[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser73803

Guest
Ah ik dacht RL dagen en niet dagen in het spel, als het pas vanaf dag 2 in het spel is, kun je me wel kiezen uiteraard!

Als jij me kan uitleggen wat die patriottische kleur in dit spelletje betekent zal ik het misschien wel accepteren.

Dat Martens er in de finale zondag een hattrick inlegt.
 

DeletedUser78604

Guest
Mensen als je al op dag 2 dood wilt gaan zeker niet op Sander stemmen als BM;)

Maarten doet tenminste moeite voor BM stem dus Donkergat
 

DeletedUser77103

Guest
Buongiorno, ik doe ook weer eens mee! Voor degenen uit groep 1 die met me willen netwerken, ik moet morgen van 3 tot 11 werken, dus ik heb weinig netwerktijd. Weinig deelnemers waarvan ik het spel ken, eigenlijk alleen Draakje, Capri, Sven, Ara en Sander, dus een van hen zal ook mijn BM-stem krijgen, ga nog eventjes kijken wie.



Oranje ook goed, Donkergat?
Eerste leugen gespot! Je kent mij ook
 
Reactiescore
46
Donkergat omdat hij zo'n mooie poster en alles had gemaakt ;P
 

DeletedUser65921

Guest
Succes allemaal





Beetje vroeg, vind je niet. Stelletje leugenaars


Mij ken je toch nog wel. En Roze stemmen zijn Flikkerstemmen. Witte stemmen zijn negeerstemmen, Gele stemmen zijn zonnetjes, en @sander14 wat was die vierde vreemde kleur ook al weer?


Dit vind ik dus geen leuk begin. Waarom moet er bij jou altijd iemand het doelwit zijn? Nu zijn het geen vrouwen, nu is het Jenske... I don't like it :(


Sander moet je nooit geloven!


Mijn BM stem gaat naar .Time, vanwege zijn lobbyen het vorige potje. Ik vertrouw niemand, ook Time niet :p

Aha dat verklaart. En niet als wvw speler volgens mij.

In elk geval dan krijgt sander zowel mijn roze als witte stem
 

DeletedUser

Guest
Succes iedereen! Ik ben benieuwd hoe dit potje gaat lopen.

Zo gemotiveerd :eek: Zit daar iets achter of doe je dat altijd?

Ik gok google translate

Buongiorno, ik doe ook weer eens mee! Voor degenen uit groep 1 die met me willen netwerken, ik moet morgen van 3 tot 11 werken, dus ik heb weinig netwerktijd. Weinig deelnemers waarvan ik het spel ken, eigenlijk alleen Draakje, Capri, Sven, Ara en Sander, dus een van hen zal ook mijn BM-stem krijgen, ga nog eventjes kijken wie.



Oranje ook goed, Donkergat?

Volgens mij kan je ook met mensen uit de andere groep netwerken als je daarvoor wil kiezen.

Wat mijn bm-stem betreft blijf ik nog even rondkijken, maar het zal waarschijnlijk iemand worden die vorig potje een goede indruk op me heeft gemaakt.
 

DeletedUser77710

Guest
Aangezien ik dacht dat het potje zondag ging beginnen, had ik me aangemeld. Ik zit nu nog in Portugal en vertrek vanacht en we zijn van plan ok door te rijden richting België, 4G is op... Dus zal ik nu mn stem moetrn plaatsen...

Ik heb ook even heel snel de instellingen bekeken, maar zondag bekijk ik het eens grondig.

Mijn stem gaat nu uit naar Sander , omdat hij direct terug een target wil markeren.

Als bm neem ik Time, ik heb veel vertrouwen in zijn skills, ik vertrouw hem echt nog niet.

Tot zondag!
 

DeletedUser78604

Guest
Dan moet jij dat "woordenboekspelling" even opnieuw aanzetten :p
 

DeletedUser18987

Guest
Leuk om nog eens mee te spelen. Is lang geleden, te lang eigenlijk.
Veel voor mij onbekende spelers maar goed om te zien dat enkele spelers zeer fanatiek beginnen.
Prachtige verkiezingspost Donkergat, ik stem daarom ook op jou als burgemeester.

Ik laat trouwens tijdens dit potje mijn vriendin meekijken en ook meespelen.
Als ze het leuk vind, kan ze dan zelf ook een keer meedoen in de toekomst :)
 

DeletedUser74005

Guest
Spelerslijst:

De spelerslijst is opgesplitst om duidelijkheid te geven welke groep wanneer mag kiezen om met iemand te netwerken. De lijst hoort echter wel gewoon volledig bij elkaar.

Groep 1:
1. Mylove
2. pierre the pieter
3. Capricorno
4. Jenskeuh
5. Sir Thrones
6. Famdecibel
7. DragonGoesOppai
8. DAMN?
9. Davy Jones
10. Jessicavd
11. WatBlaasJeInMijnOor?
12. A Step Back
13. Rick

Groep 2:
14. GaMe
15. Sander
16. Dedman
17. TUTM
18. Dark-Knight
19. Dragonfriend
20. Tigor
21. Time
22. Lyonn
23. loyalpsycho
24. Svennieboys
25. donkergat

Semi netwerken uitleg:

Alle acties worden per pm ingestuurd naar de spelleiding. Doe dit in een gesprek waar je in zit met beide spelleiders op het Algemeen Forum, op deze manier krijgen we allebei gelijktijdig het bericht binnen en kunnen we hier dus naar handelen. De spelers van groep 1 kunnen dus tot de eerste deadline kiezen met wie van groep 2 ze willen netwerken op dag 2 en dienen de naam van deze speler in pm op het AF in te sturen.

Ik wil hier even op terug komen. In de uitleg in de beginpost staat dat je 'mag' overleggen met spelers van groep 2 als je in groep 1 zit, niet dat je MOET. Je kunt dus iedereen insturen, in tegenstelling tot wat de post hier boven suggereert.
 
Bovenaan