[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser64575

Guest
Mag ik jullie erop wijzen dat er mogelijk een huidenwisselaar in zit en letterlijk IEDEREEN dus nog kan sterven? Alvast opgeven als iemand zegt een drankje op je te gooien is niet verstandig!

Daarom zei hij het na de deadline :p
 

DeletedUser78393

Guest
Ja, maar ik bedoelde DK, het leek alsof hij al opgaf en door de begrijpende toon vermoed ik dat hij slecht is. Maar als er een huidenwisselaar met hem gewisseld staat, dan wordt hij vergiftigd en niet DK. Daarom is het niet verstandig om al op te geven.
 
Reactiescore
2.196
drankje is aangekomen dus dk is dood toch? of die rol moet t voor dl hebben gedaan maar dan kan dk er ook niks aan doen meer.
 

DeletedUser73803

Guest
Ja, maar ik bedoelde DK, het leek alsof hij al opgaf en door de begrijpende toon vermoed ik dat hij slecht is. Maar als er een huidenwisselaar met hem gewisseld staat, dan wordt hij vergiftigd en niet DK. Daarom is het niet verstandig om al op te geven.

Dat vat je dan verkeerd op :p
Ik kan hier best kwaad worden op Time, maar dat heeft weinig zin?
 

DeletedUser17472

Guest
Dag & Nacht Volgorde

Overdag:
Vrouw Holle (pek-en-veren actie)
Dwaze Heks (weggeven drankjes)
Beul
Eigenwijze wolf
Lynch


Nacht:
Vriend
Huidenwisselaar
Beschermengel
Lunch/Infectie/Grote Boze Wolf/Grafdelver/Martelaar
Lijk (moordactie)
Heksendrankjes
Welp
Vrouw Holle (zienersactie)


Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido moet zich voor de eerste lynch/lunch gekoppeld hebben.

Zo wat duidelijker? Het is dus afwachten....


Ik zie het morgenvroeg wel.
Slaapwel
 

Deleted User - 487871837

Guest
drankje is aangekomen dus dk is dood toch? of die rol moet t voor dl hebben gedaan maar dan kan dk er ook niks aan doen meer.

Als ik het goed begrijp gaat DK niet dood als de huidenwisselaar voor de DL toevallig met DK gewisself heeft en is dat waarom Rick zegt dat DK nog niet moet opgeven
 

DeletedUser17472

Guest
Het is niet zeker dat de huidverwisselaar erin zit. Het is wel zeker dat Time een drankje uit kan gieten. Maar we wachten af. Iemand gaat er dus extra dood vanavond.
 

DeletedUser18987

Guest
Denk ik ook, maar Sander valt voor mij af

Dit heb ik nu al meerdere keren gehoord.
Ik heb dus 50% kans om wolf te zijn en Capricorno ook?
Ik weet van mezelf dat ik goedje ben dus is Capricorno 100% zeker wolf?
Ben dan erg benieuwd naar je theorie want dat is wel erg veel.

Snap ook niet echt wat ik überhaupt met Capricorno te maken heb.
Maar we zullen maar aannemen dat je daar een goede reden voor hebt.

Dat ik niet schrijf wil niet zeggen dat ik er niet ben. Ik lees de hele dag mee. Zoals ik, ik denk vrijdag al gezegd heb, heb ik mijn dochter, schoonzoon en kleindochter in huis. Mijn aandacht gaat het eerste uit naar hen, dan pas naar het spel.

Volgens mij lees je mijn post hier toch echt verkeerd.
Ik zeg juist dat ik jou wel actief vind.
Ondanks alle redenen die je noemt, ben je toch nog echt een van de spelers die het meeste post en bijdraagt.
En zeker meer actief dan de spelers die jou wel daadwerkelijk van afwezigheid beschuldigen.
Ik vind het dus ook zeker niet nodig dat je met excuses komt.

Graag gedaan voor de 5 punten :)

Ik kan je gedachtengang heel goed volgen ;)

Over de elementen die je zei van vorig potje: ik heb het volledige potje op een halve nacht gelezen aangezien ik op de laatste dag moest invallen. Hierdoor heb ik een aantal dingen gezien die me opvielen. En 1 ervan was Sander. Hij was daar wolf en zag hem het potje op een gelijkaardige manier beginnen van daar die stem op hem op de eerste dag. Eerst wat als trolstem. Maar ik zag geen reden om mijn stem aan te passen dus ik heb deze laten staan.

2de punt: meeloopstem op Fam? Als ik me goed herinner was ik 1 van de eerste de hierop stemde.

3de punt: ik speel idd redelijk passief enerzijds door de reden aangegeven in vorige post en ook idd omdat dit mijn eerste potje is en ik de kat wat uit de boom wil kijken om zoveel mogelijk te leren

Klinkt niet heel gek maar wil toch graag de zaak omdraaien om je wat meer actief te laten meedoen.
Op die manier draag je meer bij aan het spel en kunnen we daarnaast jouw rol beter inschatten.
Dus ik zou graag willen weten wie jij als wolf ziet en dan graag redenen die nog niet eerder genoemd zijn, door wie dan ook.
Een slecht gevoel bij iemand hoor ik ook graag.

aangezien ik altijd ff doet over me stukje om zonder al teveel fouten te posten dan mis ik wel eens een paar nieuwe stukjes idd
Wie zeg mij btw het recht niet toe om mijn stem van iemand af te halen .. als ik me bedenk dan doe ik dat DK!! En Dragonfriend heeft gelijk met zijn inzicht dus waarom mauw je nu eigenlijk ?..

Ik vind dit wel een erg geprikkelde en overdreven reactie.
Dark-Knight maakt op zich wel een terecht punt dat je je wel heel snel bedenkt.
Ik vind je reden om je te bedenken overigens wel zeer terecht maar het is toch zeker niet raar om daar naar te vragen.
Waarom reageer je daar zo agressief op?
Je bent overigens ook wel verdacht stil verder.

Ik stem vaak laat, maar dat is omdat iedereen pas laat begint te stemmen. Dat ik op DGO ging was logisch -> Ik wist vrijwel zeker dat Tigor goedje was en van jou begon ik het te vermoeden. DGO was een poging om jullie te reddden.

Het kan zo zijn dat iedereen laat stemt en het kan ook zo zijn dat je altijd laat stemt maar het valt mij ook op.
Je bent dit potje wel echt erg laat en alle redenen die je noemt zijn al door anderen gegeven.
Dat lijkt inderdaad erg op meelopen.

Overdag ben je ook amper aanwezig om je eigen mening te etaleren.
Dat is jammer vind ik, het zou fijn zijn als je meer je eigen mening zou geven.
Zeker omdat je meestal goede inzichten hebt.

Ik ben net klaar met trainen. Ben pas over een uur thuis ongeveer. Samenvatting iemand? XD

Dit begint wel echt ergerlijk te worden.
Ik lees van jou niks anders dan excuses en spam.
Misschien ook eens fatsoenlijk mee gaan doen?
 

DeletedUser17472

Guest
Dat interpreteer je verkeerd svennie. Ik zeg dat van die drie Sander zeker afvalt voor mij.
 

DeletedUser18987

Guest
Ja, maar ik bedoelde DK, het leek alsof hij al opgaf en door de begrijpende toon vermoed ik dat hij slecht is. Maar als er een huidenwisselaar met hem gewisseld staat, dan wordt hij vergiftigd en niet DK. Daarom is het niet verstandig om al op te geven.

Dus als ik het goed begrijp denk je dat Dark-Knight slecht is?
Desondanks geef je hem tips om zichzelf niet prijs te geven als slechtje.

Dat is wel heel raar als goedje.
Als slechtje is het misschien ook logischer om dat in de wolvenchat te doen maar ja.

Dat interpreteer je verkeerd svennie. Ik zeg dat van die drie Sander zeker afvalt voor mij.

Je zegt toch echt 'dat denk ik ook'.
Hoe zou ik dat dan moeten interpreteren dan?
 

DeletedUser17472

Guest
Je zegt toch echt 'dat denk ik ook'.
Hoe zou ik dat dan moeten interpreteren dan?
De zin waar ik op reageerde was toch 'ik denk dat er zeker 1 wolf zit tussen deze drie'. Als ik zeg 'dat denk ik ook', wil toch niet zeggen dat het drie wolven zijn? Kan er ook 1 zijn.
 

DeletedUser18987

Guest
De zin waar ik op reageerde was toch 'ik denk dat er zeker 1 wolf zit tussen deze drie'. Als ik zeg 'dat denk ik ook', wil toch niet zeggen dat het drie wolven zijn? Kan er ook 1 zijn.

Ik zeg toch ook niet dat we 3 wolven zijn.
Jij zegt enkel ook dat je niet denkt dat Sander wolf is.
Dan blijven enkel Capricorno en ik enkel over.
En daar reageerde ik op een paar posts geleden ;)
 

DeletedUser78393

Guest
Dus als ik het goed begrijp denk je dat Dark-Knight slecht is?
Desondanks geef je hem tips om zichzelf niet prijs te geven als slechtje.

Dat is wel heel raar als goedje.
Als slechtje is het misschien ook logischer om dat in de wolvenchat te doen maar ja.



Je zegt toch echt 'dat denk ik ook'.
Hoe zou ik dat dan moeten interpreteren dan?
Time zei na de deadline dat Dark Knight vergiftigd is. Dark Knight reageerde nogal rustig op een manier van 'jammer, doei.' Ik dacht dus dat hij opgaf en dat hij slecht was. Maar stel dat eem huidenwisselaar met Dark Knight gewisseld stond, dan overleeft DK het. In dat geval zou het niet eerlijk zijn als hij na de deadline al bekend had (is in dit geval niet gebeurd gelukkig, maar het is mogelijk).

Ik ga hem natuurlijk geen tips geven hoe hij onopgemerkt blijft :p maar bekennen omdat je denkt dat je dood bent is zonde.
 
Bovenaan