De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DeletedUser75558

Guest
Laat ik maar eerst beginnen over de zeer trieste bedoeling van dit hele topic. Jongens en meisjes, leaf is aan de verliezende hand en wil nu graag hun stam enigzins nog als meer representatief beschouwd hebben dan logic. Ik zie dan ook echt geen andere reden om mij hiervoor verantwoordelijk te stellen, voor een zogenaamde 24 uurs regeling en spionage in 24/7.

Steven @Global Knowledge begon het goed, het is vanuit 24/7 niet echt netjes om vv te verstrekken aan ons account terwijl er misschien al (waar ik geen weet van had) een samenwerking aanwezig was. Ik zal je nu precies laten zien hoe de gesprekken met rene @Theo Walcott. gingen, want het ging zoals hij zelf aangaf enkel om het verstrekken van de vv en het redden van zijn account. Dit gedeelte van het redden van zijn account was ook heel erg in ons voordeel, namelijk een buffer creëren tegen nocure, die anders de zijde van leaf ging kiezen wellicht en dan ons van meerdere kanten kon aanvallen. Ik moet er wel bijzeggen dat de leider van 24/7 en ik sinds de start van de wereld zowat contact hebben en dan niet zo zeer met betrekken tot leaf maar gewoon over het algemeen, een beetje wat Sven @.Mystic al de hele wereld met iedereen probeert te doen. Het is dan ook uiterst hypocriet om z'on post nog durven te maken en mij te beschuldigen voor het spioneren ivm leaf, terwijl Sven @.Mystic zelf juist op logic probeert te spioneren. Het topic zou dus eigenlijk verandert moeten worden naar:
De teloorgang van Leaf ft Sven (.Mystic)

Ik zie dit dan ook meer als een uiterst trieste poging om mij nog effe lekker de grond in te stampen met een post die bestaat uit letterlijk 100% bullshit. Dat mensen zouden snappen dat ik zoiets zou doen ivm een 24 uurs regeling (waar ik niet eens van wist dat dat mogelijk was, aangezien bots dan alsnog logic kon aanvallen), ga ik nu ontkrachten.

Het gesprek met Rene (scofield) kwam dus weer een beetje op stand toen ik ging vragen hoe het ging op scofield, aangezien zij een massa kregen. Hij zei van ja gaat niet zo lekker en ik kan geen vv vinden, ik denk dan natuurlijk van bingo, misschien kan ik iets regelen door de banden met 24/7 wat aan te sterken en dus niet door info te verkrijgen van leaf. Ik weet dat de screens uit de acc chat van roald komen, maar ik vind dat persoonlijk geen representatieve bron, omdat die jongen toch geen fuck uitvoert en enkel een beetje meeleest. Ook zat die volgens mij niet eens in de 24/7 stamchat waarbij rene (kaarsvet) mij had verteld wie daarin zaten. Rene (kaarsvet) en ik callde voor de bg met leaf en na de bg met leaf regelmatig, we bespraken dingen als hoe 24/7 en logic het op dat moment deden en meer algemenere zaken erbij betrokken. Er is nooit sprake geweest van iets van info verschaffing vanuit rene (kaarsvet), want er was toen ook volgens mij nog niet echt een gedeeld info forum of een gezamelijk skype met alle leden (misschien is dit wel zo, dat weet ik natuurlijk niet). Het enige waar je mij op kunt pakken in dit verhaal, is het feit dat ik op een slimme manier de bg heb kunnen verbreken tussen 24/7 en leaf, namelijk een aanbod maken aan 24/7 om nog wat van de wereld te maken. Ik zal dit aanbod wat verder elaboreren, wanneer dit mag van rene (kaarsvet).

Wat ik dan ook vooral mis in Steven @Global Knowledge zijn post is het bewijs voor enige spionage zaken van mij op hun via 24/7. Ik zie namelijk alleen maar speculatie en aannamens, van "ow dit zou vast wel zijn" "paul is toch geen steek veranderd" en dan nog omgerekend Sven die even mij de les gaat lezen, het moet niet gekker worden toch? Sven degene die vanaf het begin van de wereld aankomt met allerlij screens van de logic chat en niet willen zeggen wie de spion dan is. Dit is echt een kansloze bedoeling, deze hele post. Dat gedeelte van Pony kunnen mensen op reageren wat ze willen en sta je dan ook volledig in je recht om zoiets op het af te posten, maar wat jullie mij weer proberen aan te doen, kan niet meer door de beugel. Dit is letterlijk gewoon een slechte verliezers mentaliteit en logic een slecht winstgevoel te geven. Ik denk dat er al veel represantieve tegenposts gepost zijn hier, maar als ik er zelf niks aan doen, wordt er toch niet naar gekeken en wordt dit hele circus als waarheid gezien. Ik wil nog best door gaan praten over het spionage gedeelte als ik hier nog wat mis of als mensen verdere informatie willen hebben over dit hele gebeuren, maar ik ga nu verder op de 24 uurs regeling restrictie in verband met Bots.

Laten we weer beginnen met de screen die ik van rene @Theo Walcott. heb laten zien. Het gesprek is op de datum van woensdag 6 december op gang gekomen. Rene gaf aan dat hij liever niet wilde dat leaf de vv kreeg en daarom deed ik hun een aanbod via rene (kaarsvet), dit aanbod was al voor de geplande massa op woensdag besproken en hij zou het dus gaan bespreken met de rest van zijn stam. Ik wist dan ook dat er veel mensen van scofield het eens waren met de bg met leaf en daarom heb ik daar me ingemengt. Misschien kan dit inderdaad niet als netjes beschouwd worden en een beetje achterbaks (van 24/7 naar leaf toe), maar wat ik toch allemaal lees in die post van Steven gaat allemaal veels te ver. Er wordt van alles gebasseerd op speculaties en het wordt niet eens ondersteunt door enige bijlage. Wij hadden bovendien bij de massa op lost memories helemaal niet zo zeer problemen met bots, maar meer met qwert, als we toch voor z'on regeling gingen, wou ik dat liever voor qwert dan bots. Bots hadden we toch wel ons eigen trucje voor om hem tegen te houden. Volgens mij is dit ook een trucje om bots weer de hemel in te prijzen en lost memories en logic af te doen als een ultra vieze stam zonder ruggengraat en die er alles aan doet om te winnen. Normaliter zou ik dan ook nooit zoveel tijd steken in een post die toch door bijna iedereen genegeerd gaat worden, maar toen ik las dat ze overgingen op valse beschuldigingen kon ik gewoon niet anders dan dit wel te doen.

Kan iemand mij ook even raad geven bij dit verschijnsel? Wanneer Lost Memories de vv pakt van scofield en Bots doet dat vervolgens ook, kunnen deze account elkaar dan niet meer aanvallen? Volgens mij wel namelijk en klopt er sowieso echt helemaal niks van deze beschuldiging. Ik kan helaas geen gesprek hier posten met kaarsvet, want dan zou de bedoeling van de toevoeging van mij in de scofield chat wat duidelijker worden. Persoonlijk had die toevoeging ook niet echt gehoeven, aangezien ik net zo goed rechtstreeks contact kon hebben met Rene en Lukas. Echter is het gewoon anders gelopen en gooide ze me er gewoon direct in om de communicatie wat te verbeteren. @Roald97 aan jou jongen om even wat info van leaf uit de accountchat te halen, want ja jullie kunnen de screens gewoon opvragen en dan verwacht ik wel keihard bewijs, aangezien jullie wel eventjes de tijd hebben om z'on uitbundige bullshit post te maken. Ik hoor het nog verder wel.
 
Reactiescore
661
Laat ik maar eerst beginnen over de zeer trieste bedoeling van dit hele topic. Jongens en meisjes, leaf is aan de verliezende hand en wil nu graag hun stam enigzins nog als meer representatief beschouwd hebben dan logic. Ik zie dan ook echt geen andere reden om mij hiervoor verantwoordelijk te stellen, voor een zogenaamde 24 uurs regeling en spionage in 24/7.

Steven @Global Knowledge begon het goed, het is vanuit 24/7 niet echt netjes om vv te verstrekken aan ons account terwijl er misschien al (waar ik geen weet van had) een samenwerking aanwezig was. Ik zal je nu precies laten zien hoe de gesprekken met rene @Theo Walcott. gingen, want het ging zoals hij zelf aangaf enkel om het verstrekken van de vv en het redden van zijn account. Dit gedeelte van het redden van zijn account was ook heel erg in ons voordeel, namelijk een buffer creëren tegen nocure, die anders de zijde van leaf ging kiezen wellicht en dan ons van meerdere kanten kon aanvallen. Ik moet er wel bijzeggen dat de leider van 24/7 en ik sinds de start van de wereld zowat contact hebben en dan niet zo zeer met betrekken tot leaf maar gewoon over het algemeen, een beetje wat Sven @.Mystic al de hele wereld met iedereen probeert te doen. Het is dan ook uiterst hypocriet om z'on post nog durven te maken en mij te beschuldigen voor het spioneren ivm leaf, terwijl Sven @.Mystic zelf juist op logic probeert te spioneren. Het topic zou dus eigenlijk verandert moeten worden naar:
De teloorgang van Leaf ft Sven (.Mystic)

Ik zie dit dan ook meer als een uiterst trieste poging om mij nog effe lekker de grond in te stampen met een post die bestaat uit letterlijk 100% bullshit. Dat mensen zouden snappen dat ik zoiets zou doen ivm een 24 uurs regeling (waar ik niet eens van wist dat dat mogelijk was, aangezien bots dan alsnog logic kon aanvallen), ga ik nu ontkrachten.

Het gesprek met Rene (scofield) kwam dus weer een beetje op stand toen ik ging vragen hoe het ging op scofield, aangezien zij een massa kregen. Hij zei van ja gaat niet zo lekker en ik kan geen vv vinden, ik denk dan natuurlijk van bingo, misschien kan ik iets regelen door de banden met 24/7 wat aan te sterken en dus niet door info te verkrijgen van leaf. Ik weet dat de screens uit de acc chat van roald komen, maar ik vind dat persoonlijk geen representatieve bron, omdat die jongen toch geen fuck uitvoert en enkel een beetje meeleest. Ook zat die volgens mij niet eens in de 24/7 stamchat waarbij rene (kaarsvet) mij had verteld wie daarin zaten. Rene (kaarsvet) en ik callde voor de bg met leaf en na de bg met leaf regelmatig, we bespraken dingen als hoe 24/7 en logic het op dat moment deden en meer algemenere zaken erbij betrokken. Er is nooit sprake geweest van iets van info verschaffing vanuit rene (kaarsvet), want er was toen ook volgens mij nog niet echt een gedeeld info forum of een gezamelijk skype met alle leden (misschien is dit wel zo, dat weet ik natuurlijk niet). Het enige waar je mij op kunt pakken in dit verhaal, is het feit dat ik op een slimme manier de bg heb kunnen verbreken tussen 24/7 en leaf, namelijk een aanbod maken aan 24/7 om nog wat van de wereld te maken. Ik zal dit aanbod wat verder elaboreren, wanneer dit mag van rene (kaarsvet).

Wat ik dan ook vooral mis in Steven @Global Knowledge zijn post is het bewijs voor enige spionage zaken van mij op hun via 24/7. Ik zie namelijk alleen maar speculatie en aannamens, van "ow dit zou vast wel zijn" "paul is toch geen steek veranderd" en dan nog omgerekend Sven die even mij de les gaat lezen, het moet niet gekker worden toch? Sven degene die vanaf het begin van de wereld aankomt met allerlij screens van de logic chat en niet willen zeggen wie de spion dan is. Dit is echt een kansloze bedoeling, deze hele post. Dat gedeelte van Pony kunnen mensen op reageren wat ze willen en sta je dan ook volledig in je recht om zoiets op het af te posten, maar wat jullie mij weer proberen aan te doen, kan niet meer door de beugel. Dit is letterlijk gewoon een slechte verliezers mentaliteit en logic een slecht winstgevoel te geven. Ik denk dat er al veel represantieve tegenposts gepost zijn hier, maar als ik er zelf niks aan doen, wordt er toch niet naar gekeken en wordt dit hele circus als waarheid gezien. Ik wil nog best door gaan praten over het spionage gedeelte als ik hier nog wat mis of als mensen verdere informatie willen hebben over dit hele gebeuren, maar ik ga nu verder op de 24 uurs regeling restrictie in verband met Bots.

Laten we weer beginnen met de screen die ik van rene @Theo Walcott. heb laten zien. Het gesprek is op de datum van woensdag 6 december op gang gekomen. Rene gaf aan dat hij liever niet wilde dat leaf de vv kreeg en daarom deed ik hun een aanbod via rene (kaarsvet), dit aanbod was al voor de geplande massa op woensdag besproken en hij zou het dus gaan bespreken met de rest van zijn stam. Ik wist dan ook dat er veel mensen van scofield het eens waren met de bg met leaf en daarom heb ik daar me ingemengt. Misschien kan dit inderdaad niet als netjes beschouwd worden en een beetje achterbaks (van 24/7 naar leaf toe), maar wat ik toch allemaal lees in die post van Steven gaat allemaal veels te ver. Er wordt van alles gebasseerd op speculaties en het wordt niet eens ondersteunt door enige bijlage. Wij hadden bovendien bij de massa op lost memories helemaal niet zo zeer problemen met bots, maar meer met qwert, als we toch voor z'on regeling gingen, wou ik dat liever voor qwert dan bots. Bots hadden we toch wel ons eigen trucje voor om hem tegen te houden. Volgens mij is dit ook een trucje om bots weer de hemel in te prijzen en lost memories en logic af te doen als een ultra vieze stam zonder ruggengraat en die er alles aan doet om te winnen. Normaliter zou ik dan ook nooit zoveel tijd steken in een post die toch door bijna iedereen genegeerd gaat worden, maar toen ik las dat ze overgingen op valse beschuldigingen kon ik gewoon niet anders dan dit wel te doen.

Kan iemand mij ook even raad geven bij dit verschijnsel? Wanneer Lost Memories de vv pakt van scofield en Bots doet dat vervolgens ook, kunnen deze account elkaar dan niet meer aanvallen? Volgens mij wel namelijk en klopt er sowieso echt helemaal niks van deze beschuldiging. Ik kan helaas geen gesprek hier posten met kaarsvet, want dan zou de bedoeling van de toevoeging van mij in de scofield chat wat duidelijker worden. Persoonlijk had die toevoeging ook niet echt gehoeven, aangezien ik net zo goed rechtstreeks contact kon hebben met Rene en Lukas. Echter is het gewoon anders gelopen en gooide ze me er gewoon direct in om de communicatie wat te verbeteren. @Roald97 aan jou jongen om even wat info van leaf uit de accountchat te halen, want ja jullie kunnen de screens gewoon opvragen en dan verwacht ik wel keihard bewijs, aangezien jullie wel eventjes de tijd hebben om z'on uitbundige bullshit post te maken. Ik hoor het nog verder wel.
Heb je dit op je gsm getikt?
 

DeletedUser77710

Guest
Steven @Global Knowledge begon het goed, het is vanuit 24/7 niet echt netjes om vv te verstrekken aan ons account terwijl er misschien al (waar ik geen weet van had) een samenwerking aanwezig was.

Ik zie dit dan ook meer als een uiterst trieste poging om mij nog effe lekker de grond in te stampen met een post die bestaat uit letterlijk 100% bullshit.

Eerst zeg je dat Steven het juist heeft in het begin en je geeft hem ook duidelijk gelijk, nog geen alinea verder zeg je dat de post 100% uit bullshit bestaat? Hmmm...

Martijn geef hem eens wat bijscholing :D
 

DeletedUser75558

Guest
Eerst zeg je dat Steven het juist heeft in het begin en je geeft hem ook duidelijk gelijk, nog geen alinea verder zeg je dat de post 100% uit bullshit bestaat? Hmmm...

Martijn geef hem eens wat bijscholing :D
Ik bedoel dat wat Steven over mij schreef, dat dat totaal niet klopt en inderdaad 100% bullshit is. Ik gaf dan ook aan dat je over het pony gedeelte wel kunt discussiëren.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik bedoel dat wat Steven over mij schreef, dat dat totaal niet klopt en inderdaad 100% bullshit is. Ik gaf dan ook aan dat je over het pony gedeelte wel kunt discussiëren.

Ik zie dit dan ook meer als een uiterst trieste poging om mij nog effe lekker de grond in te stampen met een post die bestaat uit letterlijk 100% bullshit.
 
Reactiescore
2.508
Mag ik jullie verzoeken om als er gescholen wordt met een ziekte dit te melden en verder te negeren. Nu moet ik alle posten nalopen en bewerker die hierop gereageerd hebben. Verder prima topic.
 

DeletedUser78389

Guest
De percentages zijn altijd al buiten proportie geweest, dat was toen zo en daar is toen al een discussie over geweest, en dat is nu nog steeds zo, enkel blijven jullie bezig met dit soort dingen waardoor het enkel nog groter word. Dit ligt niet aan het edelen van meer dorpen waardoor dit percentage buiten proportie geraakt zoals je beweerd. De overname statistieken van tw stats onderbouwen dit.

Huidige aantal dorpen van Logic = 400
Huidige aantal dorpen van Leaf = 247

247 / 400 x 100 = 61,75%

Overgenomen dorpen van Logic afgelopen 7 dagen = 251
Overgenomen dorpen van Leaf afgelopen 7 dagen = 148

148 / 251 x 100 = 58,96%

3e2950b55daee990a402b92a7b76a182.png

Statistieken kunnen op allerlei manieren getoond en gepresenteerd worden. Voor iemand die dit leest en niet controleert kunnen wat getalletjes indrukwekkend overkomen en zij zullen dit klakkeloos geloven. Ik vind het dan toch jammer dat jij hier gebruik van lijkt te maken

Dus het is mooi en wel dat je alles berekent en zo neerzet, maar als je op een goud munten wereld veel dorpen verlies dan pak je gewoon bb's * iets verder terug voor een nieuw front (wat het percentage dan weer beinvloed). Daarnaast hoort het groei percentage langzaam naar beneden af te buigen en zit een stam met dubbel zoveel dorpen normaal gezien op een lager percentage dan de stam met de helft van dat aantal.

Klein voorbeeldje voor jou, de Wereld (W) heeft 3500 dorpen, stam A 400 dorpen en stam B 200 dorpen. Doordat het een goudmunten wereld is de volgende edel naar verhouding bijna even duur. Stam A pakt 150 dorpen en B pakt 100 dorpen (kost A dus naar verhouding meer). Dan groeit A met 37,5% en B met 50%. Die mooie percentages zeggen dus helemaal niks. En dat terwijl A meer werelddominantie erbij krijgt (4,2% punt) dan B (2,8% punt). Dus als je zulke vergelijkingen trekt kun je het beter hebben over hoeveel werelddominantie een stam erbij kreeg in procentpunten.
 
Reactiescore
1.094
@robbeke ik vind dat je het Martijn niet kan kwalijk nemen. Voor hetzelfde geldt rapporteert een of andere noob het, risico van de gebruiker. Men weet dat TW dat niet accepteert.
 
Reactiescore
661
@robbeke ik vind dat je het Martijn niet kan kwalijk nemen. Voor hetzelfde geldt rapporteert een of andere noob het, risico van de gebruiker. Men weet dat TW dat niet accepteert.
Klopt. Al waardeer ik zijn laatste post echt niet vanwege naar mijn gevoel een woordje te veel. Ach ja, het doel heiligt de middelen in deze classic denk ik.
 

DeletedUser78961

Guest
Al deze negativiteit op een zondag ochtend wordt mij een beetje te veel.

Ik ga lekker mijn kerstboom versieren om in de feestsfeer te komen.
 

DeletedUser77710

Guest
Dus omdat zoveel het moeten doen moeten we het accepteren? Wat een onzin zeg. Als een medespeler dat doet dan kan die een ander account gaan zoeken en niet bij mij in de stam. Er wordt veel gemoord, diefstal gepleegd etc. Moeten we er dan ook niets tegen doen? Wordt veel gedaan dus dan moet je er maar mee dealen. Het is van de zotte dat ik mij hierom moet verdedigen.

Nja ik heb hen geband omwille van het gebruik van het woord. Op 58 doet iemand het nu ook, die wordt verslagen. Ook gewoon aangegeven. Of ik het niet zou halen tegen hen, waag ik te betwijfelen, maar goed. Al voor de ban verloren ze dorpen bij de vleet. De ban heeft het proces versneld en niet meer dan dat. Ik heb er geen medelijden mee. Had je het woord maar niet zo moeten gebruiken.

Leer eens lezen. Ik zeg echt letterlijk nergens dat we dit moeten accepteren, he. Ik zeg gewoon dat het echt niks uithaalt om hem te bannen. Je moet écht niet denken dat je dan iets hebt opgelost ofzo, want de spelers in kwestie gaan gewoon het blijven zeggen.

Je zegt dat je met een medespeler niet wilt samernwerken, als diegene met dat soort ziektes scheldt. Met medelspelers zie ik ook spelers waarmee je gewoon samenwerkt als BG en iedereen weet dat jij samenwerkt met Logic, misschien niet als een vaste BG, maar het is duidelijk dat je samenwerkt met hun.
Lost memories heeft al duidelijk aangegeven dat ze met ziektes en naz* onderwerpen schelden. Ga je de samenwerking nu ook stopzetten? Nee, bullshit dus wat je hier allemaal zegt.

En ook al zou je niet willen samenwerken met een co die scheldt met die ziekte is het al helemaal een tunnelvisie. Ik heb ook een co die her en der scheldt met die ziektes, naast dat hij dat doet, is hij gewoon een hele chille gozer.

En we gaan van 6 pagina's terug naar 5 pagina's :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Leer eens lezen. Ik zeg echt letterlijk nergens dat we dit moeten accepteren, he. Ik zeg gewoon dat het echt niks uithaalt om hem te bannen. Je moet écht niet denken dat je dan iets hebt opgelost ofzo, want de spelers in kwestie gaan gewoon het blijven zeggen.

Je zegt dat je met een medespeler niet wilt samernwerken, als diegene met dat soort ziektes scheldt. Met medelspelers zie ik ook spelers waarmee je gewoon samenwerkt als BG en iedereen weet dat jij samenwerkt met Logic, misschien niet als een vaste BG, maar het is duidelijk dat je samenwerkt met hun.
Lost memories heeft al duidelijk aangegeven dat ze met ziektes en naz* onderwerpen schelden. Ga je de samenwerking nu ook stopzetten? Nee, bullshit dus wat je hier allemaal zegt.

En ook al zou je niet willen samenwerken met een co die scheldt met die ziekte is het al helemaal een tunnelvisie. Ik heb ook een co die her en der scheldt met die ziektes, naast dat hij dat doet, is hij gewoon een hele chille gozer.
Ik denk dat niemand van logic ingame zegt dat hij of zij terminale oogkanker krijgt van het lezen van iemands bericht, ja ik weet wel zeker dat mensen ermee schelden als je het relateert met het echte leven, maar dit zijn de regels van het spel. Als je echt over een ban aannaaien gaat beginnen, moet je kijken naar risk classic 9, die bande mij voor het hebben van bitch in het stamprofiel. Dat is pas het toppunt van een ban aannaaien, dit is gewoon retarded en hun eigen schuld.
 

DeletedUser74552

Guest
Jammerlijke post. Een die de classic weer naar een niveau'tje lager tilt. Niet alleen kan Leaf niet echt presteren in game maar zijn het ook nog slechte verliezers. Dat hele kwantiteits verhaal gaat ook absoluut niet op hoor. Vooralsnog worden alle tegenstanders zonder pardon weg gespeeld en staat ook Leaf niet bepaald in de + op Logic. Dat is dan ook misschien de reden dat dit maar een beetje kinderachtig en salty overkomt.

Hieronder een van mijn posts waar ik nog geen antwoord op heb mogen ontvangen. Een die eigenlijk de situatie wel goed schetst. Laat mij en de rest van het AF zien waar jullie kwalitatief beter hebben gepresteerd en meer recht hebben op de overwinning dan Logic. Een post die niet gebaseerd is op het aantal likes van je maatjes binnen Leaf, op de reputatie van paul of hoe wij recruiten naar de win maar een post gebaseerd op feiten en statistieken. Een waar jullie met kop en schouders boven logic uit steken. Voor zo een post kan ik respect op brengen en niet voor dit gehuil. Overigens kan de rest van het AF dat ook niet zoals je wel merkt.
Als jij denkt dat wij het kwalitatief af zouden leggen tegen jullie dan mag je me wel uitleggen waar je die uitspraak op baseert. Het enige account dat eigenlijk minder heeft gepresteerd dan de meeste accounts van Leaf is Lost Memories. Verder heeft oele echt nergens laten zien superieur te zijn aan Gerald of Enrico. En gifts al helemaal niet. Ik ga niet zeggen dat ik niet diplomatiek gewoon goed spel heb gespeeld maar daar staat toch zeker naast dat wij niet de strijd uit de weg zijn gegaan en op meerdere fronten hebben laten zien wat we kunnen. Deukhoofd was weg binnen 1 dag. Oele dik in de min. Gifts gebroken (wat toch ook voornamelijk ons toe doen was en niet de ongetimede def treintjes van Singu.) Tenzij je QWERT ook credits wilt geven voor de veroverde dorpen op lost memories want dat zwaard snijd aan twee kanten. Dan hebben we alsnog meer laten zien deze classic denk ik.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
grappig dat jij nog over kwaliteit durft te praten als je alleen maar durft stoer te doen als je een kwantitatief voordeel heeft. Als jullie even veel/meer kwaliteit hebben, waarom dan die BG in onze rug, waarom de pony recruit, waarom tubbie, waarom singu? Juist ja.
 

DeletedUser75558

Guest
grappig dat jij nog over kwaliteit durft te praten als je alleen maar durft stoer te doen als je een kwantitatief voordeel heeft. Als jullie even veel/meer kwaliteit hebben, waarom dan die BG in onze rug, waarom de pony recruit, waarom tubbie, waarom singu? Juist ja.
Die bg kwam veel later pas laurens, waarom moeten jullie facta, qwert, 24/7 en sjondeer hebben laurens? Stop met deze domme dubbele standaarden om ons in een slecht daglicht te stellen. Het ging helaas niet zo hoe jullie het hebben gewilt en nu gaan jullie een partijtje janken en ook nog eens mij beschuldigen van spionage. Je mag op een bepaald moment ook gewoon je erbij neerleggen en erkennen dat je gewoon verloren hebt als stam en niet zo zielig aankomen met bullshit over mij dat ik weer eens iets triest gedaan heb, wat dus totaal niet waar is. Je bent een prima kerel man, maar ik vind wat jullie toch nu hebben gepost veels te ver gaan.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Paul je bent echt niet zo snugger dat je mij tagged en vraagt om screens terwijl je steenhard loopt de liegen de hele tijd. Ik was voornemens om mij afzijdig te houden in deze discussie en ik waarschuwde je nog zeer duidelijk dat je je rustig moest houden omdat ik anders gewoon de waarheid naar boven zou brengen. De waarschuwing staat hieronder.

2qx3y8k.jpg


Ik houd het kort, dit topic bevat al genoeg onzin.

Er is namelijk inderdaad een vv van mij geweest ( wat allang duidelijk was), maar er is nooit en letterlijk NOOiT een woord over leaf naar buiten gebracht. Ik weet dan ook echt helemaal zeker dat jullie geen een aanwijzing daartoe gaan vinden.

En dan dat spionageverhaal. Paul zat in een accountchat om het over praktische zaken mbt vv's te hebben. Daar is geen gevoelige informatie besproken.

Oké er is nooit een woord over Leaf naar buiten gebracht, het specifieke woord niet, maar Leaf is talloze keren aangehaald. @DeathsFatal, onderstaande screentjes bewijzen al dat het niet echt om praktische zaken ging noch over ongevoelige informatie. Ik heb dus een aanwijzing gevonden Paul, drie maar liefst!

2d9ei6b.jpg

^ Manipulatie van 24/7 spelers om Leaf te laten falen en voor Logic te kiezen ''ik heb nieuwe spelers gevonden om jullie er bovenop te brengen''

117qqoo.jpg

^ Hier zeg je letterlijk: ''kies voor ons, want dan heb je een vv mogelijkheid en krijg je een top speler van mij''

5spoy.jpg

Er was voor mij geen intensie om te stabben, ik heb alle vv functies op OS en aanvallen na uitgezet.

Mijn intensie was nooit om de BG tussen 24/7 en leaf optezeggen. ik was er juist altijd een groot voorstander van.

BG met Leaf
BG met Leaf, zijn jullie voor of tegen ?

Voorstander (gestemd)

3 stemmen (75,00%)
Tegenstander

1 stem (25,00%)

Zoals je hier ziet in de stemming was er 1 iemand tegen de BG. Maar goed als je 3 voorstanders hebt, dan heb je weinig te vertellen. Toen de medeleider op scofield stopte, en het account drunken ook aan het vallen is nam René van kaarsvet de beslissing om de BG stop te zeggen. Waarom zou hij dit niet mogen doen? Ik ben er zelf ook minder blij mee, maar ik heb altijd respect voor de leiding. Het is jammer dat ik niet heel actief kan spelen, maar laten we er gewoon met ze alle nog iets leuks van maken!

Dit kan ik in ieder geval beamen.

Steven @Global Knowledge begon het goed, het is vanuit 24/7 niet echt netjes om vv te verstrekken aan ons account terwijl er misschien al (waar ik geen weet van had) een samenwerking aanwezig was.

Je had er wel degelijk weet van.

Ik weet dat de screens uit de acc chat van roald komen, maar ik vind dat persoonlijk geen representatieve bron, omdat die jongen toch geen fuck uitvoert en enkel een beetje meeleest. Ook zat die volgens mij niet eens in de 24/7 stamchat waarbij rene (kaarsvet) mij had verteld wie daarin zaten.

Ik heb op een gegeven moment geuit niet achter de keuzes te staan en dat is ook het moment dat ik uit de stamchat ben gegaan, immers heb ik er op dat moment niets meer te zoeken. Verder kun je mijn geloofwaardigheid in twijfel trekken doordat ik op deze wereld geen activiteit heb kunnen opbrengen. Echter ben ik zeer zeker van dat iemand als jij mijn geloofwaardigheid niet kan schaden. Daarnaast ben ik driemaal (tweemaal winnend) leider van een stam geweest, een af-fanaat en bijna altijd wel eerlijk en baseer ik mijn posts op feiten. Als ik geen representatieve bron ben, wie dan wel? ''Een beetje meelezen'' is ook onzin. Ik heb enkele uren gediscussieerd met Rene Kaarsvet over de bg-keuze van 24/7 zoals ik ook al heb bewezen in screens.

@Roald97 aan jou jongen om even wat info van leaf uit de accountchat te halen, want ja jullie kunnen de screens gewoon opvragen en dan verwacht ik wel keihard bewijs, aangezien jullie wel eventjes de tijd hebben om z'on uitbundige bullshit post te maken. Ik hoor het nog verder wel.

U vraagt, wij draaien Paul. Al had ik het liever anders gezien. Je hebt goed je best gedaan op je uitgebreide respons, alleen klopt er geen hout van. Ik vind het dan ook uitermate jammer dat je mij genoodzaakt hebt om mij te moeien in deze discussie. Voor mij is het namelijk zeer simpel; ik vind het nobel dat je je vriend Rene van Scofield wilde helpen door middel van een vv. Maar het is gewoon zeer fout dat je (voornaamste) intentie het beïnvloeden van de diplomatiek was, zoals je letterlijk zei in je post. Ik zag je dan ook letterlijk manipuleren / omkopen in de scofield accountchat, die screens staan bovenaan deze post. Dat is het gene dat ik je verwijt, en dat is het gene wat jij beter in de doofpot had kunnen stoppen. Maargoed dan wil je nog even een sneer naar mij geven, tag je mij en vraag je om screens. Spijtig.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan