[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser78825

Guest
Ik heb eigenlijk ook wel eens zin om mee een ronde te leiden met iemand :eek:
 
Reactiescore
93
Er bestaat vgm een regel dat je eerst een aantal potten moet doen. Maar achja who cares
Hoeveel is dat? Als er iemand is die een beginner als hulp wil met het leiden wil ik namelijk een keertje leren hoe het runnen van een potje gaat :p
 

DeletedUser78825

Guest
Hoeveel is dat? Als er iemand is die een beginner als hulp wil met het leiden wil ik namelijk een keertje leren hoe het runnen van een potje gaat :p

Ik vind een potje runnen wel leuk, is ook niet het moeilijkste naar mijn mening. Het enige waar ik problemen mee had toen, was om een goede rollenverdeling te hebben.

Dus ik had Edward van Woodstock die mij toen daarmee hielp, ik deed zelf vooral de verhaaltjes schrijven. Want ja, verhaaltjes schrijven is leuk :eek:
 

DeletedUser74005

Guest
Ik vind een potje runnen wel leuk, is ook niet het moeilijkste naar mijn mening. Het enige waar ik problemen mee had toen, was om een goede rollenverdeling te hebben.

Dus ik had Edward van Woodstock die mij toen daarmee hielp, ik deed zelf vooral de verhaaltjes schrijven. Want ja, verhaaltjes schrijven is leuk :eek:

Wat is jouw oude af-acc dan?

En leiden is een stuk lastiger dan je denkt hoor. Komen vaak heel veel zaken bij kijken, waarvoor je het spel echt door en door moet kennen.
 

DeletedUser78825

Guest
Wat is jouw oude af-acc dan?

En leiden is een stuk lastiger dan je denkt hoor. Komen vaak heel veel zaken bij kijken, waarvoor je het spel echt door en door moet kennen.

AntiPhoenix

Ik heb niet echt problemen gemerkt toen ik aan het leiden was samen met EvW (buiten dat er een fout was gebeurd met de rolverdeling en we opnieuw zijn moeten beginnen).

De rolverdeling heb ik toen ook niet zelf gedaan. Hij was ook meer ervaren daarin en dat was ook een voordeel.

Hier is het speeltopic van de ronde die ik heb gedaan.
 

DeletedUser78769

Guest
Pff toen nog 30 spelers. Dat had ik alleen toen ik hier net kwam kijken...
 

DeletedUser4045

Guest
Ik kom nog uit de tijd dat we eens een ronde speelde met 100 spelers..

#Grandpa
 
Reactiescore
93
Ik kom nog uit de tijd dat we eens een ronde speelde met 100 spelers..

#Grandpa
Dat lijkt me echt niks, zoveel xD Veel te veel om bij te lezen... xD
 

DeletedUser74005

Guest
AntiPhoenix

Ik heb niet echt problemen gemerkt toen ik aan het leiden was samen met EvW (buiten dat er een fout was gebeurd met de rolverdeling en we opnieuw zijn moeten beginnen).

De rolverdeling heb ik toen ook niet zelf gedaan. Hij was ook meer ervaren daarin en dat was ook een voordeel.

Hier is het speeltopic van de ronde die ik heb gedaan.

Daar zie je het al, zo'n speler als hij maakt ook fouten :p Durf te wedden dat max 10% van de rondes foutloos geleid wordt.

Pff toen nog 30 spelers. Dat had ik alleen toen ik hier net kwam kijken...

Niet zo zeiken. Rondes met 30 spelers heb je zo hoor. De eerste helft van 2017 hadden we gemiddeld 25 spelers per ronde en zaten genoeg rondes tussen met 30 spelers. Die aantallen kun je nu ook makkelijk halen. (gaat volgende ronde gebeuren, mark my words)
 

DeletedUser78825

Guest
Daar zie je het al, zo'n speler als hij maakt ook fouten :p Durf te wedden dat max 10% van de rondes foutloos geleid wordt.

Ja, heb ook niet gezegd dat het foutloos was :p

Maar ja, het lijkt mij leuk om op termijn nog wel eens te leiden samen met iemand :eek: Zou vooral van die verhaaltjes enzo wel leuk vinden om terug te zien :)
 

DeletedUser69459

Guest
Daar zie je het al, zo'n speler als hij maakt ook fouten :p Durf te wedden dat max 10% van de rondes foutloos geleid wordt.



Niet zo zeiken. Rondes met 30 spelers heb je zo hoor. De eerste helft van 2017 hadden we gemiddeld 25 spelers per ronde en zaten genoeg rondes tussen met 30 spelers. Die aantallen kun je nu ook makkelijk halen. (gaat volgende ronde gebeuren, mark my words)

Ik ga je boycotten!
 
Bovenaan