Real! vs No.

Wie zal deze oorloge winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    29

DeletedUser76295

Guest
archer zijn donderdagvoormiddag:

fietsongeluk.jpg
 

Bijlagen

  • fietsongeluk.jpg
    fietsongeluk.jpg
    62,4 KB · Weergaven: 0
Reactiescore
1.075
Je ziet duidelijk dat er een WST'er speelt!
 

DeletedUser78747

Guest
Ik hoop dat die examens van archer toch beter gaan dan wat hij hier laat zien vandaag... Trouwens wel jammer dat die trage ridders van Real! gisteravond pas met die oorlogsverklaring kwamen en zo onze aanval op Captain niet bij de stats staat.
 
Reactiescore
91
Bij uitstek de mooiste actie op de wereld tot nu toe, netjes.
Meest irritante zullen nog de recaps zijn, maar als Real gewoon de druk continu blijft aanhouden is het vrij kansloos voor Archer om dit volledig te boven te komen.
 
Reactiescore
207
Ik gaf onze ridders maar 1 opdracht vanmorgen terwijl ik naar mijn examen vertrok.

"Maak me blij als ik thuis ben" dit hebben ze zeker gedaan!

Goed bezig boys, keep up the hard work!
 

DeletedUser51839

Guest
Ik hoop dat die examens van archer toch beter gaan dan wat hij hier laat zien vandaag... Trouwens wel jammer dat die trage ridders van Real! gisteravond pas met die oorlogsverklaring kwamen en zo onze aanval op Captain niet bij de stats staat.

True maar gelukkig bood hij wel weerstand, stel je voor dat die verklaring pas nu gedaan werd, al die dorpjes niet meegeteld :eek:

Tip: stuur van ver treintje, minimum 10 uur, deed het met eentje van 10:45 uur :p
 

DeletedUser51839

Guest
Beat me, 304k speler aka mb edelt dorpje van captn met trein die 10 uur 43 min en 28 seconden loopt xD
Hoop snel wat meer te snoepen van hem, ik gaf cf mooi terug tijdje geleden, volgens de ongeschreven regels van tw,
maar deze keer hou ik hem :p
 
Reactiescore
767
Gratz na Real toe met hun winst! de monster zullen snel reageren.
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan