The Downfall

Reactiescore
660
Waar speelde Dick dan op classic 13 Sseg?
 
Reactiescore
1.094
Sir Thrones und moi zijn zelfde acc. Maar idd lekker weer met 2 maten meten iedereen. “Hou de eer aanjezelf en ga op delete” kan je ook van Leaf zeggen maar nee daar zit iedereen te diep in de billen.

Niet gezegd en niet geïnsinueerd, is je eigen keuze en ga ik verder niets van zeggen. Maar wil niet zeggen dat ik dat als oplossing zie, in tegendeel.

Maar prima hoor, ik houd op, blijf lekker in je slachtoffer bubbel zitten. Mooie weerspiegeling van het niveau weer.
 

DeletedUser78803

Guest
Niet gezegd en niet geïnsinueerd, is je eigen keuze en ga ik verder niets van zeggen. Maar wil niet zeggen dat ik dat als oplossing zie, in tegendeel.

Maar prima hoor, ik houd op, blijf lekker in je slachtoffer bubbel zitten. Mooie weerspiegeling van het niveau weer.

Geef 1 reden waarom ik niet in de slachtoffer rol hoor te zitten lol? Heb helemaal niks fout gedaan deze classic behalve (terecht) iets te erg uitgevallen tegen een account dat in mijn eigen stam zit.
 
Reactiescore
7.931
Heb helemaal niks fout gedaan deze classic behalve (terecht)

De fout die je hebt gemaakt is dat je bent gaan fronten met OELEBOELEPETROELEWOELIE

OELE OELE OELE

ezgif-4-d801751636.gif
 
Reactiescore
516
OELE OELE OELEEEEEEE
 
Reactiescore
1.094
Geef 1 reden waarom ik niet in de slachtoffer rol hoor te zitten lol? Heb helemaal niks fout gedaan deze classic behalve (terecht) iets te erg uitgevallen tegen een account dat in mijn eigen stam zit.

Dat je er nare gevolgen van hebt eens, het is helaas niet anders. Ik denk dat deze wereld sowieso geen winnaars kent.

Maar idd lekker weer met 2 maten meten iedereen. “Hou de eer aanjezelf en ga op delete” kan je ook van Leaf zeggen maar nee daar zit iedereen te diep in de billen.

Deze slachtofferschulp is echter heel overdreven want ik beweer nergens iets van dit. Maar dat begrijp je hoop ik zelf ook wel.
 
Bovenaan