Instellingen nieuwe classic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7.944
De intentie van de classic is de instellingen van de vroegere wereld herspelen. Dat de classic bespeeld wordt door betere spelers is toevalligerwijs gebeurd maar staat niet vast in het idee achter de classic. Ik begrijp je argumentatie, maar als je voor kerk pleit op een classic mis je gewoon het hele punt.
 

DeletedUser68252

Guest
De intentie van de classic is de instellingen van de vroegere wereld herspelen. Dat de classic bespeeld wordt door betere spelers is toevalligerwijs gebeurd maar staat niet vast in het idee achter de classic. Ik begrijp je argumentatie, maar als je voor kerk pleit op een classic mis je gewoon het hele punt.

Met de oude instellingen van vroeger word gewoon bedoeld zonder al die premium functies en event poespas. De settings van vroeger schrijven werelden op 1.0 - 1.5 snelheid voor. Een classic is altijd veel sneller. Denk dat je zelf de interpretatie niet helemaal op een rijtje hebt.
 
Reactiescore
7.944
Met de oude instellingen van vroeger word gewoon bedoeld zonder al die premium functies en event poespas. De settings van vroeger schrijven werelden op 1.0 - 1.5 snelheid voor. Een classic is altijd veel sneller. Denk dat je zelf de interpretatie niet helemaal op een rijtje hebt.

Classic post één: Deze spelwereld is bedoeld als wereld voor de oudere en meer ervaren spelers van TribalWars.nl, met zijn klassieke instellingen komt het overeen met de allereerste wereld die TribalWars ooit gekend heeft. Een beetje nostalgisch dus! omtrent de ervarenheid heb je gelijk, de rest not so much.

Idem: In de komende week zullen we de volgende klassieke wereld aankondigen en hopen we dat deze net zoveel plezier kan brengen als deze. Ter informatie: De nieuwe klassieke wereld zal zoals gewoonlijk geen Bouwtijdhalveringen of speciale premium-features bevatten (enkel PA en AM)

De klassieke wereld zijn met hun mix aan instellingen gewoonweg gebaseerd op de oudere werelden. Daar horen de volgende items: boogschutters, vlaggen, premiumfuncties (behalve AM en PA), events, kerk en ridder enz gewoonweg niet bij. Ik snap dat je die instellingen wil maar opper dan voor een speciale ronde oid.
 

DeletedUser68252

Guest
Classic post één: Deze spelwereld is bedoeld als wereld voor de oudere en meer ervaren spelers van TribalWars.nl, met zijn klassieke instellingen komt het overeen met de allereerste wereld die TribalWars ooit gekend heeft. Een beetje nostalgisch dus! omtrent de ervarenheid heb je gelijk, de rest not so much.

Idem: In de komende week zullen we de volgende klassieke wereld aankondigen en hopen we dat deze net zoveel plezier kan brengen als deze. Ter informatie: De nieuwe klassieke wereld zal zoals gewoonlijk geen Bouwtijdhalveringen of speciale premium-features bevatten (enkel PA en AM)

De klassieke wereld zijn met hun mix aan instellingen gewoonweg gebaseerd op de oudere werelden. Daar horen de volgende items: boogschutters, vlaggen, premiumfuncties (behalve AM en PA), events, kerk en ridder enz gewoonweg niet bij. Ik snap dat je die instellingen wil maar opper dan voor een speciale ronde oid.

Hoge snelheids werelden kwamen ook pas later in het spel en valt onder dezelfde noemer weg te schrijven dan, namelijk dat het niet volledig nostalgisch is maar slechts gebaseerd op. Een enkele verandering zoals de kerk zou dan geen kwaad kunnen en volledig in lijn zijn met het verwoorde.
 

DeletedUser75558

Guest
De intentie van de classic is de instellingen van de vroegere wereld herspelen. Dat de classic bespeeld wordt door betere spelers is toevalligerwijs gebeurd maar staat niet vast in het idee achter de classic. Ik begrijp je argumentatie, maar als je voor kerk pleit op een classic mis je gewoon het hele punt.
Het is maar hoe je het woord "classic" interpreteerd hoor. Ik vind niet dat een classic perse in verband moet worden gebracht met klassieke instellingen. Wat Sven voorsteld is serieus een serieus goed voorbeeld voor instellingen, door de scouts uit te schakelen, heb je geen externe hulp meer (het zoeken van kerken in iemand zijn cluster door middel van scripts). Met boerlimiet zul je deze kerk dorpen nooit vol kunnen stacken en wordt het echt een soort van uitdaging om iemand zijn cluster te breken. Ik vind persoonlijk wel dat kerken er lang over moeten doen om gebouwd te kunnen worden dan, maar dat zal wel weer eens "technisch onmogelijk kunnen zijn".
 

DeletedUser67517

Guest
Kerk is kut sinds er scripts bestaan die je kerken lokaliseren. Doe maar gewoon niet.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Combinatie kerk & boerd limiet lijkt me wel eens nice, enkel zou je dan om het aanvallend voordeel hiervan niet te groot te maken het zien van gebouwen dmv scouts moeten kunnen uitschakelen.
Alstublieft niet
 

DeletedUser68252

Guest
Kerk is kut sinds er scripts bestaan die je kerken lokaliseren. Doe maar gewoon niet.

Zorg gewoon dat je je kerk levels bouwt met een snel muur level of schuilplaats level erachter en dergelijke scripts zijn volledig nutteloos.
 
Reactiescore
2.508
Als jij een kerk wilt, wil ik een uitkijktoren!
 
Reactiescore
516
Dat is dan afgesproken. Kerk + toren in de volgende classic!

Dan hebben we nog nodig:
Snelheid 1 , Boogschutter, premium beurs, stamlimiet 30 en muntjes?

Ik wil eigenlijk ook nog graag ridders en geheimen erbij, is dat mogelijk?
 
Reactiescore
1.094
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 300%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: Iets van 1,5?

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Ja, zonder skillboeken
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 5 per speler
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 30-40
- Technologieën: 15 Level-systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Nee

Instellingen:
- Nachtmodus: 00.00 tot 07.00
- Startdirectie kiezen: Uit
- Aanvalstiming: 50 ms per edel
- Minimum troepen per aanval: Misschien tof gewoon ongelimiteerd?
- Edelmannen looplimiet: 24 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 10%
- Ledenlimiet Stam: 2
- Vlaggen: Uit
- Limited haul: Nee, Vrij farmen
- Stamlock actief van? 8%
- OS buiten stam uit, 5 dagen in de stam om te GEVEN en KRIJGEN


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Dit was een opzetje wat mij tof leek. Maar ik twijfel over paar dingen, Welke dingen hierin kunnen absoluut niet of zijn geen combinatie bv? Ben hier slecht in


5 barbarendorpen per speler, en dan snelheid relatief laag. En als overwinning voorwaarde 10 % van de wereld in handen houden met stamlimiet van 2 (dwz 5% van de hele classic wereld per account!!!). Nou joepie, iemand heeft zin in classic 12 taferelen van een jaar lang durende classic. Heb je uberhaupt nagedacht over dit lijstje?

De intentie van de classic is de instellingen van de vroegere wereld herspelen. Dat de classic bespeeld wordt door betere spelers is toevalligerwijs gebeurd maar staat niet vast in het idee achter de classic. Ik begrijp je argumentatie, maar als je voor kerk pleit op een classic mis je gewoon het hele punt.


Dat is echt onzin. Er zijn genoeg instellingen geweest die bijvoorbeeld nog nooit eerder op de tw.nl werelden zijn gespeeld, die op een classic werden uitgeprobeerd. Sterker nog, het was meer regel dan uitzondering. Vroegere spelwerelden herspelen was meer het middel, omdat het de grootste uitdaging bracht voor de ervaren spelers. Maar dat brachten compleet nieuwe settings bijvoorbeeld ook...
 
Reactiescore
1.049
5 barbarendorpen per speler, en dan snelheid relatief laag. En als overwinning voorwaarde 10 % van de wereld in handen houden met stamlimiet van 2 (dwz 5% van de hele classic wereld per account!!!). Nou joepie, iemand heeft zin in classic 12 taferelen van een jaar lang durende classic. Heb je uberhaupt nagedacht over dit lijstje?




Dat is echt onzin. Er zijn genoeg instellingen geweest die bijvoorbeeld nog nooit eerder op de tw.nl werelden zijn gespeeld, die op een classic werden uitgeprobeerd. Sterker nog, het was meer regel dan uitzondering. Vroegere spelwerelden herspelen was meer het middel, omdat het de grootste uitdaging bracht voor de ervaren spelers. Maar dat brachten compleet nieuwe settings bijvoorbeeld ook...
Ja nu was het 4 tot 18 dat is 4,5
2 tot 10 = 5
Dit vereist meer inzicht door je met 2 bent en het zal niet heel veel langer duren verwacht ik. Ik zie ook de directe link barbs snelheid niet, Staat volgenns mij verbonden maar niet direct gekoppeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan