World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
533
Waarom zou ik? is al allemaal uitgeklaard wat .Mach gedaan had en valt niet te vergelijken met wat Beats deed met hun nu ex-leden...
Explain :eek:.

Ik ben namelijk echt niet mee, wat deed Beats dan zo fout...
 
Reactiescore
91
Ook jij: lees terug en je vindt vanzelf dat wat je nu zegt niet klopt...

Wat ik zeg klopt wel, en je reactie nu is wederom het perfecte bewijs; jullie proberen er altijd een draai aan te geven zodat jullie zelf het heilige boontje lijken en Beats schijnbaar alles fout doet.
Niet verwonderlijk dat het forum hier zo eenzijdig is als er zo vaak modder wordt gegooid vanuit één partij. En daarbij toont Beats zich de slimste, niemand van hen gaat hier in de op die provocaties ;)
 

DeletedUser77389

Guest
Zo zo. Wanneer WST een iets te safe cluster krijgt moeten er daar nu ook al spelertjes vandaan geplukt worden?

Want ja oude deal he -.-
 
Reactiescore
1.367
Zo zo. Wanneer WST een iets te safe cluster krijgt moeten er daar nu ook al spelertjes vandaan geplukt worden?

Want ja oude deal he -.-

Over wie hebben we het?
 
Reactiescore
91
Gaat over Quid Pro. Maar dat ie vroeg of laat de overstap gaat maken naar NO is toch al lang geweten, heeft nog in Facta gezeten en is naar de rim gegaan om terug groot te worden. Logische keuze en gewoon een prima kwalitatieve aanvulling voor NO lijkt me op het eerste zicht.
 

DeletedUser78672

Guest
Zo zo. Wanneer WST een iets te safe cluster krijgt moeten er daar nu ook al spelertjes vandaan geplukt worden?

Want ja oude deal he -.-

Zo werkt dat op tw tegenwoordig.
Quo ook in de leiding van wst.
Met in het achterhoofd dat hij kon terugvallen op een oude deal.
 
Reactiescore
533
Zo werkt dat op tw tegenwoordig.
Quo ook in de leiding van wst.
Met in het achterhoofd dat hij kon terugvallen op een oude deal.
imo niets erg aan een gezonde overstap.

En feit dat hij in de leiding zat is toch niet zo erg? Sterker nog hij gaf zichzelf ten minste 100% wat je vaak niet kan zeggen van anderen...
 

DeletedUser71526

Guest
@Alex Lannon: jij die altijd zo tegen het clusterfucken bent: 572|541

verklaar deze es ff aub :D
 
Reactiescore
1.075
@Alex Lannon: jij die altijd zo tegen het clusterfucken bent: 572|541

verklaar deze es ff aub :D

Marco hoort bij jou (waarom anders nog niet geedeld) dus zon cf is het niet toch?
 
Reactiescore
533
Zo nu kan ik weer lekker AF-en :cool:
 
Reactiescore
533
Maak eens een ga oid :(
Al eens gedaan, maar zal er eens werk van maken.
Niet vandaag wel, anders maak ik domme keuzes en zou het sowieso allemaal gaan over de helden.
 

DeletedUser71526

Guest
Marco hoort bij jou (waarom anders nog niet geedeld) dus zon cf is het niet toch?

LOL amai als zo'n veronderstellingen het legitiem maken om zo zwaar te CF'en, waarom zou je dan überhaupt nog zagen over het feit dat mensen CF'en?
Marco heb ik helemaal geen contact mee gemaakt sinds mijn leave bij Exp en dat ik hem nog niet opedelen heeft jullie helemaal niet het recht om zo diep te gaan edelen in mijn cluster? Ook staat er nergens vermeld dat wij samenwerken ofzo dus die redenering slaat echt letterlijk op niets...
 
Bovenaan