Einde Classic: Awards

Reactiescore
1.049
Ik heb t gehoord en het was geen offence..
Die Thomas s trouwens geloof k fk aardig

En sterkte/condoleances
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
Totaal ook geen kiritek op je lijst hoor. Maar gewoon even scheel dat je directe tegenstanders Slechtste offer en beste deffer noemt :p.. Als hij deftig heeft gedeft (wat je dus zegt) moeten wij toch redelijk deftig geofft hebben? iig niet als slechtste.

Maar ik kan je redelijk uitleggen waarom Xuzo met een vliegende start ging en daarna een vastloper opliep...

Ikzelf ben redelijk onervaren en kwam als ''leerling'' bij mijn twee co's spelen. Ik zelf heb enorm slecht prive nieuws gekregen en viel twee weken geleden midden in t horeca seizoen waardoor ik de afgelopen 2,5 week niet heb gespeeld. Mijn co's, 1 zat in examens en de andere (die alleen kantoor uren speelt) deed zijn best waar t kon... Daarnaast hadden we nog 1 speler die even zijn best heeft gedaan maar ook in examens kwam tegelijk met de hoofdspeler.

Al met al viel alles gewoon ruk samen waardoor Xuzo enorm stagneerde. Ik vind het echter spijtig dat Xuzo al die kritiek krijgt terwijl Xuzo in de begin fase gewoon rank 1/2 van Pre! hield continu waar andere stamleden daar weer achter de feiten aanliepen maar toen niet met de grond gelijk gemaakt werden ;). Alle kudo's naar Thomas, Gert en Arno voor hun inzet! Hadden ze meer tijd gehad hadden we midgame veel meer winst gepakt zonder twijfel.

Je kan het zien als kritiek maar ook als een compliment. Xuzo was in mijn ogen echt een goed team en daarom had ik er meer van verwacht dan die andere accounts waar je op doelt. Ligt er ook aan met welke maten je meet. Als je ze vergelijkt met Knarrel en de rest van Selena dan hebben ze niets fout gedaan deze classic maar als je ze vergelijkt met Il Leone, Chefs en miss nog wel echoes hier en daar dan hebben ze imo beneden peil gepresteerd. De spelers zelf weten wel hoeveel respect ik voor het team heb en ik zou ze nooit de grond in proberen te boren. Echter wou iedereen objectieve lijstjes, so be it. :oops:.

Ps. Marco polo heeft ook absoluut niet de sterren van de hemel gespeeld. Buiten @dialgaman en wouter kan ik niemand noemen die daar zich goed heeft ingezet. Terwijl het toch het meest ervaren team was van Pre. buiten Chefs dan. Zelfs @dragonshield3 was inactiever dan normaal. Vorige classic liep die nog wat clears in de NB dood. Dat deed die zelfs hier niet. Respect voor iemand hebben en weten wanneer ze beneden peil presteren zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen.

Ik kan nog zo een goede speler zijn maar als ik geen fuck uit voer heb je niks aan me en daar mag wat van gezegd worden.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
No hard feelings anywhere!

Over t algemeen gewoon een positief gevoel aan deze cl overgehouden en een leuke tijd gehad. Erg veel respect voor alle toppers in pre die goed gespresteerd hebben en mij een leuke tijd hebben gegeven en speciaal aan Jasey, Andries & Christiaan voor t leiden van Pre. :)

Zal 1 deze dagen ook even een lijstje invullen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74404

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Chefs special, heeft zich erg goed staande gehouden deze classic. Sterk team. Goed gedaan @YoWhite en @krepox en natuurlijk de andere spelers daarop.

Beste Gestopte Speler: -

Beste Stamspeler:

Mijn medespelers op SA. Stonden altijd klaar om vvtjes te nemen, en deden dat ook heel vaak. Weet niet echt hoe het in de andere stammen ging dus ik kijk maar enkel binnen Selena.

Wie was de grootste ego van deze classic?:

Paul, geen uitleg nodig denk ik.

Gezelligste speler:

Mark, vaak moeten lachen om zijn grappen, verder had ik een heel gezellig team.

Beste Stam:

Pre. geen uitleg nodig denk ik.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

Mijn huidige team en nog wat spelers van Selena, onder andere @Irritant mannetje Bas en Hans.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:

Paul

De meest Faire Speler: /

De meest unfaire speler:

Spelers van AAD. Expres dubbelloggen om een niet aanvalbare ban te veroorzaken..

De Beste / leukste actie:

Kom niet echt op een leuke of goede actie.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

De tweede actie was op mijn eigen account. We hadden wegens een activiteitsgebrek een nieuwe co aangenomen waar ik toch wel wat verwachtingen van had. Ik had lekker mijn nachtshiftje gedraaid op tw en ben om 06:00 uur gaan slapen. Om 12:00 werd ik wakker en keek ik meteen even op skype, Wat ik altijd als eerste deed om te kijken of er in de stam nog wat gebeurt is wat ik moest weten, maar het eerste berichtje wat ik lees is niet die van een stamgenoot, maar van de vijand. Andries vroeg zich namelijk af waarom al mijn front clears ineens random onderweg waren naar dorpen van hem midden in zijn cluster. Ik natuurlijk snel loggen om te kijken wat er gaande was. Ik trof ineens mijn account aan zonder front clears die in die ochtend nog allemaal verstuurd waren naar Chefs Special. Uiteraard was Andries van Chefs Special al met een counter bezig. Ik was dus meteen wat water in mijn gezicht gaan plenzen en in de verdedigende stelling gegaan. Maar toen trof ik nog de grootste schrik aan. Mijn nieuwe co had naast het dumpen van alle front off ook nog eens alle def van alle def dorpen naar mijn front dorpen gestuurd. Uiteraard waren de eerste die aankwamen mijn vrije front def waar ondertussen ook al een nuke van Chefs op geland was. Ja toen heb ik wel even een paar minuten heel raar naar mijn scherm zitten kijken :p

Dit dus.

Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:

Jeffrey, Erik, Jesse, Mark en Bas. Zullen vast nog meer zijn maar weet het nu niet echt zo snel.

De beste aanvaller:

Chefs Special. Hadden altijd wel goede aanvallen op bijv TCD, die zat altijd te klagen over hoe goed Chef wel niet aanviel :p

De slechtste aanvaller:

The Bears, gooiden gewoon random edels en aanvallen eruit, zat weinig logica in en was meer een leuke odd boost voor ons.

De beste verdediger:

Chefs Special en Purple swag. Hadden beide een groot front en kregen een hoop edels en clears over de vloer, maar toch werd alles gedefft met minimale verliezen, goed gedaan!

De slechtste verdedigerr:

AAD lijkt me, al hebben die niet gedefft, dus geen idee of ze nu slechte deffers zijn :p

De beste vv'er:

Mijn medespelers op SA.

De grootste noob / faler:

De nieuwe co van TCD, Robbin denk ik, zie verhaaltje hierboven.

Grootste Faalstam:

WAL. Lijkt me ook wel duidelijk.

Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):

Ik denk de massa delete van Selena, jammer dat het zo heeft moeten lopen, had het natuurlijk graag anders gezien.

De beste leider:

Leiding van Pre., @YoWhite denk ik?

De slechtste leider:

Leiding van WAL.

Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:

Jeffrey, Erik en Jesse. Geweldige spelers om mee samen te spelen, altijd actief en gemotiveerd, ook toen ik er zelf geen zin meer in had me toch nog kunnen motiveren.

Wie was volgens jou de beste forumposter?:

Ik vond de posts van @Serratus Anterior altijd leuk om te lezen.

Wie was volgens jou de slechtste poster?:

@finalowner3, zure posts altijd, niet fijn om te lezen.

Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?

Team SA

De grootste spammer:

Khydoyr en @Irritant mannetje

Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:

Geen idee eigenlijk, vrij weinig denk ik, was meer bezig met mijn eigen account.

-----

Dit was mijn allereerste golden awards lijstje btw, dus geen idee of het een kutlijstje is of niet. En natuurlijk proficiat Pre!
 
Reactiescore
1.049
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Chefs special, heeft zich erg goed staande gehouden deze classic. Sterk team. Goed gedaan @YoWhite en @krepox en natuurlijk de andere spelers daarop.

Beste Gestopte Speler: -

Beste Stamspeler:

Mijn medespelers op SA. Stonden altijd klaar om vvtjes te nemen, en deden dat ook heel vaak. Weet niet echt hoe het in de andere stammen ging dus ik kijk maar enkel binnen Selena.

Wie was de grootste ego van deze classic?:

Paul, geen uitleg nodig denk ik.

Gezelligste speler:

Mark, vaak moeten lachen om zijn grappen, verder had ik een heel gezellig team.

Beste Stam:

Pre. geen uitleg nodig denk ik.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

Mijn huidige team en nog wat spelers van Selena, onder andere @Irritant mannetje Bas en Hans.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:

Paul

De meest Faire Speler: /

De meest unfaire speler:

Spelers van AAD. Expres dubbelloggen om een niet aanvalbare ban te veroorzaken..

De Beste / leukste actie:

Kom niet echt op een leuke of goede actie.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:



Dit dus.

Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:

Jeffrey, Erik, Jesse, Mark en Bas. Zullen vast nog meer zijn maar weet het nu niet echt zo snel.

De beste aanvaller:

Chefs Special. Hadden altijd wel goede aanvallen op bijv TCD, die zat altijd te klagen over hoe goed Chef wel niet aanviel :p

De slechtste aanvaller:

The Bears, gooiden gewoon random edels en aanvallen eruit, zat weinig logica in en was meer een leuke odd boost voor ons.

De beste verdediger:

Chefs Special en Purple swag. Hadden beide een groot front en kregen een hoop edels en clears over de vloer, maar toch werd alles gedefft met minimale verliezen, goed gedaan!

De slechtste verdedigerr:

AAD lijkt me, al hebben die niet gedefft, dus geen idee of ze nu slechte deffers zijn :p

De beste vv'er:

Mijn medespelers op SA.

De grootste noob / faler:

De nieuwe co van TCD, Robbin denk ik, zie verhaaltje hierboven.

Grootste Faalstam:

WAL. Lijkt me ook wel duidelijk.

Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):

Ik denk de massa delete van Selena, jammer dat het zo heeft moeten lopen, had het natuurlijk graag anders gezien.

De beste leider:

Leiding van Pre., @YoWhite denk ik?

De slechtste leider:

Leiding van WAL.

Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:

Jeffrey, Erik en Jesse. Geweldige spelers om mee samen te spelen, altijd actief en gemotiveerd, ook toen ik er zelf geen zin meer in had me toch nog kunnen motiveren.

Wie was volgens jou de beste forumposter?:

Ik vond de posts van @Serratus Anterior altijd leuk om te lezen.

Wie was volgens jou de slechtste poster?:

@finalowner3, zure posts altijd, niet fijn om te lezen.

Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?

Team SA

De grootste spammer:

Khydoyr en @Irritant mannetje

Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:

Geen idee eigenlijk, vrij weinig denk ik, was meer bezig met mijn eigen account.

-----

Dit was mijn allereerste golden awards lijstje btw, dus geen idee of het een kutlijstje is of niet. En natuurlijk proficiat Pre!
Net als de mijne totaal niet onderbouwd :D
 
Reactiescore
967
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Il Leone Indomabile., Dit is voor mij een makkelijke, Il Leone steekt er voor mij met kop en schouders boven uit. Niet omdat ze nou zoveel tegenstand hebben gehad maar omdat het account de taak die hun vanaf dag 1 werd opgelegd perfect hebben uitgevoerd. *Jullie worden het safe account van Pre. en stellen de rim veilig. Daarnaast heb ik de verantwoordelijkheid voor die kant van ons stamcluster bij een van de hoofdspelers gelegd en god wat heeft die zich laten zien deze classic. Van het maken van edel lijnen kaartjes tot het plannen van massa's, het werd allemaal gedaan. Een genot om mee samengespeeld te hebben. Verder is het verschil tussen Flex op het begin van de classic en Flex op het einde is dat van dag en nacht. Wat een stappen heeft die gemaakt. Ik denk niet dat hij ooit nog 1 boost-account aanmaakt in zijn leven en hij zal het ook niet meer nodig hebben. Als ik dat soort transformaties zie heb ik nog hoop voor de community. Actief, gemotiveerd en kortom beide kwaliteit spelers. @Clickb*it @Percy Jackson


Beste Gestopte Speler: The Cheap Dealer. Niet iedereen zal het eens zijn met deze nominatie maar in mijn perceptie is deze 100% terecht. Alles wat Selena was ondanks dat dat niet veel was kwam door de hoofdspeler van dit account. Hij heeft nog veel te leren als het gaat om een groep leiden, een offensief opzetten of je account staande houden tijdens een aanval maar dat weet hij ook en dat is wat hem zo goed maakt. Ik speel 10 keer liever tegen een kwalitatief betere speler die snel een excuusje kan verzinnen en het op een rennen kan zetten dan tegen Mark. Een iets minder goede speler maar wel heel erg gemotiveerd en leergierig. Toen wij een offensief pleegde kreeg ik een berichtje met:''Oh doen jullie dat zo, dat is wel erg slim! Dat ga ik ook gebruiken.''. Dat is toch niet wat je wilt horen als je iemand graag wilt wegspelen. Ik dacht die is voorlopig nog niet weg. In het einde heeft het toch minder lang mogen duren dan ik hoopte. Maar goed onervaren zijn als speler EN nog eens een stam leiden is een zware taak. Normaal werkt het leidend voorbeeld het beste namelijk en als je dan je eigen accie al niet top kan runnen dan vertaald zich dat meestal naar de rest van de stam.Al met al goed gedaan!

Mark die veer die volgens jou in de billetjes van Pre. zit krijg je met dezelfde vaart terug. Klasse gedaan, blijven leren en je komt er wel. @Irritant Mannetje.

Beste Stamspeler: Boeman., Paul, niet de makkelijkste persoon in de wereld maar wel een toppertje. Niet vanwege zijn zelfbenoemde kwaliteit maar vanwege zijn inzet. De reden om hem in je stam te hebben is echt 100% inzet. Ik heb denk ik een van mijn actiefste classics gehad ook op het gebied van nachten en Paul heeft denk ik nog wel het dubbele genacht dan mij. Hoe hard hij hier af en toe loopt te schreeuwen, zo hard loopt hij ook in game. Hij moet zich alleen realiseren dat de meeste mensen evenveel waarde hechten aan een gezellige gast(groep) als aan een kwaliteit speler. Af en toe een toontje lager zingen is mijn advies maar daar is hij zichzelf ook zeker bewust van. Verder zou ik er geen seconde over twijfelen om nogmaals met hem samen te spelen. @finalowner3

Chefs Special, Jasey, typisch gevalletje overactiviteit weer. Een middenweg heeft er nooit bij hem ingezeten, het is of 0% of 120% en dat hebben we gezien deze classic. Hij ziet dingen op stam niveau zeer scherp en we kunnen zonder te blikken of blozen zeggen dat Pre. niet de Pre. van vandaag zou zijn geweest zonder Jasey. Velen houden niet van hoe hij P&P voert hier op het AF toch ben ik van mening dat zijn communicatie skills hetgeen is wat hem zo een goede speler maakt. Er zijn weinig mensen die zo met spelers om kan gaan als hij. Wat dat betreft vult hij me perfect aan. Daar waren we op w50 al achter. Een speler die ik niet snel vergeet. Het was me een waar genoegen. @krepox
4fe4de852d4a103b6e71325b28ba360a.png

Wie was de grootste ego van deze classic?: Smoke2die., , Marcel, dit was een hele simpele voor me. De uitspraken die ik voorbij heb zien komen van deze man laten me nog steeds sprakeloos. Wat een waardeloos figuur. Nog nooit heb ik iemand die zo slecht is zien denken dat hij zo goed is. Ik vind een beetje arrogantie totaal niet erg en vaak vind ik het als het terecht is iemand nog wel sieren maar dit gaat echt helemaal nergens over. Omhoog gevallen DU dat het er is. Het is niet snel dat ik echt een gegronde hekel aan iemand krijg maar hij heeft het voor elkaar gekregen.

Gezelligste speler:
Khyodyr., Marco, ik ga der geen doekjes omwinden.. het was geweldig met je samen te spelen deze classic. Iemand die met beide benen op de grond blijft staan en je doet herinneren dat het toch maar een spelletje is waar plezier maken op nummer 1 hoort te staan. Hij heeft volgens mij maar 1 keer op de afgrond gestaan en op delete willen gaan maar ach he met de inzet die je hebt en het bier dat jij drinkt door de weeks is dat ook helemaal niet zo gek. Please niet stoppen met TW'en dan kunnen we op de volgende classic ook weer wat aan kloten.

Beste Stam:
Premade., Heeft dit nog uitleg nodig ? Klasse gedaan Boys en Girls (dorine vergeten we zeker niet!)

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Wat mij betreft komt heel Premade. hiervoor in aanraking samen met Mark uit Selena.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Iedereen van PAA, WALL en WAR!.

De meest Faire Speler:
@robbeke Goed gedaan weer robin! Zo fair als maar zijn kan. Op een serieuzere toon denk ik dat er niet iemand is die deze verdiend. Alle stammen hebben zich wel vuil gemaakt aan wat unfair gedrag. Daar durf ik gerust voor uit te komen.

De meest unfaire speler:
-

De Beste / leukste actie:
Het moment dat de nieuwe co van The Cheap Dealer front off en edels ging gooien op mijn achterland. Eerst heb ik gelachen, toen dacht ik oh shit iemand probeert het account te naaien om uiteindelijk Mark aan te spreken wat er in hemelsnaam aan de hand is daar. Vervolgens op de counter wat leuke dorpjes gepakt. Al met al een goede ochtend van Chefs Special.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
De dubbel log van AAD vond ik echt verbazingwekkend. Ze waren toch al gevallen waarom in hemelsnaam nog je zelf een ban proberen aan te smeren zodat wij niet meer kunnen aanvallen. Ook vond ik de recruits van Selena zeer merkwaardig vooral de laatste. Als ze daar gewoon Passive Aggresive hadden weg gespeeld en later Frotterdam hadden gerecruit was dat vele malen beter geweest. Daarnaast was het team van Passive Aggresive sowieso al niet zo goed. Heeft verder ook compleet niks bijgedragen de rest van de wereld. Een recruit moet in mijn ogen meer opleveren dan alleen punten. Het account PA lag ook nog eens helemaal vast tegen WALL aan. Wat moet je daar mee. Dikke vraagtekens bij die recruit.

Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:
De spelers met wie ik dat nu doe.


De beste aanvaller:
Il Leone Indomabile. Ik denk dat dit account samen met Chefs Special wel het meeste heeft laten zien op de wereld. Uiteraard ga ik niet mezelf hier neerzetten maar ik denk dat we toch wel de meest leuke accountjes hebben weggespeeld. Roba, Stef en nog wat van Bacta toendertijd. Leone heeft BAM wegspeeld en daarna was het redelijk smooth sailing. Desondanks dat nog steeds vele malen beter dan de rest van Pre. heeft laten zien behalve misschien Boeman via de VV van Purple.

De slechtste aanvaller:
Xuzo Qra Ngote., Normaal nomineer ik niet zo snel accounts uit mijn eigen stam alhoewel ik dat op w50 ook heb gedaan maar hier maak ik een uitzondering. Xuzo heeft een goed team en ik weet niet of het de examens waren van de spelers op het account of dat ze er niet lekker in zaten deze classic maar ik had er gewoon weg meer van verwacht. Tuurlijk zijn ze nog vele malen beter dan wat bijvoorbeeld een Knarrel heeft laten zien maar die had ik sowieso al niet hoog in geschat. In mijn perceptie is dus het account dat op dit gebied het slechte heeft gepresteerd Xuzo. Ik hoop volgende classic het volledige potentieel van het account te zien. (Als ze nog doorgaan, geen idee???)

De beste verdediger:
Serratus Anterior., Onverwacht goed. Geen idee wie de spelers waren maar ze hebben nogal wat afgeslagen. Wellicht dat het iets te maken heeft met mijn antwoord hierboven maar desalniettemin een nette prestatie neer gezet waar ze trots op mogen zijn. @Serratus Anterior

De slechtste verdediger:
Nowhere In The Sun. , Rens belabberd gedeffed tegen de blitz van Purple. Ook het feit dat ze niet konden recappen omdat ze de vv van iemand dichtbij hadden gedaan zegt me dat er niet goed word nagedacht daar. Tuurlijk je bent onervaren maar zelfs voor een onervaren speler was dit slecht. Uiteindelijk zei je me op skype ook:''Mijn vrienden komen nu, ik heb geen zin meer hoor.'' Oei oei als dat soort gedrag zich in mijn stam of account had voorgedaan had ik je gelijk gekicked zonder pardon. Op het moment dat je een massa krijgt is het gewoon simpel niet zeiken maar deffen. @thelightfighter

De beste vv'er:
Boeman, Daar zijn we weer Paulus. Ik denk dat dit niet veel uitleg nodig heeft. Solo het account van Purple staande gehouden en nog dorpen gepakt ook van tijd tot tijd. Netjes.

De grootste noob / faler:
Smoke2die, waardeloos.

Grootste Faalstam:
WALL, kwam nog chaotischer over dan Selena. Geen leiding althans niet dat ik weet, vol met losse flodders en mentaliteit van 0. Ik denk dat PAA jullie alleen nog weg had gespeeld op Philan na dan. Philan heeft zich goed staande gehouden. Zo hoor je te spelen. Petje af. @The Philanthropist.

Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Al die stab acties. Dit was niet de schoonste wereld in ieder geval. Ik hoop het niet weer zo mee te mogen maken en dat is dan ook het enige wat ik minder vond aan deze wereld.

De beste leider:
-

De slechtste leider:
Leiding van PAA, @Queen Lagertha . Waardeloos gepresteerd. Ik ben een direct persoon en hecht veel waarde aan betrouwbaarheid en transparantie. Een man een man een woord een woord. Je hebt mijn vertrouwen beschadigd en mijn respect totaal verloren.

Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:
Chris @Percy Jackson , veel te bescheiden maar een echte topper

Wie was volgens jou de beste forumposter?: @Serratus Anterior vond ik niet verkeerd posten.

Wie was volgens jou de slechtste poster?:
@Irritant Mannetje. soms is P&P goed voor je stam, soms ook totaal niet en ik denk dat je niet goed hebt in geschat wat het met de motivatie van spelers kan doen en wat voor invloed het kan hebben op een stam. Iets om over na te denken. P&P is net zo goed een heel belangrijk aspect in het spel waar je mee kan winnen of verliezen.

@finalowner3 Kan soms heel bot overkomen en het voelt alsof hij in elke post aan het schreeuwen is. Wat dat betreft is hij nog niet veranderd in vergelijking met de laatste classic maar ach als dat het ergste is overleven we het nog wel.

Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
Heel Premade. kan mij aanzetten tot het geven van die extra 100%. Tegelijkertijd als ik de motivatie er binnen de stam in probeerde te houden, motiveerde dat mij ook en konden we weer met een geheven hoofd naar het deffen van de volgende massa op chefs.

Dit lijkt me ook een goed moment om even een dikke shout out te geven naar het team van Chefs Special. Ik heb nog nooit zo een goed team gehad als deze classic en dat was te merken. Iedereen heeft wel op zijn manier een steentje bijgedragen. Tom, Dorine, Daan en Jasey bedankt! Goed gespeeld. @Deceptive Minds @krepox @slizz

De grootste spammer:
Facking Paul met zijn gezeik over politiek enzo. @finalowner3 Hield de chat wel levend!

Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:
Poe, ik denk dat ik al met al toch een leuke groep bij elkaar heb gekregen. Iets wat ik heel lastig vond in het begin. Ik kende niet iedereen en het was nog maar een beetje zoeken hoe alles zou gaan. Toch werd de groep al snel hechter en hechter en kregen we steeds meer respect voor elkaar. Dat was het moment dat we echt aan winst konden gaan denken. Verder heb ik vooral weer veel geleerd van deze classic en genoten van het spelletje. Ook heb ik de volle 110% mogen geven op Chefs Special iets wat me veel voldoening geeft.

Ik hoop voor de volgende classic ook weer het een en ander te mogen gaan betekenen en daar kijk ik nu al naar uit!


Ps. vergeef me voor mijn boekwerk. Verder excuses als ik iemand beledigd heb. Het is totaal geschreven vanuit mijn visie op deze classic!

Haha bedankt voor de bescheiden nominatie, geheel terecht. Misschien tot op een volgende classic en dan wel met de volle kraan open ipv een half pitje. ;)

En uiteraard gefeliciteerd aan het hele Pre. kamp!
 
Reactiescore
1.149

DeletedUser75558

Guest
Persoonlijk is het niet meer hetzelfde nu Jan Smit deel vd toppers is.
Maar ik neem aan dat hij dus gewoon toppers fans bedoeld.
De toppers is sowieso al afgrijselijk, komen 90% van die proleten naar toe. Zelfs onze minister president is er aanwezig.
 
Reactiescore
1.019
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Chefs Special. Deze toppertjes hebben zich het meeste bewezen deze wereld. Zowel verdedigend, als aanvallend. Goed gedeft tegen TCD en nowhere etc.
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler: Paul & Marco Deze 2 zijn voor mij de echte stamspelers. Hebben heel erg veel vv gedraaid. Paul zelfs een heel acc. Echt klasse!
Wie was de grootste ego van deze classic?: Paul Groot ego, maar meeste momenten gewoon terecht. Al kan het soms wel iets minder, je kan wel genieten als hij bezig is :p
Gezelligste speler: Marco Altijd in de skypechat te vinden. Erg leuk gehad deze wereld met hem
Beste Stam: Premade Volgens mij hadden we de zaakjes aardig op orde. Kvond het leuk met jullie, en jammer dat Selena zo snel op delete is gegaan.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Christian geweldige co was hij, echt niet normaal. Als jijzelf wilt, speel ik de volgende wereld weer met je! :)
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Spelers zoals Afraid And Desparade Kan ik echt niet zo goed tegen. Is de tegenstander beter ga je niet zomaar bij de eerste inc expres dubbelloggen om proberen een ban te krijgen. Dat past echt niet binnen tw zulk soort spelers.
De Beste / leukste actie: BAM wegspelen. voor mij was dit echt de leukste acxtie. Naast BAM die nog een beetje tegenstand bood, was er eigenlijk niet veel tegenstand. Enige opmerking dat ik het knap vond van Yoshi, speler van the Philantrophist. Met zijn mobiel een grote massa gedeft. Die echt niet de allermakkelijkste was!
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Zowel de dubbellog van AAD als het op delete gaan van Selena, Beide deden de wereld niet echt ten goede.
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Met ons huidige groepje. Echt een leuk groepje was het!
De beste aanvaller: Il Leone Indomabile. Mijn eigen acc. Ik heb niet zo'n groot ego, maar ik vind wel dat wij de beste aanvaller waren.
De slechtste aanvaller: Knarrel met zijn noobtimings
De beste verdediger: Chefs Special. Goed gedeffed tegen Selena.
De beste vv'er: Paul, Goed gedaan met purple swag, ook Marco heeft veel vv gedaan.
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Voor de buitenstaander denk ik het aantrekken van Boeman/Paul, maar hij heeft prima gespeeld. Hij is echt veranderd, klasse.
De beste leider: Andries Heeft de groep mooi bij elkaar gehouden, en heeft uberhaupt een mooi groepje samengestelt. Klasse!
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Krepox kon erg genieten van zijn poststijl
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Valt wel mee. Ik heb boostdorpen aangenomen, voorderest gewoon een actieve speler binnen Premade geweest.

Speciaal bedankje naar @dialgaman
 
Reactiescore
500
Zal er morgen wel even voor gaan zitten :)
 
Reactiescore
500
Succes ermee :O
 
Reactiescore
500
Haha ben er mee bezig, maar werk hele weekend, en duik daarna lekker de kroeg in :p
 
Bovenaan