Einde Classic: Awards

DeletedUser3435

Guest
Het topic spreekt voor zich denk ik, zo kunnen we de wereld nog deftig afsluiten. Hou het alsjeblieft respectvol en probeer ook een beetje inhoud in de lijstjes op te nemen ipv elkaar alleen maar af te branden.

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Wie was de grootste ego van deze classic?:
Gezelligste speler:
Beste Stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest Faire Speler:
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdedigerr:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter?:
Wie was volgens jou de slechtste poster?:
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:


Ik maak morgen waarschijnlijk wel eentje!
 

DeletedUser70854

Guest
Alle W50's moeten veranderd worden in Classic zeker?
 
Reactiescore
1.049
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Chef Special, Kwalitatief echt de beste en ook qua activiteit beste bezet, Lijkt me overduidelijk
Beste Gestopte Speler Ik zag wel wat zitten in Stortje95 tot die werd geinternd, Jammer
Beste Stamspeler: Serratus Anterior, Had het meeste over voor stam VV's, waren het actiefste en hadden alles over
Wie was de grootste ego van deze classic?: Paul hahah
Gezelligste speler: Met Mark kun je lachen!
Beste Stam: Pre. had duidelijk een overmacht
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Mark Bas Yannick Nick Flex
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Paul
De meest Faire Speler: FRotterdam12 moet ik hiervoor nomineren..Nam het lef solo te spelen en wilde geen NAP/BG met mij sluiten.. Ook geen VV willen afstaan maar wilde voor zijn eigen kansen gaan, Dat is toch wel entjes als je solo in de nummer 1 stam's rim ligt
De meest unfaire speler: Die dubbellog van AAD was erg vies
De Beste / leukste actie: De time-skills van Knarrel
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: FRotterdam12 in onze safe laten liggen
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Degenen uit Selena die het voor mij leuk hebben gemaakt! En Diego
De beste aanvaller: Chef Special en Bas
De slechtste aanvaller: Xuzo
De beste verdediger: Serratus Anternior
De slechtste verdedigerr: Mwahh AAD en Linkmus
De beste vv'er: Boeman!
De grootste noob / faler: Ikzelf..
Grootste Faalstam: WAR! en WAL, Dat lijkt me ook weer erg duidelijk, Allebei redelijk hard gefaald
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):
De beste leider: Mark! Ondanks wat je zelf vindt vind ik dat je het prima hebt gedaan! Succes met je klus
De slechtste leider: WAA34, Was nog de inactiefste uit de stam
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Jasey, Bas , Yannick en nog zoveel meer mensen.. T zouden heel wat mensen zijn
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Andries, Zijn kalme manier van posten beviel me wel - Net als toen hij boos op me was, was ook leuk om mee te maken
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Volgens mij bak ik er geen houtje van
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer: Ikzelf en Serratus Anternior waren wel goed
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: - Niks, Snap ook niet wat ik op TW te zoeken heb...
 
Reactiescore
461
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Chef, alles lijkt altijd perfect te lukken daar
Beste Gestopte Speler /
Beste Stamspeler: Qua contact zowizo Khyo
Wie was de grootste ego van deze classic?: Paul, maar terecht :p
Gezelligste speler: Ben altijd wel goed overeen gekomen met Krepox. Ties en Stef ook altijd heel aardig gevonden
Beste Stam: Pre, no doubt
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Chef, Khyo en mss wel boeman om te vv'en als ik weer wat persoonlijke problemen krijg xd
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: JJNL, voor zover ik iets van hem weet is hij mentaal precies wat achter. Hier kan een reden ofso achter zitten dus no offence naar jou toe
De meest Faire Speler: /
De meest unfaire speler: De grootste interners gewoon. Kan is gebeuren zwz maar op deze classic zijn er echt veel te veel spelers in de top geraakt door alleen maar te internen
De Beste / leukste actie: Alle acties uit zowel WAL als Selena om Purple proberen over te nemen
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: /
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Met de mensen waar ik ze nu mee af sluit
De beste aanvaller: /
De slechtste aanvaller: / xd
De beste verdediger: Paul
De slechtste verdedigerr: /
De beste vv'er: Paul xd
De grootste noob / faler: /
Grootste Faalstam: WAL
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): opkomende Boeman
De beste leider: Andries
De slechtste leider: /
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Alle spelers in Pre, tegen twee even grote stammen spelen.. ipv de tactiek van Selena over te nemen en op delete te gaan zijn ze toch de strijd aangegaan, en met succes
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Buiten Andries waren het allemaal heel oninteressante kutposts van iedereen
Wie was volgens jou de slechtste poster?: /
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen? Pre, ben blij dat ik hun kant heb gekozen
De grootste spammer: Jeroen haha xd
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Denk dat Purple toch zeker een invloed is geweest op hoe de huidige situatie is.
 
Reactiescore
1.165
Geen dank voor het leren hoe techs werken he :p

@thelightfighter Waarom stortje als beste gestopte speler?
 

DeletedUser75558

Guest
"Goede spelers", mensen in selena zijn alles behalve goed, sterker nog, het zijn dikke runners.
 

DeletedUser75558

Guest
Je bent wel een beetje aan het verzuren hè?
Ik snap niet wat je tegen Selena hebt, maar je maakt het einde van deze wereld er niet gezelliger op.
Lol dat moet je eerder bedenken, jullie zijn degene die het einde van de wereld er niet gezelliger op maken door een massa delete te organiseren.
 
Reactiescore
2.506
Zijn we alweer zover met de wereld:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Als ik het zo hoor oordeel jij iets te snel ;)
Push mij aub niet zo ver dat ik alles op het AF ga posten.. Ik doe het normaal niet maar om zo een zielig spel aan te kaarten verlaag ik me graag.

Bedankt iedereen voor de nominaties trouwens! @Jo Han jij hebt vooral @YoWhite aan het werk gezien dus die verdient die persoonlijke benoeming meer dan mij. Van de spelers die hier al sinds dag 1 zitten hoop ik wel op een uitgebreider lijstje!
 
Reactiescore
99
Beste Gestopte Speler
Yoshi van the philanthropist. Draaide veel vv's en was ook werkelijk een prima deffer.


dank je toch 1 positieve persoon ;p

spijtig van WALL geeft iedereen een slechte naam spijtig genoeg -.-
 

DeletedUser

Guest
De meest Faire Speler: FRotterdam12 moet ik hiervoor nomineren..Nam het lef solo te spelen en wilde geen NAP/BG met mij sluiten.. Ook geen VV willen afstaan maar wilde voor zijn eigen kansen gaan, Dat is toch wel entjes als je solo in de nummer 1 stam's rim ligt
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: FRotterdam12 in onze safe laten liggen

Thanks, en vind het zelf ook nog steeds frapant dat ik zo ver heb mogen komen, maar vooruit hier ben ik.. was een eer
 
Reactiescore
99
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): voor mij il leon, speelde sterk en aanvallen waren moeilijk te snipen!
Beste Gestopte Speler; thomas van tai chi ondanks zijn verloren dorpen ken ik hem van 54 en was toch goed daar maarja hij heeft een vrindin en dan was ie nergens meer te bespeuren ;p
Beste Stamspeler: de mannen van SA! hebben toen ik op vakantie was vaak geholpen met dodge :) en hebben laatste 2 weken enorm veel vv's gedraaid
Wie was de grootste ego van deze classic?: toch wel krepox maar is ook wel omdat hij het meeste ervaring heeft wat dan ook wel mag.
Gezelligste speler: michieltje van echo!
Beste Stam: WALL ;D nene grapje pre. was duidelijk van het begin al de betere stam.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: maakt me niet uit maar gewoon mensen met een beetje ervaring en activiteit!

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: WALL!!
De meest Faire Speler: SA meerdere malen de kans gehad WALL te internen en dit niet gedaan!
De meest unfaire speler:/
De Beste / leukste actie:https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/8b4d9047cb578f17d94494859de73bde ik had prongelijk overstackt ;D
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: niet egt iets,saaie wereld
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: een CO maar dan ook egt iemand dat iets zou doen ;p

De beste aanvaller: ja alleen il leon op mij gehad dus il leon ;p
De slechtste aanvaller: in mijn ogen de heren van marco polo van degeen die mij aangevallen hebben waren hun het minst maar kwam ook wel omdat door inactiviteit denk ik want spelen toch goeie spelers op.
De beste verdediger: echo!
De slechtste verdedigerr: beginfase nog tegen een noobaccount (nog meer noob als mezelf!)
De beste vv'er: zonder twijfel SA
De grootste noob / faler: de heren van AAD of linkmus gewoon weg triestig!
Grootste Faalstam: jup WALL
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): ja mezelf dat ik op vakantie gelijk een debiel om 04:00u opsta nog halfdronken eerste uur via laptop en daarna via MOBIEL! de massa van il leon en echo geblockt heb (ja slecht maar toch doe maar eens via mobiel :D)
De beste leider: mark en chef beide op gebied van regelen
De slechtste leider: WAA
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: kyodyr, il leon ,echo
Wie was volgens jou de beste forumposter?: kyodyr droog :D
Wie was volgens jou de slechtste poster?: finalowner3 zou niet weten welk account maar komt nooit iets nuttig uit naar mijn mening
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen? /
De grootste spammer:/
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: weinig
 

DeletedUser75558

Guest
Iemand die het hele intern gedoe begonnen is en zwaar verergert heeft als meest faire speler, yeah right...
 

DeletedUser77666

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Marco (Khyodyr) , #1 in ODA heeft sinds ik hier ben altijd lopen beuken , niet vies van een nachtje doorspelen ( want ja hij bleef toch op want hij moest zn drunkstreak voortzetten).
Beste Gestopte Speler: Zou echt niet weten wie ik hier moet zetten.
Beste Stamspeler: Van Pan. kan je hier maar 1 iemand neerzetten en dat is wederom Marco.
Wie was de grootste ego van deze classic?: /
Gezelligste speler: Marco en Paul leuke gesprekken mee gehad over van alles :)
Beste Stam: Pan.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Hoop dat ik niet meer een wereld ga spelen , anders eigenlijk met iedereen waarmee ik nu heb samengespeeld ( niet medespelers van sylar).
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Sorry Sylar2610 spelers maar heb echt geen zak aan jullie gehad , peace.
De meest Faire Speler: Iedereen die fair heeft gespeeld weet het zelf wel , steekt voor mij niemand bovenuit.
De meest unfaire speler: Afraid , smerige actie om dubbel account te maken voor ban.
De Beste / leukste actie: Selena die op delete gaat , nu hoef ik niet meer te bikkelen.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: ^
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: De mensen waar we het nu ook mee gaan doen!
De beste aanvaller: Hier ga ik alweer Marco neerzetten , maar deze keer ook kudo's naar Sean want ze hebben het samen gedaan.
De slechtste aanvaller: /
De beste verdediger: Yoshi je hebt me toch wel een beetje verbaasd , na zo te rennen op w54 heb je het hier prima gedaan. Goed gedaan jong.
De slechtste verdedigerr: de rest van WAL , maar dit is ook mede omdat ze gewoon gingen rennen en niet probeerde te deffen.
De beste vv'er: Paul en Christian , hebben laatste tijd veel vv hier gedraaid omdat ik gewoon school heb en geen andere spelers die van zich laten horen op sylar.
De grootste noob / faler: Ikzelf ben de grootste noob ofcourse.
Grootste Faalstam: Virus staan laagste rang op de stammen ranglijst geen uitleg nodig lijkt me?
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): /
De beste leider: Andries , elke wereld waar hij leider van mij is heeft hij t altijd goed voor elkaar , als ik ooit een wereld weer ga spelen zou ik graag een keer samen met jou op een account :engel:
De slechtste leider: /
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Marco , pakt jullie allemaal aan terwijl hij nooit nuchter is.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Jasey , ik houd wel van zijn manier van posten.
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Iedereen die actief postte had wel eens een goeie post.
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?: Marco , Paul , Christian , Jasey , Andries
De grootste spammer: Paul
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Ik ben pas erg laat ingestapt en heb dus maar 2 weken erg actief gespeeld , en nu dus een week al amper. Ik heb hopelijk voor de andere ook gezelligheid gebracht want zelf heb ik het erg naar mijn zin gehad in de Pre. skypechat.
 

DeletedUser75803

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Marco (Khyodyr) , #1 in ODA heeft sinds ik hier ben altijd lopen beuken , niet vies van een nachtje doorspelen ( want ja hij bleef toch op want hij moest zn drunkstreak voortzetten).
Beste Gestopte Speler: Zou echt niet weten wie ik hier moet zetten.
Beste Stamspeler: Van Pan. kan je hier maar 1 iemand neerzetten en dat is wederom Marco.
Wie was de grootste ego van deze classic?: /
Gezelligste speler: Marco en Paul leuke gesprekken mee gehad over van alles :)
Beste Stam: Pan.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Hoop dat ik niet meer een wereld ga spelen , anders eigenlijk met iedereen waarmee ik nu heb samengespeeld ( niet medespelers van sylar).
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Sorry Sylar2610 spelers maar heb echt geen zak aan jullie gehad , peace.
De meest Faire Speler: Iedereen die fair heeft gespeeld weet het zelf wel , steekt voor mij niemand bovenuit.
De meest unfaire speler: Afraid , smerige actie om dubbel account te maken voor ban.
De Beste / leukste actie: Selena die op delete gaat , nu hoef ik niet meer te bikkelen.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: ^
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: De mensen waar we het nu ook mee gaan doen!
De beste aanvaller: Hier ga ik alweer Marco neerzetten , maar deze keer ook kudo's naar Sean want ze hebben het samen gedaan.
De slechtste aanvaller: /
De beste verdediger: Yoshi je hebt me toch wel een beetje verbaasd , na zo te rennen op w54 heb je het hier prima gedaan. Goed gedaan jong.
De slechtste verdedigerr: de rest van WAL , maar dit is ook mede omdat ze gewoon gingen rennen en niet probeerde te deffen.
De beste vv'er: Paul en Christian , hebben laatste tijd veel vv hier gedraaid omdat ik gewoon school heb en geen andere spelers die van zich laten horen op sylar.
De grootste noob / faler: Ikzelf ben de grootste noob ofcourse.
Grootste Faalstam: Virus staan laagste rang op de stammen ranglijst geen uitleg nodig lijkt me?
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): /
De beste leider: Andries , elke wereld waar hij leider van mij is heeft hij t altijd goed voor elkaar , als ik ooit een wereld weer ga spelen zou ik graag een keer samen met jou op een account :engel:
De slechtste leider: /
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Marco , pakt jullie allemaal aan terwijl hij nooit nuchter is.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Jasey , ik houd wel van zijn manier van posten.
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Iedereen die actief postte had wel eens een goeie post.
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?: Marco , Paul , Christian , Jasey , Andries
De grootste spammer: Paul
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Ik ben pas erg laat ingestapt en heb dus maar 2 weken erg actief gespeeld , en nu dus een week al amper. Ik heb hopelijk voor de andere ook gezelligheid gebracht want zelf heb ik het erg naar mijn zin gehad in de Pre. skypechat.

Zo lijk ik op een alcoholist :(. Toch bedankt hoor!
 
Bovenaan