[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser70854

Guest
Moest ik de beste lynch zijn, was ik allang gelyncht hoor...
Maar er zitten volgens jullie nog 2 raven in?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik lees mee mensen! Ik sta wel op werk dus reageer niet gigantisch veel. Wil even laten weten dat ik wel mee lees.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Me drankje bewaren is sowieso het handigst. Ik ga zo alles even teruglezen en zal dan ook mijn lynchstem plaatsen met mijn bevindingen!
 

DeletedUser70854

Guest
Dat denk ik wel, het zou best sterk zijn als 1 raaf geen counter heeft.
Kan ik inkomen dat er 2 raven zijn... Al lijkt het me wel wat veel maar met Gijs ja o_O

BTW MENSEN: Ik train vandaag dus! Dus pls stel me niet teleur en ga niet allemaal op mij want dan kan ik me niet verdedigen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
326
Kan ik inkomen dat er 2 raven zijn... Al lijkt het me wel wat veel maar met Gijs ja o_O

BTW MENSEN: Ik train vandaag dus! Dus pls stel me niet teleur en ga allemaal op mij want dan kan ik me niet verdedigen :rolleyes:

Hoezo veel, er is gewoon een goede en een slechte.
Je laatste zin is vrij overbodig, je hoeft niet meer verwarring te scheppen.
 

DeletedUser77898

Guest
valt me persoonlijk ook op dat een beperkt clubje maar actief is. Waar is derest? :)
 
Reactiescore
1.015
Hoezo veel, er is gewoon een goede en een slechte.
Je laatste zin is vrij overbodig, je hoeft niet meer verwarring te scheppen.

Wat ben jij zo dom als een oliebol man. Als er uberhaupt EEN raaf in zit, hadden we dit al gezien. Of zouden beide raven toevallig 2 dagen wachten? Tuurlijk man...

Je 2 scenario's omvatten ook lang niet alles wat mogelijk is.
 

DeletedUser70854

Guest
BI wederom ga ik grotendeels met je akkoord :)
Voor mij lijkt vanavond TUTM de meest geschikte kandidaat om te lynchen
 
Reactiescore
1.015
Doet er niet toe. Heb uitschrijving gevraagd. Als TUTM goed is, zie ik wel een duo Nowhere - Game.

Jullie zijn echt, oprecht en niet slecht bedoeld, facking mentaal gehandicapt.

1) Als ik slechte raaf was, had ik dag 1 al stemmen bijgezet.
2) Als ik slechte raaf was, had ik nooit proberen te hinten naar mijn rol.

Mij lynchen is potje verloren voor de goedjes. Misschien schud ik zo de goedjes eens wakker
@Castiel. Je mag je drankje ook gebruiken.

Moet handballen van 9u00 tot 10u30 dus zal er sowieso niet zijn. Idc
 

Deleted User - 2075062

Guest
Mensen, maakt het uit hoe we het doen? Als we BI lynchen en hij blijkt goed krijgt TUTM de dag erop drankje. Als we TUTM lynchen en is goed krijgt BI dag erop drankje. Wanneer ze allebei goed blijken lynchen we meteen NITS en Game en zijn we alsnog rond toch?
 
Reactiescore
1.015
Mensen, maakt het uit hoe we het doen? Als we BI lynchen en hij blijkt goed krijgt TUTM de dag erop drankje. Als we TUTM lynchen en is goed krijgt BI dag erop drankje. Wanneer ze allebei goed blijken lynchen we meteen NITS en Game en zijn we alsnog rond toch?

Nee, er zitten nog 3 slechtjes in ;). Dan ben je nog niet rond.
 

DeletedUser77898

Guest
Mensen, maakt het uit hoe we het doen? Als we BI lynchen en hij blijkt goed krijgt TUTM de dag erop drankje. Als we TUTM lynchen en is goed krijgt BI dag erop drankje. Wanneer ze allebei goed blijken lynchen we meteen NITS en Game en zijn we alsnog rond toch?
lijkt mij helemaal prima! :D je zou ook nu je drankje kunnen gooien, want dat scheelt een hele dag. Mag wat mij betreft gewoon op mij. Is natuurlijk zonde van het drankje, maar ik kan mij niet anders bewijzen dat ik goedje ben.
 
Reactiescore
1.015
Als spelleiding mij niet wil laten doodvallen, dan nowhere in the sun

Zie weinig samenhang tussen TUTM/Donker en mogelijke andere slechtjes. Hij gaat ook altijd vluchtig mee op mensen waar de stemmen op staan. Als TUTM werkelijk goedje is, kan hij niet anders dan slecht zijn.

@Castiel. Bij mislynch vandaag (wat er zit aan te komen), kan je mits het slecht zijn dit drankje bewaren want na morgen is het potje dan over. Ik vind dat, om jezelf te bewijzen, je niet anders kan dan het drankje vandaag gebruiken. Anders ben je imo obvious slecht ook.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2075062

Guest
En wat vinden we van Game? Daar had ik vannacht het drankje op gezet namelijk haha
 
Bovenaan