[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser17472

Guest
Al die lynchstemmen op Sander zijn doordat...?
Dat vraag ik me toch ook af. Het zijn er nu 3, maar ik heb Sander nog niks zien doen dan anders. Trollen dus. Ben wel benieuwd naar de motivatie van de rode sanderstemmers.


Nog een vraagje aan @Castiel. en @DemocratischeZwijmelaars
Wat als iemand vanavond een gesprek aanvraagt uit groep twee, en die persoon sterft om wat voor redenen vannacht? Is dat dan domme pech en heb je dan geen mogelijkheid meer voor een gesprek of krijg je wel een gesprek met iemand die je dan wilt spreken?
 

DeletedUser72524

Guest
oardah5yr1guj.png


Wakkerdam habitant salutem ,

Est post plura saecula solum latentis periculi inauditum. Aut tam inaudita est. Haec mala facta maiorum et nunc urgeri ad officium consummare. Infortunatus satis est malum et nidificas in co-incolae Wakkerdam. Et ideo ferre cogimur haec figura ad malum finem. Hoc slechtjes daemones mali profundo inferni interficerentur omnes vivere volumus xliv.
Ad finem huius bring est calamitatem, in tantum partium Wakkerdam placuit operari pro commodis plebis ageret. Occumbo album est sto, donkergat. Haec victoria gratias gratis dux ascendit supellectilem dabit tibi ad suffragium ad hoc guy. Id est, ut ego sumo a pars quaedam network ludum, nos have a valde dolendum defectubus. Quis scit, cum non stabit in me in album, id eris altera maior, quod valde dolendum non superesse quod potui praedixerint.

Geachte mede-inwoners van Wakkerdam,

Er ligt, na een aantal generaties rust te hebben gehad, een ongekend gevaar op de loer. Of nou ja, ongekend ook weer niet. Dit kwaad heeft onze voorouders lastiggevallen en is nu terug om het karwei af te maken. Onfortuinlijk genoeg heeft dit kwaad zich genesteld bij onze mede-inwoners van Wakkerdam. Hierdoor zijn we gedwongen erachter te komen wie deze omstandigheden tot een slecht einde willen brengen. Deze slechtjes, demonen, het kwaad uit het diepst van de hel, moeten allemaal uitgeroeid worden zouden we deze catastrofe willen overleven.
Om een einde te brengen aan deze rampspoed heeft de enige politieke partij van Wakkerdam besloten zich actief in te zetten voor het welzijn van het plebs. Bovenaan de lijst sta ik, donkergat. Deze charismatische leider zal de goedjes de overwinning bezorgen als JIJ op deze snuiter stemt als burgemeester. Aangezien dit een soort van netwerkpotje is zal ik ook partijleden aannemen, we hebben helaas een tekort. Wie weet sta jij straks onder mij op de lijst, wat betekent dat je de volgende burgemeester wordt, mocht ik ongelukkig genoeg dit onheil niet overleven.

Stem een veilig wakkerdam, stem donkergat

Goud waard dit, geen blauwe stem, maar wel een gele: Donkergat

Ik geef mijn stem aan Sander en bm stemmen naar mij welkom :)))

Dank je wel Jess

.Time

Sander14

Onderbouwing graag?

Succes allemaal

Beetje vroeg, vind je niet. Stelletje leugenaars

Mij ken je toch nog wel. En Roze stemmen zijn Flikkerstemmen. Witte stemmen zijn negeerstemmen, Gele stemmen zijn zonnetjes, en @sander14 wat was die vierde vreemde kleur ook al weer?

Sander moet je nooit geloven!


Mijn BM stem gaat naar .Time, vanwege zijn lobbyen het vorige potje. Ik vertrouw niemand, ook Time niet :p

Aah ja wit is eigk de noob stem met als resultaat iemand negeren. Oranje stem komt niet van het stemmingscomite af, dus is niet officieel.

Buongiorno, ik doe ook weer eens mee! Voor degenen uit groep 1 die met me willen netwerken, ik moet morgen van 3 tot 11 werken, dus ik heb weinig netwerktijd. Weinig deelnemers waarvan ik het spel ken, eigenlijk alleen Draakje, Capri, Sven, Ara en Sander, dus een van hen zal ook mijn BM-stem krijgen, ga nog eventjes kijken wie.



Oranje ook goed, Donkergat?

Goed om je weer te zien DK. Van deze lijst wil ik mijzelf als beste kandidaat naar voren schuiven. #arrogant. Maar dat komt meer omdat ik van hen als enige nog redelijk constant mee doe en altijd actief. Capri is een inactief tienermeisje geworden.

Mensen als je al op dag 2 dood wilt gaan zeker niet op Sander stemmen als BM;)

Maarten doet tenminste moeite voor BM stem dus Donkergat

Dit soort stemmen krijg je als je heel de dag stoned bent, hopelijk denk je er rustiger over na als je gewoon nuchter bent.

Aha dat verklaart. En niet als wvw speler volgens mij.

In elk geval dan krijgt sander zowel mijn roze als witte stem

:(:(:(

Aangezien ik dacht dat het potje zondag ging beginnen, had ik me aangemeld. Ik zit nu nog in Portugal en vertrek vanacht en we zijn van plan ok door te rijden richting België, 4G is op... Dus zal ik nu mn stem moetrn plaatsen...

Ik heb ook even heel snel de instellingen bekeken, maar zondag bekijk ik het eens grondig.

Mijn stem gaat nu uit naar Sander , omdat hij direct terug een target wil markeren.

Als bm neem ik Time, ik heb veel vertrouwen in zijn skills, ik vertrouw hem echt nog niet.

Tot zondag!

Stem dan gewoon niet als je weer dat je een dag niet gaat spelen, dit is gewoon stemmen om het stemmen.

Sander iedereen wilt je dood hebben :p

Alleen wolven, vanwege mijn wolvenvangkwaliteiten. Hen die ook op mij hebben gestemd ga ik nauwer in de gaten houden.

Leuk om nog eens mee te spelen. Is lang geleden, te lang eigenlijk.
Veel voor mij onbekende spelers maar goed om te zien dat enkele spelers zeer fanatiek beginnen.
Prachtige verkiezingspost Donkergat, ik stem daarom ook op jou als burgemeester.

Ik laat trouwens tijdens dit potje mijn vriendin meekijken en ook meespelen.
Als ze het leuk vind, kan ze dan zelf ook een keer meedoen in de toekomst :)

Ook leuk om jou weer te zien Sven. Een nieuwe meid bij de groep kunnen wij wel gebruiken, laatste tijd te weinig drama. Dus hopelijk heeft ze veel temperament.

Dat vraag ik me toch ook af. Het zijn er nu 3, maar ik heb Sander nog niks zien doen dan anders. Trollen dus. Ben wel benieuwd naar de motivatie van de rode sanderstemmers.
Zoals ik hierboven al beschreef, zijn wolven bang voor mijn wolfdar.
 

DeletedUser78604

Guest
Dit soort stemmen krijg je als je heel de dag stoned bent, hopelijk denk je er rustiger over na als je gewoon nuchter bent.

Alleen wolven, vanwege mijn wolvenvangkwaliteiten. Hen die ook op mij hebben gestemd ga ik nauwer in de gaten houden.
Ik laat mijn stem voor nu op je staan, omdat ik zoveel van je hou, maar we zullen straks zien of ik nog steeds zoveel van je houd.

Leuk leuk houd me goed in de gaten jongvrouw van me:oops:
 

DeletedUser73803

Guest
Capri inactief? Zonde, was altijd een goede speler. Dan zal mijn BM-stem niet naar haar gaan, waarschijnlijk draakje of Sander. Zal ik binnen 3 uur in ieder geval een beslissing over gemaakt hebben.

Wat lynch betreft vind ik voornamelijk de laatste Sander-stem, vanuit Sir Thrones erg opvallend. Weinig uitleg en de derde stem alweer, dus vrij simpel meelopen voor een wolf. Jammer dat hij zich niet meer kan verdedigen, daar was ik wel benieuwd naar. Afijn, tenzij er voor 3 uur nog wat heel vreemds gebeurt, zal dat waarschijnlijk mijn lynch worden.
 

DeletedUser18987

Guest
Ook leuk om jou weer te zien Sven. Een nieuwe meid bij de groep kunnen wij wel gebruiken, laatste tijd te weinig drama. Dus hopelijk heeft ze veel temperament.

Haha, ze heeft meer dan genoeg temperament.
Betwijfel of jij dat wel aankan Sander ;)

Dat postlimiet is trouwens nieuw voor me.
Is dat speciaal voor jou opgericht ouwe spammer?
 
Reactiescore
2.193
Capri inactief? Zonde, was altijd een goede speler. Dan zal mijn BM-stem niet naar haar gaan, waarschijnlijk draakje of Sander. Zal ik binnen 3 uur in ieder geval een beslissing over gemaakt hebben.

Wat lynch betreft vind ik voornamelijk de laatste Sander-stem, vanuit Sir Thrones erg opvallend. Weinig uitleg en de derde stem alweer, dus vrij simpel meelopen voor een wolf. Jammer dat hij zich niet meer kan verdedigen, daar was ik wel benieuwd naar. Afijn, tenzij er voor 3 uur nog wat heel vreemds gebeurt, zal dat waarschijnlijk mijn lynch worden.

Makkelijk doelwit. Ik ben het totaal niet eens met Sander als lynch maar iemand lynchen die er niet is, is net zo makkelijk als de stem van sir thrones
 

DeletedUser72524

Guest
Ik laat mijn stem voor nu op je staan, omdat ik zoveel van je hou, maar we zullen straks zien of ik nog steeds zoveel van je houd.

Leuk leuk houd me goed in de gaten jongvrouw van me:oops:

Oke succes, jij gaat dadelijk toch weer blowen en dan vergeet je te spelen. Dat met sir Thrones die niet meer online komt, betekent dat ik twee stemmen heb van twee constructieve inactievelingen. Begint al kut:D

Capri inactief? Zonde, was altijd een goede speler. Dan zal mijn BM-stem niet naar haar gaan, waarschijnlijk draakje of Sander. Zal ik binnen 3 uur in ieder geval een beslissing over gemaakt hebben.

Wat lynch betreft vind ik voornamelijk de laatste Sander-stem, vanuit Sir Thrones erg opvallend. Weinig uitleg en de derde stem alweer, dus vrij simpel meelopen voor een wolf. Jammer dat hij zich niet meer kan verdedigen, daar was ik wel benieuwd naar. Afijn, tenzij er voor 3 uur nog wat heel vreemds gebeurt, zal dat waarschijnlijk mijn lynch worden.

Het was meer een stem van het moeten stemmen, helaas zegt dat niks over zijn goedheid.

Haha, ze heeft meer dan genoeg temperament.
Betwijfel of jij dat wel aankan Sander ;)

Dat postlimiet is trouwens nieuw voor me.
Is dat speciaal voor jou opgericht ouwe spammer?

Nice, dan mag ik haar nu al:). Nee ik kan haar waarschijnlijk niet aan, maar misschien wel goed voor mijn ontwikkeling.
 

DeletedUser78393

Guest
Donkergat

Wat een motivatie, lijkt me een prima keus voor BM :p
 

DeletedUser74966

Guest
Sander. Hij blijft netjes en neutraal tegen de stemmen die op hem staan. Als wolf kun je gemakkelijk terugslaan en die stemmers gaan verdenken. Hij houd ze echter in de gaten en doet daarmee nog niks eigenlijk. Vind ik al goedjesgedrag.

Daarbij activiteit en ervaring :)

Ik stel mezelf overigens ook nog altijd beschikbaar. Nu zonder Jens als koppel zou ik lang genoeg moeten leven om er nog wel wolven uit te halen.
 

DeletedUser73803

Guest
Makkelijk doelwit. Ik ben het totaal niet eens met Sander als lynch maar iemand lynchen die er niet is, is net zo makkelijk als de stem van sir thrones

Zo kan ik het ook, jongens ik ben er vandaag niet meer, dus jullie mogen mij allemaal niet meer verdenken!
Feit is dat de stem perfect is voor een wolf:
- Er staan al 2 stemmen op, makkelijk target om dus op mee te lopen
- Je krijgt altijd mensen die hem gaan beschermen "omdat hij zich niet kan verdedigen", in dit geval ben jij dat. Maakt je niet per se verdacht, maar stel sir thrones blijkt wolf, houd ik deze post absoluut in mijn achterhoofd.

Het was meer een stem van het moeten stemmen, helaas zegt dat niks over zijn goedheid.

Als je een stem plaats van moeten stemmen, dan zul je hem eerder zetten op iemand die nog geen enkele stem heeft en dus geen lynchtarget lijkt, dan op iemand die er al 2 heeft. Dat weet je zelf ook wel, je mag best een kanttekening plaatsen bij een stem op jezelf hoor, dat is niet direct counteren.
Ik vind dat Sander iets te liefjes is tegen de personen die op hem stemden en dan voornamelijk sir thrones, een stem erop hoeft niet, maar het wegwuiven is ook niet wat je moet doen. Daarom krijgt Dragonfriend mijn BM-stem.
 

DeletedUser72524

Guest
Zo kan ik het ook, jongens ik ben er vandaag niet meer, dus jullie mogen mij allemaal niet meer verdenken!
Feit is dat de stem perfect is voor een wolf:
- Er staan al 2 stemmen op, makkelijk target om dus op mee te lopen
- Je krijgt altijd mensen die hem gaan beschermen "omdat hij zich niet kan verdedigen", in dit geval ben jij dat. Maakt je niet per se verdacht, maar stel sir thrones blijkt wolf, houd ik deze post absoluut in mijn achterhoofd.

Als je een stem plaats van moeten stemmen, dan zul je hem eerder zetten op iemand die nog geen enkele stem heeft en dus geen lynchtarget lijkt, dan op iemand die er al 2 heeft. Dat weet je zelf ook wel, je mag best een kanttekening plaatsen bij een stem op jezelf hoor, dat is niet direct counteren.
Ik vind dat Sander iets te liefjes is tegen de personen die op hem stemden en dan voornamelijk sir thrones, een stem erop hoeft niet, maar het wegwuiven is ook niet wat je moet doen. Daarom krijgt Dragonfriend mijn BM-stem.

Dat komt vooral omdat dit een tendens is, geen zin om daar mijn aandacht aan te besteden. Heeft niks te maken met het potje. Ik ben echter van binnen aan het koken, maar Gijs krijgt dat over zich heen :D.
 
Reactiescore
2.193
Zo kan ik het ook, jongens ik ben er vandaag niet meer, dus jullie mogen mij allemaal niet meer verdenken!
Feit is dat de stem perfect is voor een wolf:
- Er staan al 2 stemmen op, makkelijk target om dus op mee te lopen
- Je krijgt altijd mensen die hem gaan beschermen "omdat hij zich niet kan verdedigen", in dit geval ben jij dat. Maakt je niet per se verdacht, maar stel sir thrones blijkt wolf, houd ik deze post absoluut in mijn achterhoofd.



Als je een stem plaats van moeten stemmen, dan zul je hem eerder zetten op iemand die nog geen enkele stem heeft en dus geen lynchtarget lijkt, dan op iemand die er al 2 heeft. Dat weet je zelf ook wel, je mag best een kanttekening plaatsen bij een stem op jezelf hoor, dat is niet direct counteren.
Ik vind dat Sander iets te liefjes is tegen de personen die op hem stemden en dan voornamelijk sir thrones, een stem erop hoeft niet, maar het wegwuiven is ook niet wat je moet doen. Daarom krijgt Dragonfriend mijn BM-stem.

Maar hij geeft een duidelijke reden waarom hij niet aanwezig is, je gaat er meteen vanuit dat hij liegt. Voor de rest mag je gerust die post in je achterhoofd houden hoor :)
 

DeletedUser73803

Guest
Maar hij geeft een duidelijke reden waarom hij niet aanwezig is, je gaat er meteen vanuit dat hij liegt. Voor de rest mag je gerust die post in je achterhoofd houden hoor :)

Ik probeer nergens te doen alsof hij liegt hoor, sorry als dat zo overkomt, maar ik vind de stem nog altijd verdacht. Bij dezen dan ook mijn stem sir thrones.
Wellicht dat ik in mijn pauze nog even hier kom en mijn stem nog aanpas (als er nog iets verdachters gebeurt), maar dat zien jullie dan vanzelf wel.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik probeer nergens te doen alsof hij liegt hoor, sorry als dat zo overkomt, maar ik vind de stem nog altijd verdacht. Bij dezen dan ook mijn stem sir thrones.
Wellicht dat ik in mijn pauze nog even hier kom en mijn stem nog aanpas (als er nog iets verdachters gebeurt), maar dat zien jullie dan vanzelf wel.
Hij kan zich zo toch alleen niet verdedigen? Ik snap sowieso alle stemmen op sander niet. Waarom kies je dan ST uit en niet een van de andere sander-stemmers?
 

DeletedUser73803

Guest
Hij kan zich zo toch alleen niet verdedigen? Ik snap sowieso alle stemmen op sander niet. Waarom kies je dan ST uit en niet een van de andere sander-stemmers?

Dat heb ik toch al een paar keer uitgelegd? De eerste stem, dedman, was een post waarin enkel 2 namen stonden en verder is hij inactief. Daar kan ik geen waardeoordeel aan hangen.
De stem van davy jones lijkt me een troll, die davy jones lijkt me überhaupt een pure troll. Niet fijn om mee te spelen, maar dat maakt hem geen wolf.

De stem van sir thrones was met onderbouwing, dus daar valt al meer uit op te maken. Daarnaast de eerder genoemde punten, o.a. dat het de derde stem en dus een perfecte meeloopstem is.
 
Bovenaan