[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser17472

Guest
Verder ben ik er vrij zeker van dat er een wolf tussen Sven/Sander/Capri zit, maar dat kan ik nog niet helemaal plaatsen.
Denk ik ook, maar Sander valt voor mij af

Aangezien jij beide personen hoog in je lijst hebt staan, wat is je reden om hen zo te vertrouwen?
Ik heb met Time gisteren genetwerkt. Hij weet wat ik ben. Heeft hier ook al bevestigd dat ik goedje ben. Zijn stemwissel gisteren was om mij te redden en later heeft hij zijn BM functie moeten gebruiken om mij te redden.
Wat Pierre betreft ben ik in de loop van de dag van gedachten veranderd door wat er hier allemaal gezegd is. Ik mag mijn lijstje niet meer aanpassen, dus hij blijft hoog staan.

Heerlijk dit, twee modjes met een persoonlijke vete:D. Please vertel daar meer over hahah.
Het antwoord op die vraag heb ik hier al in het potje gegeven. Ik ga er verder dan ook niet op in.

Iedereen is goedje naar eigen zeggen.
Als je het vraagt zeggen ze dat toch ook altijd?

Fam, ik heb gisteren op jou gestemd, vandaag hou je je echt redelijk op de achtergrond (wat je toch net iets verdachter doet overkomen) maar vandaag opteer ik eerder voor sander
Na wat er gisteren is gebeurd, heb ik me idd rustig gehouden.

Famdecibel houd zich op de achtergrond?
Dat is denk ik de speelster die ik het vaakst voorbij zie komen met posts en ook in discussies.
Dat ik niet schrijf wil niet zeggen dat ik er niet ben. Ik lees de hele dag mee. Zoals ik, ik denk vrijdag al gezegd heb, heb ik mijn dochter, schoonzoon en kleindochter in huis. Mijn aandacht gaat het eerste uit naar hen, dan pas naar het spel.

Ook, @famdecibel heb je besloten om een dagje rustiger aan te doen met WvW na gisteravond of is er een andere reden voor je mindere activiteit?
Ik heb idd besloten de resta van dit potje me op de achtergrond te houden. Ik ben teleurgesteld in heel veel van jullie. Een aantal heb ik nog prive gesproken, maar ik ben er even klaar mee. Ik voel me niet gewenst.
Ik was aan het bijlezen, maar je hebt inmiddels antwoord op die vraag.

Ik wil iedereen alvast bedanken voor de punten aan mij gegeven. Na gisteravond had ik dit niet meer verwacht.

Zoals ik al eerder in deze post zei, is mijn gedachten door wat er gezegd is de afgelopen uren over Pierre, mijn gedachten over hem veranderd. Mijn stem gaat dan ook naar hem.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik moet uiteraard mijn lijstje ook nog opstellen.

10 punten: Dragonfriend
9 punten: WBJIMO
8 punten: Rick
7 punten: Svennieboys
6 punten: Capricorno
5 punten: Mylove
4 punten: Famdecibel
3 punten: Hopeful
2 punten: Jessica
1 punt: Jenskeuh
 
Reactiescore
46
Ik ga voor mijn lynchstem ook op Pierre
Ik typ op het moment redelijk snel dus zal er geen reden onder zetten, maar ik denk dat dit wel logisch is met de eerder benoemde argumenten over Pierre.
 

Deleted User - 2265087

Guest
10 punten: Hopefull
9 punten: Rick9399
8 punten: Svennieboys
7 punten: Dragonfriend
6 punten: Dark-Knight
5 punten: Watblaasjeinmijnoor
4 punten: Sander
3 punten: Turnupthemusic
2 punten: Jens
1 punt: Pierre the Pieter
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bedankt voor de puntjes die ik hier en daar toch wel voorbij heb zien komen :)

Ik ga ook voor Pierre, denk dat het wel voor zich spreekt.
 

DeletedUser72524

Guest
Nu moet niet iedereen voor Pierre gaan, zijn nog te veel woffen.
 

DeletedUser74597

Guest
10 punten:Dragon
9 punten: lyon
8 punten: DGO
7 punten: sander
6 punten: TIME
5 punten: Gamebreaker
4 punten: TUTM
3 punten: donkergat
2 punten: MyLove
1 punt: Dark Knight

en als meest verdacht Piere
 

DeletedUser17472

Guest
10 punten:Dragon
9 punten: lyon
8 punten: DGO
7 punten: sander
6 punten: TIME
5 punten: Gamebreaker
4 punten: TUTM
3 punten: donkergat
2 punten: MyLove
1 punt: Dark Knight

en als meest verdacht Piere
Lyonn doet allang niet meer mee
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ga vandaag op Hopeful.

Hij heeft aangegeven niet te weten op wie te stemmen omdat hij niks verdacht vind. Dat kan ik opzich wel snappen, maar daarbij zie ik hem verder ook niet veel doen eigenlijk dan reageren op posts met daarin vragen over het potje of de instellingen. Dit bij elkaar is iets wat wolven vaak hebben. Niet weten op wie te stemmen en dan maar wachten wat anderen doen.
Ik denk dat het gisteren tussen twee goedjes ging, en daarmee zou Fam nu dus ook goed zijn. Hopeful heeft ook op haar gestemd.

DGO. Ik zag net jouw stem en wilde eigenlijk weer naar jou gaan omdat het zo'n heerlijk makkelijke meeloopstem is, maar daarvoor acht ik je nog niet genoeg wolfje. Verder doe je niet veel namelijk.

Donkergat heeft naar mijn idee nog niet genoeg gereageerd om daarmee iets mee te kunnen doen. Hij heeft wel meegestemt op Tigor en dat maakt het redelijk verdacht.

Pierre heb ik eigenlijk zelf nog niet bekeken, maar daar snap ik de agumenten op zich ook voor. Ik wil alleen geen meestemmer zijn. Sander vind ik ook niet heel anders reageren dan normaal dus ik snap niet helemaal waarom we op hem zitten.

@TurnUpTheMusic lees je nog altijd mee? Ik mis je wat.
 

DeletedUser78303

Guest
Ik hou niet van meelopen, maar ga het deze keer toch wel doen. Ik heb zelf weinig meer toe te voegen aan de gegeven argumenten. Ze hebben mij overtuigd dat pierre de meest verdachte persoon op het moment is, wat ervoor zorgt dat ik op jou ga pietertje.
Ik ben van plan om morgen een mooi overzicht te maken van iedereens stemgedrag. Zal voor mijzelf en voor anderen wat meer overzicht brengen.

Pierre de Pietertje
 

DeletedUser74597

Guest
Nee net aangepast.

Overigens is zijn meeloopstem van net alleen nog maar bevestiging voor me van die stem.

En Jessica, stem je nu ook weer op iemand vanwege argumenten die anderen noemden?
Ja klopt ik heb de verdenkingen gelezenen kon me daar in vinden
alleen nu er nog meer op m gaan vind ik dit te verdacht Piere zal denk ik geen wolf zijn me zoveel stemmen op m .
 

DeletedUser73803

Guest
10 punten:Dragon
9 punten: lyon
8 punten: DGO
7 punten: sander
6 punten: TIME
5 punten: Gamebreaker
4 punten: TUTM
3 punten: donkergat
2 punten: MyLove
1 punt: Dark Knight

en als meest verdacht Piere

Ja klopt ik heb de verdenkingen gelezenen kon me daar in vinden
alleen nu er nog meer op m gaan vind ik dit te verdacht Piere zal denk ik geen wolf zijn me zoveel stemmen op m .

Wat is dit nou weer? In 20 minuten stem je op Pierre en haal je je stem weer van hem af...
Het is niet alsof hij daarvoor nog niet zoveel stemmen had, je lijkt je dus vooral in te willen dekken.
 

DeletedUser74597

Guest
Wat is dit nou weer? In 20 minuten stem je op Pierre en haal je je stem weer van hem af...
Het is niet alsof hij daarvoor nog niet zoveel stemmen had, je lijkt je dus vooral in te willen dekken.
Dat is bulls*it en dat weet jij ook , ik denk maar zo als bijna iedereen zo makkelijk op 1 persoon gaat dan kan het bijna niet anders dan een goedje zijn ... maar ga je gang hoor !
 
Bovenaan