Real! vs No.

Wie zal deze oorloge winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    29
Reactiescore
415
naja zodra de eerste reactie op een vv aanvraag is: kan qqeezz, itsw18 of johnny niet? gaat het toch ergens fout he, maar we zullen wel is zien hoelang real het uit gaat houden. + fearcrads volgens mij heeft mijn account heel de wereld al een grote bek en zou je daar ondertussen wel aan gewent moeten zijn.
 
Reactiescore
1.367
Zelden een speler zo hard weten vallen in dit stadium van het spel, maar toch nog zo een grote mond? :eek:
Ik heb nooit een grote mond hoor :)

En gefeliciteerd, je hebt 1 miljoen gepakt maar je hebt nog niet gewonnen ;)

Wacht maar op mijn verrasing
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
207
Ben benieuwd, alhoewel het vast niet zo een verrassing zal zijn.
Zoveel verschillende opties heb je niet om te verrassen :)
 
Reactiescore
1.367
Ben benieuwd, alhoewel het vast niet zo een verrassing zal zijn.
Zoveel verschillende opties heb je niet om te verrassen :)

Oh echt wel!

Heb er zelfs meerdere in de toverdoos zitten
 
Reactiescore
207
Mja denk toch niet dat het ons zal verrassen eerlijk gezegd. :)
Kijkende naar hoe de wereld tot nu toe verliep..
 
Reactiescore
1.367
Mja denk toch niet dat het ons zal verrassen eerlijk gezegd. :)
Kijkende naar hoe de wereld tot nu toe verliep..
giphy.gif
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ach kut Real :p
Als ze beetje respect toonden...
Dit is geen fatsoenlijke oorlogsverklaring , ze willen No gewoon beetje kleineren in het openbaar.

W53 zit erop, kga deze kleuters eens wegspelen. AM mag misschien pijnlijke zaak zijn voor onze stam maar soms verlies je een battle om de oorlog te kunnen winnen ;)
Althans, daar heb ik vertrouwen in.

Ik vraag hierbij om er een leuke oorlog van te maken met bovenal respect voor iedereen. Verlaag het niveau hier aub niet met zo'n belachelijke oorlogsverklaring.

Watch out for Seduced!
Xx
Joachim
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Ach kut Real :p
Als ze beetje respect toonden...
Dit is geen fatsoenlijke oorlogsverklaring , ze willen No gewoon beetje kleineren in het openbaar.

W53 zit erop, kga deze kleuters eens wegspelen. AM mag misschien pijnlijke zaak zijn voor onze stam maar soms verlies je een battle om de oorlog te kunnen winnen ;)
Althans, daar heb ik vertrouwen in.

Ik vraag hierbij om er een leuke oorlog van te maken met bovenal respect voor iedereen. Verlaag het niveau hier aub niet met zo'n belachelijke oorlogsverklaring.

Watch out for Seduced!
Xx
Joachim
God, kijk eens wie we daar hebben. Nog zo'n rotstabbende amateur. Spreekt eerst met ''kutreal'' en gaat dan over respect praten. :tongue:
Ben wel benieuwd wat jouw ''niveau'' dan moet wezen xd.
Veel plezier knul!

Xx
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
God, kijk eens wie we daar hebben. Nog zo'n rotstabbende amateur. Spreekt eerst met ''kutreal'' en gaat dan over respect praten. :tongue:
Ben wel benieuwd wat jouw ''niveau'' dan moet wezen xd.
Veel plezier knul!

Xx

Als jullie geen respect tonen hoef je dat zeker niet van mij te verwachten.
Mijn niveau is in ieder geval hoger dan die van jou ;-)

Jullie snappen toch zeker wel dat die oorlogsverklaring respectloos is? Of ontkennen jullie dat?
 
Reactiescore
1.075
dus je wilt zeggen dat jullie expres AM zijn verloren zodat je de oorlog kan winnen? got it!!
bij WST hebben we expres channel zero en non agreed verloren zodat we dit kunnen winnen!
 
Reactiescore
1.365
Als jullie geen respect tonen hoef je dat zeker niet van mij te verwachten.
Mijn niveau is in ieder geval hoger dan die van jou ;-)

Jullie snappen toch zeker wel dat die oorlogsverklaring respectloos is? Of ontkennen jullie dat?
Zoals ik al zei: jij begint zelf met ''kutreal'' en met ''kleuters''. Dan is het toch logisch, dat als jij dat zegt. GEEN respect toont? Of ben ik nou dom. Dan kun je ook geen respect terug verwachten :D. Die verklaring is puur een reactie op wat jouw stam spelers allemaal al gedaan hebben in deze wereld :).
 
Reactiescore
1.367
dus je wilt zeggen dat jullie expres AM zijn verloren zodat je de oorlog kan winnen? got it!!
bij WST hebben we expres channel zero en non agreed verloren zodat we dit kunnen winnen!

Je verliest er straks nog meer :D
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan