Top/flop stam(men)

DeletedUser71937

Guest
Het is gewoon de bedoeling om spelers te lokken met mij contact op te nemen want stiekem krijgen ze allemaal niets :D En geloof het of niet maar 1 AF post was voldoende mijn inbox vol te krijgen :D Meer zijn altijd welkom!
Dan zal ik ook maar eens wat met jou spammen:p
 
Reactiescore
2.064
Mp. Top of flop?
 

DeletedUser78806

Guest
Voor deze wereld vast top, hadden ze echter 40 werelden eerder gespeeld was het een grandioze flopstam.

Ik heb een aantal werelden met MeisterShizzle gespeeld. Op W39 maakten we opzettelijk gebruik van zijn onkunde om de vijand te misleiden. Zo slecht was hij.
Je vergeet dat ik hier speel:d
 
Reactiescore
2.509
Wie was die kleine rat dan? Al speel je tegen een 'noob' je doet het wel goed als je dat kwaliteitsverschil overbrugt, als kleine speler.

*Er even vanuit gaande dat je niet overdrijft*
 
Reactiescore
372
Wie was die kleine rat dan? Al speel je tegen een 'noob' je doet het wel goed als je dat kwaliteitsverschil overbrugt, als kleine speler.

*Er even vanuit gaande dat je niet overdrijft*

Dat was .TimeforplanB, check de twstats pagina's maar. MeisterShizzle liep twee keer achter elkaar al zijn clears dood op die speler en werd vervolgens hard aangepakt.
Het lijkt alsof de rollen uiteindelijk omgedraaid werden, maar omdat MeisterShizzle er niet doorheen kwam en TimeforplanB wel een redelijke speler was werd er een fusie geregeld.
 
Reactiescore
2.509
Dat was .TimeforplanB, check de twstats pagina's maar. MeisterShizzle liep twee keer achter elkaar al zijn clears dood op die speler en werd vervolgens hard aangepakt.
Het lijkt alsof de rollen uiteindelijk omgedraaid werden, maar omdat MeisterShizzle er niet doorheen kwam en TimeforplanB wel een redelijke speler was werd er een fusie geregeld.

Wel een toepasselijke naam dus :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75778

Guest
Ik ben tenminste een stam. Dat kunnen jullie niet zeggen.
 
Bovenaan