The Downfall

DeletedUser67517

Guest
"Pierre stop me mongool te doen jonge

Jeff
1f60d.png
"
Is uw naam Pierre dan?
Hele mooie zin, snap er geen reet van. Nee ik heet geen Pierre.
 
Reactiescore
467
My bad, de PM's zijn niet bedoeld voor privéconversaties en mijn een mongool noemen hielp ook niet echt mee. Daar hebben we het vrije forum voor. Staat los van heel Leaf, ik apprecieerde dat gewoon niet en het was eigenlijk alleen mijn bedoeling om jullie te blokkeren en niet te melden aangezien ik dat vrijwel nooit doe.

En nu kan dit ineens wel los van Leaf gezien worden? Terwijl iedere actie van NoCure hoe slecht ze ook zijn niet los gezien kunnen worden.

Ik kan die niet anders zien, dan het weer aan proberen te smeren van een ban. Omdat ze waarschijnlijk niet geinternt wilde worden. Rara wie gaan zometeen veel dorpjes pakken. Niveautje weer Leaf.
 

DeletedUser67517

Guest
En nu kan dit ineens wel los van Leaf gezien worden? Terwijl iedere actie van NoCure hoe slecht ze ook zijn niet los gezien kunnen worden.

Ik kan die niet anders zien, dan het weer aan proberen te smeren van een ban. Omdat ze waarschijnlijk niet geinternt wilde worden. Rara wie gaan zometeen veel dorpjes pakken. Niveautje weer Leaf.
Dan zie je het lekker wel vast aan leaf, idc. Je conclusie trekt op niks, want anders hadden we kaarsvet wel aangevallen en geedeld met de 300+ edels van bots destijds en was Kaarsvet gewoon weg geweest. Ik heb er (per ongeluk) melding van gemaakt ipv Kaarsvet te blokkeren in de PM. That's it.
 
Reactiescore
86
Dan zie je het lekker wel vast aan leaf, idc. Je conclusie trekt op niks, want anders hadden we kaarsvet wel aangevallen en geedeld met de 300+ edels van bots destijds en was Kaarsvet gewoon weg geweest. Ik heb er (per ongeluk) melding van gemaakt ipv Kaarsvet te blokkeren in de PM. That's it.
Strange dat je 'perongeluk' melding van had gemaakt en niet geblocked had, want toen we jou een PM wilde sturen stond ik toch zeker op BLOCK hoor, en nu is die er weer afgehaald?


f74cde46f598dba6dff82a9d5d0699ce
 

DeletedUser67517

Guest
Strange dat je 'perongeluk' melding van had gemaakt en niet geblocked had, want toen we jou een PM wilde sturen stond ik toch zeker op BLOCK hoor, en nu is die er weer afgehaald?
Dat gebeurt dus automatisch wanneer je iemand meld blijkbaar, ik wist het ook niet want ik blokkeer vrijwel nooit mensen ;-). Maar jullie waren gewoon echt onnodig irritant.
 
Reactiescore
467
Dan zie je het lekker wel vast aan leaf, idc. Je conclusie trekt op niks, want anders hadden we kaarsvet wel aangevallen en geedeld met de 300+ edels van bots destijds en was Kaarsvet gewoon weg geweest. Ik heb er (per ongeluk) melding van gemaakt ipv Kaarsvet te blokkeren in de PM. That's it.

Mijn conclusie trekt erop dat je een grote leugenaar bent. Ik weet niet of je ooit die grote knop hebt gezien om onder aan een conversatie om te blokkeren. Maar knap dat om te wisselen met rapporteren ja... Je probeert net zoals je andere forum gangers je status als ontoerekeningsvatbaar te bevestigen dat je niet verantwoordelijk hoeft te zijn voor je eigen daden. En daar met een zeer goedkoop smoesje van af wil komen.
 
Reactiescore
86
Dat heeft er geen reet mee te maken anders hadden we je wel geedeld en al die dorpen die je gepakt had van Bots destijds tijdens hun aanvalbare ban terug gepakt.
Eigenlijk heeft dit er wel mee te maken want bots zegt hier dat "Oele het enkel heeft gedaan omdat ik dorpen nam tijdens hun aanvalbare ban" en jij zegt dat het "perongeluk" gebeurde.
 

DeletedUser67517

Guest
Mijn conclusie trekt erop dat je een grote leugenaar bent. Ik weet niet of je ooit die grote knop hebt gezien om onder aan een conversatie om te blokkeren. Maar knap dat om te wisselen met rapporteren ja... Je probeert net zoals je andere forum gangers je status als ontoerekeningsvatbaar te bevestigen dat je niet verantwoordelijk hoeft te zijn voor je eigen daden. En daar met een zeer goedkoop smoesje van af wil komen.
Ik hoef helemaal nergens verantwoordelijk voor te zijn, ik ben niet diegene die in PM's mongool loop te roepen. Je gaat de rollen nu omdraaien, vriend. Als je iemand mongool gaat noemen in een PM kunnen daar consequenties aan zitten en die consequenties heeft hij blijkbaar gehad van het TW-Team door een kleine aanvalbare ban te krijgen.

Als je dat vies vind mag je dat vies vinden, maar we hadden hem ook gewoon compleet weg kunnen edelen zoals hij dat wel deed bij Bots zijn aanvalbare ban. Wees dankbaar dat we niet zo sneu zijn als kaarsvet zelf.
 
Reactiescore
2.303
Gebannen worden is gewoon je eigen domme fout. Dit is nie5 cona zijn schuld maar je eigen schuld. Beetje kort door de bocht zo...

Bots was ook mijn eigen schuld, ik blame kane toch niet ?

Enige onnodige ban was die van kneipen, thats it.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Gebannen worden is gewoon je eigen debiele fout. Dit is nie5 cona zijn schuld maar je eigen schuld. Beetje kort door de bocht zo...

Bots was ook mijn eigen schuld, ik blame kane toch niet ?

Enige onnodige ban was die van kneipen, thats it.
Vgm is de reden dat ze jullie gereport hadden is door oftewel die gebroken NAP of whatever, of die ban op Kneipen.
Voor onze report was dus geen echte reden voor, zelf na dat wij samen 'wouden' werken met Leaf. Oke dat wij dorpen pakten van Bots door zijn aanvalbare ban is nog geen reden om ons onnodig gebanned doen worden.
 
Bovenaan