[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

Reactiescore
559
fijn dat je alle qoutes weer opnieuw herhaald waar we daarstraks een hele discussie over hebben gehad en ik alles al een keer had uitgelegd.

maar ja heb al gemerkt dat dat niet veel zin heeft gehad :/
dus waarom zou ik nog moeite doen
 

DeletedUser64575

Guest
Ik blijf toch bij sir thrones. Ik heb het idee dat hij er gisteren te makkelijk mee weg is gekomen en dat dat vandaag weer gaat gebeuren. Er was namelijk gewoon een reddingsactie en zelfs als die er niet was kan hij prima welp zijn. Dat dan in combinatie met zijn stem:
Even op Sander zijn bericht terugkerend: Sterk onderbouwt en ja, ik kan wel in je conclussie komen om Mylove verdacht te vinden als wolf-zijnde. Omdat er denk ik niets gebeurt deze avond gaat mijn stem ook naar MyLove

Dit is misschien geen vaste stem, gezien wat er vanavond gebeurt.

Waarom heb ik niet eerder Sander zijn conclussie over MyLove gevolgd? Ik dacht dat er nog iets ging gebeuren of nog een volwaardige discussie kwam, niet dus.

Een makkelijke meeloopstem op Mylove omdat er zogenaamd niks meer gebeurt vanavond. Waarom zoek je dan zelf niet naar wolven? Daarbij is je stem twijfelachtig, zodat je vast een smoesje hebt als je moet switchen.

De theorie van Sander op Mylove vind ik ook niet bepaald overtuigend, behalve het deel waarin Mylove Time zou kunnen lunchen. Daar kan ik me wel in vinden. Het lijkt me sterk dat Mylove als wolf met zulke leugens richting Westkip over haar posts zou komen.
Waarom duid jij hier zo hard (tweede keer) dat we naar onervaren spelers moeten zoeken als juist iedereen het omgekeerde denkt? Ik vind het maar vaag want het is wel duidelijk dat een ervaren speler dit juist niet zou doen. Zelf ik zou dit niet doen, en ik heb al bij al in totaal misschien 4a5 potjes gespeeld?
Goed lezen minoor....
Lees even goed of zeg gewoon niks, want dit is alleen maar irritant.
 

DeletedUser76153

Guest
Lees even goed of zeg gewoon niks, want dit is alleen maar irritant.
Dat argument van Lytho doet het helaas niet voor mij. Want zo kan iedereen zijn medewolfje beschermen door een voorbeeld van vroeger te geven, dat is geen argument in mijn ogen.
Dacht dat ik dat had aangehaald maar blijkbaar niet.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hmmmm, ik zit te twijfelen of MyLove inderdaad een wolfje is. Vind de speciaaltjes claim ook wel weer erg zwak eigenlijk ... Missen we niet nog een hele berg stemmen?
 

DeletedUser76153

Guest
Hmmmm, ik zit te twijfelen of MyLove inderdaad een wolfje is. Vind de speciaaltjes claim ook wel weer erg zwak eigenlijk ... Missen we niet nog een hele berg stemmen?
We hebben nog eventjes, ik zou ook wel durven meegaan op MyLove, puur omdat Blaasje haar beschermd heeft. Zou echter in twee manieren kunnen openbloeien, een antwoord op onze vraag of een hele grote berg met meer vragen. :)
 

DeletedUser17472

Guest
Hmmmm, ik zit te twijfelen of MyLove inderdaad een wolfje is. Vind de speciaaltjes claim ook wel weer erg zwak eigenlijk ... Missen we niet nog een hele berg stemmen?
Ja, we missen nog wel wat. Ik twijfel ook, maar ik twijfel ook over Sir. Ik heb ook nog 7 minuten om te switchen....
 

DeletedUser77103

Guest
Nog 11 minuutjes, welke burger (wolven mogen ook) durft mij te volgen om myluv te lynchen?
Je post raar sander, jou zie ik er eigenlijk ook nog wel toe in staat om time te lunchen en dan mij te blamen voor die actie. Als ik eruit ga en men ziet dat ik goedje ben, dan hoop ik dat ze slim genoeg zijn om jou als eerstvolgende lynch te nemen.

Verder.. dilemma. Ik zie wel verdachte dingen, maar als ik mijn stem daarop ga zetten zal het wel weer afgedaan worden als een "counter". Toch stem ik vandaag Sir Thrones omwille van zijn meeloopgedrag en meeliften op andermans discussies en beschuldigingen. Just like westkip
 

DeletedUser64575

Guest
Dat argument van Lytho doet het helaas niet voor mij. Want zo kan iedereen zijn medewolfje beschermen door een voorbeeld van vroeger te geven, dat is geen argument in mijn ogen.
Dacht dat ik dat had aangehaald maar blijkbaar niet.

Wat brabbel je nou allemaal? Waar heb ik om jouw mening gevraagd en waarom kom je ineens random claimen dat ik zeg dat de wolven onervaren zijn, terwijl ik precies het tegenovergestelde zeg? Daarnaast is het nogal onnodig om ineens over die post te beginnen. Wat wil je hier bereiken?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Volg mijn broeder:)

Ik ga je het voordeel van de twijfel geven. Hoewel we Maroen hier dan wel weer een vrijbrief geven met zijn laffe gedoe en laffe stemredenen. En dan ook nog is zeggen dat hij weg gaat en de DL niet gaat redden, dat is zo wolfs. Ik had al twijfels bij MyLove toen ik vanochtend me post maakte. Ze speelt simpelweg anders dan normaal.

Maroen1 Mylove
 

DeletedUser76153

Guest
Wat brabbel je nou allemaal? Waar heb ik om jouw mening gevraagd en waarom kom je ineens random claimen dat ik zeg dat de wolven onervaren zijn, terwijl ik precies het tegenovergestelde zeg? Daarnaast is het nogal onnodig om ineens over die post te beginnen. Wat wil je hier bereiken?
Omdat je men mening niet vraagt mag ik ze niet geven? Waarom leg je woorden in mijn mond? Ik heb nooit gezegd dat jij zegt dat de wolven onervaren zijn. Je legt woorden in men mond vriend, waarom? Iedereen kan men posts gaan terug lezen en ik heb nooit iets in die aard gezegd dus waarom verdraai je ze dan?
 

DeletedUser77103

Guest
Prima lynch me maar. Bengel kan dan niks meer. Top bezig goedjes
 
Bovenaan