De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

Deleted User - 697374

Guest
Het doodlopen van al je front nukes op een dorp is toch al wat;)
Dan is je front off dood dan ben je nog steeds niet gebroken dat ben je pas als je front dorpen verliest en cfs krijgt in een rap tempo. Dat is zeker niet het geval geweest tot de ban.
 

DeletedUser75558

Guest
Haha, op je teentje getrapt omdat ik de waarheid tegen je zeg? Ik heb een godenreputatie, jij denkt dat je een God bent terwijl je alleen maar vies spel vertoont en kan timen. Vanaf je onder aanval ligt moet je bezig met ‘school’. Denk even na wie jij bent binnen de community, en begin dan over mijn reputatie.
Noem eens een classic op waar jij als individu wat gepresteerd hebt laurens (zonder grappen)?

Terechte winst? Niemand verdient het om deze classic te winnen. Waarom verdient Logic het, omdat het 30 dorpen van Leaf heeft gepakt? Dacht het niet joh. Dit toont maar aan hoe erg het niveau is gedaald. Jij denkt dat je nu al de wereldwinst verdient terwijl iedereen ziet dat Logic net een recruit 2 win/BG 2 win tactiek hanteert. Van mij mag je winnen Andries, maar of je ermee op kan scheppen? Nah.
Typische laurens post weer.
 
Reactiescore
1.168
Ik heb geen idee ik log te weinig ik zeg alleen wat ik lees:p



Waarom geheel op kwantiteit en helemaal niet op kwaliteit kun je daar redenen voor aanvoeren?

Singular, gerald, enrico, chaos, pony.. Do i need to say more? Eerst pakten jullie vrij weinig, maar toen jullie Pony hadden gerecruit kregen jullie een boost aan clears/fakes erbij. Dorpen waar wij amper info van hadden, elke dag 40/50 incs. Dan nog met zo'n enorm front erbij. Ja echt op kwaliteit hoor..
 

DeletedUser75558

Guest
Singular, gerald, enrico, chaos, pony.. Do i need to say more? Eerst pakten jullie vrij weinig, maar toen jullie Pony hadden gerecruit kregen jullie een boost aan clears/fakes erbij. Dorpen waar wij amper info van hadden, elke dag 40/50 incs. Dan nog met zo'n enorm front erbij. Ja echt op kwaliteit hoor..
Ah oke dan zijn de dorpen van lost memories dus ook niet op kwaliteit gepakt, mooie bevesting. Raar dat die @Blaze of Glory er dan zo mee zit te pronken, vind je niet?
 
Reactiescore
1.168
Ah oke dan zijn de dorpen van lost memories dus ook niet op kwaliteit gepakt, mooie bevesting. Raar dat die @Blaze of Glory er dan zo mee zit te pronken, vind je niet?

Ik beweer dan ook nergens dat die dorpen op kwaliteit zijn gepakt.. Volgens mij ook twee totaal verschillende situaties. Bovendien bemoei ik mij niet in jullie discussie.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik denk dat niemand van logic ingame zegt dat hij of zij terminale oogkanker krijgt van het lezen van iemands bericht, ja ik weet wel zeker dat mensen ermee schelden als je het relateert met het echte leven, maar dit zijn de regels van het spel. Als je echt over een ban aannaaien gaat beginnen, moet je kijken naar risk classic 9, die bande mij voor het hebben van bitch in het stamprofiel. Dat is pas het toppunt van een ban aannaaien, dit is gewoon retarded en hun eigen schuld.

Ingame niet nee, in skypechats wordt er wel gescholden met dat soort. Wat is precies het verschil? Maar ja, genoeg over die discussie.

Hoe kan je sjondeer gebroken noemen voor de ban? Dat account stond er echt nog heel goed voor. Ik heb vv gedaan in de ochtend tot de vroege middag en had gewoon 1 dorp verloren, omdat mijn snipe niet genoeg was. Toen de vv werd verbroken, had ik het account er mooi achtergelaten en waren alle edels gesniped.

Toen gewoon nog 1 dorp verloren door de spelers zelf van sjondeer, omdat het gewoon een cf was die onhoudbaar was, maar dan kan je nog altijd niet spreken over een breuk van het account.

Het account stond er gewoon goed voor en was zeker niet gebroken voor ze de ban hadden gekregen.

Kijk nou eens naar buiten , wat doen jullie achter de pc. Ik pak jullie allemaal aan met sneeuwballengevecht kom maar

Mij krijg je niet buiten in die gietende regen :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Noem eens een classic op waar jij als individu wat gepresteerd hebt laurens (zonder grappen)?


Typische laurens post weer.

Cl2, cl11, cl8 en cl7. En jij Paul? Classic met poef vies spel, cl8 vies spel. Vorige classic geen tegenstand.

Als je individueel prestates wil vergelijken, ga je gang. Ik kan je met 100% vertrouwen zeggen dat jij nog niet aan mijn teennagels komt dan.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Jullie zitten met een paar volwassenen mannen in een chat. Je gaat nu toch echt niet zeggen dat je vindt dat wat in die chat staat manipulatie is. Het zou een beetje gek zijn als Paul had gezegd: "He jongens weten jullie wat jullie werken samen met onze vijand, maar wij blijven jullie gewoon altijd vv geven als jullie het nodig hebben ook al komen jullie tegenover ons te staan en weet je wat ik doe ook nog eens mijn best om goeie spelers te zoeken voor jullie account zodat jullie er nog sterker voor staan en jullie moeten echt die bg houden met onze vijand."

Wat denk je nou dat iemand zegt als er wordt gesproken over het opzeggen van een bg tussen 2 stammen die jouw "vijand" zijn. Ik vind je erg naïef als je wat anders had verwacht.

Je hebt door dat je hier juist beaamd dat wat eerder werd beweerd: dat er niet gesproken werd of Leaf en dat paul in de chat zat voor praktische vv-redenen, onwaar is? Bedankt dat je mijn standpunt steunt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alleen het eerste bericht gelezen en dan moet ik toch echt zeggen dat het Classic niveau wel heel erg diep gezonken is. Maar dat zou het huidige niveau van de community wel zijn.

Ik wens Leaf succes op deze wereld en maak er nog het beste van.
 

DeletedUser75558

Guest
Cl2, cl11, cl8 en cl7. En jij Paul? Classic met poef vies spel, cl8 vies spel. Vorige classic geen tegenstand.

Als je individueel prestates wil vergelijken, ga je gang. Ik kan je met 100% vertrouwen zeggen dat jij nog niet aan mijn teennagels komt dan.
Heb anders gehoord dat je daar amper inlogde maar goed, ik heb natuurlijk niet gezien wat je aandeel daaraan was.

Wat heb je cl7 gepresteerd dan? Je speelde daar toch op sm1le?
 

DeletedUser77666

Guest
Ik heb alleen het eerste bericht gelezen en dan moet ik toch echt zeggen dat het Classic niveau wel heel erg diep gezonken is. Maar dat zou het huidige niveau van de community wel zijn.

Ik wens Leaf succes op deze wereld en maak er nog het beste van.
Als je de rest zou hebben gelezen zou je weten dat de 1e post voor 98.73% uit onzin bestaat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Heb anders gehoord dat je daar amper inlogde maar goed, ik heb natuurlijk niet gezien wat je aandeel daaraan was.

Wat heb je cl7 gepresteerd dan? Je speelde daar toch op sm1le?

Echt? Dan is je bron wellicht fout. Vraag Bjarne maar, die zal alles bevestigen van wat ik mijzelf toe-eigen. Iedereen die mijn bijdrage op IV ontkent is pure bs.

Cl7 speelde ik op Drogyn. Het account dat het KMB moeilijk maakte tot we ban kregen. Daar heb je me ook ontmoet, remember.
 

DeletedUser75558

Guest
Echt? Dan is je bron wellicht fout. Vraag Bjarne maar, die zal alles bevestigen van wat ik mijzelf toe-eigen. Iedereen die mijn bijdrage op IV ontkent is pure bs.

Cl7 speelde ik op Drogyn. Het account dat het KMB moeilijk maakte tot we ban kregen. Daar heb je me ook ontmoet, remember.
Dacht dus dat dat sm1le was, zou kunnen dat je daar drogyn was. Dan speelde je daar met joshua toch, of is dat fakdolan?
 

DeletedUser78389

Guest
Singular, gerald, enrico, chaos, pony.. Do i need to say more? Eerst pakten jullie vrij weinig, maar toen jullie Pony hadden gerecruit kregen jullie een boost aan clears/fakes erbij. Dorpen waar wij amper info van hadden, elke dag 40/50 incs. Dan nog met zo'n enorm front erbij. Ja echt op kwaliteit hoor..

Het hebben van kwantiteit zegt naar mijn weten niks over het ontbreken van kwaliteit. Het een sluit het ander niet uit?

Je hebt door dat je hier juist beaamd dat wat eerder werd beweerd: dat er niet gesproken werd of Leaf en dat paul in de chat zat voor praktische vv-redenen, onwaar is? Bedankt dat je mijn standpunt steunt.

Paul zit in die chat voor vv redenen dat lijkt me duidelijk anders was hij er nooit ingekomen. Als er dan wordt gesproken over die bg zou ik er ook wat van zeggen jij niet dan? Je redeneert heel gek voor mij en het lijkt er meer op alsof je alles aangrijpt om je eigen standpunt sterker te maken zonder eerst goed te lezen.
 
Reactiescore
661
Echt? Dan is je bron wellicht fout. Vraag Bjarne maar, die zal alles bevestigen van wat ik mijzelf toe-eigen. Iedereen die mijn bijdrage op IV ontkent is pure bs.

Cl7 speelde ik op Drogyn. Het account dat het KMB moeilijk maakte tot we ban kregen. Daar heb je me ook ontmoet, remember.
Meen je dat, was jij dat met die edelclears toen ik je andere edels snipete?
Damn Laurens, nooit geweten. Je durfde dat niet te zeggen he.
Ik weet je wonen en dat is dichtbij.
 
Bovenaan