Real! vs No.

  • Topicstarter Deleted User - 487714410
  • Startdatum

Wie zal deze oorloge winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    29
Reactiescore
1.368
Hoogmoed komt voor de (spreekwoordelijke) val:rolleyes:
Is eigenlijk gisteren met Archer al voorgekomen :). Grote mond van te voren, nu dik verlies + gaat runnen.
 
Reactiescore
769
Is eigenlijk gisteren met Archer al voorgekomen :). Grote mond van te voren, nu dik verlies + gaat runnen.

Zou ik mogen vragen welk acc je speelt heb je namelijk nooit op het AF gezien , AM heeft idd veel verlies geleden spijtig fout van heel No.
 
Reactiescore
1.368
Zou ik mogen vragen welk acc je speelt heb je namelijk nooit op het AF gezien , AM heeft idd veel verlies geleden spijtig fout van heel No.
Ben normaal geen AF persoon, maar kon dit niet laten, dus maar zo'n accie hier aan gemaakt.
Tja, dat gaat je niks aan. Kom je wel achter :). Laat het liever in het spel zien, ipv dat ik hier op het AF erover ga praten man.

Mvg.
 

Deleted User - 487714410

Guest
Hoogmoed komt voor de val?

"We spelen Real! weg voor kerst"
 
Reactiescore
769
Hoogmoed komt voor de val?

"We spelen Real! weg voor kerst"

weet niet wie dit gezegd heeft , om het te herhalen geeft wel weer aan dat het jullie pijn deed en het jullie motevatie gaf:p,

ga dan nu niet de zelfde fout als ons maken met de hoogmoed de w is nog niet gespeeld nog gelijke kansen ;)
 

DeletedUser78747

Guest
MonsterS. Schrijf het aub goed. Zegt weer genoeg over het niveau van de NO(obs) xd. We wachten met smacht af :D.

Als je gaat corrigeren moet je het zelf ook goed schrijven. Het is: we wachten met smart of we smachten naar... 2 goede uitdrukkingen samenvoegen tot 1 foute is een contaminatie. Jij doet niet meer nee.
 

Deleted User - 487714410

Guest
weet niet wie dit gezegd heeft , om het te herhalen geeft wel weer aan dat het jullie pijn deed en het jullie motevatie gaf:p,

ga dan nu niet de zelfde fout als ons maken met de hoogmoed de w is nog niet gespeeld nog gelijke kansen ;)

Maak je geen zorgen, we are here for the long run.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487714410

Guest
You figured it out! :O
Zo snel en je weet al dat ik de grootste noob van de stam ben :(

Ja is goed, geef al je dorpen aan ons :p
 
Reactiescore
1.367
You figured it out! :O
Zo snel en je weet al dat ik de grootste noob van de stam ben :(

Ja is goed, geef al je dorpen aan ons :p

Wist het direct al :D

Denk dat ik meer edels heb dan jij :eek:
 

Deleted User - 487714410

Guest
Boohoo :p
Heb er meer dan genoeg staan hoor dont worry :)
+ Waarom zou ik mijn riddertjes achterlaten, ze zijn veel te sexy
 
Reactiescore
1.367
waar is trouwens de optie dat dgm en wst winnen?
 

Deleted User - 487714410

Guest
Heb nooit gezegd dat die niet bestaat, deze poll gaat over de oorlog winnen niet de wereld.
 
Reactiescore
415
ja, dat had iedereen wel kunnen begrijpen. Deze hele poll heeft niks met de wereld te maken.
Iedereen hier weet dat er maar een stam is die uberhaupt kans maakt op wereldwinst.
 
Reactiescore
1.367
ja, dat had iedereen wel kunnen begrijpen. Deze hele poll heeft niks met de wereld te maken.
Iedereen hier weet dat er maar een stam is die uberhaupt kans maakt op wereldwinst.

nah, als ik delete ga is alles weer open
 
Bovenaan