De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DeletedUser75558

Guest
Ik kan niet zo goed vgl. Wat wel een drama was op de 13 was dat jij:
1. Een soort bg met de hele wereld had
2. Een deel van je stam onmogelijke timings deed
3. Meldde dat je de beste speler was
4. Dan nog ging def hoppen als wij eens een keer gingen aanvallen

En dat allemaal tegelijkertijd.

Ben ik nog vergeten dat jullie zo ongeveer de helft van de wereld hebben geïnternd.

Ik weet niet of leaf dit ook doet op deze wereld, allemaal tegelijkertijd. Zo ja, dan is het zeker te vergelijken en dan keur ik het wel af.
Al dachten we toen dat duckje een soort fout had gemaakt in de instelling waar jij misbruik van maakte, en ondertussen weten we dat het gewoon een debiele instelling is (je kan niet ondersteunen maar je kan het wel, zoiets).

Maar goed, ....
Onzin, er werd echt vooral hard ingegaan op dat def gehop gebeuren hoor. Die timings zijn dan ook volledig legit, kan je natuurlijk weer een discussie over beginnen, maar ik en niemand anders van GOUD is ooit gebanned voor timebotten, dus dan timebot ik niet klaar. Ik val eens een keer qwert aan (met een geplande massa) om lost memories er nog een beetje boven op te laten komen en precies dan gaan ze onverwachts bejakhaa in de stam nemen en hem volstacken, sorry maar dat is gewoon echt enorm hypocriet als je dan even terug gaat kijken naar wat er tegen mij is gezegd over dat def hoppen.
 
Reactiescore
661
Onzin, er werd echt vooral hard ingegaan op dat def gehop gebeuren hoor. Die timings zijn dan ook volledig legit, kan je natuurlijk weer een discussie over beginnen, maar ik en niemand anders van GOUD is ooit gebanned voor timebotten, dus dan timebot ik niet klaar. Ik val eens een keer qwert aan (met een geplande massa) om lost memories er nog een beetje boven op te laten komen en precies dan gaan ze onverwachts bejakhaa in de stam nemen en hem volstacken, sorry maar dat is gewoon echt enorm hypocriet als je dan even terug gaat kijken naar wat er tegen mij is gezegd over dat def hoppen.
Onzin.
Als je al de grootste van de wereld bent en buiten ene stam allemaal bg.
Je kreeg je dorpen gratis want van ons kon je niks pakken.
Natuurlijk bot je, welke normale mens kan nu geloven dat jij kan klikken tot op het duizendste van een sec (lees dat eens goed maatje, het duizendste van een seconde)
En dan ga je een regel omzeilen omdat je nog niet toekwam met je defensie.

Ja natuurlijk gaat er dan over geklaagd worden. Ook over dat botten is trouwens geklaagd. Ook over je gedrag is geklaagd. EN al zeker over al je bg’s is geklaagd.
Heel het forum vol, dus neen, zeker niet over die defensie alleen.

Onzin my ass.


Maar nu weer verder naar deze wereld amigo. Je bent aan de winnende hand en ik denk dat je weer eventueel een MOOIE wereld op je palmares kan zetten, als je die er nog bij krijgt he.

Trouwens, kan ik niet aan doen dat @Duckje en @Poo. niet begrijpen dat het niet mogelijk is om ‘consequent’ op 1 ms te timen. Dat is dan 0,001% van de community die het niet begrijpen, want hij komt toch zo graag met statistieken.
 

DeletedUser75558

Guest
Onzin.
Als je al de grootste van de wereld bent en buiten ene stam allemaal bg.
Je kreeg je dorpen gratis want van ons kon je niks pakken.
Natuurlijk bot je, welke normale mens kan nu geloven dat jij kan klikken tot op het duizendste van een sec (lees dat eens goed maatje, het duizendste van een seconde)
En dan ga je een regel omzeilen omdat je nog niet toekwam met je defensie.

Ja natuurlijk gaat er dan over geklaagd worden. Ook over dat botten is trouwens geklaagd. Ook over je gedrag is geklaagd. EN al zeker over al je bg’s is geklaagd.
Heel het forum vol, dus neen, zeker niet over die defensie alleen.

Onzin my ass.


Maar nu weer verder naar deze wereld amigo. Je bent aan de winnende hand en ik denk dat je weer eventueel een MOOIE wereld op je palmares kan zetten, als je die er nog bij krijgt he.

Trouwens, kan ik niet aan doen dat @Duckje en @Poo. niet begrijpen dat het niet mogelijk is om ‘consequent’ op 1 ms te timen. Dat is dan 0,001% van de community die het niet begrijpen, want hij komt toch zo graag met statistieken.
Oke het is duidelijk, mats bot ook, christian bot ook, laurens bot ook. Gast je weet echt niet wat je zegt, je hele team waar je vaak mee samen speelde timet minstens zo goed, hoezo botten zij niet dan?

Duckje en Poo. zijn niet zo retarded om iemand te bannen op basis van speculaties. Gelukkig niet trouwens, want zo werd bijna elke booster op de classic gebanned en bestond leaf en logic enkel nog uit 1 account misschien.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
7.944
Voor ik wil beginnen nog even deze quote aanhalen van jou paul

Komt er nog een passend antwoord op mijn reactie trouwens @Global Knowledge, of ben je weer te druk met je zogenaamde "leven" buiten tw. Ik ben namelijk niet zo zeker of je die wel hebt, omdat je wel zo'n bullshit post kan maken, maar niet je beweringen waar kunt maken. Of heb je plotseling geen tijd meer om een tegenpost te maken jochie?


Mag ik jou op het volgende wijzen?:
8c889a644ac51fa303e2a655b64fd641.png

481276ef9f3b4f428a042016ef98899b.png
481276ef9f3b4f428a042016ef98899b.png

Ik vraag me af wie er nu geen leven buiten tw heeft. Punt gemaakt.

Enfin, ik stel al vast dat ik niet op elk punt/post van iedereen hier kan reageren omdat dat gewoon teveel tijd kost en de belangrijkste punten (die op de post zelf gericht zijn) eruit zal pakken. Daarnaast zal ik op inhoud reageren (dus 20% van jouw posten Paul).

Wat een BS is dit nu weer...
Dus omdat Rens, een goede vriend van me, bij Logic had gespeeld en toen zijn account geinterned was bij mij kwam spelen, betekent dit meteen dat Logic toen al stammen op wou zetten tegen Bots (LEAF)? What a joke. Wij wouden gewoon ons account redden.
Aangezien bijna heel de rim al aan jullie kant stond heeft er dus ook niemand tegen jullie samengespand buiten de stam NONE. zelf dan.
Toen Rene vroeg aan ons om bij Kaarsvet te komen spelen heeft Rens dan ook afgewezen omdat hij anders misschien info doorspeelde over LEAF aan Logic.
Nu al zo wenen, wat gaat dat zijn als jullie weggespeeld zijn ;P

De Rim aan onze kant? Hoe kom je daar precies bij? Bots heeft de Rim voor het grootste deel zelf moeten opruimen. Na het wegspelen van Anonim zijn die spelers in de Rim achter leaf gaan spelen en hebben daar getracht de spelers tegen leaf op te zetten. Dat weet jij gezien wij meerdere pms hebben onderschept die naar vrijwel alle rim spelers werden gestuurd om een coalitie te vormen tegen bots/leaf. Dat heeft niks te maken met account redden.

Ik wil allereerst graag melden dat Andries een hele mooie post heeft geschreven en dat jij die gepost hebt.

Steven @Global Knowledge begon het goed, het is vanuit 24/7 niet echt netjes om vv te verstrekken aan ons account terwijl er misschien al (waar ik geen weet van had) een samenwerking aanwezig was.

2d9ei6b.jpg


Ik zal je nu precies laten zien hoe de gesprekken met rene @Theo Walcott. gingen, want het ging zoals hij zelf aangaf enkel om het verstrekken van de vv en het redden van zijn account. Dit gedeelte van het redden van zijn account was ook heel erg in ons voordeel, namelijk een buffer creëren tegen nocure, die anders de zijde van leaf ging kiezen wellicht en dan ons van meerdere kanten kon aanvallen. Ik moet er wel bijzeggen dat de leider van 24/7 en ik sinds de start van de wereld zowat contact hebben en dan niet zo zeer met betrekken tot leaf maar gewoon over het algemeen.

Gezien je al wist dat het om een samenwerking ging (de bovenstaande screen) en ook gepusht hebt tot het verbreken ervan gaat het hier niet alleen meer om het helpen van een oude co. Natuurlijk wil je Rene helpen met zijn account, maar je gaat gewoon niet bij de BG van de enemy online zijn via vakantievervanging om de BG te kutten door te pushen.

Het gesprek met Rene (scofield) kwam dus weer een beetje op stand toen ik ging vragen hoe het ging op scofield, aangezien zij een massa kregen. Hij zei van ja gaat niet zo lekker en ik kan geen vv vinden, ik denk dan natuurlijk van bingo, misschien kan ik iets regelen door de banden met 24/7 wat aan te sterken en dus niet door info te verkrijgen van leaf. Ik weet dat de screens uit de acc chat van roald komen, maar ik vind dat persoonlijk geen representatieve bron, omdat die jongen toch geen fuck uitvoert en enkel een beetje meeleest.

Pardon? De screens komen niet van een representatieve bron? Ze komen letterlijk uit de accountchat van Scofield, het maakt niet uit van wie ze zouden komen of wie de screen maakt. Daarnaast toont die screen van je ook alleen maar aan wat 24/7 van ons dacht, een BG aangaan waar Rene (Scofield) zelf achter stond maar ons geen VV willen geven. Beetje krom vind je niet?

4153980c523e9301f713365115cbbebb.png

Ook zat die volgens mij niet eens in de 24/7 stamchat waarbij rene (kaarsvet) mij had verteld wie daarin zaten. Rene (kaarsvet) en ik callde voor de bg met leaf en na de bg met leaf regelmatig, we bespraken dingen als hoe 24/7 en logic het op dat moment deden en meer algemenere zaken erbij betrokken. Er is nooit sprake geweest van iets van info verschaffing vanuit rene (kaarsvet), want er was toen ook volgens mij nog niet echt een gedeeld info forum of een gezamelijk skype met alle leden (misschien is dit wel zo, dat weet ik natuurlijk niet)

Nu ik je zin een paar keer heb gelezen kan ik nog steeds niet begrijpen hoe je jezelf zo hard kan verlullen. ‘Er was volgens mij geen gezamelijk forum, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker’ Dit toont alleen maar aan dat jullie het wel over informatie hebben gehad gerelateerd aan de BG. Je gaat daarnaast niemand wijsmaken dat jullie (spelers die op andere werelden hebben samengespeeld) niet met elkaar spreken omtrent stamgerelateerde zaken ‘om de binnen de normen en waarden te blijven’ Ain’t gonna buy that.

Het enige waar je mij op kunt pakken in dit verhaal, is het feit dat ik op een slimme manier de bg heb kunnen verbreken tussen 24/7 en leaf, namelijk een aanbod maken aan 24/7 om nog wat van de wereld te maken. Ik zal dit aanbod wat verder elaboreren, wanneer dit mag van rene (kaarsvet).

Elaboreren, mooi woord weeral Andries. Je bent bij de BG van de vijand in de stam gegaan en hebt die spelers naar je eigen stam gepusht. Dat is niet slim (zie Savethewhale) dat is eerder triest en dom. ‘Kom bij logic, wij helpen jullie’ en Save is zo goed als kapot nu. Daarnaast is Kaarsvet inmiddels ook al 24/7 geleaved en Muse gejoined. Dit zal de nieuwe BG worden van Logic, dat heeft dus niks meer met pushen te maken maar gewoon het opzetten van een plan en de rest van 24/7 laten stikken. Wat rene (kaarsvet) nu ook flikt mbt Drunken Warriors.

7a8950d68641b14b8420f0e5704a4ad1.png

7a8950d68641b14b8420f0e5704a4ad1


Eerst edelt Pierla zijn stamgenoot op, maar dat boeit Rene niet, wanmt op dezelfde dag dat Drunken Warriors zijn laatste dorpje verliest, joint Kaarsvet Muse.

Wat ik dan ook vooral mis in Steven @Global Knowledge zijn post is het bewijs voor enige spionage zaken van mij op hun via 24/7. Ik zie namelijk alleen maar speculatie en aannamens, van "ow dit zou vast wel zijn" "paul is toch geen steek veranderd" en dan nog omgerekend Sven die even mij de les gaat lezen, het moet niet gekker worden toch? Sven degene die vanaf het begin van de wereld aankomt met allerlij screens van de logic chat en niet willen zeggen wie de spion dan is. Dit is echt een kansloze bedoeling, deze hele post. Dat gedeelte van Pony kunnen mensen op reageren wat ze willen en sta je dan ook volledig in je recht om zoiets op het af te posten, maar wat jullie mij weer proberen aan te doen, kan niet meer door de beugel..

Allereerst heeft Leaf nooit en te nimmer een spion gehad binnen Logic. Meerdere spelers van Logic konden hun mond gewoon niet houden en stuurde herhaaldelijk informatie door naar ons.

Door het aannemen van een vv op een account in de bg stam van je vijand ga je al de fout in. Hiermee verschaf je jezelf toegang tot vertrouwelijke informatie, kortom spionage. Het maakt het nog erger dat deze BG er op gericht was om Logic weg te spelen waarmee 24/7 en Leaf een gezamenlijk doel hadden. Dit valt niet alleen 24/7 kwalijk te nemen voor het verschaffen van die vv, maar jou net zo goed voor het aannemen hiervan. Beide partijen zijn ongelofelijk smerig bezig hier en wij kunnen er dan ook niet bij komen dat Logic nog een poging doet dit goed te praten. Enorm laag, onlangs werd Andries nog geroemd in een Poll voor stamleider van het jaar, belachelijk voor woorden dat hij daarvoor vernoemd is als je dit allemaal ziet. Dan is er nog niet gesproken over het niet aan willen gaan van een nap zonder er zelf voordeel uit te halen door 24/7 erin te betrekken omdat Bejaakhaa haast niet te houden valt en enorm veel def kwijt is geraakt door een fout van het tw team waardoor het dweilen met de kraan open is.

Laten we weer beginnen met de screen die ik van rene @Theo Walcott. heb laten zien. Het gesprek is op de datum van woensdag 6 december op gang gekomen. Rene gaf aan dat hij liever niet wilde dat leaf de vv kreeg en daarom deed ik hun een aanbod via rene (kaarsvet), dit aanbod was al voor de geplande massa op woensdag besproken en hij zou het dus gaan bespreken met de rest van zijn stam. Ik wist dan ook dat er veel mensen van scofield het eens waren met de bg met leaf en daarom heb ik daar me ingemengt. Misschien kan dit inderdaad niet als netjes beschouwd worden en een beetje achterbaks (van 24/7 naar leaf toe), maar wat ik toch allemaal lees in die post van Steven gaat allemaal veels te ver. Er wordt van alles gebasseerd op speculaties en het wordt niet eens ondersteunt door enige bijlage. Wij hadden bovendien bij de massa op lost memories helemaal niet zo zeer problemen met bots, maar meer met qwert, als we toch voor z'on regeling gingen, wou ik dat liever voor qwert dan bots. Bots hadden we toch wel ons eigen trucje voor om hem tegen te houden. Volgens mij is dit ook een trucje om bots weer de hemel in te prijzen en lost memories en logic af te doen als een ultra vieze stam zonder ruggengraat en die er alles aan doet om te winnen. Normaliter zou ik dan ook nooit zoveel tijd steken in een post die toch door bijna iedereen genegeerd gaat worden, maar toen ik las dat ze overgingen op valse beschuldigingen kon ik gewoon niet anders dan dit wel te doen.

Je spreekt jezelf enorm tegen door eerst te beweren dat er geen sprake is geweest van het verschaffen van informatie, terwijl je vervolgens in deze post zegt dat je je ‘ingemengt’ hebt in de situatie. Om jezelf daarin in te mengen zal je dit altijd moeten doen op basis van informatie die je krijgt gezien je anders geen enkele toegevoegde waarde hebt in het gesprek, kortom je geeft hiermee indirect zelf al aan dat het een leugen was dat je geen gevoelige informatie hebt gehad. Spionage. Te zien aan de onderstaande posten:

deaths Fatal zei:
En dan dat spionageverhaal. Paul zat in een accountchat om het over praktische zaken mbt vv's te hebben. Daar is geen gevoelige informatie besproken.

Rene (kaarsvet) en ik callde voor de bg met leaf en na de bg met leaf regelmatig, we bespraken dingen als hoe 24/7 en logic het op dat moment deden en meer algemenere zaken erbij betrokken. Er is nooit sprake geweest van iets van info verschaffing vanuit rene (kaarsvet), want er was toen ook volgens mij nog niet echt een gedeeld info forum of een gezamelijk skype met alle leden (misschien is dit wel zo, dat weet ik natuurlijk niet)

Kan iemand mij ook even raad geven bij dit verschijnsel? Wanneer Lost Memories de vv pakt van scofield en Bots doet dat vervolgens ook, kunnen deze account elkaar dan niet meer aanvallen? Volgens mij wel namelijk en klopt er sowieso echt helemaal niks van deze beschuldiging. Ik kan helaas geen gesprek hier posten met kaarsvet, want dan zou de bedoeling van de toevoeging van mij in de scofield chat wat duidelijker worden. Persoonlijk had die toevoeging ook niet echt gehoeven, aangezien ik net zo goed rechtstreeks contact kon hebben met Rene en Lukas. Echter is het gewoon anders gelopen en gooide ze me er gewoon direct in om de communicatie wat te verbeteren. @Roald97 aan jou jongen om even wat info van leaf uit de accountchat te halen, want ja jullie kunnen de screens gewoon opvragen en dan verwacht ik wel keihard bewijs, aangezien jullie wel eventjes de tijd hebben om z'on uitbundige bullshit post te maken. Ik hoor het nog verder wel.

Indien je dat had gedaan was dit er gebeurd:

Lost memories valt via scofield bots en LM zelf aan.
Bots Wil lost Memories aanvallen.
Dit kan niet want zowel LM als Bots hebben binnen 24u de vv van het zelfde account gehad. Hoezo is dit zo moeilijk om te begrijpen?
Genoeg reactie voor vandaag, morgen is er weer een dag.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
Voor ik wil beginnen nog even deze quote aanhalen van jou paul




Mag ik jou op het volgende wijzen?:
8c889a644ac51fa303e2a655b64fd641.png

481276ef9f3b4f428a042016ef98899b.png
[/URL]

Ik vraag me af wie er nu geen leven buiten tw heeft. Punt gemaakt.

Enfin, ik stel al vast dat ik niet op elk punt/post van iedereen hier kan reageren omdat dat gewoon teveel tijd kost en de belangrijkste punten (die op de post zelf gericht zijn) eruit zal pakken. Daarnaast zal ik op inhoud reageren (dus 20% van jouw posten Paul).



De Rim aan onze kant? Hoe kom je daar precies bij? Bots heeft de Rim voor het grootste deel zelf moeten opruimen. Na het wegspelen van Anonim zijn die spelers in de Rim achter leaf gaan spelen en hebben daar getracht de spelers tegen leaf op te zetten. Dat weet jij gezien wij meerdere pms hebben onderschept die naar vrijwel alle rim spelers werden gestuurd om een coalitie te vormen tegen bots/leaf. Dat heeft niks te maken met account redden.

Ik wil allereerst graag melden dat Andries een hele mooie post heeft geschreven en dat jij die gepost hebt.



2d9ei6b.jpg




Gezien je al wist dat het om een samenwerking ging (de bovenstaande screen) en ook gepusht hebt tot het verbreken ervan gaat het hier niet alleen meer om het helpen van een oude co. Natuurlijk wil je Rene helpen met zijn account, maar je gaat gewoon niet bij de BG van de enemy online zijn via vakantievervanging om de BG te kutten door te pushen.



Pardon? De screens komen niet van een representatieve bron? Ze komen letterlijk uit de accountchat van Scofield, het maakt niet uit van wie ze zouden komen of wie de screen maakt. Daarnaast toont die screen van je ook alleen maar aan wat 24/7 van ons dacht, een BG aangaan waar Rene (Scofield) zelf achter stond maar ons geen VV willen geven. Beetje krom vind je niet?

4153980c523e9301f713365115cbbebb.png
[/URL]



Nu ik je zin een paar keer heb gelezen kan ik nog steeds niet begrijpen hoe je jezelf zo hard kan verlullen. ‘Er was volgens mij geen gezamelijk forum, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker’ Dit toont alleen maar aan dat jullie het wel over informatie hebben gehad gerelateerd aan de BG. Je gaat daarnaast niemand wijsmaken dat jullie (spelers die op andere werelden hebben samengespeeld) niet met elkaar spreken omtrent stamgerelateerde zaken ‘om de binnen de normen en waarden te blijven’ Ain’t gonna buy that.



Elaboreren, mooi woord weeral Andries. Je bent bij de BG van de vijand in de stam gegaan en hebt die spelers naar je eigen stam gepusht. Dat is niet slim (zie Savethewhale) dat is eerder triest en dom. ‘Kom bij logic, wij helpen jullie’ en Save is zo goed als kapot nu. Daarnaast is Kaarsvet inmiddels ook al 24/7 geleaved en Muse gejoined. Dit zal de nieuwe BG worden van Logic, dat heeft dus niks meer met pushen te maken maar gewoon het opzetten van een plan en de rest van 24/7 laten stikken. Wat rene (kaarsvet) nu ook flikt mbt Drunken Warriors.

7a8950d68641b14b8420f0e5704a4ad1


Eerst edelt Pierla zijn stamgenoot op, maar dat boeit Rene niet, wanmt op dezelfde dag dat Drunken Warriors zijn laatste dorpje verliest, joint Kaarsvet Muse.



Allereerst heeft Leaf nooit en te nimmer een spion gehad binnen Logic. Meerdere spelers van Logic konden hun mond gewoon niet houden en stuurde herhaaldelijk informatie door naar ons.

Door het aannemen van een vv op een account in de bg stam van je vijand ga je al de fout in. Hiermee verschaf je jezelf toegang tot vertrouwelijke informatie, kortom spionage. Het maakt het nog erger dat deze BG er op gericht was om Logic weg te spelen waarmee 24/7 en Leaf een gezamenlijk doel hadden. Dit valt niet alleen 24/7 kwalijk te nemen voor het verschaffen van die vv, maar jou net zo goed voor het aannemen hiervan. Beide partijen zijn ongelofelijk smerig bezig hier en wij kunnen er dan ook niet bij komen dat Logic nog een poging doet dit goed te praten. Enorm laag, onlangs werd Andries nog geroemd in een Poll voor stamleider van het jaar, belachelijk voor woorden dat hij daarvoor vernoemd is als je dit allemaal ziet. Dan is er nog niet gesproken over het niet aan willen gaan van een nap zonder er zelf voordeel uit te halen door 24/7 erin te betrekken omdat Bejaakhaa haast niet te houden valt en enorm veel def kwijt is geraakt door een fout van het tw team waardoor het dweilen met de kraan open is.



Je spreekt jezelf enorm tegen door eerst te beweren dat er geen sprake is geweest van het verschaffen van informatie, terwijl je vervolgens in deze post zegt dat je je ‘ingemengt’ hebt in de situatie. Om jezelf daarin in te mengen zal je dit altijd moeten doen op basis van informatie die je krijgt gezien je anders geen enkele toegevoegde waarde hebt in het gesprek, kortom je geeft hiermee indirect zelf al aan dat het een leugen was dat je geen gevoelige informatie hebt gehad. Spionage. Te zien aan de onderstaande posten:







Indien je dat had gedaan was dit er gebeurd:



    • Lost memories valt via kaarsvet bots en LM zelf aan.
    • Bots Wil lost Memories aanvallen
    • Dit kan niet want zowel LM als Bots hebben binnen 24u de vv van het zelfde account gehad.
      Hoezo is dit zo moeilijk om te begrijpen?
Genoeg reactie voor vandaag, morgen is er weer een dag.
Gast, heb je mn post gelezen, meer acc saven kon niet want bots stoomde compleet door. wat had ik anders kunnen doen om Heres te behouden?"
En k zweer hier bij mijn moeder vader en broers dat dit niet vanbinnen Logic kwam geen PM niks en dat niemand maar dan ook niemand een andere intentie had dan eigen hach te redden
 

DeletedUser75558

Guest
Ten eerste, hoe kan ik zeker weten dat jullie een gezamelijk forum hebben? Dat kan toch zeer goed mogelijk zijn dat dat nog geen realiteit is of dat die nog moest komen? Daarnaast vind ik @Roald97 geen goede bron nee, aangezien die geen fuck uitvoerde en zich totaal niet verdiept heeft in de situatie. Die jongens zag enkel mij joinen in de scofield chat en contacteerde als een brave jongen meteen leaf om een complimentje van ze te krijgen.

Ik snap niet hoe je kan denken dat ik aan spionage heb gedaan, jij hebt toch roald die letterlijk alles heeft kunnen zien wat binnen de scofield account chat werd besproken? Zoals @Theo Walcott. al zei stonden de mededelingen uit en ook het bekijken van het stammenforum, misschien moet je dus even alle posts lezen, voordat je weer maar wat onzin komt verkopen @Global Knowledge. Wel grappig dat jij nog durft te praten over het feit dat Andries in een poll zat voor stamleider van het jaar. Andries is niet zo'n achterbaks joch die zomaar een bullshit post komt neerzetten om andere een slecht gevoel aan te praten.

Dan nog over die nap. Jullie misbruiken dus zelf de regels, om vervolgens een nap weer aan te willen vragen bij de partij die probeert te naaien? Ik snap jou domme beredenaties gewoon echt niet, ik bedoel, denk jij uberhaupt wel na over wat je zegt? Wij gaan toch geen nap aan jou geven, omdat jullie op een laffe wijze lost memories omver willen krijgen?

Hoe heb ik de vv van kaarsvet gekregen dan trouwens? Je mag best effe een pm'tje schrijven hoor naar hun en dan krijg je net zoals jullie een screen lieten zien van qwert, een screen terug.
 
Reactiescore
2.303
Dan nog over die nap. Jullie misbruiken dus zelf de regels, om vervolgens een nap weer aan te willen vragen bij de partij die probeert te naaien? Ik snap jou domme beredenaties gewoon echt niet, ik bedoel, denk jij uberhaupt wel na over wat je zegt? Wij gaan toch geen nap aan jou geven, omdat jullie op een laffe wijze lost memories omver willen krijgen?

Hadden we de nap aanvaard en 24/7 een NAP gegeven van 3 dagen, ging je dit vast totaal niet uitmaken dat we de regels gebruikten zoals ze zijn zeker paul? :p
 

DeletedUser78389

Guest
Voor ik wil beginnen nog even deze quote aanhalen van jou paul

Lost memories valt via kaarsvet bots en LM zelf aan.
Bots Wil lost Memories aanvallen.
Dit kan niet want zowel LM als Bots hebben binnen 24u de vv van het zelfde account gehad. Hoezo is dit zo moeilijk om te begrijpen?
Genoeg reactie voor vandaag, morgen is er weer een dag.

Volgens mij is dit een beetje onzin, want je kan jezelf toch helemaal niet aanvallen via vv...
 

DeletedUser75558

Guest
Hadden we de nap aanvaard en 24/7 een NAP gegeven van 3 dagen, ging je dit vast totaal niet uitmaken dat we de regels gebruikten zoals ze zijn zeker paul? :p
De regel zegt dat iemand die de stam joined os kan krijgen, maar er staat toch niet dat je steeds leden kan kicken en os kan versturen (dus geen vast lid van een stam). Dat is gewoon de regel misbruiken en daar is deze os regel ook totaal niet voor bedoelt. Jongens dit is toch allemaal geen rocket science?
 
Reactiescore
1.049
De regel zegt dat iemand die de stam joined os kan krijgen, maar er staat toch niet dat je steeds leden kan kicken en os kan versturen (dus geen vast lid van een stam). Dat is gewoon de regel misbruiken en daar is deze os regel ook totaal niet voor bedoelt. Jongens dit is toch allemaal geen rocket science?
Oeps verkeerde les in gelopen. Had bij geschiedenis van @underground tacticz. moeten zijn!
 
Reactiescore
2.303
De regel zegt dat iemand die de stam joined os kan krijgen, maar er staat toch niet dat je steeds leden kan kicken en os kan versturen (dus geen vast lid van een stam). Dat is gewoon de regel misbruiken en daar is deze os regel ook totaal niet voor bedoelt. Jongens dit is toch allemaal geen rocket science?

Heb je uberhaupt gelezen wat ik geschreven heb? Ik zeg nergens iets over juist of fout...
Ik zeg enkel dat jullie het wel wouden gebruiken als het voor jullie goed uitkwam. Jongens dit is toch allemaal geen rocket science?
 

DeletedUser74552

Guest
Ik wil allereerst graag melden dat Andries een hele mooie post heeft geschreven en dat jij die gepost hebt.
Sorry, wat ?

Elaboreren, mooi woord weeral Andries. Je bent bij de BG van de vijand in de stam gegaan en hebt die spelers naar je eigen stam gepusht. Dat is niet slim (zie Savethewhale) dat is eerder triest en dom. ‘Kom bij logic, wij helpen jullie’ en Save is zo goed als kapot nu. Daarnaast is Kaarsvet inmiddels ook al 24/7 geleaved en Muse gejoined. Dit zal de nieuwe BG worden van Logic, dat heeft dus niks meer met pushen te maken maar gewoon het opzetten van een plan en de rest van 24/7 laten stikken. Wat rene (kaarsvet) nu ook flikt mbt Drunken Warriors.
Ook dit klopt niet zie de post van Pim en mijn reactie. Waarom neem je de tijd om een boek te schrijven maar niet de tijd om de reacties van mede stamgenoten of andere AF gebruikers te lezen ? Erg vreemd, daar neem je dan zo de tijd voor. Wat een teleurstelling. Ik ga overigens ook mijn post niet herhalen. Dat jij de situatie niet wist binnen 24/7 en gek op kijkt van Muse laat alweer zien hoe slecht je presteerd als leidinggevende.



Allereerst heeft Leaf nooit en te nimmer een spion gehad binnen Logic. Meerdere spelers van Logic konden hun mond gewoon niet houden en stuurde herhaaldelijk informatie door naar ons.
Als je Paul een spion noemt voor het in de chat zitten van 24/7 dan zijn Niels, Henri en Lennart net zo goed spionen geweest bij Logic. Zonder dat ze ook maar kwade bedoelingen hadden of dingen door lulden. (hun woorden, niet de mijne) @dialgaman @Spamkaboutertje @.El Pistolero


Door het aannemen van een vv op een account in de bg stam van je vijand ga je al de fout in. Hiermee verschaf je jezelf toegang tot vertrouwelijke informatie, kortom spionage. Het maakt het nog erger dat deze BG er op gericht was om Logic weg te spelen waarmee 24/7 en Leaf een gezamenlijk doel hadden. Dit valt niet alleen 24/7 kwalijk te nemen voor het verschaffen van die vv, maar jou net zo goed voor het aannemen hiervan.
Mag ik de officiele pm zien waarin dat word vermeld ? Mij is verteld dat er nooit een PM is gestuurd met daarin vermeld het doel, de opzegtermijn of de duur van de BG. Dit kan je vast makkelijk ontkrachten.

Enorm laag, onlangs werd Andries nog geroemd in een Poll voor stamleider van het jaar, belachelijk voor woorden dat hij daarvoor vernoemd is als je dit allemaal ziet. Dan is er nog niet gesproken over het niet aan willen gaan van een nap zonder er zelf voordeel uit te halen door 24/7 erin te betrekken omdat Bejaakhaa haast niet te houden valt en enorm veel def kwijt is geraakt door een fout van het tw team waardoor het dweilen met de kraan open is.
Je kan me gewoon taggen hoor pipo daarvoor hoef je echt mijn naam niet te gebruiken. Ik zal wel iets goeds hebben gedaan dat ik daar vernoemd ben maar dat staat volgens mij buiten deze discussie. Gewoon een beetje modder gooien omdat het kan, noemen we die opmerking maar.

Erg vervelend ja dat jullie misbruik willen maken van de regels, dit niet lukt en nu met de handen in het haar staan. Stel prutsers. Zelfs als jullie door laag spel voordeel willen halen lukt het jullie niet.
 

DeletedUser68252

Guest
Global Knowledge heeft zich versproken. Hij doelde natuurlijk op het account Scofield. Daarnaast is het wel mogelijk om zo'n aanvalsblokkade in gang te zetten voor 24u gezien het sturen van een aanval genoeg is vanaf Scofield naar Bots and Bushes dmv vv vanuit Lost Memories. GK verwoorde het enkel niet duidelijk genoeg.
 
Reactiescore
7.944
Global Knowledge heeft zich versproken. Hij doelde natuurlijk op het account Scofield. Daarnaast is het wel mogelijk om zo'n aanvalsblokkade in gang te zetten voor 24u gezien het sturen van een aanval genoeg is vanaf Scofield naar Bots and Bushes dmv vv vanuit Lost Memories. GK verwoorde het enkel niet duidelijk genoeg.

Dit ja.
 
Reactiescore
2.303
Congratz Andries,

Diplomatie is inderdaad een onderdeel van het spel, echter is het dan het enige onderdeel?

nlc1
 

DeletedUser68252

Guest
@YoWhite, komt rechtstreeks uit de skypechat met 24/7 over de afspraken. 'Na het wegspelen van Logic en Tubbie evalueren we de BG gezamenlijk en komen we tot een oplossing waar iedereen tevreden mee is.'

Verder waren de edellijnen door zowel Logic als Tubbie heen wat nog eens het doel onderbouwt.
 

DeletedUser78389

Guest
Global Knowledge heeft zich versproken. Hij doelde natuurlijk op het account Scofield. Daarnaast is het wel mogelijk om zo'n aanvalsblokkade in gang te zetten voor 24u gezien het sturen van een aanval genoeg is vanaf Scofield naar Bots and Bushes dmv vv vanuit Lost Memories. GK verwoorde het enkel niet duidelijk genoeg.

https://puu.sh/yEgWb/7ed0224cf0.png

Dit was een antwoord een tijdje terug op een andere vraag, maar in het antwoord staat dat de accounts die vv doen van hetzelfde account niks te maken hebben met elkaar. Dus ik snap waarom je zo stellig beweerd waarom dit wel kan.
 
Bovenaan