[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Deleted User - 2265087

Guest
Hoi mensjes, ik denk dat ju boy een wof heeft gevonden in de vorm van Capriiikill. Waarom vanwege twee redenen, waarvan 1 het meest sterk is. Allereerst ben ik gaan zoeken tussen de davy jones stemmers omdat ik denk dat daar wel een wof tussen zit, gezien hij opeens een lynch kandidaat werd en er een stem trein kwam. Ik vond de reden van @Svennieboys ook matig, er waren namelijk veel meer mensen die zonder redenatie stemde. Het was een typische dag 1 reden, niet bepaald goed, maar dat was mijn stem ook. Wat ik dan het meest opvallend vind is dat het zo veel gehoor krijgt zonder dat het echt een goede reden had, er waren betere lynch kandidaten in mijn optiek. Het was wel echt heel makkelijk voor de woffen om een stem te gooien, daarom ben ik overtuigd dat er een wof bij zat omdat de situatie perfect was om een stem te plaatsen. Sorry @famdecibel maar toevallig zijn dit wel veel vrouwen, het is puur toeval ik zweer het je :D.

Wie ik er het meest vind uitspringen is vooral JEssica, aangezien Jessica normaliter niet echt durft te stemmen op dag 1 op een lynch kandidaat maar nu opeens wel. De rest van de stemmen vond ik ook opvallend en daardoor heb ik ze apart gehouden en verder gekeken.

Hoe vaak moet ik het zeggen? Ik had niet verwacht dat er gisteren een dl zou zijn, heb het topic niet door kunnen lezen. Ik zag dat MyLove die post van Svennieboys quotte en ik was het met Svennieboys theorie eens, dus stemde ik erop.

Ik kwam toen deze post tegen van Capri en hierdoor weet ik vrijwel zeker dat Capriiikill een wof is.

Allereerst een opmerking maken over een lunch is voor mij typisch wofs, daarnaast een lunch bruikbaar maken is typisch wofs. Maar het meest wofachtig is het proberen te sturen naar dat ASB is gelunched omdat hij Rick verdacht. ASB zette zijn stem en zijn eerste verdenking pas om 21:59. Denk jij serieus dat de woffen in minder dan 60 seconden kunnen overleggen en de lunch veranderen om zo strategisch te lunchen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk Capriiikill en ik vind het zeer raar dat jij Rick zo in de spotlights probeert te zetten.

Ik had niet gekeken naar de tijd van ASB's post, maar zie dat jij gelijk hebt. Dan kun je idd heel die theorie overboord gooien.
Ik ben het niet met je eens dat een opmerking maken over de lunch typisch wolfs is, iig doe ik het als wolf eig nooit, omdat ik weet dat er mensen zijn die denken zoals jij.
 

DeletedUser74597

Guest
Hoi mensjes, ik denk dat ju boy een wof heeft gevonden in de vorm van Capriiikill. Waarom vanwege twee redenen, waarvan 1 het meest sterk is. Allereerst ben ik gaan zoeken tussen de davy jones stemmers omdat ik denk dat daar wel een wof tussen zit, gezien hij opeens een lynch kandidaat werd en er een stem trein kwam. Ik vond de reden van @Svennieboys ook matig, er waren namelijk veel meer mensen die zonder redenatie stemde. Het was een typische dag 1 reden, niet bepaald goed, maar dat was mijn stem ook. Wat ik dan het meest opvallend vind is dat het zo veel gehoor krijgt zonder dat het echt een goede reden had, er waren betere lynch kandidaten in mijn optiek. Het was wel echt heel makkelijk voor de woffen om een stem te gooien, daarom ben ik overtuigd dat er een wof bij zat omdat de situatie perfect was om een stem te plaatsen. Sorry @famdecibel maar toevallig zijn dit wel veel vrouwen, het is puur toeval ik zweer het je :D.

Wie ik er het meest vind uitspringen is vooral JEssica, aangezien Jessica normaliter niet echt durft te stemmen op dag 1 op een lynch kandidaat maar nu opeens wel. De rest van de stemmen vond ik ook opvallend en daardoor heb ik ze apart gehouden en verder gekeken.

Ik kwam toen deze post tegen van Capri en hierdoor weet ik vrijwel zeker dat Capriiikill een wof is.



Allereerst een opmerking maken over een lunch is voor mij typisch wofs, daarnaast een lunch bruikbaar maken is typisch wofs. Maar het meest wofachtig is het proberen te sturen naar dat ASB is gelunched omdat hij Rick verdacht. ASB zette zijn stem en zijn eerste verdenking pas om 21:59. Denk jij serieus dat de woffen in minder dan 60 seconden kunnen overleggen en de lunch veranderen om zo strategisch te lunchen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk Capriiikill en ik vind het zeer raar dat jij Rick zo in de spotlights probeert te zetten.

Als je de laatste paar keren terug kijk lees daar dan aub goed , ik heb indien bijna iedereen gereageerd heeft altijd op die gene waar de meeste stemmen op stond mee gestemd .
Dit lig ook aan me bui niet aan me rol ,je kan als je evt terug kijken dan ook zien dat ik altijd goed ben geweest DUS dat het bij mij zou betekenen dat ik dan een wolf zou kunnen zijn moet ik je daar helaas in teleur stellen .
 

DeletedUser64575

Guest
Dat ik Rick niet vertrouw.
Wat vind jij (en andere mensen mogen deze vraag ook beantwoorden!) van Time?

Speelt nogal neutraal naar mijn mening. Komt vooral voor andere mensen op en maakt algemene opmerkingen over bijvoorbeeld het gedrag van Jens en de claim van DAMN.

Overigens gaat mijn stem vanavond naar fam. De reden hiervoor volgt nog.
 

DeletedUser72524

Guest
Hoe vaak moet ik het zeggen? Ik had niet verwacht dat er gisteren een dl zou zijn, heb het topic niet door kunnen lezen. Ik zag dat MyLove die post van Svennieboys quotte en ik was het met Svennieboys theorie eens, dus stemde ik erop.

Ik had niet gekeken naar de tijd van ASB's post, maar zie dat jij gelijk hebt. Dan kun je idd heel die theorie overboord gooien.
Ik ben het niet met je eens dat een opmerking maken over de lunch typisch wolfs is, iig doe ik het als wolf eig nooit, omdat ik weet dat er mensen zijn die denken zoals jij.

Ik herken jou als wolf, slechte theorieën en makkelijke verdenkingen. Ja dat maakte je in het topic ook duidelijk. Ik merk vaak dat woffen wel opmerkingen over lunches maken, meer dan ze zou willen. Of het typisch wofs is, nee, maar het is wel iets wat opvallend was. In combinatie met een theorie bedenken e ndan niet door hebben dat het vlak voor de deadline is, vind ik zeer raar. Gezien jij toen ook vlak voor de deadline stemde. Ook jouw verdediging klopt in mijn optiek niet. Ik ben benieuwd wat anderen er van vinden.

Als je de laatste paar keren terug kijk lees daar dan aub goed , ik heb indien bijna iedereen gereageerd heeft altijd op die gene waar de meeste stemmen op stond mee gestemd .
Dit lig ook aan me bui niet aan me rol ,je kan als je evt terug kijken dan ook zien dat ik altijd goed ben geweest DUS dat het bij mij zou betekenen dat ik dan een wolf zou kunnen zijn moet ik je daar helaas in teleur stellen .

Ik zal dit is nakijken en zodra dit niet waar is dan kan je een opmerking van mij verwachten ;)/

@sander14 en waarom vind je tigor niet verdacht in die stemmen?

Ik vind iedereen die meeging met zo'n zwakke theorie verdacht en denk dat er zeker een wof tussen zit als het niet meer zijn.
 
Reactiescore
46
Ik ga voor nu op Game
Dit is onder andere ook omdat degene met wie ik aan het netwerken was het volgende heeft gezegd;

"Game speelt vaak nogal agressief als hij wolf is
Met dus als gevolg dat hij gehaast lijkt, dus op zich is het wel een prima reden"

Dit was nadat ik zei dat ik opzich aan Game zat te denken, aangezien hij bij mij nogal gehaast over kwam aangezien hij eerst zei dat ik letterlijk iets gezegd zou hebben, waarna ik daarop antwoord en zeg dat dat dus niet klopt, waarna hij antwoord met dat hij dat nooit gezegd zou hebben.
Hierna vuurt hij meer vragen op me af en dit kwam voor mij dus gehaast/agressief over, en na deze opmerking van degene met wie ik netwerk heb ik dus besloten om op game te gaan

@GaMeBr3AKeR Kijk s, ik heb zelf nagedacht deze keer, zoals je dat zo mooi beschreef ;)
 

DeletedUser74966

Guest
Je spreekt jezelf hier volgens mij een beetje tegen ;)
Nee, je moet lezen. Ik geef in die eerst post aan dat jij iets gezegd hebt wat letterlijk inhoud dat je anderen maar volgt. Daarna zeg je dat je dat niet letterlijk gezegd hebt en dat bevestig ik. Geen tegenspraak.

Heb je nog mensen die je vandaag verdacht vind en waarvan je voor andere stemmen al durft te zeggen dat je diegene een potentiële wolf vind?

Overigens ga ik vandaag op Tigor. Ik vind de verspreking van vandaag gewoon te verdacht. Daarbij was ze snel bij het meestemmen op Davy gisteren om zo mogelijk niet verdacht te lijken. Ze heeft aangegeven dat ze daarvoor hem al verdacht, maar om die reden is het alleen nog maar wolfser. Aanzet geven en daarna afmaken. Ik heb verder vandaag niet veel nieuwe info gekregen waar ik wat mee kan. Met de argumenten tegen mensen dat hun speelstijl anders is dan 'normaal' kan ik niks. Ik let meer op gebeurtenissen in het potje zelf en niet zozeer op hoe mensen 'normaal' spelen.

Dus @sander14 ik ben het daardoor ook oneens met je stem op Capri. Ik zie nou niet bepaald dat ze zich op haar wolfse manier gedraagt.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ga voor nu op Game
Dit is onder andere ook omdat degene met wie ik aan het netwerken was het volgende heeft gezegd;

"Game speelt vaak nogal agressief als hij wolf is
Met dus als gevolg dat hij gehaast lijkt, dus op zich is het wel een prima reden"

Dit was nadat ik zei dat ik opzich aan Game zat te denken, aangezien hij bij mij nogal gehaast over kwam aangezien hij eerst zei dat ik letterlijk iets gezegd zou hebben, waarna ik daarop antwoord en zeg dat dat dus niet klopt, waarna hij antwoord met dat hij dat nooit gezegd zou hebben.
Hierna vuurt hij meer vragen op me af en dit kwam voor mij dus gehaast/agressief over, en na deze opmerking van degene met wie ik netwerk heb ik dus besloten om op game te gaan

@GaMeBr3AKeR Kijk s, ik heb zelf nagedacht deze keer, zoals je dat zo mooi beschreef ;)
Blij dat je zelf wel hebt nagedacht deze keer ja. Jammer dat het op mij moet dan.

En inderdaad, ik kan van mezelf herinneren dat ik de vorige keer dat ik slecht (sjamaan overigens) was agressief speelde op de persoon die ik had gezien als goedje. Ik heb nou niet bepaald het idee dat ik dat nu ook doe. Ik heb te weinig echt nuttige info nog en ben niet al te actief aanwezig. Dus zou je wellicht quotes kunnen geven waar ik agressief speel of gehaast reageer? Ik heb op dat stukje van mezelf tegenspreken precies gezegd zoals het is en daarmee uitgelegd dat ik mezelf niet tegenspreek.

Heb je naast mij overigens nog meer verdachten want ik zie de stem nu eigenlijk alleen met de reden omdat ik 'agressief' op jou zou zitten.
 
Reactiescore
46
Nee, je moet lezen. Ik geef in die eerst post aan dat jij iets gezegd hebt wat letterlijk inhoud dat je anderen maar volgt. Daarna zeg je dat je dat niet letterlijk gezegd hebt en dat bevestig ik. Geen tegenspraak.

Zou iemand anders zo vriendelijk willen zijn om mijn fout aan te wijzen dan?


DGO en DAMN geven beiden aan dat ze letterlijk stemden omdat de meeste stemmen al naar Davy gingen en die kennelijk verdacht was. Waarom stemmen jullie mee met wat 'de rest' doet en denken jullie niet zelf na @DragonGoesOppai en @Dream About My Nudity? ?

@GaMeBr3AKeR Volgens mij heb ik niet letterlijk gezegd dat ik op Davy ging omdat de rest daar op ging hoor... Ik ging op davy omdat dat het enige echt logische argument op dat moment was en het beter leek dan niks doen

Heb je ook niet nee. Dat zei ik ook niet.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik post m'n stem en theorie even apart, zodat ik de theorie altijd nog kan aanpassen/aanvullen.

We beginnen bij fam's eerste stem, op de inactieve Capri. Bedenk je dat dit een persoon is waar fam veel contact mee heeft gehad toen ze net begon met spelen. Zonder reden stemmen op Capri is dus eigenlijk niet stemmen, want gezien Capri een ietwat speciale rol heeft bij fam, denkt ze wellicht dat ze het wel door de vingers ziet. Of het is zo afgesproken.

Ik zeg het heel eerlijk. Er is hier zo weinig gezegd nog, dat ik het ook niet weet op dit moment. Ik vind die pesterijen op Jenske niet leuk. Daarnaast wordt er een hoop getrolled en ik ben niet bij machte om trollen van niet trollen te onderscheiden (een bekend fam probleem). Echter, omdat ik niet weet hoe mijn avond gaat verlopen omdat mijn kids en kleinkids (de jongste komt zo ook met haar gezin), zet ik wel een stem neer. Sorry Capricorne. Word je nog actief vanavond, dan heb je kans dat ik hem nog van je af haal. Ik had zo naar je uit gekeken :(

Kijk vooral naar de dikgedrukte zin en dan de volgende post:

Fijn je te zien capri. Mijn stem blijft staan omdat het geen effect heeft. Hopelijk ben je er morgen en de rest van de dagen wel.

Als Capri nog actief zou worden dan zou fam haar stem weghalen, maar dat doet ze niet nadat Capri een post heeft geplaatst met stem en al. Raakte fam hier in paniek omdat ze zich toch moest bemoeien met de lynch en een meeloopstem op een goedje moest plaatsen? Want we weten allemaal hoe snel je dan als verdacht wordt gezien.

Vervolgens plaatst ze haar dag 2 stem, wederom op Capri om een kul reden:

Ik blijf het gedrag van Capricorne raar vinden. Ze beloofde vandaag beterschap, maar het is nu 14:00 uur geweest en nog steeds geen post. Verder heeft ze een meeloopstem op Davy Jones gezet om 21:59.

Dus omdat Capri niet post is ze wolf? Dat lijkt me juist een theorie die niet geldig is bij iemand als Capri, die echt wel weet hoe ze als wolf moet spelen. Als iemand die dan zoveel contact met Capri heeft gehad, dient fam dit te moeten weten. Dat maakt dit een enorm makkelijke stem.

Waarom verdenk je me nog meer?
Want waarom ik zolaat reageer heb ik al uitgelegd, dus dan neem ik aan dat je nog meer redenen hebt om me te verdenekn.
De grootste redenen is je meeloopstem zonder uitleg. Beetje makkelijk om 1 minuut voor 10.

Hier geeft fam aan dat de belangrijkste reden de late stem van Capri was, dus niet activiteit. Toch zegt ze in haar post met de stem: "Ze beloofde vandaag beterschap, maar het is nu 14:00 uur geweest en nog steeds geen post. Verder heeft ze een meeloopstem op Davy Jones gezet om 21:59." Let op het woordgebruik. Ze zegt dat het gedrag van Capri vreemd is omdat ze bijna niet post, 'verder heeft ze een meeloopstem geplaatst'. Daarna weerlegd Capri het belangrijkste argument van fam, waarna ineens de meeloopstem de belangrijkste reden is van fam haar stem.

Fams stemgedrag is dus zeer raar. Ze deed gisteren geforceerd niet mee met de huidige lynch en probeerde er vandaag weer makkelijk mee weg te komen door weer op Capri te stemmen. Waarna Capri aangeeft dat fam het mis heeft, spreekt fam haarzelf tegen en wanneer ze merkt dat een stem op Capri te riskant wordt, haalt ze haar stem weg. Verder leest fam vluchtig (geen zin om te quoten, maar ze merkt bijvoorbeeld niet dat Jens irritant speelt en men moet dingen meerdere keren aan haar uitleggen).

Fam is in mijn ogen dus wolf. Grote kans dat ze samen met Capri wolf is, gezien dit stemgedrag vrij specifiek is en ik Capri best in staat zie om fam zo het spelen als wolf makkelijker te maken, maar dat is weer totaal wat anders.
 
Reactiescore
46
Dus zou je wellicht quotes kunnen geven waar ik agressief speel of gehaast reageer? Ik heb op dat stukje van mezelf tegenspreken precies gezegd zoals het is en daarmee uitgelegd dat ik mezelf niet tegenspreek.
Aangezien ik toch echt niet zie hoe jij jezelf tegenspreekt had ik het nog even op het forum gezegd, want misschien kijk ik er toch echt heel raar naar maar dan heb ik liever dat iemand anders dat aanwijst dan degene in kwestie, iemand die er niet bij betrokken zou zijn

Alleen heb je dan ook gekeken naar de andere argumenten of aangehaalde puntjes? Want ook naar DK en ST waren dingen aangehaald die ergens wel logisch waren. Had je die ook gevolgd als mensen die het meeste zouden volgen? Want je hebt nu wel 'wat gedaan' en daarmee een goedje weggespeeld.
Dit kwam toch enigzins wel agressief bij mij over ;)

Heb je naast mij overigens nog meer verdachten want ik zie de stem nu eigenlijk alleen met de reden omdat ik 'agressief' op jou zou zitten.

Ik heb niet echt enige andere verdachten, maar misschien verandert dat als ik Blaasje zijn post heb gelezen (moet deze nog lezen maar ik besloot om eerst op jou te reageren ;P )
 

DeletedUser77898

Guest
ik heb nauwelijks tijd om te posten. Als mensen mij beetje rond 9 uur hierop vertellen waar ik op moet stemmen, vind ik het wel prima xD Heb de leiding al om een vervanger gevraagd. Heb geen tijd om deze keer alles uit te pluizen. Wellicht als ik over een paar dagen nog leef en niet vervangen ben kan ik mij nuttig maken door een overzichtje te maken voor iedereen of mijzelf tot zwarte dood uit te roepen. Verder zal ik helaas weinig kunnen doen. Excuus hiervoor. Wolven mogen mij ook lunchen! :)
 

DeletedUser74966

Guest
Aangezien ik toch echt niet zie hoe jij jezelf tegenspreekt had ik het nog even op het forum gezegd, want misschien kijk ik er toch echt heel raar naar maar dan heb ik liever dat iemand anders dat aanwijst dan degene in kwestie, iemand die er niet bij betrokken zou zijn
Nou kijk, jij geeft aan dat ik zeg dat jij iets 'letterlijk' gezegd zou hebben. Ik heb in die post waar jij naar verwees echter gezegd 'dat ze letterlijk [...]'. Betekent dus dat jij het niet letterlijk gezegd hebt maar het daar op neer komt. Had het woordje 'letterlijk' aan het begin van de zin gestaan had je inderdaad gelijk gehad. Nu dus niet ;)

Dit kwam toch enigzins wel agressief bij mij over ;)
Daar kan ik niks aan veranderen. Waren gewoon een aantal vragen :p
 
Bovenaan