Help Heterob aan een vriendin topic

DeletedUser78790

Guest
Is dat je conclusie?
Omdat ik me erger dat Nederlanders het vertikken te werken?
Of de asociale jeugd met 0 respect naar meerderen (Denk bv aan Lucas)

In een goede samenleving laat je mensen die niet werken verhongeren.
En krijgen kinderen die niet willen luisteren gewoon lijfstraffen en leer je het hardhandig af.

Je veegt je hond toch ook door zijn eigen pis als hij in je huis pist toch?
Of heb je zo'n mensenbijter opgevoed die beter een spuit kan krijgen?

Maar iemand die zelf niet werkt en alleen profiteert zal dat vast niet begrijpen of wel?



Ben gewoon gezond in mijn hoofd, maar jij als Belg snapt dat niet.
de jeugd moet inderdaad naar mij luisteren, dus ik wil dat jij ook naar mij luistert :smile:
 
Reactiescore
770
dit topic was bedoeld om mij aan een vriendin te helpen maar zoals ieder wicht op het internet moet er weeral een iemand hier alle aandacht opeisen en het topic kapen :)
 
Reactiescore
770
tenzij firedrakan stiekem mijn vriendin wilt zijn hihihihi oee dit moet ik stefan vertelle
 

DeletedUser32020

Guest
Is dat je conclusie?
Omdat ik me erger dat Nederlanders het vertikken te werken?
Of de asociale jeugd met 0 respect naar meerderen (Denk bv aan Lucas)

In een goede samenleving laat je mensen die niet werken verhongeren.
En krijgen kinderen die niet willen luisteren gewoon lijfstraffen en leer je het hardhandig af.

Je veegt je hond toch ook door zijn eigen pis als hij in je huis pist toch?
Of heb je zo'n mensenbijter opgevoed die beter een spuit kan krijgen?

Maar iemand die zelf niet werkt en alleen profiteert zal dat vast niet begrijpen of wel?



Ben gewoon gezond in mijn hoofd, maar jij als Belg snapt dat niet.

m'lady het zou voor iedereen beter zijn als je een einde maakt aan je miserabele bestaan.
 

DeletedUser61134

Guest
m'lady het zou voor iedereen beter zijn als je een einde maakt aan je miserabele bestaan.

Omdat jij te lui bent om te werken ?

dit topic was bedoeld om mij aan een vriendin te helpen maar zoals ieder wicht op het internet moet er weeral een iemand hier alle aandacht opeisen en het topic kapen :)

Leer die mensen dan eens manieren.
Ze weten dat ik gelijk heb maar gaan in discussie omdat ik het thuisfront beledig.
 

DeletedUser32020

Guest
zmSKRQt.png


maar verder fijn dat je het naar je zin hebt in ons eerstenwereldland, misschien als je dagelijks wordt mishandeld door een aangewezen man van 30 jaar ouder dat je toch graag woont in een land met mensenrechten maar das je eigen keus natuurlijk
 
Reactiescore
656
Omdat jij te lui bent om te werken ?



Leer die mensen dan eens manieren.
Ze weten dat ik gelijk heb maar gaan in discussie omdat ik het thuisfront beledig.

Haha, Ik zie dat je weer lekker bezig bent met mensen op de kast te jagen.
Ga zo door Rebecca!
 
Reactiescore
976
Wel grappig dat firedrakan zegt dat iedereen te lui is om te werken, maar telkens als ik op skype zit, zie ik haar wel steeds vage shit posten in die massa chat. Hard werken zal ze dan ook wel niet doen. Beter een harde werker dan eentje die continu tijdens de werkuren op internet aandacht zoekt.
 
Bovenaan