Praathoek classic #14

DeletedUser59375

Guest
Echt niet
Als je top kan pelen met bb edelen ben je echt zot :eek:
 

DeletedUser59375

Guest
Is mijn tactiek :eek:
Dus eigenlijk zot achterlijk
Vandaar dat ik nooit als top wordt genoemd :rolleyes:
 

DeletedUser78369

Guest
Stel ik stuur een aanval, nog voordat deze aanval terugloopt valt iemand mij aan op dezelfde tijd als dat de aanval (die nog heenloopt) terug thuis komt. Welke aanval komt er dan als eerst aan? Weet dat het als first send first back werkt, maar ook met terugkerend als de andere aanval eerder verstuurd is? Help :/
 

Deleted User - 487871837

Guest
Stel ik stuur een aanval, nog voordat deze aanval terugloopt valt iemand mij aan op dezelfde tijd als dat de aanval (die nog heenloopt) terug thuis komt. Welke aanval komt er dan als eerst aan? Weet dat het als first send first back werkt, maar ook met terugkerend als de andere aanval eerder verstuurd is? Help :/

Lijkt me dat jouw aanval nog steeds eerder thuiskomt dan de aanval die op je dorp loopt.
 
Reactiescore
1.168
Noob
 
Reactiescore
276
Stel ik stuur een aanval, nog voordat deze aanval terugloopt valt iemand mij aan op dezelfde tijd als dat de aanval (die nog heenloopt) terug thuis komt. Welke aanval komt er dan als eerst aan? Weet dat het als first send first back werkt, maar ook met terugkerend als de andere aanval eerder verstuurd is? Help :/

Gaat op volgorde van internal id, dus enkel de kliktijd van de speler telt - jouw aanval is eerder terug.

Mooie settings trouwens deze wereld.
 

DeletedUser76090

Guest
Maar waarom weer zo'n kleine farmlimiet. Ik kan nog geeneens zonder te farmen twee kataspelertjes leeg houden.
 

DeletedUser78369

Guest
Dit was het dan voor mij, stoppen op je toppunt.

Wss worden al deze reacties toch verwijderd omdat we off-topic zijn :cool:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik moet zeggen dat Thomas wel gegroeid is. Van de meest gehate AF poster naar een van de meest geliefde (voor sommigen dan (ik had je stiekem altijd al bij mijn favo forumgangers gezet))

Over slijmen gesproken :rolleyes:
 

DeletedUser78369

Guest
Ik ga je hele post al niet eens lezen

Zeer respectloos, zeker omdat dit gewoon een toepasselijk screentje is (al ben ik er geen fan van).

Reageer gewoon niet als je niets meer weet te zeggen en zijn gelijk hierdoor aan het bevestigen bent.

Had gehoopt dat je wat meer tegen gas in deze discussie kon bieden Palkiaman.
 
Bovenaan