World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
91
Situatie .Mach zijn we al gepasseerd en hebben we meermaals mooi bewezen dat .Mach in de fout was en zie gewoon "niet luisterden". Dus dat argumentje kun je alweer in de vuilbak smijten :p

En blijkbaar luisterden enkele Beats leden ook niet, waardoor dat nu ook 'mooi bewezen' is en ik dus stel dat beide gebeurtenissen uiteindelijk gewoon op dezelfde hoogte staan ;)
 
Reactiescore
533
Situatie .Mach zijn we al gepasseerd en hebben we meermaals mooi bewezen dat .Mach in de fout was en zie gewoon "niet luisterden". Dus dat argumentje kun je alweer in de vuilbak smijten :p
Ze luisterden toch ook niet? ^^

Nogmaals wat heb je aan een speler die niet actief meewerkt, waar je niet op kan rekenen bij massa's, die zelfs geen moiete doet om zich in te zetten in de stam. Niets toch?
Waarom denk je dat mijn favo-stam:
QQEEZZ
JOHNNY
ITSW18
is? Omdat dat accounts zijn die voor elkaar door het vuur gaan. Die alle clears de deur uitsturen met 1 vingerknip. Die hun def volledig ter beschikking zetten voor elkaar no questions asked. Een machine die 3 accounts.
 

DeletedUser71526

Guest
foutje in mijn post :p

moest zijn:
situatie .Mach zijn we al gepasseerd en hebben we meermaals mooi bewezen dat .Mach in de fout was en ze niet gewoon "niet luisterden". Dus dat argumentje kun je alweer in de vuilbak smijten
 
Reactiescore
533
foutje in mijn post :p

moest zijn:
situatie .Mach zijn we al gepasseerd en hebben we meermaals mooi bewezen dat .Mach in de fout was en ze niet gewoon "niet luisterden". Dus dat argumentje kun je alweer in de vuilbak smijten
Wat deden ze dan meer? :p
Ze rekruteerden spelers zelfstandig? Is toch ook gewoon niet luisteren.
 
Reactiescore
91
Toch nice hoe ze steeds voor het uitvoeren van dezelfde acties (fusies/beëindigen samenwerkingen etc.) er daar in NO. een interpretatie aan proberen te geven waardoor het in Beats hun geval 'smerig' zou zijn en bij hen niet :p
 

DeletedUser71526

Guest
Wat deden ze dan meer? :p
Ze rekruteerden spelers zelfstandig? Is toch ook gewoon niet luisteren.

Johnny, nogmaals, lees terug in dit topic en je vindt vanzelf je antwoorden.

Toch nice hoe ze steeds voor het uitvoeren van dezelfde acties (fusies/beëindigen samenwerkingen etc.) er daar in NO. een interpretatie aan proberen te geven waardoor het in Beats hun geval 'smerig' zou zijn en bij hen niet :p

Ook jij: lees terug en je vindt vanzelf dat wat je nu zegt niet klopt...
 
Reactiescore
533
Johnny, nogmaals, lees terug in dit topic en je vindt vanzelf je antwoorden.



Ook jij: lees terug en je vindt vanzelf dat wat je nu zegt niet klopt...
Doet het dan voor mij?
 

DeletedUser78899

Guest
Opzich bekijk je dat niet helemaal goed. Beats! stijgt altijd nog. Maar de vijanden van No. Krimpen 2 mil :p.
En NO-.- is volgens mij voornamelijk nu door het edelen van dorpen gestegen dus dat heeft niks met jullie saaie discussie te maken :D

Ja klopt. Ik bedoelde Beats! + BGs maar ging iets te kort door de bocht.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77704

Guest
Dude, die zijn niet weggespeeld, waren tactisch opgegeven

Hou toch op, werden in korte tijd veel dorpen van gepakt en waren helemaal weggespeeld qua troepen waarna ze zo snel mogelijk geinternt werden van wat over was. Dat is weggespeeld.
 
Reactiescore
1.367
Hou toch op, werden in korte tijd veel dorpen van gepakt en waren helemaal weggespeeld qua troepen waarna ze zo snel mogelijk geinternt werden van wat over was. Dat is weggespeeld.

Kijk eens wie het bericht stuurde :p
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Bovenaan