Help Heterob aan een vriendin topic

DeletedUser72524

Guest
Tot mijn groot verdriet merkte ik gister enorm veel verdriet bij ons allen-vriend: Heterob ook wel bekend als Stalov. Het bericht waar het om ging was:

heterob die is nog steeds een flop
mijn liefdesleven is een mop
geen meisje voor op mijn schouder een klop
nochtans heb ik toch geen lelijke kop?
beter doe ik het maar met een pop

amai alee
:/

Ik wilde heterob natuurlijk gelijk helpen, maar tot op paar minuten geleden wist ik niet hoe. Gelukkig kwam ik net met een ingenieus plan om Robbe te helpen. Wij gaan namelijk allemaal tinderen voor hem in zijn omgeving om vervolgens hem mega hard te wingmannen.

Dus wat moeten we doen:
1. Download Tinder (als je het nog niet hebt)
2. Download FlyGPS of koop Tinder premium
3. Verander je locatie naar omgeving Gent
4. Swipe de schoontjes naar rechts en de draken naar links
5. Wek interesse bij haar voor Robbe
6. Stuur haar door naar Robbe

Dus laten we met zijn allen Robbe helpen, zodat hij in 2018 wel een valentijn heeft.
 

DeletedUser61134

Guest
Valt me altijd op hoe verder je naar zuiden gaat hoe minder de kwaliteit van blanke mannen is.
Weet niet of dit met vrouwen hetzelfde is, maar kan dan nog wel eens een getint meisje worden voor onze Rob.

Weet niet hoe Rob daar tegenover staat.
 

DeletedUser67517

Guest
Valt me altijd op hoe verder je naar zuiden gaat hoe minder de kwaliteit van blanke mannen is.
Weet niet of dit met vrouwen hetzelfde is, maar kan dan nog wel eens een getint meisje worden voor onze Rob.

Weet niet hoe Rob daar tegenover staat.
Ohnee werkt bij vrouwen de andere kant op. Vooral meisjes in Friesland doen het slecht op Tinder
 

DeletedUser61134

Guest
Ohnee werkt bij vrouwen de andere kant op. Vooral meisjes in Friesland doen het slecht op Tinder

Vind je?
Meestal als ik tegen zuiderdames speel met voetbal heb je korte kapsels en speklappen.

Getinte mensen uitgezonderd dan, die zijn ofc superieur.
Als ik zegmaar met mijn vriendinnengroep ga shoppen in bv eindhoven zie je duidelijk dat in het zuiden knappe vrouwen zeer weinig voorkomen.

Gemiddelde gewicht in het noorden zal 65kg zijn op 1,75

Midden en zuid zit je op 120 kg op 1,75 bij de dames :eek:

Of vallen mannen tegenwoordig op meiden die 2x hun eigen formaat en gewicht zijn?
Dat is in GB wel een ding
 

DeletedUser67517

Guest
Nou nee. Befca. Gewoon nee.
Alleen in Tilburg wonen hele lelijke mensen.
 

DeletedUser61134

Guest
Nou nee. Befca. Gewoon nee.

Dus je vind het aantrekkelijk als een vrouw nog geen pot augurken kan openen of langer dan 500m kan rennen? (92% van NL)
Gemiddelde stadsjongen kan ik ook met 1 hand op de rug nog aan. Veel kennen niet meer dan sportschool, maar echte fysieke arbeid is wat je een mens maakt.

Ik knal ook op de trekker met 65 door de nieuwbouw te zwaaien en lachen naar de flitsers.
Een trekker besturen is al iets zwaarders dan de gemiddelde stadsjongen ooit zal tegenkomen.
En ik doe het voor de fun (je kan een trekker btw niet bekeuren omdat ze geen kenteken bezitten)

Zie bijvoorbeeld 2 "gangsters" vechten in Amsterdam. Als ze geen mes trekken is het net een slapfest en zouden ze mijn vriend aan het kietelen zijn met hun sportschool bouw.
Ik smijt een baksteen tegen een Turk zijn hoofd en ze snappen na een week nog niet hoe ik zoiets zwaars kon tillen.

Daar vallen jullie dus op? :eek:

Na 3 maand aan 1 stuk trainen lukte het 1 van de Turken een baksteen uit straat te trekken en te werpen. Die is nu god van de onderwereld in Enschede door zijn abnormale kracht en tactiek.
 

DeletedUser67517

Guest
Amsterdam is geen zuiden, troela. Amsterdam is het toonbeeld van een femini Europa waar de jongens meer oestrogeen bevatten dan de gemiddelde vrouw buiten Amsterdam. Je verhaal over dikke brabantse trollen klopt niet. Dat jij trekker rijden met brute kracht vergelijkt is ekte armoe. Manmanman, ga een keertje mee stappen, en be one of the zuidelijke guys. Dan is het huilon. Nogmaals, Tilburg is niet representatief voor de rest van Brabant.
 

DeletedUser61134

Guest
Amsterdam is geen zuiden, troela. Amsterdam is het toonbeeld van een femini Europa waar de jongens meer oestrogeen bevatten dan de gemiddelde vrouw buiten Amsterdam. Je verhaal over dikke brabantse trollen klopt niet. Dat jij trekker rijden met brute kracht vergelijkt is ekte armoe. Manmanman, ga een keertje mee stappen, en be one of the zuidelijke guys. Dan is het huilon. Nogmaals, Tilburg is niet representatief voor de rest van Brabant.

Mijn vaders John Deer kostte anders 2de hands nog 89.000 euro.
Kan je een mooie Mercedes van rijden hoor.
Maar een flinke prijs om wat te joyriden en wat gras te maaien.
Mijn beste vriendins vader bezit 3 stuks nieuw inclusief aanhang. Zit je al snel op 7ton voor je kan beginnen.

En Brabant is 1 bal gehakt. Denk dat ik de gemiddelde man daar nog versla met handje drukken.
En ik heb een klein beetje ondergewicht.

En Amsterdam is voor mij zeker het zuiden. Gelukkig dat er daar veel Buitenlanders zijn, halen niveau in NL nog wat omhoog.
 

DeletedUser67517

Guest
Godverdomme befca. Motte komme dan. Niet huilon wanneer het pijn doet.
 

DeletedUser61134

Guest
Godverdomme befca. Motte komme dan. Niet huilon wanneer het pijn doet.

Ik heb recent mijn neus gebroken. Dus als dat herstelt is (Zie - Als ik stop met ermee spelen en steeds herbreken) dan wil ik wel vechten hoor :eek:
Heb recent nog een discussie met Dirk over wat pijn inhoudt.
Dirk vond een onplezant gevoel al pijn terwijl ik pijn zie als het moment dat je niet meer voort kan bewegen hoe hard je ook probeert.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik heb recent mijn neus gebroken. Dus als dat herstelt is (Zie - Als ik stop met ermee spelen en steeds herbreken) dan wil ik wel vechten hoor :eek:
Heb recent nog een discussie met Dirk over wat pijn inhoudt.
Dirk vond een onplezant gevoel al pijn terwijl ik pijn zie als het moment dat je niet meer voort kan bewegen hoe hard je ook probeert.
Je neus staat niet in verbinding via het zenuwsteltsel met je poepert.
Verzin een ander smoesje
 

DeletedUser72524

Guest
Maar goed genoeg gediscussieerd hierover, wie doet ermee om Heteblobbe aan een vriendin te helpen?

@Conabonita
 

DeletedUser61134

Guest
Je neus staat niet in verbinding via het zenuwsteltsel met je poepert.
Verzin een ander smoesje

Mijn achterkant is perfect in orde en zal je ook niet bij in de buurt kunnen komen.
Geloof me maar dat een goed gemikte baksteen je mes verslaat!

Maar goed genoeg gediscussieerd hierover, wie doet ermee om Heteblobbe aan een vriendin te helpen?

@Conabonita

Nvm, mag de geheimen van de trade niet delen o.o
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan