[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

Reactiescore
93
@Dragonwoman Logisch tot dat je muizenval bij een ervaren speler wilt? Dat je dat niet wil is gewoon enorm verdacht. Daar kan ik echt niet bij. Het is nou ook gewoon zo dat de ervaren spelers dit beter kunnen inschatten en dit event kan later een (groot) verschil maken. Als je niet weet hoe je het moet uitspelen, heb je er niks aan.

Dit gezegd zijnde, terug PlanA
Het is misschien wel logisch maar ik wil graag dat nieuwere spelers ook kansen krijgen. Je wilt namelijk niet nieuwere spelers verliezen omdat zij nooit kansen krijgen om zich te bewijzen.
 

Deleted User - 487910658

Guest
Het is misschien wel logisch maar ik wil graag dat nieuwere spelers ook kansen krijgen. Je wilt namelijk niet nieuwere spelers verliezen omdat zij nooit kansen krijgen om zich te bewijzen.

Er is een groot verschil tussen zich bewijzen en een onervaren speler een muizenval actie geven ten voordele van ervaren spelers.
 

DeletedUser78876

Guest
Het is misschien wel logisch maar ik wil graag dat nieuwere spelers ook kansen krijgen. Je wilt namelijk niet nieuwere spelers verliezen omdat zij nooit kansen krijgen om zich te bewijzen.

Dus nieuwe spelers moet je gelijk gaan belonen op dag 1 met een actie waarvan ze weinig verstand van hebben?
 
Reactiescore
93
Dus nieuwe spelers moet je gelijk gaan belonen op dag 1 met een actie waarvan ze weinig verstand van hebben?
Niet zozeer. Voor zover ik weet is er niet een andere nieuwe speler van wie het niet dag 1 is maar die er een paar potjes heeft zitten. Ik wil gewoon dat nieuwere spelers kansen krijgen, die ik tot nu toe toch wel mis.
 

DeletedUser78882

Guest
Heb het potje even teruggelezen en een aantal dingen gequoted die me wel opvallen vandaag.

Ik bied me ook aan voor het BM-schap. Ik zal niet te actief zijn gedurende dag 1 t/m 3 (anders word ik gelyncht :S), maar zal wel alles meelezen en waar nodig antwoorden :)

DZ die BM wil maar niet actief zal zijn in het begin omdat hij anders gelynched zou worden?? Dan snap ik ook niet dat je BM wil zijn. Ik vind het al jammer te lezen dat je eerste 3 dagen niet te actief gaat zijn. perfect om als wolfje onder de radar te spelen dus.

Mijn BM-stem zal trouwens gaan naar iemand die wel zo volwassen is om onder zijn eigen naam te spelen. Denk dat ik weer voor NITS ga, zet em in ieder geval voorlopig daarop.

Nowhere In The Sun
Nowhere In The Sun


TheSummerLovesMe
PlanA
Eric

poedelpruik
.IsThereAPlanP?



Aangezien ik standaard vroeg gelyncht word, als ik actief ben op dag 1/2/3, zal ik net als twee rondes terug de eerste dagen wat rustiger aan doen. Je kunt het zien als 'mezelf indekken', maar denk dat het meer gewoon een algemene aankondiging is.

Ik vind deze stem oprecht raar. Vooral door zijn latere uitleg die hij eraan geeft.

Wat is het verschil met wachten tot morgen met mijn groene stem of em nu al plaatsen en morgen em eventueel aanpassen, als ik iemand meer 'vertrouw'? Gezien er een orakel in zit, ga ik er sowieso van uit dat de BM op dag 1 gezien wordt. Daarbij kan NITS zich met die 'muizenval' juist bewijzen, dus begrijp je punt niet?

Ik snap ondertussen dat iemand zich uiteindelijk eventueel kan bewijzen door de actie. Maar waarom specifiek NITS??
Ik heb zijn lynchstem ook gezien en als ik jou posts dan lees over hem, dan verwacht ik echt wel wat meer van NITS...

Klopt.

Daarom wil ik weten waarom Castiel zó gefocust is op Gijs. We zijn net begonnen, het trolgehalte is hoog en dat weet hij best.

Ben hem dan ook niet aan het verdedigen.

Z'n stemmen op NITS kan ik ergens wel begrijpen. Vorig potje heeft hij duidelijker uitgelegd waarom hij toen voor NITS ging, dus ik neem aan dat het nu niet veranderd is. Z'n groene stem is misschien wat vroeg, maar ik snap wel dat je die ook aan de persoon geeft die je BM wil zien worden.

Bovendien heb ik nergens gezegd dat ik je vragen raar vind, ik vroeg me alleen af of er een reden was waarom je zo op hem gefocust was, aangezien je Loyal na z'n BM stem ook begon te bevragen.

Kalm aan :D

Ik vind Gijs' stem wel meevallen.
Blijkbaar ben ik niet de enige, vond je iets te gebrand. Mag ik ook best naar vragen toch? :D



Je moet me geen woorden in de mond leggen, ik ben immers zelf ook vragen aan het stellen :rolleyes:

In alle bovenstaande posts verdedigd Hopeful zowel DZ en doet hij een poging tot verdacht maken van Castiel.
Terwijl hij eigenlijk gewoon hetzelfde doet als Castiel. Het enige verschil is dat Castiel dit niet alleen tegen DZ doet maar tegen iedereen.

Jij vraagt ook groene stemmen zonder dat er info is. Dus dan snap je niet dat je zelf vraagt achter die groene stemmen?
Verder heb ik gewoon in het verleden genoeg bewezen een kwalitatieve speler te zijn. Het is niet meer dan logisch dat Sander zijn stem op me zet.

In de quote die jij gebruikt zie ik niet echt waar castiel naar de groene stemmen vraagt. Al snap ik wel wat je bedoeld.
Ik vind het echter normaal dat hij liever de groene stemmen heeft, hij weet namelijk welke rol die heeft en of het dus goed is of niet. Ik denk namelijk niet dat je jezelf als slechtje zo gaat focussen om die groene stemmen.

Daarom wacht ik ook nog met mijn groene stem. Verwacht wel dat jij actief genoeg bent voor de BM, maar wil groene stem eigenlijk op iemand plaatsen die dag 1 al redelijk wat invloed op het potje heeft en dus actief is. Maar dat zal wel vanavond komen.

DemoZ voor event stem dan maar. Komt mij voor dit potje het meest te vertrouwen over die ook weet wat die doet.

Je wacht met je groene stem voor op een actief genoeg persoon te stemmen, vandaag zet jij je stem op DZ, terwijl die zelf aangeeft niet te actief te gaan zijn de eerste 3 dagen.
Dus waarom nou net je stem op DZ? Want je spreekt jezelf namelijk best hard tegen.

Er zit geen infectie-infectiewolf in. Die zou er alleen bij 30 spelers in komen. Heb dit nagevraagd en anders had ik me niet ingeschreven.

Het is al eerder gezegd, maar hoe weet jij al dat die er niet in gaat zitten, zonder dat jij al meer weet?? Als die er inderdaad niet zou inzitten en de spelleiding heeft dit jou verteld, dan lijkt het me best dat de spelleiding dit ook aangeeft. Zoniet dan neem ik aan dat jij al voorkennis hebt?

Sorry mijn wachtwoord deed het om een of andere reden niet meer dus ik kon niet inloggen! :(
Nu doet hij het weer alleen heb het heel druk vandaag (tot ongeveer 22:00 op school) dus vanaf morgen ben ik weer active

Heb weer een hele leuke rol #not dus zoveel boeit het me niet als je me weg stemt maar 1 dag is ook weer zo weinig :p

Ik vind dit echt een verdachte post, perfecte post om jezelf zo mooi op de achtergrond te houden...

Ik word verdacht..... omdat ik..... smileys gebruik????

Is dit hoe we WvW gaan spelen? :rolleyes:

NITS ik stem op jou omdat jij niet van de zon houdt en ik wel.

En hoe wil jij WvW precies spelen dan Hopeful??
al trollend met trollstemmen? of is er ook nog een serieuze kant aan jou en zoja, wanneer krijgen we die te zien?

Mocht er infectie-infectie inzitten (wat volgens een aantal dus niet kan omdat die er blijkbaar uitgehaald is) dan kan je vroeg in het spel het wellicht al beslissen. Als je namelijk infectie-infectie eruit krijgt voordat diegene kan infecteren dan heb je bij wijze van al 2 slechtjes extra uitgeschakeld.

Ja want de kans dat je er op dag 1 een infectie-infectie uit gaat halen is ook echt groot, als die er al zou inzitten. Als die er al zou inzitten en waarschijnlijk zal die dan ook als enige wolf zijn, of misschien nog een extra wolf erbij. is de kans al groot dat ze vandaag/morgen een infectie doen. dus succes met die rol te gaan vinden.

Ik denk dat je eerder met 1wolf + 1 infectie wolf + 1 saboteur wolf + evt. 1 slechte beul??
of een infectie infectie + saboteur + evt. slechte beul?
Of is mijn berekening hier verkeerd?

voor vandaag vind ik dat Hopeful het meest verdacht doet in mijn ogen.
- Castiel verdacht maken omdat hij te hard focused op DZ
- een trollstem plaatsen terwijl hij zelf aangeeft dat hij het dom vind dat mensen hem verdacht vinden omdat hij "teveel" smileys gebruikt
 

DeletedUser74597

Guest
Crazysobek ik gun het jullie allebei maar moest iemand kiezen ;) .
 

Deleted User - 487910658

Guest
Ik zet mijn stem voorlopig op Dragonwoman .Het is mooi dat je nieuwe spelers kansen willen geven, maar iemand die groene stem geven enkel daarom? Het is gewoon ook niet waar dat nieuwe spelers geen kansen krijgen, maar dit is nou eenmaal gewoon beter voor een ervaren speler. Voorts ontrek je je zo ook aan de stemming, die zelfs gelijk is
 

Deleted User - 487871837

Guest
In alle bovenstaande posts verdedigd Hopeful zowel DZ en doet hij een poging tot verdacht maken van Castiel.
Terwijl hij eigenlijk gewoon hetzelfde doet als Castiel. Het enige verschil is dat Castiel dit niet alleen tegen DZ doet maar tegen iedereen.

Ik probeerde Castiel niet verdacht te maken. Ik wilde alleen weten waarom hij zo op Gijs gefocust was. Vervolgens kwam jij mij ondervragen waardoor het veel groter werd dan nodig :rolleyes:

En hoe wil jij WvW precies spelen dan Hopeful??
al trollend met trollstemmen? of is er ook nog een serieuze kant aan jou en zoja, wanneer krijgen we die te zien?

Het verschil tussen mij en Green is simpel.

Ik postte een trollstem om op een grappige manier aan te geven hoe bizar sommige mensen redeneren. Green was daadwerkelijk serieus met de domste reden.

Ik ga zo nog eens doorlezen een serieuze stem plaatsen, zoals ik altijd doe als ik een trollstem heb, maar waarschijnlijk wordt het een stem op een Green om mezelf te redden.

voor vandaag vind ik dat Hopeful het meest verdacht doet in mijn ogen.
- Castiel verdacht maken omdat hij te hard focused op DZ
- een trollstem plaatsen terwijl hij zelf aangeeft dat hij het dom vind dat mensen hem verdacht vinden omdat hij "teveel" smileys gebruikt

Je verdenking is echt onzin en als je me hierom wil lynchen dan gaat er iets goed mis. Het is dat je een nieuwe speler bent, dan begrijp ik het iets meer, maar my god.
 

Deleted User - 487910658

Guest
@Hopeful Hoe kan jij trouwens weten of Green serieus wat. Heb je hem dat gevraagd of beslis je dat nou even zelf omdat dat net wat beter uitkomt?
 

DeletedUser78762

Guest
Dz

Makkelijke manier om zichzelf uit de spotlights te houden de eerste dagen
 

Deleted User - 487910658

Guest
Krijg hier weer een deja vu van naar vorig potje. Komop man.
 

DeletedUser78882

Guest
Ik probeerde Castiel niet verdacht te maken. Ik wilde alleen weten waarom hij zo op Gijs gefocust was. Vervolgens kwam jij mij ondervragen waardoor het veel groter werd dan nodig :rolleyes:



Het verschil tussen mij en Green is simpel.

Ik postte een trollstem om op een grappige manier aan te geven hoe bizar sommige mensen redeneren. Green was daadwerkelijk serieus met de domste reden.

Ik ga zo nog eens doorlezen een serieuze stem plaatsen, zoals ik altijd doe als ik een trollstem heb, maar waarschijnlijk wordt het een stem op een Green om mezelf te redden.



Je verdenking is echt onzin en als je me hierom wil lynchen dan gaat er iets goed mis. Het is dat je een nieuwe speler bent, dan begrijp ik het iets meer, maar my god.
dat je mijn stem onzin vind moet jij weten, echter zijn stemmen zonder enige reden nog meer onzin, waarom zou je jezelf nu al willen gaan redden? je hebt 1 stem, en het is daarom ook niet gezegd dat ze mijn gedachte volgen en dus ook op jou zullen gaan stemmen.

Dat jij mijn stem nu al wil wegvegen met "wat een onzin gelukkig ben je nieuw" vind ik beetje jammer aangezien ik namelijk mijn eigen gevoel wil volgen, en met een stem die ik ook kan beargumenteren.
 

Deleted User - 487871837

Guest
@Hopeful Hoe kan jij trouwens weten of Green serieus wat. Heb je hem dat gevraagd of beslis je dat nou even zelf omdat dat net wat beter uitkomt?

Oeps, dacht even dat Green daadwerkelijk op me had gestemd. Foutje van mijn kant.

Z’n post kwam redelijk serieus op me over, meestal herken je een trollverdenking/-stem wel makkelijk omdat het zo obvious is, en dat is nu dus niet het geval.
 
Bovenaan