The Downfall

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Niemand banned ook iemand om ze daarna te laten liggen en terug te laten komen.
 

DeletedUser67517

Guest
Vgm is de reden dat ze jullie gereport hadden is door oftewel die gebroken NAP of whatever, of die ban op Kneipen.
Voor onze report was dus geen echte reden voor, zelf na dat wij samen 'wouden' werken met Leaf. Oke dat wij dorpen pakten van Bots door zijn aanvalbare ban is nog geen reden om ons onnodig gebanned doen worden.
Er was ook geen reden dat je je blokkeerde in de trant van ''gebroken NAP of dorpen pakten van Bots'' oid. De reden dat ik jou wilde blokkeren was omdat je kneiterhard zat te spammen in een PM-wisseling met mij met je co en me daarbij een mongool noemde.
 
Reactiescore
86
Er was ook geen reden dat je je blokkeerde in de trant van ''gebroken NAP of dorpen pakten van Bots'' oid. De reden dat ik jou wilde blokkeren was omdat je kneiterhard zat te spammen in een PM-wisseling met mij met je co en me daarbij een mongool noemde.
Ik denk dat jij niet kan lezen vriend, ik heb het hier toch duidelijk op de post van MyPride? En ik heb jou nooit een mongool genoemd, ik zei het tegen Pierre, noobje dat bij ons speelt. Of ben je te dom om dat te begrijpen?
 

DeletedUser67517

Guest
Ik denk dat jij niet kan lezen vriend, ik heb het hier toch duidelijk op de post van MyPride? En ik heb jou nooit een mongool genoemd, ik zei het tegen Pierre, noobje dat bij ons speelt. Of ben je te dom om dat te begrijpen?
Volgens mij ben jij te dom om te begrijpen dat je account compleet weg geedeld was geweest tijdens je aanvalbare ban wanneer we net zo sneu in dit spel stonden als jij.
 
Reactiescore
86
Volgens mij ben jij te dom om te begrijpen dat je account compleet weg geedeld was geweest tijdens je aanvalbare ban wanneer we net zo sneu in dit spel stonden als jij.
Dom van jullie om dat niet te doen dan. Waarom zou ik me er druk over moeten maken want is toch niet gebeurd :)
 

DeletedUser67517

Guest
Dom van jullie om dat niet te doen dan. Waarom zou ik me er druk over moeten maken want is toch niet gebeurd :)
Je hoeft je er niet druk over te maken, omdat het gewoon per ongeluk ging. Mocht ik je expres gerapporteerd hebben kon je op casual beginnen. Dus stop met huilen.
 
Reactiescore
516
ik zei het tegen Pierre, noobje dat bij ons speelt. Of ben je te dom om dat te begrijpen?

Dus daarvoor gebruik je een privé-conversatie met Oele om dat duidelijk te maken? De (tijdelijke)ban heb je toch echt aan je eigen acties te danken, je account heeft er zelfs nog niet onder geleden. Pak verantwoordelijkheid voor je eigen acties en kap met huilen.
 
Reactiescore
86
Je hoeft je er niet druk over te maken, omdat het gewoon per ongeluk ging. Mocht ik je expres gerapporteerd hebben kon je op casual beginnen. Dus stop met huilen.
Jij zegt dat het perongeluk was, Bots zegt dat het komt omdat wij dorpen van hem heb gepakt.. Wie liegt en wie spreekt er hier de waarheid?
 
Reactiescore
2.508
Zo het heeft een eigen topic. Ben stiekem best trots op de naam:oops: Slaat op het kata (mis)gebruik. Het moralen idee en het einde van classic.

Veel plezier met de vederen discussie. Houdt het wel netjes! -> (mogelijke)overtredingen kunnen gewoon binnen blijven stromen ;)
 
Reactiescore
604
Dat je op een classic al 250 kata's in je clear gaat maken zegt al genoeg. Doei.

Ik vind dat het niet "genoeg" zegt. Leaf speelde erg vies en dat weet iedereen hier. Het was een voorzorgsmaatregel als het echt uit de klauwen liep (Wat dus niet het geval was). Maar ik blijf bij m'n punt dat ik er niet mee eens bent dat Kane die kata's heeft gegooid. Ik weet dat ik nu ook raar aangekeken word puur omdat ik ook op Mr.Madness speel maar so be it. Ik weet van mezelf dat ik geen kata's heb gegooid en dat ook niet van plan was zolang Leaf geen reden gaf.
 
Reactiescore
1.167
Jullie pakken veel dorpen van Bots tijdens zijn ban. Jullie maken dus gebruik van de ban van Bots. Vervolgens krijg je zelf een ban maar worden er geen/minimale dorpen gepakt en je account is niet platgegooid.

Vervolgens kom je hier op het AF klagen dat Leaf laag speelt.

Serieus?

En nu ook profiteren van een kapot geschoten accountje. Wat een toppers zijn het!
 
Reactiescore
661
Ik vind dat het niet "genoeg" zegt. Leaf speelde erg vies en dat weet iedereen hier. Het was een voorzorgsmaatregel als het echt uit de klauwen liep (Wat dus niet het geval was). Maar ik blijf bij m'n punt dat ik er niet mee eens bent dat Kane die kata's heeft gegooid. Ik weet dat ik nu ook raar aangekeken word puur omdat ik ook op Mr.Madness speel maar so be it. Ik weet van mezelf dat ik geen kata's heb gegooid en dat ook niet van plan was zolang Leaf geen reden gaf.
Ik denk wel dat leaf dit gelooft. Je komt geloofwaardig over.
 

DeletedUser79041

Guest
Okee welke reactie moet ik als eerst kapot maken?
Hmm deze dan maar.

Allemaal rukstammen zonder niveau deze classic. Maar de actie van lulletje rozenwater met zijn kata's en het daarna schelden met geestesziekten is wel het absolute dieptepunt....


Ik ben minimaal voor 30 verschillende dingen uitgescholden in de chat, (ik kan ook 30 screens en linkjes plaatsen) en jij gaat de focus leggen op dat ene dingetje dat ik terugzei? (terwijl ik voor precies hetzelfde minimaal 5x werd uitgescholden haha mooi verhaal)
(echt een dieptepunt woow) Verder heb ik in chats alleen getrolled op al julie onzin berichten aangezien niemand een deftig gesprek kon voeren.

Leaf logica: Heel hard dingen roepen, 20 mensen appen om dingen mee te roepen tot je bijna de berichten niet meer kan zien van degene waar je oorspronkelijk een gesprek mee had, en dan denken dat je gelijk heb xD
 

DeletedUser79041

Guest
Bots zegt hier toch wel iets anders precies?
41dcf0568d94f0a32ebd25c993a6dde6.png


Dit is precies Leaf, geen discussie mee te voeren. De een zegt per ongeluk en de ander ontkracht dat direct door te zeggen expres.
Leuk dat julie alles onder spammen met de hele kontekruiper aanhang, maar keer op keer word julie ongelijk bewezen.
Geloof je me niet? lees een serieus dit hele topic.
 

DeletedUser79041

Guest
Wel mooi dat een mod deze thread begint, en ik telkens word uitgescholden.
Ik eis een af ban! Pimmeke je bent een mod toch doe je taak eens inplaats van onzin posten en innogames op een slechte manier represente xD
 
Bovenaan