[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser18987

Guest
Die onvriendelijke reacties op Jenske moeten eens afgelopen zijn. Ik ben in staat om de zwarte dood uit te roepen anders. Dit is nu al een aantal potjes aan de gang.

Ben je serieus?
Jenske maakt het er volledig zelf naar.
Negeert alle posts richting hem en loopt alleen maar te trollen.
Daarnaast is hij juist diegene die vervelend is tegenover de leiding.
 

DeletedUser65921

Guest
Pardon? Irritant zijn die spelers die zich niet kunnen gedragen naar andere spelers.

Ik wist niet eens wat er speelde tot vandaag, maar het irriteert me nu al mateloos.
Zoals svennie hierboven zegt maakt hij alleen random opmerkingen die niks met het spel te maken hebben.
En redelijk duidelijk expres omdat iedereen zich er aan ergert, dus beste oplossing is niet spelen als je zo wil spelen. Beter voor hem, want hij laat niet iedereen een hekel aan hem hebben, en voor de rest want hun spelplezier wordt niet verprutst door iemand die er belachelijk tussen zit te doen op een manier die helemaal nul met zijn rol te maken heeft.

En nu back naar het potje aub, mijn mening is wel gezegd.
 
Reactiescore
2.196
Die onvriendelijke reacties op Jenske moeten eens afgelopen zijn. Ik ben in staat om de zwarte dood uit te roepen anders. Dit is nu al een aantal potjes aan de gang.

Ben je nou serieus fam? Denk je nou echt niet dat al dat een reden heeft?

@capricorno ja ik verdedig sir thrones om het argument dat hij nu makkelijk stemde. Betekend niet dat draakje daar geen goed punt aanhaalde. Beetje hypocriet maar blijf wel bij mijn standpunt.

Ik heb vaak inhoud btw, ookal is het vaak in korte posts.

Ga je nog ergens op in Jens of blijf je zo irritant doen?
 

DeletedUser77953

Guest
hoi,

ik ga niet meer actief kunnen zijn waarvoor mijn excuses :( Ik doe toch nog even nuttig en claim martelaar. Vanavond ben ik de lunch. Sorry voor de inactiviteit @spelleiding
 
Reactiescore
46
Ik wou zeggen post weghalen en vragen voor vervanging, maar ik denk dat het daar nu al te laat voor is Dx

Hier dan nog even een post voor mezelf;

Je mag claimen hoor :p
Is niet aan te raden, maar het mag.
Ik dacht dat claimen eigenlijk alleen maar mocht met de persoon met wie je contact zou hebben

Omdat hij het opneemt voor jou en meer bezig is met anderen dan met zichzelf.
Ik zie liever niet dat iemand gelyncht zou worden met als reden; "Er was gezegd dat diegene actiever was, maar het is nu 2 uur en nog geen post" ;)
Ook zie ik niet hoe ik met mezelf bezig zou moeten zijn aangezien ik nog niks op me hhad gekregen behalve dat met GaMe, waarna ik daar ook heb geantwoord (nog steeds geen antwoord terug)

EDIT: Ik kreeg het voor elkaar om een hele vage zin neer te zetten dus heb deze even wat duidelijker gemaakt ^^
 

DeletedUser74966

Guest
game kan jij aangeven waar ik dan de belofte gedaan heb ik kan dat namelijk niet herinneren!
Heb ik denk ik verkeerd gelezen. Ik las in jouw reactie bij je stem dat je morgen nog een redenatie daarop zou geven. Die zie ik nog altijd graag.

@GaMeBr3AKeR Volgens mij heb ik niet letterlijk gezegd dat ik op Davy ging omdat de rest daar op ging hoor... Ik ging op davy omdat dat het enige echt logische argument op dat moment was en het beter leek dan niks doen
Heb je ook niet nee. Dat zei ik ook niet. Je herhaalt jezelf hier inderdaad en geeft daarmee aan wat je gedaan hebt. Alleen heb je dan ook gekeken naar de andere argumenten of aangehaalde puntjes? Want ook naar DK en ST waren dingen aangehaald die ergens wel logisch waren. Had je die ook gevolgd als mensen die het meeste zouden volgen? Want je hebt nu wel 'wat gedaan' en daarmee een goedje weggespeeld.

Jawel. Was bij GAMMA-racingday dus kon nu weer online :)
 

DeletedUser64575

Guest
En dan nu nog een post, met mijn verdenking.

Ik vond A Step Back een vreemde lunch, hij was niet echt inactief, maar ook niet heel erg actief. Er waren der wel die minder hadden gepost (zoals ik), en veel die meer hadden gepost.
Ik heb eens gekeken naar zn posts, en 1tje is:



Hij gaat dus op Rick, ansich niet iets om Rick daarvoor als wolf te bestempelen, maar ik heb wel eff naar z'n posts gekeken.



Ik kan me volledig vinden in een stem op Dk, ik vond hem eerst ook verdacht. Wat ik vooral raar vind is wat er vandaag gebeurd: Hij zegt dat DK niet meer verdacht is, maw, hij krabbelt terug. Alsof je hem niet meer zo durft aan te vallen nu je weet dat DK zich verdedigd.
Ik ben ook wel heel benieuwd wie die persoon is met wie je hebt gepraat en die jou zo effectief heeft overgehaald.



Ik vind deze zin heel raar. Hier staat dat Rick sws wel op DK was gegaan, ook als 'ie inactief was geweest. Wolven hebben nogal eens de neiging om altijd gwn op 1 persoon te gaan, omdat het heel lastig is voor hen om iemand aan te vallen (ze weten immers of iemand goed is of niet).

En wat is dan precies je conclusie?
 
Reactiescore
2.196
En wie verdenk jij zelf? :p

In de Davy stemmers zit sws 1 wolf.
Svennieboys startte de verdachtmaking, dus voor nu streep ik die af.

Ik heb nog niet echt een indruk gekregen van blaasje, maar die zei in inschrijf topic dat hij in het weekend het op zijn maroens moest doen dus daar wacht ik ff op.

Hou je tigor en dragongoesiets over. Beide met makkelijke volgstemmen. Beide hebben vorige pot meegedaan en weten dus hoe serieus Davy was en toch op hem stemmen.

Tigor zei idd eerder dat ze hem verdacht vond maar zonder echt argumenten ofzo en hij bij de eerste stem lift ze meteen mee.

E: Jess hoort ook in het lijstje thuis maar ik kan nooit hoogte krijgen van haar dusja.
 

DeletedUser72524

Guest
Hoi mensjes, ik denk dat ju boy een wof heeft gevonden in de vorm van Capriiikill. Waarom vanwege twee redenen, waarvan 1 het meest sterk is. Allereerst ben ik gaan zoeken tussen de davy jones stemmers omdat ik denk dat daar wel een wof tussen zit, gezien hij opeens een lynch kandidaat werd en er een stem trein kwam. Ik vond de reden van @Svennieboys ook matig, er waren namelijk veel meer mensen die zonder redenatie stemde. Het was een typische dag 1 reden, niet bepaald goed, maar dat was mijn stem ook. Wat ik dan het meest opvallend vind is dat het zo veel gehoor krijgt zonder dat het echt een goede reden had, er waren betere lynch kandidaten in mijn optiek. Het was wel echt heel makkelijk voor de woffen om een stem te gooien, daarom ben ik overtuigd dat er een wof bij zat omdat de situatie perfect was om een stem te plaatsen. Sorry @famdecibel maar toevallig zijn dit wel veel vrouwen, het is puur toeval ik zweer het je :D.

Jah laten we allemaal op ons eigen stemmen want daar vinden we absoluut een wolf mee -_-

Daarnaast kan ik mij perfect wel vinden in de argumenten tegen Davy Jones.


Hij maakt idd een rare sprong met zijn stemmen en voor nu heb ik dare nog niet echt een goede uitleg voor gehoord.
Davy jones

Davy jones zit nu onderweg naar huis in de auto morgen zal ik meer schrijven dan vandaag

Je beseft dat iemand doodgaat als hij teveel rode stemmen heeft? Ik vraag me dus af hoe iemand aan de hand van die logica überhaupt een stem durft te plaatsen, nieuw of niet.

Voor mij wordt het vanavond ook Davy Jones. Thrones krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Ik ga niet op Game stemmen, want als ik denk dat iemand goedje is dan neem ik hem ook in beschermingen tegen een onterechte lynch. Wat DK betreft was de stem inderdaad makkelijk en erg snel, maar bedenk dat het dag 1 is en dat je eigenlijk moet handelen naar elk verdacht ding dat je tegenkomt om überhaupt een logische lynch te hebben.

Davy maakt dan weer erg rare sprongen: van een trollstem op Sander naar een erg makkelijke stem op DK. Vorig potje dat hij zo makkelijk stemde was hij wolf, dus het zou me niet verrassen als hij dat nu weer is. Daarnaast stem ik nu liever hem eruit dan iemand als DK die in mijn ogen nog een goede toevoeging kan zijn.

Ik was dit aan het doorlezen en tot ik bij deze pagina was was ik eigenlijk van plan om o[ mezelf te stemmen aangezien ik geen idee had op wie ik nou zou moeten stemmen (was vandaag inactief aangezien ik vrijwel de hele dag helaas in een trein heb besteed, was niet heel geweldig, zal vanaf nu dus weer actief kunnen zijn :D

Overigens had Celine een hele scherpe opmerking wat mij niet was opgevallen, en het ziet er idd heel logisch uit om daar mijn stem op te zetten
Ziet er toch wel uit als een goed argument, en het is altijd beter dan niks doen ;)

Davy Jones

Na alles een beetje doorgelezen te hebben is dit een van de weinige argumenten die gegeven worden, en zie ik er eigenlijk wel wat in, dus ga ik meegaan.

Davy Jones

Dat gaat wel lukken!

Ik zie dat Mylove een mooie post heeft gequote onder mij.
Davy Jones
Ik kan me er goed in vinden.
Wie ik er het meest vind uitspringen is vooral JEssica, aangezien Jessica normaliter niet echt durft te stemmen op dag 1 op een lynch kandidaat maar nu opeens wel. De rest van de stemmen vond ik ook opvallend en daardoor heb ik ze apart gehouden en verder gekeken.

Ik kwam toen deze post tegen van Capri en hierdoor weet ik vrijwel zeker dat Capriiikill een wof is.

En dan nu nog een post, met mijn verdenking.

Ik vond A Step Back een vreemde lunch, hij was niet echt inactief, maar ook niet heel erg actief. Er waren der wel die minder hadden gepost (zoals ik), en veel die meer hadden gepost.
Ik heb eens gekeken naar zn posts, en 1tje is:




Hij gaat dus op Rick, ansich niet iets om Rick daarvoor als wolf te bestempelen, maar ik heb wel eff naar z'n posts gekeken.



Ik kan me volledig vinden in een stem op Dk, ik vond hem eerst ook verdacht. Wat ik vooral raar vind is wat er vandaag gebeurd: Hij zegt dat DK niet meer verdacht is, maw, hij krabbelt terug. Alsof je hem niet meer zo durft aan te vallen nu je weet dat DK zich verdedigd.
Ik ben ook wel heel benieuwd wie die persoon is met wie je hebt gepraat en die jou zo effectief heeft overgehaald.



Ik vind deze zin heel raar. Hier staat dat Rick sws wel op DK was gegaan, ook als 'ie inactief was geweest. Wolven hebben nogal eens de neiging om altijd gwn op 1 persoon te gaan, omdat het heel lastig is voor hen om iemand aan te vallen (ze weten immers of iemand goed is of niet).

Allereerst een opmerking maken over een lunch is voor mij typisch wofs, daarnaast een lunch bruikbaar maken is typisch wofs. Maar het meest wofachtig is het proberen te sturen naar dat ASB is gelunched omdat hij Rick verdacht. ASB zette zijn stem en zijn eerste verdenking pas om 21:59. Denk jij serieus dat de woffen in minder dan 60 seconden kunnen overleggen en de lunch veranderen om zo strategisch te lunchen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk Capriiikill en ik vind het zeer raar dat jij Rick zo in de spotlights probeert te zetten.
 
Reactiescore
46

DeletedUser65921

Guest
In de Davy stemmers zit sws 1 wolf.
Svennieboys startte de verdachtmaking, dus voor nu streep ik die af.

Ik heb nog niet echt een indruk gekregen van blaasje, maar die zei in inschrijf topic dat hij in het weekend het op zijn maroens moest doen dus daar wacht ik ff op.

Hou je tigor en dragongoesiets over. Beide met makkelijke volgstemmen. Beide hebben vorige pot meegedaan en weten dus hoe serieus Davy was en toch op hem stemmen.

Tigor zei idd eerder dat ze hem verdacht vond maar zonder echt argumenten ofzo en hij bij de eerste stem lift ze meteen mee.

E: Jess hoort ook in het lijstje thuis maar ik kan nooit hoogte krijgen van haar dusja.

En capri en fam zoals in de post van sander, je mist er wel een paar :p
 
Bovenaan