Help Heterob aan een vriendin topic

Reactiescore
770
Wel grappig dat firedrakan zegt dat iedereen te lui is om te werken, maar telkens als ik op skype zit, zie ik haar wel steeds vage shit posten in die massa chat. Hard werken zal ze dan ook wel niet doen. Beter een harde werker dan eentje die continu tijdens de werkuren op internet aandacht zoekt.

haha dit
 
Reactiescore
110
Wel grappig dat firedrakan zegt dat iedereen te lui is om te werken, maar telkens als ik op skype zit, zie ik haar wel steeds vage shit posten in die massa chat. Hard werken zal ze dan ook wel niet doen. Beter een harde werker dan eentje die continu tijdens de werkuren op internet aandacht zoekt.

Hahahahaha
Maar heeft iemand haar/hem nu eens op video gezien dan? Of als vriend op facebook? Wie zegt dat dit geen lady sophie is?
 

DeletedUser61134

Guest
dit topic was bedoeld om mij aan een vriendin te helpen maar zoals ieder wicht op het internet moet er weeral een iemand hier alle aandacht opeisen en het topic kapen :)
De werkloosheid in Nederland is 4,8%, in Indonesië is het 5,3%

achterlijke hoeren btfo

f086af86a116b95d67011853794501f4.png

3,3miljoen

"Het aantal werklozen is de afgelopen drie maanden met gemiddeld 6 duizend per maand afgenomen tot 446 duizend personen in juni. Het aantal mensen met betaald werk is in de afgelopen drie maanden met gemiddeld 11 duizend per maand toegenomen. UWV telde eind juni 372 duizend WW-uitkeringen."

3.7miljoen die niet werken dus in NL(en buitenland) en van mij profiteren, hebben we pensioenen niet meegeteld gezien die gespaard hebben ofc.

Daarnaast die 5% NL leeft nog, zolang die geen kogel hebben gehad of op straat leven heb ik gelijk.

Dus wie is nou achterlijk? Kleine uitkering trekker.

Voeg daarbij toe dat de kans op verkrachting in NL groter is.
In NL meld ook maar een kleine 0,5% het op z'n best :)


Wel grappig dat firedrakan zegt dat iedereen te lui is om te werken, maar telkens als ik op skype zit, zie ik haar wel steeds vage shit posten in die massa chat. Hard werken zal ze dan ook wel niet doen. Beter een harde werker dan eentje die continu tijdens de werkuren op internet aandacht zoekt.

Als je goed opgelet hebt weet je dat ik totaal 45 minuten aan TW besteed per dag.
Zit momenteel op 27 minuten voor vandaag. Edit nu 29. edit nu 30 en edit nu 31 door deze edit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Zit vast wel een kattenliefhebster bij, succes :wink:
 

DeletedUser32020

Guest

Haha meisje dat paar jaar achter de kassa heeft gezeten durft te beweren dat mensen met een pensioen van haar profiteren. Daarbij heb je ook mijn punt op de vorige pagina gemist dat als je het hier niet naar je zin hebt het je vrijstaat om gewoon onderdrukt en verkracht te worden in Indonesië
 

DeletedUser61134

Guest
Haha meisje dat paar jaar achter de kassa heeft gezeten durft te beweren dat mensen met een pensioen van haar profiteren. Daarbij heb je ook mijn punt op de vorige pagina gemist dat als je het hier niet naar je zin hebt het je vrijstaat om gewoon onderdrukt en verkracht te worden in Indonesië

Ik ben pas 50% van mijn leven in Nederland, ben veel liever in het buitenland.
Kon me heel goed vinden met Mexicaans en Afro-Amerikaans Amerika & Aziatische landden.
Maar heb nou eenmaal een relatie en kan niet altijd maar weg zijn.

Maar zover denk jij vast nog niet :)
En wie werkt nou niet op kutbaantjes voor je 17de? Je moet toch geld verdienen?
Oh wait, je uitkering heb je vast al aangenomen voor je ook maar 1x buiten de deur bent geweest.
 

DeletedUser32020

Guest
Ik snap niet zo goed waarom je mij er van beschuldigt dat ik een uitkering heb, maar als je als kassameisje of wat voor kutwerk dan ook twee euro belasting per jaar betaalt kan je niet beweren dat mensen profiteren van jouw geld. Jij profiteert namelijk ook bijzonder veel van alles wat met belastinggeld betaald wordt, dat zijn echt niet alleen maar uitkeringen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik snap niet zo goed waarom je mij er van beschuldigt dat ik een uitkering heb, maar als je als kassameisje of wat voor kutwerk dan ook twee euro belasting per jaar betaalt kan je niet beweren dat mensen profiteren van jouw geld. Jij profiteert namelijk ook bijzonder veel van alles wat met belastinggeld betaald wordt, dat zijn echt niet alleen maar uitkeringen.

Hoezo?
Ik betaal jaarlijks al meer vermogenbelasting dan jij aan belasting betaald.

Iets wat ik 8 jaar terug deed heeft nu nog weinig impact he?
Gewoon elke NLer verplichten 66 uur per week te werken 6 dagen in de week.
Beetje discipline aanleren en langzaam opbouwen naar 72, 78 en 84 uur per week.

Slapen werken slapen werken en zondag doe je maar je hobbies.
 

DeletedUser61134

Guest
Je herhaalt jezelf in iedere post

Omdat mijn punt blijkbaar niet overkomt.
Als NL een hoge positie wil houden zullen mensen wat meer moeite doen.
Anders verpesten we t voor onze kinderen later die in armoede terecht gaan komen.
 

DeletedUser32020

Guest
Je hebt letterlijk geen argument behalve "RIEEEEEE PENSIOENEN ZIJN STOM"
 

DeletedUser78666

Guest
Hoezo?
Ik betaal jaarlijks al meer vermogenbelasting dan jij aan belasting betaald.

Iets wat ik 8 jaar terug deed heeft nu nog weinig impact he?
Gewoon elke NLer verplichten 66 uur per week te werken 6 dagen in de week.
Beetje discipline aanleren en langzaam opbouwen naar 72, 78 en 84 uur per week.

Slapen werken slapen werken en zondag doe je maar je hobbies.

Aah ja:), ik ben van mening dat wij maar 20 uur per week moeten werken;). Grappig hoe onze visies verschillen.
 
Reactiescore
3.583
Ik snap niet zo goed waarom je mij er van beschuldigt dat ik een uitkering heb, maar als je als kassameisje of wat voor kutwerk dan ook twee euro belasting per jaar betaalt kan je niet beweren dat mensen profiteren van jouw geld. Jij profiteert namelijk ook bijzonder veel van alles wat met belastinggeld betaald wordt, dat zijn echt niet alleen maar uitkeringen.

Ben jij simpel ofzo? :p Ze zegt dat het 7 jaar geleden is, ze doet geheel ander werk nu dus je uitleg slaagt nergens op. Heb je nauw een uitkering of niet? :eek:
 

DeletedUser32020

Guest
Nee en dat heb ik ook nooit beweerd, maar fire gaat er van uit dat iedereen die in tegenstelling tot haar een normale mening heeft meteen een uitkeringstrekker / bankzitter is
 
Bovenaan