The Downfall

Reactiescore
3.457
Dus het overblijfsel van deze classic is niet hopeloos?
En bwa ja, wie weet zouden ze daar succes kunnen hebben dat jullie dat zouden doen. Maar denk dat het eerder is dat ze even duidelijk willen horen dat jullie zich tegen deze actie verzetten en eventueel het versturen van die ondingen bespreken in jullie skype groep (als je dat al hebt). Tussen hier heel voorzichtig zeggen dat je er tegen bent en dat in de stam ook met klem onderstrepen is nog een heel verschil. Trouwens, als ik me niet vergis zijn er nog logic accountjes ook, zou eigenlijk wel verwachten dat die zich verzetten tegen deze classic onwaardige actie. Maar ja er is al zoveel gebeurd dat ik daar niet in geloof.
Ik speel geen Classic , neutrale lezer:)

Feit is dat de reden achter deze aktie momenteel doodgezwegen wordt en zelfs jij roept Logic op om eens goed na te denken ;-)
Ik denk dat die de grappen van Leaf nog niet vergeten zijn .
 
Reactiescore
661
Ik speel geen Classic , neutrale lezer:)

Feit is dat de reden achter deze aktie momenteel doodgezwegen wordt en zelfs jij roept Logic op om eens goed na te denken ;-)
Ik denk dat die de grappen van Leaf nog niet vergeten zijn .

ik verwissel Serenity met sensation, klopt.

Het is dat logic ook een veel grappen heeft uitgehaald.
Ik vind het logisch dat logic daar over na denkt ja.
Je wil een wereld op een waardige manier winnen. niet door enorm veel bg's te nemen, door katapulten te strooien, door smerige acties. Die zijn er spijtig genoeg geweest. Gelukkig niet bij nocure en net daarom spijtig dat ze dat op het eind nog verpesten. Eerlijk gezegd, ik zou het ze deze classic niet persé gegund hebben maar wel begrepen als ze gingen winnen. Logic en leaf hebben het uiteindelijk aan zichzelf te danken. Maar dan doen ze dit ...
 
Reactiescore
3.457
ik verwissel Serenity met sensation, klopt.

Het is dat logic ook een veel grappen heeft uitgehaald.
Ik vind het logisch dat logic daar over na denkt ja.
Je wil een wereld op een waardige manier winnen. niet door enorm veel bg's te nemen, door katapulten te strooien, door smerige acties. Die zijn er spijtig genoeg geweest. Gelukkig niet bij nocure en net daarom spijtig dat ze dat op het eind nog verpesten. Eerlijk gezegd, ik zou het ze deze classic niet persé gegund hebben maar wel begrepen als ze gingen winnen. Logic en leaf hebben het uiteindelijk aan zichzelf te danken. Maar dan doen ze dit ...
Klopt, ontzetttende dom gezet geweest
 
Reactiescore
467
Die strijd gaat in de laatste kleinere classics altijd tussen 2 betere stammen waardoor er minder aandacht besteed wordt aan hetgeen er rond hen gebeurt. Daardoor zullen er altijd stammen als nocure ontstaan. Ze groeien als het ware door de mindere aandacht of de betere ligging tov de 2 grote blokken. Op deze classic heb je maar vier leden per stam waardoor het zeer moeilijk is om vrij snel te domineren en krijgen die stammen nog meer hun kans. Wil je nu proberen aan te tonen dat nocure evengoed is als leaf of logic?
Nou ik zal de laatste zijn die zal zeggen dan NoCure in de buurt komt van het niveau van Leaf of Logic en zijn zat mensen die dat kunnen beamen. Enige wat ik zeg is dat NoCure wel goed gebruikt heeft gemaakt van "ruimte" die ze kregen.

Ik kan inderdaad niet volledig op de hoogte zijn van alles wat er is gebeurd. Als leaf en of logic ook zulke zaken hebben gedaan dan zou ik evengoed roepen dat het laag spel is. Dus bij deze wil ik dat even onderstrepen dat er dus VEEL smerige acties zijn gebeurd. Maar dat neemt niet weg dat die ban aansmeren even goed behoort tot die groep "erg smerig".

Dan hebben beide partijen zich schuldig gemaakt aan "erg smerige" praktijken. Echter is de gehele denkwijze van jullie fout. Het enige waar de nadruk op word gelegd is nu de reactie van Kane en hoe ik der op reageer. Terwijl heel de aandacht voor de oorzaak nu verlegt word.

Trouwens, als ik me niet vergis zijn er nog logic accountjes ook, zou eigenlijk wel verwachten dat die zich verzetten tegen deze classic onwaardige actie. Maar ja er is al zoveel gebeurd dat ik daar niet in geloof.

Dit vind ik een zeer kwalijk punt. Jij vind dus dat een NAP breken minder "erg" is dan het versturen van kata's? En moedigt het ook nog aan om een stab te plegen?
 
Reactiescore
661
Nou ik zal de laatste zijn die zal zeggen dan NoCure in de buurt komt van het niveau van Leaf of Logic en zijn zat mensen die dat kunnen beamen. Enige wat ik zeg is dat NoCure wel goed gebruikt heeft gemaakt van "ruimte" die ze kregen.



Dan hebben beide partijen zich schuldig gemaakt aan "erg smerige" praktijken. Echter is de gehele denkwijze van jullie fout. Het enige waar de nadruk op word gelegd is nu de reactie van Kane en hoe ik der op reageer. Terwijl heel de aandacht voor de oorzaak nu verlegt word.



Dit vind ik een zeer kwalijk punt. Jij vind dus dat een NAP breken minder "erg" is dan het versturen van kata's? En moedigt het ook nog aan om een stab te plegen?

Ik reageer alleen op dat laatste punt want ben akkoord met de vorige twee.

Ik moedig helemaal niet aan om een stab te plegen. Logic zou kunnen nadenken over het verbreken van de afspraak vanwege het gebruik van katapulten. Een bg of een nap verbreken met de bijhorende termijnen is normaal en geen stab.

Weet je wat eigenlijk heel de miserie is. Geen van de stammen op deze classic is sterk genoeg geweest om zich op de borst te kloppen en te zeggen: "wij doen het zonder al die shit". Zo hoort het eigenlijk in de eerste plaats. Beetje te veel respect voor de tegenstander en je krijgt allerlei afspraken die je dan op de duur eigenlijk meer in de weg zitten dan dat ze je voordeel hebben opgeleverd. Dat was te voorspellen. Maar nogmaals, vier leden brengt dit ook met zich mee.
 
Reactiescore
604
Daarnaast vind ik het ook uiterst vreemd dat jouw medespelers (Wesley) en weet ik veel wie nog meer geen idee hadden dat er opeens 250(!!!) kata's in je clears zaten. Verder zaten er ook meer dan 150 in je deffdorpen.

Ik wist zeker wel dat we kata's hadden? Wist alleen niet dat Kane ze al ging gebruiken dit heeft hij gedaan zonder te overleggen. We hadden de kata's gebouwt als een soort machtsvertoon zodat we niet nog een keer genaait werden. Ik ben het er niet mee eens dat Kane de kata's heeft gegooid zonder te overleggen.
 

DeletedUser73904

Guest
Net toen ik dacht dat het blijkbaar niet erger kon.... Kwam ik dit tegen tussen de pm's van gisteravond :(

8400865640bb3f6fdca6c13d9f9c8ecb.png



Wel leuk trouwens, die onderste laat nog even zien hoe welwillend we waren die dorpen af te geven, in tegenstelling tot wat de spelers van Madness hier beweren.
 
Reactiescore
511
Ja, hun hele post slaat ook op niks. Maar wat verwacht je met al die tunnelvisies daar.
 

DeletedUser66354

Guest
Wil je niet iedereen uit dezelfde stam over dezelfde kam scheren aub? o_O

En zoveel lof voor ons lief stammetje :D

ps: Kata'n is erg, stabben nog erger.. ik keur geen van beide goed..

Mijn mening: Laat deze k*twereld asap gedaan zijn.. want o-god.. :confused:

K
 
Reactiescore
1.168
Ik wist zeker wel dat we kata's hadden? Wist alleen niet dat Kane ze al ging gebruiken dit heeft hij gedaan zonder te overleggen. We hadden de kata's gebouwt als een soort machtsvertoon zodat we niet nog een keer genaait werden. Ik ben het er niet mee eens dat Kane de kata's heeft gegooid zonder te overleggen.

Dat je op een classic al 250 kata's in je clear gaat maken zegt al genoeg. Doei.
 
Reactiescore
661
Toxical error is een onderdeel geweest van bier? Waar zowel sven als emile ook onderdeel van waren. Of ben ik nu fout? Zo niet, hoezo elkaar achteraf zo de duvel aandoen?
 

DeletedUser77710

Guest
Is gewoon echt een kutwereld met kutspelers en zelfs een stamgenoot haat ik tot en met. Heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt :p

Laat het gewoon zo snel mogelijk voorbij gaan aub.
 

DeletedUser75558

Guest
Is gewoon echt een kutwereld met kutspelers en zelfs een stamgenoot haat ik tot en met. Heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt :p

Laat het gewoon zo snel mogelijk voorbij gaan aub.
Zo er zou je ze wel niet haten hoor, anders zat je niet meer in de stam MVP (slaven boost stam nocure).

Wil je niet iedereen uit dezelfde stam over dezelfde kam scheren aub? o_O

En zoveel lof voor ons lief stammetje :D

ps: Kata'n is erg, stabben nog erger.. ik keur geen van beide goed..

Mijn mening: Laat deze k*twereld asap gedaan zijn.. want o-god.. :confused:

K
Jij bent toch meneertje "ik wou graag met heel muse fuseren om een mega account te bouwen".
 
Reactiescore
511
Allemaal op delete dan maar :D
 

DeletedUser69389

Guest
Allemaal rukstammen zonder niveau deze classic. Maar de actie van lulletje rozenwater met zijn kata's en het daarna schelden met geestesziekten is wel het absolute dieptepunt....

Vergeleken met deze stammen was IB nog een topstam. Je kunt zeggen wat je wilt over ze, maar die speelden het niet zo goor, laf en vies als de stammen die hier zijn/zijn geweest.
 

DeletedUser77710

Guest
Zo er zou je ze wel niet haten hoor, anders zat je niet meer in de stam MVP (slaven boost stam nocure).


Jij bent toch meneertje "ik wou graag met heel muse fuseren om een mega account te bouwen".

Er is altijd een goede samenwerking geweest tussen Disney en Nocure. Het is niet dat de ene stam boven de andere stond, al was dat wel zo op de ranglijst. We hebben samen de dingen aangepakt en Disney of Nocure heeft nooit verlteld wat er moet gebeuren, opnieuw probeer je dingen te zeggen waar je geen weet van hebt. Zo zie je dat dit nogmaals fout is.
 
Reactiescore
86
My bad, de PM's zijn niet bedoeld voor privéconversaties en mijn een mongool noemen hielp ook niet echt mee. Daar hebben we het vrije forum voor. Staat los van heel Leaf, ik apprecieerde dat gewoon niet en het was eigenlijk alleen mijn bedoeling om jullie te blokkeren en niet te melden aangezien ik dat vrijwel nooit doe.
"Pierre stop me mongool te doen jonge

Jeff
1f60d.png
"
Is uw naam Pierre dan?
 
Bovenaan