[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser18987

Guest
Wat denk je dan van fam?

Hmm, hij is me eerlijk gezegd tot vandaag niet enorm opgevallen.
Toen die enorm vreemde verdediging van Jenskeuh, die ik nog steeds niet kan plaatsen.
Waarom doet hij dat in hemelsnaam?
Maar het lijkt me ook vergezocht om te denken dat ze samen wolf zijn.

Wat betreft jullie discussie.
Ik denk dat jullie moeten oppassen dat jullie niet teveel op elkaar focussen.
Vind de genoemde redenen nou niet echt bijster sterk of ik moet eroverheen hebben gelezen.
 
Reactiescore
46
@famdecibel Misschien heb je erover heen gelezen dus ik zal het nog een keer vragen, maar wat vond je van mijn post(s) over Game dan?
En @Svennieboys omdat je zei dat we te veel op elkaar ffocusen ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Hmm, hij is me eerlijk gezegd tot vandaag niet enorm opgevallen.
Toen die enorm vreemde verdediging van Jenskeuh, die ik nog steeds niet kan plaatsen.
Waarom doet hij dat in hemelsnaam?
Ten eerste, ik ben een zij.
Ten tweede heb ik het andere al uitgelegd en dat was niet wvw gebaseerd.
 

DeletedUser73803

Guest
Oke ik ben nu bijgelezen, maar aangezien ik een verjaardag van mijn zus heb de hele dag, gaat er niet heel veel productiefs vanaf komen. Ik wil wel graag een aantal dingen opmerken.
Het eerste betreft de stemming, op het moment lijkt het voornamelijk de tweestrijd Fam vs Capricorno. Wat ik me herinner van andere potjes is dat een tweestrijd vaak tussen 2 goedjes gaat. Nu vind ik Fam niet zo heel goed te peilen, heb pas weinig potjes met haar gespeeld (althans, ik herinner me geen potjes meer met haar) en daar zal ik dus niet al te snel over oordelen.
Capri daarentegen ken ik nog heel goed van eerder en ik vind dit de typische capricorno speelstijl. Ik durf haar uiteraard nog niet vrij te spreken, maar ik vind haar vooralsnog als een goedje spelen. Ik denk dat ik vandaag dus niet op haar zal stemmen.

Dan even de post die mij absoluut het meest in het oog springt, aangaande Jenske. Sven plaatste zijn stem op Jenske met, in mijn ogen, geen perfecte redenatie, maar toch ook zeker geen slechte. Het leek geenszins een gevaarlijke aanval, want Sven was de enige die de stemming op Jenske opende, terwijl de algemene gedachte over Jense vooral was dat Jenske een troll was en niet dat Jenske een wolf was.
Toch kwam daar WBJIMO die Jenske ging verdedigen.

Hij speelt het liefst als wolf en is dan serieuzer, dus hij is nu waarschijnlijk goedje. In mijn ogen geen lynch waardig, laat de wolven het maar oplossen.

Ik vind het erg opvallend dat WBJIMO hier Jenske gaat verdedigen, zonder dat er enige dreiging was. Het voelt voor mij als een wolfje die overhaast een medewolf verdedigt, zonder al te goed na te denken.

Vooralsnog geen stem, die volgt later.

Jens is wss goedje maar wilt niet serieus spelen.

Net voor ik wil posten, komt deze post van Time. Na eerder Sir Thrones te verdedigen, gaat hij nu ook Jenske verdedigen. Bevestigt nog even snel de opmerking van WBJIMO, misschien nog zelfs verdachter dan het aanzetje van WBJIMO.

Zoals gezegd, stem komt later. Een verdere theorie komt morgen pas.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga voor nu op Game
Dit is onder andere ook omdat degene met wie ik aan het netwerken was het volgende heeft gezegd;

"Game speelt vaak nogal agressief als hij wolf is
Met dus als gevolg dat hij gehaast lijkt, dus op zich is het wel een prima reden"

Dit was nadat ik zei dat ik opzich aan Game zat te denken, aangezien hij bij mij nogal gehaast over kwam aangezien hij eerst zei dat ik letterlijk iets gezegd zou hebben, waarna ik daarop antwoord en zeg dat dat dus niet klopt, waarna hij antwoord met dat hij dat nooit gezegd zou hebben.
Hierna vuurt hij meer vragen op me af en dit kwam voor mij dus gehaast/agressief over, en na deze opmerking van degene met wie ik netwerk heb ik dus besloten om op game te gaan

@GaMeBr3AKeR Kijk s, ik heb zelf nagedacht deze keer, zoals je dat zo mooi beschreef ;)
Mij is niets opgevallen aan Game. Hij speelt de laatste ronden juist rustig. Zijn vriendin zal wel weer beslag op hem leggen.
 

DeletedUser17472

Guest
Het eerste betreft de stemming, op het moment lijkt het voornamelijk de tweestrijd Fam vs Capricorno.
Lees eerst eens bij. De enige die op mij stemt is Minoor. En volgens mij heb ik dat weerlegt. Dus tweestrijd? Er zijn mensen die meer stemmen hebben hoor.
 
Reactiescore
2.196
Als je Jens wil lynchen ga je gang, vind ik prima. Alleen Jens is als goedje niet serieus en ik wil dit winnen dus kan ik niks anders als dat in het spel houden.
 

DeletedUser74597

Guest
Oke ik ben nu bijgelezen, maar aangezien ik een verjaardag van mijn zus heb de hele dag, gaat er niet heel veel productiefs vanaf komen. Ik wil wel graag een aantal dingen opmerken.
Het eerste betreft de stemming, op het moment lijkt het voornamelijk de tweestrijd Fam vs Capricorno. Wat ik me herinner van andere potjes is dat een tweestrijd vaak tussen 2 goedjes gaat. Nu vind ik Fam niet zo heel goed te peilen, heb pas weinig potjes met haar gespeeld (althans, ik herinner me geen potjes meer met haar) en daar zal ik dus niet al te snel over oordelen.
Capri daarentegen ken ik nog heel goed van eerder en ik vind dit de typische capricorno speelstijl. Ik durf haar uiteraard nog niet vrij te spreken, maar ik vind haar vooralsnog als een goedje spelen. Ik denk dat ik vandaag dus niet op haar zal stemmen.

Dan even de post die mij absoluut het meest in het oog springt, aangaande Jenske. Sven plaatste zijn stem op Jenske met, in mijn ogen, geen perfecte redenatie, maar toch ook zeker geen slechte. Het leek geenszins een gevaarlijke aanval, want Sven was de enige die de stemming op Jenske opende, terwijl de algemene gedachte over Jense vooral was dat Jenske een troll was en niet dat Jenske een wolf was.
Toch kwam daar WBJIMO die Jenske ging verdedigen.



Ik vind het erg opvallend dat WBJIMO hier Jenske gaat verdedigen, zonder dat er enige dreiging was. Het voelt voor mij als een wolfje die overhaast een medewolf verdedigt, zonder al te goed na te denken.

Vooralsnog geen stem, die volgt later.



Net voor ik wil posten, komt deze post van Time. Na eerder Sir Thrones te verdedigen, gaat hij nu ook Jenske verdedigen. Bevestigt nog even snel de opmerking van WBJIMO, misschien nog zelfs verdachter dan het aanzetje van WBJIMO.

Zoals gezegd, stem komt later. Een verdere theorie komt morgen pas.
mijn zoon is ook jarig (13)vandaag , maar t is hier nu lekker rustig ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Jens acht ik ook een goedje. Als die zich niet dood laat vallen, dan mag hij van mij gewoon blijven. Laat de wolven dan hun werk maar doen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Geen zin om te quoten? Ik ben nergens paniekering geweest. Enkel boos gisteravond omdat ik weet niet hoeveel mensen een stem zetten om een stem te moeten zetten en maar meelopen. Ze kunnen zelf toch wel nadenken? En omdat ik daar dus iets van zeg, is dat paniek? Right.

WBJIMO heeft gwn gequote waar hij naar verwees. Je zei ofc niet letterlijk tussen de regels door dat je in paniek was, maar WvW is ook een kwestie van tussen de regels door lezen en posts interpreteren. WBJIMO interpreteerde dus dat jij in paniek was, en dat ondersteunde die mbv quotes.
Verder is het hypocriet wat jij hier zegt, want jij zette een stem om een stem te zetten, je wist niet op wie je moet stemmen, dus stemde je maar op mij, zonder reden.

Dat bedoel ik dus met persoonlijk aanvallen. Laat Jenske erbuiten. Het punt dat ik vanmiddag wilde maken naar IEDEREEN (inclusief Jenske), is dat het hier onderhand eens afgelopen moet zijn met pesterijen. Niks meer en niks minder. Ga me nu niet aanvallen om wat ik vanmiddag gezegd heb. Ik houd niet van pesten en zal ook niet zwijgen als ik zie dat het gebeurt, ongeacht wie, als ik het de coma. Iedereen die mij kent moet dat toch weten.

Jij verdedigt je hier selectief, wel op het ene deel v/d zin, niet op het andere deel.
Sws, jij verdedigt jezelf hier nu op 7 zinnen van WBJIMO, maar zijn theorie bestond uit veel meer zinnen (hoeveel heb ik niet geteld:p), dus je verdedigt je in het geheel selectief. Wolfje die geen verweer heeft op de rest?

Kom anders van de week even langs bij KPN in Breda :D

Breda, veel te ver weg. Bovendien vind ik T-Mobile prima en heb ik geen behoefte aan een abonnementje:p

Hmm, hij is me eerlijk gezegd tot vandaag niet enorm opgevallen.
Toen die enorm vreemde verdediging van Jenskeuh, die ik nog steeds niet kan plaatsen.
Waarom doet hij dat in hemelsnaam?
Maar het lijkt me ook vergezocht om te denken dat ze samen wolf zijn.

Wat betreft jullie discussie.
Ik denk dat jullie moeten oppassen dat jullie niet teveel op elkaar focussen.
Vind de genoemde redenen nou niet echt bijster sterk of ik moet eroverheen hebben gelezen.

Fam is een zij ;)
 

DeletedUser64575

Guest
Ik vind het erg opvallend dat WBJIMO hier Jenske gaat verdedigen, zonder dat er enige dreiging was. Het voelt voor mij als een wolfje die overhaast een medewolf verdedigt, zonder al te goed na te denken.

Van mij mag je Jens best lynchen als je wilt hoor. Ik ben er alleen 99% zeker van dat het zonde van de lynch is. Daar ken ik hem denk ik te goed voor.
 

DeletedUser78303

Guest
Ik ben tegen capri als lynch. Ze komt voor mij over als een goedje die op alle beschuldigingen een goed en oprecht antwoord heeft.
Over fam: de vorige keer dat ik met haar in een potje zat en ze beschuldigd werd van het zijn van een slechtje, verdedigde ze zich, tevergeefs, met talloze posts. Ze bleek achteraf goed te zijn. Ik kan zo even me niet fam als slechtje herinneren, maar deze kennis werkt voor mij in haar voordeel. Geen lynch stem van mij op fam dus.

Voor nu stem ik op tigor. Ze heeft vandaag, ondanks dat mensen haar verdenken, nog niks van zich laten horen. Ik hoop hiermee wat reactie te krijgen. Ook zal ik zometeen nog proberen wat meer onderbouwing te geven. :)
 

DeletedUser17472

Guest
WBJIMO heeft gwn gequote waar hij naar verwees. Je zei ofc niet letterlijk tussen de regels door dat je in paniek was, maar WvW is ook een kwestie van tussen de regels door lezen en posts interpreteren. WBJIMO interpreteerde dus dat jij in paniek was, en dat ondersteunde die mbv quotes.
Verder is het hypocriet wat jij hier zegt, want jij zette een stem om een stem te zetten, je wist niet op wie je moet stemmen, dus stemde je maar op mij, zonder reden.
Ik stemde op een inactiefje dat 10 minuten voor het eind eens kwam binnenvallen. Ik stem de eerste dag meestal op een inactiefje. Vandaag is er meer over je gezegd en de post van Sander lijkt me duidelijk genoeg. Ik heb mijn stem dus weer terug gezet.

Jij verdedigt je hier selectief, wel op het ene deel v/d zin, niet op het andere deel.
Sws, jij verdedigt jezelf hier nu op 7 zinnen van WBJIMO, maar zijn theorie bestond uit veel meer zinnen (hoeveel heb ik niet geteld:p), dus je verdedigt je in het geheel selectief. Wolfje die geen verweer heeft op de rest?
Wat wil je horen, waar heb ik me niet op verdedigd? Minoor zegt de grootste onzin die er is, ik wil best met nog meer onzin verdedigen hoor. Mijn stem blijft staan. Jullie twee zoeken het maar even lekker uit.

Edit: Als je nu overigens ook op mij stemt Capri, dan beschouw ik dat als meeloopstem van Minoor. Tevens stem je dan op mij omdat mijn stem op jou staat. Dus je zult met een onderbouwing moeten komen en niet met een onzinverhaal.
 

DeletedUser77898

Guest
Capricorno is helaas niet in staat om te reageren. Zij moet namelijk de afwas doen. Ik heb al gezegd dat wvw boven alles gaat, maar hier ging zij niet op in..... gek he?

Ze zal waarschijnlijk zo nog even online komen om zich te verdedigen, want volgens mij staat ze redelijk onder vuur hier :p
 

DeletedUser77898

Guest
Van mij mag je Jens best lynchen als je wilt hoor. Ik ben er alleen 99% zeker van dat het zonde van de lynch is. Daar ken ik hem denk ik te goed voor.
Jens gaat na elk potje binnen 1 dag eruit, laten we hem idd ook een paar dagen leven gunnen xD
 

DeletedUser76681

Guest

In de Davy stemmers zit sws 1 wolf.
Svennieboys startte de verdachtmaking, dus voor nu streep ik die af.

Ik heb nog niet echt een indruk gekregen van blaasje, maar die zei in inschrijf topic dat hij in het weekend het op zijn maroens moest doen dus daar wacht ik ff op.

Hou je tigor en dragongoesiets over. Beide met makkelijke volgstemmen. Beide hebben vorige pot meegedaan en weten dus hoe serieus Davy was en toch op hem stemmen.

Tigor zei idd eerder dat ze hem verdacht vond maar zonder echt argumenten ofzo en hij bij de eerste stem lift ze meteen mee.

E: Jess hoort ook in het lijstje thuis maar ik kan nooit hoogte krijgen van haar dusja.

Tigor of capri wie gaat het worden.

Niemand is Tigor opgevallen en dan is ze zeker geen wolf:).. euhm hallo.

Tigor zwijgt teveel

Ik zie dat ik gemist word,
Ik haf een onverwacht drukke dag, vandaar dat ik niet online was.

Ik weet dat ik heb gezegd dat ik alles nog ging doorlezen maar dat red ik niet op 50 min.

Ik weet ook dat de meeste mij als wolf zien omdat ik juist niet actief ben, nou ik ben er wel weer, en nee niemand heeft me geroepen. Of wat dan ook me telefoon was plat en we zijn gaan uit eten. Ben net thuis.

@Time ik ga nu geen loze verdenking maken daarvoor wil ik eerst nog is doorlezen.

Al vind ik het wel opmerkelijk jij weet hoe ik ben en speel, dat je mij alsnog wilt lynchen. Je speelt idd anders, te gefocust op mij.(vind ik)
 

DeletedUser70854

Guest
Geen tijd om te quoten? wie leest er nu vluchtig?

Ik heb al vanaf vrijdag gezegd dat ik mijn dochter, schoonzoon en kleindochter over de vloer heb. Die gaan voor dit spel. Ik heb jou de hele dag nog niet gezien. Dus laat je stem staan. Morgen stemmen ze dan jou weg omdat je wolf bent. Ik neem mijn rol mijn graf mee in.

Insinueer je hiermee dat je grafdelver/lijk bent? :D
Maar nu even serieus; ik kan me niet helemaal vinden in de beschuldigingen op Tigor/Capri/Fam. Daarom ga ik nog even nadenken wie het wordt voor mij :engel:
 

DeletedUser77898

Guest
Ik zie dat ik gemist word,
Ik haf een onverwacht drukke dag, vandaar dat ik niet online was.

Ik weet dat ik heb gezegd dat ik alles nog ging doorlezen maar dat red ik niet op 50 min.

Ik weet ook dat de meeste mij als wolf zien omdat ik juist niet actief ben, nou ik ben er wel weer, en nee niemand heeft me geroepen. Of wat dan ook me telefoon was plat en we zijn gaan uit eten. Ben net thuis.

@Time ik ga nu geen loze verdenking maken daarvoor wil ik eerst nog is doorlezen.

Al vind ik het wel opmerkelijk jij weet hoe ik ben en speel, dat je mij alsnog wilt lynchen. Je speelt idd anders, te gefocust op mij.(vind ik)
ik heb je afgelopen potjes gezien en ik vind dit zelf niet oprecht klinken. Je kan idd druk zijn, maar hoe je het hier zegt vind ik vreemd. Mocht je een goedje zijn, kunnen we hierna naar Time gaan kijken als hij echt te gefocust op jou is en het mis heeft. Tigor

 
Bovenaan