De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DeletedUser68252

Guest
Het enige wat ze hebben gedaan is ons gerekruteerd net zoals jullie iemand hebben gerekruteerd 24/7 is pas net een bg en heeft ons nog helemaal niets opgeleverd aan middelen dus dat slaat ook al nergens op.

Blijft nog altijd hetzelfde, je zoekt naar uitwegen om niet te moeten erkennen. Haal het percentage van 24/7 eraf en het is nog altijd 19,4% dominantie tov 13,9% tov 11,2%.
 
Reactiescore
1.145
Ja omdat wij spelers weg spelen groeien wij harder zoals ik zeg dan staan onze percentages hoger.
Dus stop met die onzin dat wij zogenaamd meer diplomatische spelletjes spelen dan jullie.
Jullie wouden een bg met tubbie jullie hadden een bg met 24/7 dat jullie dan die bg's niet aan jullie kant kunnen houden nadat jullie dat wel geprobeerd hebben is niet ons probleem en dan ons vervolgens gaan beschuldigen van diplomatische spelletjes als we het weer enigszins gelijk hebben gemaakt dat slaat natuurlijk nergens op en dat weet je zelf ook wel donders goed.
 

DeletedUser68252

Guest
Ja omdat wij spelers weg spelen groeien wij harder zoals ik zeg dan staan onze percentages hoger.
Dus stop met die onzin dat wij zogenaamd meer diplomatische spelletjes spelen dan jullie.
Jullie wouden een bg met tubbie jullie hadden een bg met 24/7 dat jullie dan die bg's niet aan jullie kant kunnen houden nadat jullie dat wel geprobeerd hebben is niet ons probleem en dan ons vervolgens gaan beschuldigen van diplomatische spelletjes als we het weer enigszins gelijk hebben gemaakt dat slaat natuurlijk nergens op en dat weet je zelf ook wel donders goed.

In mijn vorige posts heb ik reeds aangetoond dat Logic niet harder is gegroeid waardoor die percentages zoveel hoger staan. Het verschil tussen het originele Logic en het originele Leaf is slechts 21 dorpen. Uit alles blijkt dat Logic buiten proportionele diplomatie voert ten op zichte van andere stammen om zo een kwantitatief voordeel te behalen en een eerlijke strijd uit de weg te gaan. Het rekruteren van Pony, de afspraken met Tubbie, het opzetten van de rim tov Bots and Bushes, de samenwerking met Singulasar en het aangaan van een BG met 24/7 zijn hier allemaal voorbeelden van.

Logic heeft nooit achter gestaan qua dominantie op de huidige andere grote partijen. Plaats jezelf niet in de slachtoffer rol dat jullie dit enkel doen omdat het de wereld tegen jullie is. Dit is belachelijk, het is niet de wereld tegen jullie momenteel, en indien dit het wel word is dat volledig aan jullie eigen manier van spelen te wijten.

Nog even terugkomen op de middelen met betrekking tot 24/7. Natuurlijk heeft dit jullie al genoeg opgeleverd nu. Zodra de nap afloopt tussen 24/7 en Leaf (waar 24/7 zich al niet aan houd) zullen deze partijen met elkaar in gevecht raken waarvan Logic voordeel ondervind doordat Leaf zich niet volledig op Logic kan focussen.
 
Reactiescore
1.145
Nog even terugkomen op de middelen met betrekking tot 24/7. Natuurlijk heeft dit jullie al genoeg opgeleverd nu. Zodra de nap afloopt tussen 24/7 en Leaf (waar 24/7 zich al niet aan houd) zullen deze partijen met elkaar in gevecht raken waarvan Logic voordeel ondervind doordat Leaf zich niet volledig op Logic kan focussen.
o_O

In mijn vorige posts heb ik reeds aangetoond dat Logic niet harder is gegroeid waardoor die percentages zoveel hoger staan. Het verschil tussen het originele Logic en het originele Leaf is slechts 21 dorpen.

Beide partijen hebben gewoon 1 rekruut gedaan dat logic de grotere recruit doet maakt het niet een proportionele diplomatieke overmacht.
Tevens groeien wij wel sneller dan jullie maar kom je telkens weer met je scheve percentages.
Disney hoort gewoon bij jullie kant bg of geen bg dus dat maakt het al 25% vs 25% buiten dat edelen wij van tegenstanders dus die dorpen tellen dubbel.
 

DeletedUser68252

Guest
o_O

Beide partijen hebben gewoon 1 rekruut gedaan dat logic de grotere recruit doet maakt het niet een proportionele diplomatieke overmacht.
Tevens groeien wij wel sneller dan jullie maar kom je telkens weer met je scheve percentages.
Disney hoort gewoon bij jullie kant bg of geen bg dus dat maakt het al 25% vs 25% buiten dat edelen wij van tegenstanders dus die dorpen tellen dubbel.

Spreekt voor zich, def welke reeds vrijgemaakt moest worden voordat de nap daadwerkelijk afliep - 'al', en off vanaf zodra de nap afloopt.

Typisch hoe je blijft volhouden dat jullie harder groeien, statistieken bewijzen het tegendeel. :D Bij de rekruut van Pony kwam sowieso al meer dominantie kijken omdat het een grotere speler was, en daarnaast kwam er nog eens de huidige 5,8% dominantie kijken van Tubbie. Gezien Eyjafalla en Pony al eerder een afspraak hadden gemaakt niet zonder elkaar verder te gaan.

Zoals al eerder verwoord horen Disney en Nocure niet bij Leaf. Er zijn geen enkele afspraken tussen beide stammen, de toekomst zal uitwijzen wat er gebeurd indien beide partijen front krijgen. Hetzelfde geldt voor Muse overigens. Je plaatst jezelf in de slachtoffer rol door dingen te verwoorden welke in jullie voordeel zouden vallen terwijl deze dingen er helemaal niet zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.145
Spreekt voor zich, def welke reeds vrijgemaakt moest worden voordat de nap daadwerkelijk afliep - 'al', en off vanaf zodra de nap afloopt.
En de off en def die wij nodig hebben voor het front bij disney telt je dan weer niet mee in de percentages omdat jullie niet samen werken met disney?

Typisch hoe je blijft volhouden dat jullie harder groeien, statistieken bewijzen het tegendeel. :D Bij de rekruut van Pony kwam sowieso al meer dominantie kijken omdat het een grotere speler was, en daarnaast kwam er nog eens de huidige 5,8% dominantie kijken van Tubbie. Gezien Eyjafalla en Pony al eerder een afspraak hadden gemaakt niet zonder elkaar verder te gaan.

Das gewoon onzin hoe jij het berekent hebt klopt van geen kant.
Ten eerste al omdat als je groter bent je niet sneller groeit omdat je edels net zo snel duurder worden.
Daarnaast omdat jij nog altijd niet kijkt naar het edelen van tegenstanders.
En daar boven op wat boeit mij het nou als jullie het 1 week lang bij gehouden hebben ik kijk gewoon naar start tot nu en in die tijd hebben de 4 accounts van logic samen het hardst gegroeid punt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Das gewoon onzin hoe jij het berekent hebt klopt van geen kant.
Ten eerste al omdat als je groter bent je niet sneller groeit omdat je edels net zo snel duurder worden.
Daarnaast omdat jij nog altijd niet kijkt naar het edelen van tegenstanders.
En daar boven op wat boeit mij het nou als jullie het 1 week lang bij gehouden hebben ik kijk gewoon naar start tot nu en in die tijd hebben de 4 accounts van logic samen het hardst gegroeid punt.

Een grotere speler beschikt over meerdere offensieve en defensieve middelen waardoor hij / zij een ander account gemakkelijker kan wegwerken. Hierdoor kan het account sneller groeien. Geen van Logic's accounts zit aan de max van hun edellimiet, kortom dit gaat op voor jullie. Er is gekeken naar het edelen van tegenstanders, dit heb ik allemaal al toegelicht in eerdere posts met statistieken. Het verder indelen in segmenten is echter verwaarloosbaar en niet te achterhalen omdat daar geen statistieken van bekend zijn en het verschil enorm klein is. Als je kijkt vanaf de start tot nu heeft het originele Logic welgeteld 226 dorpen tov 205 voor Leaf. Enorm hard gegroeid zeg! Veel harder dan alle andere! Hahaha :D Toch is het werkelijke verschil in dominantie tussen Logic en Leaf momenteel bijna 14%, dit komt door diplomatie en rekruuts. Precies wat hier aangekaart word in deze discussie.
 
Reactiescore
467
Dit komt door 1 rekruut ja Pony vs vishaakje
Blijkbaar mag je geen stam meer joinen als je nummer 1 staat want dan is het rekruut to win :rolleyes:

Nee maar als vervolgens een Kevindejong, sjondeer in de rug gaat prikken, een aanvalbare ban gaat aannaaien. En dan pony snel dorpjes gaat pakken. Hoe noem je dat dan? FairPlay?
 
Reactiescore
2.064
Wel grappig hoe je opeens komt met die VV over scofield. Scofield was aan het vallen en ik had al 2 dagen gevraagd voor een VV bij leaf, waarop ik steeds geen reactie kreeg. Maar goed jullie hebben natuurlijk ook niet alle tijd van de wereld. Ik kreeg een aanbieding doorgestuurd van logic, ik was hier natuurlijk geintresseerd om het acc scofield te redden. Ik heb toen de vv van scofield naar logic gestuurd, dit was overigens niet het account lost memories maar een ander account in logic.

Er was voor mij geen intensie om te stabben, ik heb alle vv functies op OS en aanvallen na uitgezet. Ik vraag me toch wel af wat hier stabben aan is. Deze actie was gewoon om mijn eigen account te redden. Het zat zo bij scofield, de hoofdspeler van het account kreeg dit weekend iets te horen waardoor hij niet meer kon spelen. Lukas en ik stonden hierdoor alleen voor. Ik kan maar max 3 uurtjes per dag (dat is al veel) en lukas kan niet alles solo opvullen. Hierdoor is scofield aardig beschadigd maar gelukkig nog niet gevallen

Mijn intensie was nooit om de BG tussen 24/7 en leaf optezeggen. ik was er juist altijd een groot voorstander van. Ik vindt het jammer dat het zo is gelopen, maar jullie gaan nu met ze alle op paul of er iets heel ergs is gebeurd. Een VV pakken om voor een vriend te deffen, tegen een stam die totaal niet met leaf te maken heeft. Wow wat erg, jullie zitten hier als oude wijven op hem te zeiken. Dat de BG is opgezegd is minder fijn, maar hier heeft paul niks mee te maken.

BG met Leaf
BG met Leaf, zijn jullie voor of tegen ?

Voorstander (gestemd)

3 stemmen (75,00%)
Tegenstander

1 stem (25,00%)

Zoals je hier ziet in de stemming was er 1 iemand tegen de BG. Maar goed als je 3 voorstanders hebt, dan heb je weinig te vertellen. Toen de medeleider op scofield stopte, en het account drunken ook aan het vallen is nam René van kaarsvet de beslissing om de BG stop te zeggen. Waarom zou hij dit niet mogen doen? Ik ben er zelf ook minder blij mee, maar ik heb altijd respect voor de leiding. Het is jammer dat ik niet heel actief kan spelen, maar laten we er gewoon met ze alle nog iets leuks van maken!
 
Reactiescore
1.145
Nee maar als vervolgens een Kevindejong, sjondeer in de rug gaat prikken, een aanvalbare ban gaat aannaaien. En dan pony snel dorpjes gaat pakken. Hoe noem je dat dan? FairPlay?

Ten eerste een ban aan naaien?
Als ze een ban krijgen is dat gewoon hun eigen fout niet zo fairplay van sjondeer dan idd.
Daarnaast snel dorpen pakken? we zijn midden in een massa hebben al een zooi dorpen gepakt en veel van hun troepen gesloopt tuurlijk had die zonder die ban ons nog zeker flink kunnen afremmen maar ze gaven zelf ook toe dat ze het niet zouden hebben uitgehouden ban of geen ban.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Gezien de hoeveelheid bs hier excuseer mij als ik reageer op iets wat al 10x onkracht is wss,

Ik wil even het stukje over Rens aanhalen,

Toen wij als Anonim gestopt zijn is oa ook Rens een plekje aangeboden binnen Logic. Rens heeft dit afgeslagen en ik citeer letterijk “nee ik heb een ander account waar ik ga spelen en mss bots even dwars kan zitten” en is vervolgends ook uit de Logic chat etc gestapt.

Ja Rens heeft bots dwars gezeten, maar vooral aangezien het account van zijjn maat in de nabije toekomst wellicht geraped zou kunnen worden. Wat echt niks met Logic te maken heeft op een gezamelijk doel na... gecoordineerde aanvallen etc zijn ook niet samen geplanned?

Ik heb oa het team van Whale gehoord prive en die twee ken ik al wat werelden, ik geloof dan ook nooit dat die met opzet een nap gaan aanvallen...

Als je Logic zwart wil maken moet je wel echt beter je best gaan foen want butthurt schreeuwen zodra je merkt dag t kwartje de nadelige kant voor je opvalt is gewoon zielig

Rens @thelightfighter en team Whale zijn bij uitstek twee die ik blind op hun woord zou vertrouwen.
 

DeletedUser69389

Guest
Geen zin om mij onnodig te mengen hierin, maar wel grappig dat posts waarin het tegendeel werd bewezen worden genegeerd. Ondanks beloften om te reageren erop. En dat er dan nu toch weer over gezaagd wordt....

Nee maar als vervolgens een Kevindejong, sjondeer in de rug gaat prikken, een aanvalbare ban gaat aannaaien. En dan pony snel dorpjes gaat pakken. Hoe noem je dat dan? FairPlay?

Toon eerst maar eens bewijs dat ik Sjondeer in de rug prikt. Ondanks het instorten van Sjondeer en de aanvalbare ban heb ik 0,0 aanvallen gestuurd op het account Sjondeertrekker.

Daarnaast naai ik niemand iets aan. Wij krijgen een tirade via de pm, omdat wij een DU van hen scouten. We doen aan clusterfucken bla bla. Terwijl er alleen scouts liepen. Als je die bullshit dan hebt weerlegd krijg je dit op je matje:

104422_thumb
Sjondeertrekker
phone.png
gisteren om 14:47 uur
En shit man, verander uw handtekening. Ik krijg terminale oog...... ervan

Dan is het volstrekt logisch als ik daar tegen optreed. Toen ik nog stage liep stuurde ik leerlingen weg uit mijn lokaal wanneer ze het gebruikten, in het openbaar spreek ik mensen erop aan. Dus waarom dan hier niet? Als je zulk asociaal gedrag vertoont hoor je wat mij betreft hier niet thuis. Dan maakt het mij ook niet uit of je stamgenoot, bg of vijand bent. Hierover grappen maken is not done. Blijkbaar is het tw team het met mij eens, gezien de ban. Dus de enige die zielig is, dat is diegene van Sjondeer die dit gepost heeft en niet ik. Ik doe gewoon mijn morele plicht en ze mogen blij zijn dat ik mijzelf niet verlaag tot hun niveau door ook dorpen te pakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.145
Er liepen 4 edelaanvallen op dat dorp toen Gifts het edelde. Echter zijn er 6 aanvallen aangekomen. Verklaar met dat eens dan?
Leren tellen? :p

Maar geen idee misschien had hij zijn aanvallen al klaar gezet en heeft ie niet door gehad dat het dorp tussen door ge-edeld was.
Maar hoe dan ook als een dorp ge-edeld word door je nap en jij bent er ook al op bezig voor die het pakt dan zou ik er ook gewoon op door gaan.
maar daarom neem ik edellijnen ook altijd mee in me naps dan heb je dit gezeik zowizo al niet.
 

DeletedUser78961

Guest
Ik heb hier zelf echt heel weinig over meegekregen maar het enige wat ik niet begrijp waarom dit moet opgesteld worden op het forum. Deze post over het zwart maken van Logic en alle andere drama komt in mijn optiek heel zeikerig over en een manier om support te zoeken van buitenaf.

Ik ga geen kanten kiezen maar als je zo tekeer gaat tegenover andere spelers over zulke kleine situaties op het forum maak je het gesprek heel eenzijdig en geef je de andere ook heel weinig kans om zichzelf te verdedigen aangezien het eerste wat ze lezen de eerste post is. Als het echt zoon probleem is waarom wordt dit dan niet intern met elkaar besproken en samen gezocht naar een oplossing voor deze situatie. Al dit andere de schuld geven voor de enorme groei van Logic is nou niet echt volwassen.

Ik snap dat het niet echt chill is als dit soort dingen gebeuren maar regel dat dan met elkaar, nu komt het meer over als een stam die salty is omdat het niet gaat zoals zij het willen.
 
Reactiescore
661
Ik heb hier zelf echt heel weinig over meegekregen maar het enige wat ik niet begrijp waarom dit moet opgesteld worden op het forum. Deze post over het zwart maken van Logic en alle andere drama komt in mijn optiek heel zeikerig over en een manier om support te zoeken van buitenaf.

Ik ga geen kanten kiezen maar als je zo tekeer gaat tegenover andere spelers over zulke kleine situaties op het forum maak je het gesprek heel eenzijdig en geef je de andere ook heel weinig kans om zichzelf te verdedigen aangezien het eerste wat ze lezen de eerste post is. Als het echt zoon probleem is waarom wordt dit dan niet intern met elkaar besproken en samen gezocht naar een oplossing voor deze situatie. Al dit andere de schuld geven voor de enorme groei van Logic is nou niet echt volwassen.

Ik snap dat het niet echt chill is als dit soort dingen gebeuren maar regel dat dan met elkaar, nu komt het meer over als een stam die salty is omdat het niet gaat zoals zij het willen.
:D
Een nieuw alter ego van onze vriend?
 
Bovenaan