.
Niet te vergeten is zijn behulpzame persoonlijkheid: Hij doet niets liever dan mensen helpen met hun liefdesproblemen. Door het feit dat hij zelf nog geen ervaring in de liefde heeft, zal hij waarschijnlijk vanuit een perspectief naar jouw problemen kijken waar u zelf waarschijnlijk nooit op was gekomen!

Als dit u niet overtuigd heeft, dan heb ik nog een laatst reddingsmiddel.
Een d*ckpic speciaal voor de genieter:

1a63022657c0f5d838934b2ac7e5330f.jpg


Getekend,

Maarten - donkergat
Praeses der AWP

Lekkere studentikoze politieke partij met een praeses aan het roer. :)
 

DeletedUser78878

Guest
Rip aan mezelf. Ik neem aan dat ik nu niet over de ronde mag beginnen praten? Heb zo veel te vertellen.

Wat mag ik wel/niet zeggen?

Heb wel 2 grote frustraties:
1: ik vind het een echte turn off dat er zo laat gestemd wordt. Op dn duur wordt het; zo laat mogelijk stemmen en liefst overdag zo weinig mogelijk uitlokken.
2: vertel ik afhankelijk van wat ik mag zeggen :p

Anyways. Ik denk dat iedereen wel teleurgesteld is wanneer hij eruit ligt. Ik schud het wel van me af.
 
Bovenaan