[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Reactiescore
46
Ik heb in die post waar jij naar verwees echter gezegd 'dat ze letterlijk [...]'. Betekent dus dat jij het niet letterlijk gezegd hebt maar het daar op neer komt. Had het woordje 'letterlijk' aan het begin van de zin gestaan had je inderdaad gelijk gehad. Nu dus niet

Ik bedoel, het kan best zijn dat mijn nederlands gewoon ruk is hoor
Maar jij hebt het dus voor elkaar gekregen om het woord letterlijk te gebruiken, maar eigenlijk bedoelde jij daar dus 'ongeveer' mee
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga toch terug op Capri. Eigenlijk zit me gewoon haar manier van spelen niet lekker. Haar late stem van gisteren. Haar niet onderbouwingen. Ik ben dat niet van haar gewoon.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik bedoel, het kan best zijn dat mijn nederlands gewoon ruk is hoor
Maar jij hebt het dus voor elkaar gekregen om het woord letterlijk te gebruiken, maar eigenlijk bedoelde jij daar dus 'ongeveer' mee
Nee, daar bedoelde ik meer 'eigenlijk' mee denk ik dan. Ongeveer is niet het juiste woord :p
 

DeletedUser18987

Guest
Aangezien ik nog steeds niks terug gehoord heb van Jens en hij zichzelf daarmee in mijn ogen alleen maar meer verdacht maakt ga ik voor nu voor Jenskeuh. Ik hoop dat hij mijn twijfels bij hem weg kan nemen door te reageren op mijn posts. Ik heb hem verder nog niks zinnigs zien doen of zien bijdragen aan het spel. Is dit omdat hij een wolf is, is dat perfect dan spelen we een wolf weg. Zo niet, jammer maar liever een goedje dat niet goed speelt weg dan iemand die wel echt goed meewerkt om alle wolven te vangen. Het is immers mij niet echt duidelijk wie anders een wolf zou kunnen zijn. Ik wil graag mijn eerste potje wvw winnen en dat gaat enkel als we samenwerken om die wolven te vangen. Misschien kunnen ervaren spelers mij wat advies geven over deze denkwijze?

Ik hoor het in ieder geval graag.

Groetjes,

Celine
 

DeletedUser64575

Guest
Aangezien ik nog steeds niks terug gehoord heb van Jens en hij zichzelf daarmee in mijn ogen alleen maar meer verdacht maakt ga ik voor nu voor Jenskeuh. Ik hoop dat hij mijn twijfels bij hem weg kan nemen door te reageren op mijn posts. Ik heb hem verder nog niks zinnigs zien doen of zien bijdragen aan het spel. Is dit omdat hij een wolf is, is dat perfect dan spelen we een wolf weg. Zo niet, jammer maar liever een goedje dat niet goed speelt weg dan iemand die wel echt goed meewerkt om alle wolven te vangen. Het is immers mij niet echt duidelijk wie anders een wolf zou kunnen zijn. Ik wil graag mijn eerste potje wvw winnen en dat gaat enkel als we samenwerken om die wolven te vangen. Misschien kunnen ervaren spelers mij wat advies geven over deze denkwijze?

Ik hoor het in ieder geval graag.

Groetjes,

Celine

Hij speelt het liefst als wolf en is dan serieuzer, dus hij is nu waarschijnlijk goedje. In mijn ogen geen lynch waardig, laat de wolven het maar oplossen.
Dat slaat nergens op. Gaan we hier nu persoonlijke dingen mee laten spelen?
Theorie staat al. Niks met persoonlijke dingen te maken, die staan bij mij strikt gescheiden van WvW en dergelijke beschuldigingen zijn dus onterecht.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik post m'n stem en theorie even apart, zodat ik de theorie altijd nog kan aanpassen/aanvullen.

We beginnen bij fam's eerste stem, op de inactieve Capri. Bedenk je dat dit een persoon is waar fam veel contact mee heeft gehad toen ze net begon met spelen. Zonder reden stemmen op Capri is dus eigenlijk niet stemmen, want gezien Capri een ietwat speciale rol heeft bij fam, denkt ze wellicht dat ze het wel door de vingers ziet. Of het is zo afgesproken.



Kijk vooral naar de dikgedrukte zin en dan de volgende post:



Als Capri nog actief zou worden dan zou fam haar stem weghalen, maar dat doet ze niet nadat Capri een post heeft geplaatst met stem en al. Raakte fam hier in paniek omdat ze zich toch moest bemoeien met de lynch en een meeloopstem op een goedje moest plaatsen? Want we weten allemaal hoe snel je dan als verdacht wordt gezien.

Vervolgens plaatst ze haar dag 2 stem, wederom op Capri om een kul reden:



Dus omdat Capri niet post is ze wolf? Dat lijkt me juist een theorie die niet geldig is bij iemand als Capri, die echt wel weet hoe ze als wolf moet spelen. Als iemand die dan zoveel contact met Capri heeft gehad, dient fam dit te moeten weten. Dat maakt dit een enorm makkelijke stem.




Hier geeft fam aan dat de belangrijkste reden de late stem van Capri was, dus niet activiteit. Toch zegt ze in haar post met de stem: "Ze beloofde vandaag beterschap, maar het is nu 14:00 uur geweest en nog steeds geen post. Verder heeft ze een meeloopstem op Davy Jones gezet om 21:59." Let op het woordgebruik. Ze zegt dat het gedrag van Capri vreemd is omdat ze bijna niet post, 'verder heeft ze een meeloopstem geplaatst'. Daarna weerlegd Capri het belangrijkste argument van fam, waarna ineens de meeloopstem de belangrijkste reden is van fam haar stem.

Fams stemgedrag is dus zeer raar. Ze deed gisteren geforceerd niet mee met de huidige lynch en probeerde er vandaag weer makkelijk mee weg te komen door weer op Capri te stemmen. Waarna Capri aangeeft dat fam het mis heeft, spreekt fam haarzelf tegen en wanneer ze merkt dat een stem op Capri te riskant wordt, haalt ze haar stem weg. Verder leest fam vluchtig (geen zin om te quoten, maar ze merkt bijvoorbeeld niet dat Jens irritant speelt en men moet dingen meerdere keren aan haar uitleggen).

Fam is in mijn ogen dus wolf. Grote kans dat ze samen met Capri wolf is, gezien dit stemgedrag vrij specifiek is en ik Capri best in staat zie om fam zo het spelen als wolf makkelijker te maken, maar dat is weer totaal wat anders.
Conclusie, fam heeft niet op Davy gestemd, dus ze is wolf? Snap jij het? Ik niet meer

Mijn stem staat weer op Capri, simpelweg omdat ik haar gedrag verdacht vind. Jij krijgt mij daar niet vanaf. Is ze wolf, dan ben je morgen de volgende, mits ze idd lynch wordt. Het is dat mijn gesprekspartner zo'n vertrouwen in je heeft, daarmee heb je geluk gehad.
 

DeletedUser64575

Guest
Conclusie, fam heeft niet op Davy gestemd, dus ze is wolf? Snap jij het? Ik niet meer

Mijn stem staat weer op Capri, simpelweg omdat ik haar gedrag verdacht vind. Jij krijgt mij daar niet vanaf. Is ze wolf, dan ben je morgen de volgende, mits ze idd lynch wordt. Het is dat mijn gesprekspartner zo'n vertrouwen in je heeft, daarmee heb je geluk gehad.

Gaan we counteren? Zoals je kunt lezen is het niet simpelweg omdat je niet op Davy stemde, maar deze post bevestigd toch weer het volgende:
Verder leest fam vluchtig (geen zin om te quoten, maar ze merkt bijvoorbeeld niet dat Jens irritant speelt en men moet dingen meerdere keren aan haar uitleggen).
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik herken jou als wolf, slechte theorieën en makkelijke verdenkingen. Ja dat maakte je in het topic ook duidelijk. Ik merk vaak dat woffen wel opmerkingen over lunches maken, meer dan ze zou willen. Of het typisch wofs is, nee, maar het is wel iets wat opvallend was. In combinatie met een theorie bedenken e ndan niet door hebben dat het vlak voor de deadline is, vind ik zeer raar. Gezien jij toen ook vlak voor de deadline stemde. Ook jouw verdediging klopt in mijn optiek niet. Ik ben benieuwd wat anderen er van vinden.

Sander, dan herken je me niet zo goed als wolf als je denkt. Waarom heb ik trouwens slechte theorieën, in meervoud? Ik wil jouw reactie wel eens horen op wat ik over Time postte.
Makkelijke verdenkingen? Op welke manier zijn ze makkelijk. Ze zijn niet op de makkelijkste slachtoffers, dus leg maar uit op welke manier ze makkelijk zijn.
Als je dan toch potjes terugzoekt om te kijken of Jessica vaker op actieve spelers stemt op dag 1, zoek dan gelijk even terug hoevaak ik het over de lunch heb als ik slechtje ben. Ik denk dat ik hoogstens zeg dat het sportieve lunches zijn, en verder niks.
Ik stemde vlak voor de dl, dat klopt, maar ik heb echt niet geregistreerd wat ik toen precies heb gelezen.
En leg maar uit wat er niet klopt aan mijn verdediging.

Fam is in mijn ogen dus wolf. Grote kans dat ze samen met Capri wolf is, gezien dit stemgedrag vrij specifiek is en ik Capri best in staat zie om fam zo het spelen als wolf makkelijker te maken, maar dat is weer totaal wat anders.

Ik zat gisterenavond nog in de auto en ik was pas net over de grens toen ik online ging (ik kan in het buitenland niet op mobiele gegevens), maw, ik had onmogelijk kunnen overleggen met Fam voor ze haar stem op mij zette.

Tigor of capri wie gaat het worden.

Waarom overweeg je op mij of op Tigor te stemmen?

Ik ga toch terug op Capri. Eigenlijk zit me gewoon haar manier van spelen niet lekker. Haar late stem van gisteren. Haar niet onderbouwingen. Ik ben dat niet van haar gewoon.

Fam, wát onderbouw ik niet? Ik heb uitgelegd waarom ik gisterenavond stemde zoals ik stemde, ik heb uitgelegd waarom ik Rick verdacht vind, waarom ik Time verdacht vind en ik Tigor een klein beetje verdacht vind.
Mijn late stem van gisteren heb ik al een keer of honderd uitgelegd en imo kan mij dat niet kwalijk worden genomen.
 

DeletedUser17472

Guest
Gaan we counteren? Zoals je kunt lezen is het niet simpelweg omdat je niet op Davy stemde, maar deze post bevestigd toch weer het volgende:
Geen tijd om te quoten? wie leest er nu vluchtig?

Ik heb al vanaf vrijdag gezegd dat ik mijn dochter, schoonzoon en kleindochter over de vloer heb. Die gaan voor dit spel. Ik heb jou de hele dag nog niet gezien. Dus laat je stem staan. Morgen stemmen ze dan jou weg omdat je wolf bent. Ik neem mijn rol mijn graf mee in.
 

DeletedUser17472

Guest
Fam, wát onderbouw ik niet? Ik heb uitgelegd waarom ik gisterenavond stemde zoals ik stemde, ik heb uitgelegd waarom ik Rick verdacht vind, waarom ik Time verdacht vind en ik Tigor een klein beetje verdacht vind.
Mijn late stem van gisteren heb ik al een keer of honderd uitgelegd en imo kan mij dat niet kwalijk worden genomen.
Wat onderbouw je wel. Waarom gisteravond geen stem op jezelf? Zou geen concequenties gehad hebben, want alleen mijn stem stond op jou.

Waarom Tigor een klein beetje verdacht? Ze heeft vandaag wel een fout gemaakt. Time verdenk ik niet. Heb ik lekker mee zitten babbelen vandaag.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Aangezien ik nog steeds niks terug gehoord heb van Jens en hij zichzelf daarmee in mijn ogen alleen maar meer verdacht maakt ga ik voor nu voor Jenskeuh. Ik hoop dat hij mijn twijfels bij hem weg kan nemen door te reageren op mijn posts. Ik heb hem verder nog niks zinnigs zien doen of zien bijdragen aan het spel. Is dit omdat hij een wolf is, is dat perfect dan spelen we een wolf weg. Zo niet, jammer maar liever een goedje dat niet goed speelt weg dan iemand die wel echt goed meewerkt om alle wolven te vangen. Het is immers mij niet echt duidelijk wie anders een wolf zou kunnen zijn. Ik wil graag mijn eerste potje wvw winnen en dat gaat enkel als we samenwerken om die wolven te vangen. Misschien kunnen ervaren spelers mij wat advies geven over deze denkwijze?

Ik hoor het in ieder geval graag.

Groetjes,

Celine

Je hebt met Sven een speler die je prima advies kan geven over denkwijzes ;)
Imo heeft een stem op Jens niet zoveel nut, Jens is de laatste tijd een beetje vervelend aan het doen.
Wat vind je van Fam, Time en Tigor?

Conclusie, fam heeft niet op Davy gestemd, dus ze is wolf? Snap jij het? Ik niet meer

Mijn stem staat weer op Capri, simpelweg omdat ik haar gedrag verdacht vind. Jij krijgt mij daar niet vanaf. Is ze wolf, dan ben je morgen de volgende, mits ze idd lynch wordt. Het is dat mijn gesprekspartner zo'n vertrouwen in je heeft, daarmee heb je geluk gehad.

Jeetje Fam, wolfje die zich in een hoekje gedreven voelt? Je leest slecht, bent fel en valt aan zonder dat daar goede redenen voor zijn (en dan heb ik het over de aanval op WBJIMO).
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat onderbouw je wel. Waarom gisteravond geen stem op jezelf? Zou geen concequenties gehad hebben, want alleen mijn stem stond op jou.

Waarom Tigor een klein beetje verdacht? Ze heeft vandaag wel een fout gemaakt. Time verdenk ik niet. Heb ik lekker mee zitten babbelen vandaag.

In eerdere tijden zou ik miss een stem op mezelf hebben gezet, maar tegenwoordig hou ik daar wat minder van en ik vond Svens redenatie goed. Hoevaak nou nou? Is het verboden om mee te lopen oid?
Ik heb onderbouwt waarom ik Time verdacht vind, waarom ik Rick verdacht vind, waarom ik Tigor verdacht vind. Lezen, please!

Ik vind Tigor verdacht ómdat ze een fout heeft gemaakt.
 

DeletedUser18987

Guest
Hij speelt het liefst als wolf en is dan serieuzer, dus hij is nu waarschijnlijk goedje. In mijn ogen geen lynch waardig, laat de wolven het maar oplossen.

Hmm, daar zit wat in.
We moeten eigenlijk wel zorgen dat we een wolfje lynchen vandaag.
Vind iedereen behoorlijk verdeeld stemmen momenteel, wel wat verdachtmakingen richting Tigor en Capricorno.
Ik ben eerlijk gezegd van zowel Tigor als Capricorno niet overtuigd dat zij ons verder gaan helpen.
Tigor vind ik het hele potje al als een goedje overkomen en Capricorno maakt momenteel toch ook een oprechte indruk op mij.
 
Bovenaan