[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser17472

Guest
Maar moet er niemand meer inactief worden. Maar Donkergat belooft er nog te zijn deze dagen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Elke keer op een persoon gestemd die niet eens in de buurt van de lynch kwam, behalve op dag 1. Wees echter gerust, ik verdenk je niet als wolf schat :)

I know ;)
Vroeg me gewoon af wat je bedoelde.
M'n lynches dit potje zijn niet om over naar huis te schrijven, dat klopt. Maar iemand moet ook de voorzetten geven toch?

6/2, waarvan we 1 slechtje zeker weten ;)

Die 4/2 was hoe de situatie morgen zou zijn als we mis zouden lynchen :)


Het is niet dat ik ze mis hoor :rolleyes:
 
Reactiescore
559
Het kutte is dat ik het idee heb dat Pieter goedje is die gewoon achterlijk speelt.



Ben er eigenlijk zeker van dat Tigor geen wolf zal zijn tbh.

hier probeer je tigor al uit de gevarenzone te hale

Hoe zeker ben je? Ik vond het alleen te makkelijk van iedereen om haar zo neer te zetten zo ineens door enkel een onmogelijk bewijs van een zienende. En tja, ik weet het ook niet zeker bij Pierre, maar hij blijft op deze manier wel heel mooi buiten schot...

Ja geen idee.
Ik denk dat het Laila wordt.

makkelijke stem, ALWEER

Ben vrij zeker, 70% ofzo als je er een getal aan wil hangen. Stemmen op haar gaan veel te makkelijk terwijl er andere mensen een stuk verdachter zijn imo.

gesprekje tussen 2 wolven? ik denk iig sws 1
@BloodWolf14 ik hoop je nog te horen vanavond?

I know ;)
Vroeg me gewoon af wat je bedoelde.
M'n lynches dit potje zijn niet om over naar huis te schrijven, dat klopt. Maar iemand moet ook de voorzetten geven toch?



Die 4/2 was hoe de situatie morgen zou zijn als we mis zouden lynchen :)



Het is niet dat ik ze mis hoor
:rolleyes:

door dat soort uitspraken motiveer je niemand.
integendeel ik krijg er steeds minder zin in daardoor om mee te doen :/
 

DeletedUser74597

Guest
Ik zal misschien een plaat voor me hoofd hebben maar aangezien fam daarna op mij wil en ik gewoon goed ben lijkt me de meeste kans dat fam toch wolf is redelijk groot .dus ik ga gewoon op fam ,zit ik mis dan daarna blood
 

DeletedUser74597

Guest
Waarom Fam boven Blood?
Om wat ze schreef , Lees t maar goed en omdat ze blijf hamerendat ik nu wolf moe zijn en dat klopt voor geen meter ,heb ook voorgesteld om mij te lynchen zodat als ik dood ben niet iedereen haar meer blind volgd
 

DeletedUser78303

Guest
Fam blind volgen doen we sowieso niet hoor, ben het vaak genoeg niet met haar eens :p
 

DeletedUser70854

Guest
Er is niet veel gezegd meer
@BloodWolf14 er zijn stemmen op jou, wat is jouw verdediging daarop?
@Nowhere in the sun hele goede theorie/denkwijze dat je daar hebt! Alhoewel ben ik het niet direct eens met koppel Hope/fam...
 
Reactiescore
559
hope reden staan in mn vorige post.
 

DeletedUser70854

Guest
@famdecibel je hebt al zo enorm veel gepost de laatste dagen, zeg eens kort en duidelijk wie je verdenkt en waarom?

Bloodwolf14 is wel duidelijk, oa vanwege de theorie van NITS
 
Bovenaan