Real! vs No.

Wie zal deze oorloge winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    29
Reactiescore
1.367
Mis ik nu of ging je nooit meer reageren hier ? :D

Inhoudelijk reageren niet, nee, maar spammen zonder enige toegevoegde waarde wel :D

Maar heb leuke verrasing binnenkort ;)
 

DeletedUser51839

Guest
Je nomineert mij als meest irritant ventje?

Das geen verassing meer hoor ;)
 

DeletedUser78672

Guest
Als je nu zoveel edels hebt en een kerel bent gooi ze eens op dgm of wst of ben je nog te druk met je edellijntjes inkleuren?
 
Reactiescore
1.367
Als je nu zoveel edels hebt en een kerel bent gooi ze eens op dgm of wst of ben je nog te druk met je edellijntjes inkleuren?
enig idee waar ik lig? :/
 
Reactiescore
415
danny durft niet aan te vallen, en zn interns beginnen langzamerhand opte raken. op het moment hoopt ie dat captain valt dan kan hij weer wat groeien.
 
Reactiescore
1.367
danny durft niet aan te vallen, en zn interns beginnen langzamerhand opte raken. op het moment hoopt ie dat captain valt dan kan hij weer wat groeien.

stiekem hoop ik dat johny gewoon door real gepakt word en ik kan mee profiteren :)
 
Reactiescore
415
zodra GOD valt en stopt met naar boven te gaan zal deze wereld snel tot een ongelovig einde komen. Pas maar op Danny, the gods are rising!
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
207
Wel jammer dat wij naar onze kop krijgen dat we een recruit stam zijn..
Een keer krijgen ze harde klappen.. nieuwe leden staan al klaar.

Ahja, duurt de oorlog wat langer, fine by me. :)
 
Reactiescore
207
Ja wij draaien nooit VV :x
Wat mij aan het denken zet is dat een acc 1mil + aan punten verliest na 1 actie, ook geen VV gedaan precies?
 

DeletedUser65285

Guest
Zelden een speler zo hard weten vallen in dit stadium van het spel, maar toch nog zo een grote mond? :eek:
 
Bovenaan