Einde Classic: Awards

Reactiescore
1.019
Kvind marco ook een erg goede speler ja :)

Pakte ik bijna zn oda rang 1 af, boef ben ik ook :X
 

DeletedUser77658

Guest
Paul, is het niet beter dat jij eens je kopie buiten steekt en een real life gesprek gaat voeren ipv iedereen af te breken op het af?
Mijn lijstje komt morgen btw. (deze zal ik wel deftig en opbouwend samenstellen, niet zoals men vorige GA lijstjes)
 
Reactiescore
510

DeletedUser75558

Guest
Paul, is het niet beter dat jij eens je kopie buiten steekt en een real life gesprek gaat voeren ipv iedereen af te breken op het af?
Mijn lijstje komt morgen btw. (deze zal ik wel deftig en opbouwend samenstellen, niet zoals men vorige GA lijstjes)
Ik zou niet weten wat ik zou moeten reageren op dit soort posts.

Check volgende keer na het afstaan van je VV wel ff je blokkeerlijst of neem Paul z'n om rechten af xD.
Op het eind was ongeveer heel Selena geblocked

Dit was expres gedaan puur om het feit dat purple al vaker ge online checked is. Ook kwam er niks zinnigs uit jullie mond dus was het zeker wel gepast.
 
Reactiescore
510

DeletedUser75558

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Chefs special, heeft zich erg goed staande gehouden en heeft altijd ervoor gezorgd dat iedereen gemotiveerd bleef, zelfs als ik er zelfs de brui aan gaf:p
Beste Gestopte Speler: Flex, ook al is die niet echt gestopt maar was die er voor 2 weken effe niet aanwezig. Flex was echt een van de steunpalen van pre. Iemand die veel voor de stam deed. Was wel vervelend dat die er in die 2 weken er niet was.
Beste Stamspeler: Ik vind het niet fair om enkel een account hier neer te zetten, aangezien er meerdere geweest zijn die constant voor elkaar insprongen. de beste stamspelers vind ik dan wel Khyodir, chefs, leone.
Wie was de grootste ego van deze classic?: Mijzelf, al vond ik dat zeer geoorloofd, omdat selena gewoon kwalitatief een 0 is.
Gezelligste speler: Marco, kon altijd wel om die noob lachen.
Beste Stam: Pre. lijkt me wel duidelijk.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Volgens mij wel iedereen van pre.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Iedereen van selena en WAL en die beast incarnate.
De meest Faire Speler: Andries
De meest unfaire speler: Sociale mark
De Beste / leukste actie: Het moment dat Seratus meteen runned wanneer die pas 1 dag front heeft.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De flopaanvallen van knarrel en dat die dan nog jasey uitmaakt voor kreflop.
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Broodjesuiker en Seduced by lies, heb van de start met hun samengewerkt en vond het echt topgasten. Ook al kon ik ze uiteindelijk niet meer beschermen, vind ik het toch jammer dat ze er niet meer zijn op de classic.
De beste aanvaller: IL leone
De slechtste aanvaller: Knarrel
De beste verdediger: Chefs special
De slechtste verdedigerr: Nowhere in the sun en nog heel wat andere van WAL en Selena
De beste vv'er: Khyodir, stond altijd voor iedereen klaar zelfs al zit die met zijn account niet in pre. Het blijft altijd dan ook een volwaardig pre. lid en ik beschouw hem dan ook als een gedeelde plek met mij in pre. (aangezien ik er later bij kwam:D)
De grootste noob / faler: Mark, grote praatjes weinig daden.
Grootste Faalstam: Selena en WAL
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Sylar, had eigenlijk niet veel van hem verwacht en toch doet die het best goed.
De beste leider: Andries, zonder twijfel.
De slechtste leider: Mark.
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Purple swag, dat die ondanks de vervelende ligging voor pre. gekozen heeft.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Krepox.
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Irritant mannetje (de naam zegt het dan ook al).
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?: Iedereen uit pre. zowat, ondanks mijn daden toch nog een kans gekregen om met deze toppers te kunnen spelen.
De grootste spammer: Mijzelf.
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Ik heb naar mijn weten genoeg vv's gedraaid en ervoor gezorgd dat purple nooit is gebroken (al was dat niet zo moeilijk door de o zo lage kwaliteiten van nowhere in the sun en knarrel).
 

DeletedUser77704

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Chefs special, heeft zich erg goed staande gehouden en heeft altijd ervoor gezorgd dat iedereen gemotiveerd bleef, zelfs als ik er zelfs de brui aan gaf:p
Beste Gestopte Speler: Flex, ook al is die niet echt gestopt maar was die er voor 2 weken effe niet aanwezig. Flex was echt een van de steunpalen van pre. Iemand die veel voor de stam deed. Was wel vervelend dat die er in die 2 weken er niet was.
Beste Stamspeler: Ik vind het niet fair om enkel een account hier neer te zetten, aangezien er meerdere geweest zijn die constant voor elkaar insprongen. de beste stamspelers vind ik dan wel Khyodir, chefs, leone.
Wie was de grootste ego van deze classic?: Mijzelf, al vond ik dat zeer geoorloofd, omdat selena gewoon kwalitatief een 0 is.
Gezelligste speler: Marco, kon altijd wel om die noob lachen.
Beste Stam: Pre. lijkt me wel duidelijk.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Volgens mij wel iedereen van pre.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Iedereen van selena en WAL en die beast incarnate.
De meest Faire Speler: Andries
De meest unfaire speler: Sociale mark
De Beste / leukste actie: Het moment dat Seratus meteen runned wanneer die pas 1 dag front heeft.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De flopaanvallen van knarrel en dat die dan nog jasey uitmaakt voor kreflop.
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Broodjesuiker en Seduced by lies, heb van de start met hun samengewerkt en vond het echt topgasten. Ook al kon ik ze uiteindelijk niet meer beschermen, vind ik het toch jammer dat ze er niet meer zijn op de classic.
De beste aanvaller: IL leone
De slechtste aanvaller: Knarrel
De beste verdediger: Chefs special
De slechtste verdedigerr: Nowhere in the sun en nog heel wat andere van WAL en Selena
De beste vv'er: Khyodir, stond altijd voor iedereen klaar zelfs al zit die met zijn account niet in pre. Het blijft altijd dan ook een volwaardig pre. lid en ik beschouw hem dan ook als een gedeelde plek met mij in pre. (aangezien ik er later bij kwam:D)
De grootste noob / faler: Mark, grote praatjes weinig daden.
Grootste Faalstam: Selena en WAL
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Sylar, had eigenlijk niet veel van hem verwacht en toch doet die het best goed.
De beste leider: Andries, zonder twijfel.
De slechtste leider: Mark.
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Purple swag, dat die ondanks de vervelende ligging voor pre. gekozen heeft.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Krepox.
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Irritant mannetje (de naam zegt het dan ook al).
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?: Iedereen uit pre. zowat, ondanks mijn daden toch nog een kans gekregen om met deze toppers te kunnen spelen.
De grootste spammer: Mijzelf.
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Ik heb naar mijn weten genoeg vv's gedraaid en ervoor gezorgd dat purple nooit is gebroken (al was dat niet zo moeilijk door de o zo lage kwaliteiten van nowhere in the sun en knarrel).

Volgende classic beter ;)
 

DeletedUser78389

Guest
De Beste / leukste actie: Het moment dat Seratus meteen runned wanneer die pas 1 dag front heeft.
hmm we hadden nog wel wat leuks kunnen doen met tb. Zij hadden genoeg van je. Hoe zeer je het zelf ook graag wilt geloven is ons front niet de reden dat we weg zijn.
 

DeletedUser77159

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Chefs Special. Vond het leuk om tegen ze te fronten. Heb veel van hun kunnen leren door hun manier van aanvallen te bestuderen.
Beste Gestopte Speler
-
Beste Stamspeler:
Nowhere in the sun, Serratus Anterior. De spelers op deze accounts toonden veel initiatief. Pakten veel vv's en was over het algemeen heel prettig mee samen te werken.
Wie was de grootste ego van deze classic?:
Paul. Die vent heeft zijn hoofd zo ver in zijn eigen aars. Die zal voor altijd van elk spel verbannen moeten worden. Wel een goede speler trouwens.
Gezelligste speler:
- Ties van Knarrel. Die vent had zo'n vage humor. Begon soms spontaan te rijmen en liedjes te zingen in een call. Vage dorpsnamen verzon die. Heb me doodgelachen om hem.
Beste Stam:
Pre. Ook al wist ik dat de kansen meer bij hun lagen dan bij ons doordat ik altijd op de hoogte ben geweest van de hoeveelheid activiteit bij onze spelers heb ik er nog van alles aan gedaan om de kansen onze kant op te schuiven. Druk er mee bezig geweest om dit diplomatiek op te lossen en om meer spelers aan te trekken, maar helaas heeft het niet zo kunnen gaan zoals veel van ons graag gezien hadden, maar mocht de situatie voor beide stammen gelijk zijn geweest in spelers aantal, activiteit en kwantiteit dan had ik Pre. nog als de betere stam gezien. Goede leiding. goede organisatie. Kwalitatief sterk.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Vanuit Selena zou ik graag een keer willen spelen met Erik van SA en met Bas van NITS. Buiten Selena om vind ik Andries echt een toppertje. Een aardige en redelijke vent met een goed stel waarden en ook nog de expertise van een goede speler.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Stefan die een poosje op *Chaos speelde. Wat heb ik bizarre taferelen meegemaakt met die kerel. Zijn hele manier van redeneren en het empathisch vermogen van een zak stront.
De meest Faire Speler:
Nowhere in the sun en Xuzo. 2 accounts zonder interns of ander kattenkwaad. Gewoon netjes gespeeld zoals het hoort.
De meest unfaire speler:
Boeman. En maar doen hoe geweldig die is en maar commentaar hebben. Terwijl 80% van zijn account interns zijn. En natuurlijk even ervoor zorgen dat die rustig spelers van hun bg kan internen, ook al zijn de stamgenoten daarvan er helemaal niet blij mee. Maar ja. Het is Paul he, Die geeft toch geen kut om anderen en denkt alleen maar in eigen belang.
De Beste / leukste actie:
Heeft niet echt veel met tw te maken, maar wij hebben ons elke keer weer doodgelachen om Paul van Boeman. Wat een stumper is dat. Het enige wat ik mij tot op de dag van vandaag nog afvraag is wat voor rare psychische aandoening die jongen nou precies heeft.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Dat zijn eigenlijk 2 acties waar ik dat echt bij had.
De eerste actie was het expres verkrijgen van een ban met 2 accounts van AAD om het runnen nog even erger te maken bij de inc's. Vond het een schandalige actie en kon het niet geloven toen ik het die dag hoorde.
De tweede actie was op mijn eigen account. We hadden wegens een activiteitsgebrek een nieuwe co aangenomen waar ik toch wel wat verwachtingen van had. Ik had lekker mijn nachtshiftje gedraaid op tw en ben om 06:00 uur gaan slapen. Om 12:00 werd ik wakker en keek ik meteen even op skype, Wat ik altijd als eerste deed om te kijken of er in de stam nog wat gebeurt is wat ik moest weten, maar het eerste berichtje wat ik lees is niet die van een stamgenoot, maar van de vijand. Andries vroeg zich namelijk af waarom al mijn front clears ineens random onderweg waren naar dorpen van hem midden in zijn cluster. Ik natuurlijk snel loggen om te kijken wat er gaande was. Ik trof ineens mijn account aan zonder front clears die in die ochtend nog allemaal verstuurd waren naar Chefs Special. Uiteraard was Andries van Chefs Special al met een counter bezig. Ik was dus meteen wat water in mijn gezicht gaan plenzen en in de verdedigende stelling gegaan. Maar toen trof ik nog de grootste schrik aan. Mijn nieuwe co had naast het dumpen van alle front off ook nog eens alle def van alle def dorpen naar mijn front dorpen gestuurd. Uiteraard waren de eerste die aankwamen mijn vrije front def waar ondertussen ook al een nuke van Chefs op geland was. Ja toen heb ik wel even een paar minuten heel raar naar mijn scherm zitten kijken :p
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:
Bas, Erik en Hans. Goede jongens. Veel mee gelachen. Veel gezamenlijk mee gedaan. Ook nog even Oussama en Jeffrey hier vermelden. Ook aardige jongens :)
De beste aanvaller:
Bas van Nowhere in The sun. Die bedacht me toch plannen elke keer weer dat ik dacht. Gast hoe kom je er toch op.
De slechtste aanvaller:
De nonchalante houding van Ties bracht geweldige humor met zich mee. Alleen die hele houding reflecteerde ook duidelijk op zijn tw prestaties. Als die 50 aanvallen moest timen dan kon je er van uit gaan dat hij er 48 mis zou timen. Zijn aanvallen waren een spektakel show waar niemand hoogte van kon krijgen.
De beste verdediger:
Serratus anterior zaten goede deffers op. Goed overzicht gehouden met het deffen op hun eigen account. En tijdens vv's op bv The Philanthropist.
De slechtste verdediger:
Ik ben zelf niet een held in de defence, maar ik zal mezelf niet de slechtste noemen. Ik vind het moeilijk om iemand de slechtste te noemen. Ik ben allang blij als iemand het aandurft en niet in een hoekje wegkruipt in de hoop dat iemand anders het oplost.
De beste vv'er:
Khyodyr was overactief aan het vv'en heb ik mij laten vertellen. Verwonderde mij enorm aangezien hij niet voor eigen succes ging, omdat die buiten de stam zat van Pre.
De grootste noob / faler:
WAA. Het is lang geleden dat ik een speler heb gezien die probeert muren te slopen met alleen maar kata's. Of edels stuurt onder begeleiding van scouts.
Grootste Faalstam:
WALL. Wat de bondgenoot voor ons had moeten zijn in de strijd tegen Pre. en hun hele coalitie (Wat achteraf door toegeven van Pre. toch wat kwantiteit uiteindelijk op meer uit kwam dan Selena en WALL samen) eindigde in 1 grote flop. Op offensief gebied kwam er geen actie vanuit hun kant en ook geen reactie op onze aanvragen. Het bleef stil daar tot op een gegeven moment ze er ineens allemaal vandoor waren.
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):
De massa delete van Selena. Al pijnigt mij om het te doen. De resterende spelers en ik vinden het niet nodig om deze classic te rekken en meer tijd te steken in accounts waar toch niet genoeg activiteit op is te verkrijgen.
De beste leider:
Andries.
De slechtste leider:
We are anonymous. Het was de leider van WAL, maar ik heb er de hele classic niet 1x contact mee gehad. Ik had er ook helemaal geen interesse in.
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter?:
Yoyowhite. Goede reacties. Kalmte.
Wie was volgens jou de slechtste poster?:
Krepox. Al had ik natuurlijk niet echt een hekel aan jou en was het allemaal maar P&P. Toch vond ik dat jij slecht op een goed tegenargument kon komen en dat je vaak dingen zei die echt te hypocriet waren of gewoon compleet uit de lucht gegrepen. Ook het snel afzakken naar het op de persoon in spelen vond ik een teken van zwakte.
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
Nowhere in The sun. Bas is een enthousiaste jongen en het is duidelijk te zien dat hij het net als mij een mooi spel vind. Samen aanvallen plannen was daarom ook erg leuk en Bas stimuleerde hierin mij dan ook heel erg. Jammer dat die op vakantie ging :s
De grootste spammer:
Khyodyr
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:
Ik ben de leider geweest van Selena na het uitvallen van Diego. Ik heb geprobeerd de jongens gemotiveerd te houden en ervoor te zorgen dat ze zin bleven houden en dat de moed ze niet in de schoenen zonk. Ik heb redelijk wat spelers naar Selena kunnen trekken en was verantwoordelijk voor de diplomatieke betrekkingen van Selena. Ik heb helaas niet in al mijn taken kunnen slagen.
 

DeletedUser3435

Guest
Leuke lijstjes! Verder over mijn nominatie @Irritant Mannetje. bleken mijn posts uiteindelijk 'weer' meer dan terecht dus het is maar wat je uit de lucht gegrepen vindt, ik vind en zal het ook altijd de waarheid vinden. Zeker nu het nog maar eens bevestigd is.
 
Reactiescore
1.049
Gezelligste speler:
- Ties van Knarrel. Die vent had zo'n vage humor. Begon soms spontaan te rijmen en liedjes te zingen in een call. Vage dorpsnamen verzon die. Heb me doodgelachen om hem.
Mag jij zeggen met je levensverhalen over olifanten :D
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Vanuit Selena zou ik graag een keer willen spelen met Erik van SA en met Bas van NITS. Buiten Selena om vind ik Andries echt een toppertje. Een aardige en redelijke vent met een goed stel waarden en ook nog de expertise van een goede speler.
Ik heb vernomen dat dat ook gaat gebeuren. Klopt dat Xd
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Stefan die een poosje op *Chaos speelde. Wat heb ik bizarre taferelen meegemaakt met die kerel. Zijn hele manier van redeneren en het empathisch vermogen van een zak stront.
Och Och Och wat kon ik slecht met die kerel opschieten...
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
Nowhere in The sun. Bas is een enthousiaste jongen en het is duidelijk te zien dat hij het net als mij een mooi spel vind. Samen aanvallen plannen was daarom ook erg leuk en Bas stimuleerde hierin mij dan ook heel erg. Jammer dat die op vakantie ging :s
Bas is een held.
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:
Ik ben de leider geweest van Selena na het uitvallen van Diego. Ik heb geprobeerd de jongens gemotiveerd te houden en ervoor te zorgen dat ze zin bleven houden en dat de moed ze niet in de schoenen zonk. Ik heb redelijk wat spelers naar Selena kunnen trekken en was verantwoordelijk voor de diplomatieke betrekkingen van Selena. Ik heb helaas niet in al mijn taken kunnen slagen.
Je hebt t prima gedaan hoor! Maar wie nam de eindbeslissing van de massa?
 
Reactiescore
661
Paul, is het niet beter dat jij eens je kopie buiten steekt en een real life gesprek gaat voeren ipv iedereen af te breken op het af?
Mijn lijstje komt morgen btw. (deze zal ik wel deftig en opbouwend samenstellen, niet zoals men vorige GA lijstjes)
Ik denk dat je terecht je tegenstander een ferme sneer kan geven als ze een tijd overkomen als zijnde keigoede spelers die het de tegenstander wel eens moeilijk zou kunnen maken. En dan de strijd niet eens aangaan. Je zou voor minder. Ik vind dat de postjes van Paul eerder nog een watjesgehalte hebben. Wees blij dat je geen classics voor deze hebt gespeeld. Het is toch niet te doen. Stelletjes losers bij elkaar zeg.
Echt spelbederf eerste klas.
 

DeletedUser74552

Guest
Iedereen bedankt voor de nominaties. Ondanks het droevige einde, heb ik toch genoten van deze wereld. We hadden een leuke groep en hebben het onszelf genoeg onnodig moeilijk gemaakt om het niet saai te kunnen noemen. Ik zal binnenkort ook eens aan mijn lijstje beginnen!
 
Reactiescore
1.168
Iedereen hier schrijft in zijn post dat Pre zo enorm actief was.. Ik zal jullie van deze gedachte afhelpen, want dat was absoluut niet zo. Er was maar een klein groepje (5-7) man die echt actief waren. Op een gegeven moment waren het ook altijd dezelfde spelers die vv draaiden. Geloof mij maar op mijn woord, jullie hadden Pre echt kunnen breken als jullie wat beter je best deden. Gezien het front hadden jullie Marco Polo, Chefs Special & Xuzo echt kunnen edelen..
 

DeletedUser75558

Guest
De meest unfaire speler:
Boeman. En maar doen hoe geweldig die is en maar commentaar hebben. Terwijl 80% van zijn account interns zijn. En natuurlijk even ervoor zorgen dat die rustig spelers van hun bg kan internen, ook al zijn de stamgenoten daarvan er helemaal niet blij mee. Maar ja. Het is Paul he, Die geeft toch geen kut om anderen en denkt alleen maar in eigen belang.
Boehoe huilie huilie mark, waren jullie niet degene die begonnen met jullie vieze intern en bg to the win tactiek? By the way was niemand van pre. tegen mijn intern met twizzy, dit was puur om front te maken met SA en aangezien we een bg met hun hadden bood die het zelf ook aan om ge internt te worden. Hij wordt dan ook mijn co zolang de wereld nog duurt (ik ga hem wat bijleren van tw). Mijn arrogantie naar jullie toe ivm hoe geweldig ik ben is 100000000% terecht, jullie zijn ook echt heel belachelijk. Jullie zijn gewoon echt super slecht, ik kan er ook gewoon niets anders van maken. Wel slim om nu op delete te gaan, dan werd je de vernedering bespaard wanneer SA zou vallen.
 
Bovenaan